.
. 

Het vroor weer flink de afgelopen dagen? mischien was dat het?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:43 schreef junkiexp het volgende:
Ik werd wakker met hoofdpijn van 15 biertjes.
Ik had er al allen maar 3 op gisterenavond.
Fijn dag vandaag Alicey & Singecoil

Al dronken ?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:53 schreef Isegrim het volgende:
Leuk hoor, dat ceremoniemeesteresschap.

Ik zie geen verband, maar ik slaap doorgaans ook binnenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:57 schreef dandybleu het volgende:
[..]
Het vroor weer flink de afgelopen dagen? mischien was dat het?

ha ja dat heb ik dan op sommige koude dagen....dan ga ik naar buiten voor de supermarkt en dan voel ik zo die "snijdende kou"....ja en soms dan is het voor mij echt uitputtend en dan heb ik de volgende dag een "katerige griep-verkoudhied"quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:42 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik zie geen verband, maar ik slaap doorgaans ook binnen

Klopt, al heb ik best een leuke dag gehad hoor!quote:Op zondag 30 januari 2011 12:37 schreef junkiexp het volgende:
Wij hebben samen ook een keer de ceremonie geregeld, maar ik zou het niet zo snel nog een keer doen.
Het was wel erg tof om te doen, maar ook vermoeiend en je krijgt van de dag zelf niet veel mee.

) en daar achter 1 politie busje. De mondeo reed op een gegeven moment over de scheiding (bij Tropicana), volgens mij daardoor een lekke band en werd toen bij de Havenziekenhuis klemgereden. Ik reed verder en zag in mn binnenspiegel meedere politiewagens en toen ik verder reed zag ik bij de Berenrestaurant op de Boompjes ook al 2 extra wagens.
 ) en daar achter 1 politie busje. De mondeo reed op een gegeven moment over de scheiding (bij Tropicana), volgens mij daardoor een lekke band en werd toen bij de Havenziekenhuis klemgereden. Ik reed verder en zag in mn binnenspiegel meedere politiewagens en toen ik verder reed zag ik bij de Berenrestaurant op de Boompjes ook al 2 extra wagens. 

quote:Op zondag 30 januari 2011 14:28 schreef Isegrim het volgende:
Geskimd.500 euro opgenomen met mijn pas, in Santo Domingo. Zou willen dat ik daar zat!

Ja, echt kut, schrok me de tyfus. Maar de nieuwe pas is al opgestuurd en binnen twee weken staat het geld weer op mijn rekening.quote:

Dat is gelukkig goed geregeld bij de banken.quote:Op zondag 30 januari 2011 17:36 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, echt kut, schrok me de tyfus. Maar de nieuwe pas is al opgestuurd en binnen twee weken staat het geld weer op mijn rekening.

mietjequote:Op maandag 31 januari 2011 10:13 schreef Isegrim het volgende:
De volgende keer dat ik een huwelijk begeleid, neem ik op maandag vrij!

Ik had gisteren een verjaardag en heb nergens last vanquote:Op maandag 31 januari 2011 10:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf, met je kont door de helft!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |