mietjequote:Op maandag 31 januari 2011 10:13 schreef Isegrim het volgende:
De volgende keer dat ik een huwelijk begeleid, neem ik op maandag vrij!
Ik had gisteren een verjaardag en heb nergens last vanquote:Op maandag 31 januari 2011 10:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf, met je kont door de helft!
SingleCoil & Alicey in het huwelijksbootje gestaptquote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:25 schreef Breuls het volgende:
SC&A gefeliciteerd
Ik zit inmiddels op Hato, klaar om de red eye naar Amsterdam te nemen.
Maar:quote:Uw huidige leverancier is het aanspreekpunt voor uw correctieverzoek. [...] Dit is een afspraak die de energiebedrijven en de toezichthouder van de energiebranche, de Energiekamer, hebben gemaakt. Op deze manier heeft u als consument altijd een duidelijk aanspreekpunt.
(Leuk detail is dat dit nog steeds een en hetzelfde bedrijf is, je kan zelfs rustig dezelfde persoon aan de telefoon krijgenquote:De werkzaamheden voor de berekening van transportkosten zijn door Stedin uitbesteed aan Eneco Services. Wij adviseren u om uw vraag voer de termijnbedragen te stellen aan Eneco Services via de website www.eneco.nl.
Fijn toch, dat enkele aanspreekpunt?quote:De netbeheerder neemt alleen verzoeken aan van een leverancier. Wij raden u aan om contact op te nemen met uw huidige leverancier.
Kom we gaan er champagne op drinken!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:13 schreef Toekito het volgende:
RET blijft sowieso tot 1 januari 2013 rijden in Rotterdam aldus Rijnmond.nl
Half uurtje na je post, ja.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:43 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Je vliegtuig zal nu zo'n beetje aan de landing beginnen?
Dat zijn de riool rechten volgens mij. Omdat er de laatste jaren veel onderhoud was aan het riool en dat nu afgerond is zou dat idd omlaag moeten gaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:43 schreef junkiexp het volgende:
Wij moeten ¤ 701,72 betalen t.o.v. ¤ 689,40 in 2010.
Nee dit zijn de gemeentelijke belastingen, en ze zijn omhoog gegaanquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:44 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat zijn de riool rechten volgens mij. Omdat er de laatste jaren veel onderhoud was aan het riool en dat nu afgerond is zou dat idd omlaag moeten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |