Ik ben blij als ik juist wel kan slapen, zeker in een nachtvlucht. Heb ik dus ook gedaan, maar de vlucht was 8,5 uur, ik heb nog een film gekeken en aan het einde word je sowieso weer wakker van alle rumoer, dus ik heb veel te kort geslapen. Ik val dan momenteel ook bijna om.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:31 schreef Wiebeldak het volgende:
Lang vliegen... Dat is echt 1 van de dingen waar ik totaal niet van hou. Ook mede omdat ik nooit kan slapen dan, ik moet echt in een bed liggen.
Daar ben ik echt jaloers op. Soms zie ik al kwijlende mensen na een uur vliegen. En ik schrik telkens met een schok wakker als ik net bijna slaap.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:52 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik ben blij als ik juist wel kan slapen, zeker in een nachtvlucht. Heb ik dus ook gedaan, maar de vlucht was 8,5 uur, ik heb nog een film gekeken en aan het einde word je sowieso weer wakker van alle rumoer, dus ik heb veel te kort geslapen. Ik val dan momenteel ook bijna om.
Een jetlag heb ik eigenlijk nooit last van. Misschien een klein beetje als ik net weer thuis ben maar eenmaal met vakantie nooit omdat dat dan zo relaxed is eindelijk, dan denk ik niet eens aan een jetlag.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:59 schreef dandybleu het volgende:
ja dat is wel moeilijk ook vind ik om je aan je slaap over te geven als je in een nachtvlucht zit....ik reis specefiek niet naar andere verre landen ....niet met de reden dat de prijs te hoog is maar puur dat ik geen zin heb in een jetlag....
Koophuis, dan krijg je dat.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:02 schreef MalaCocinera het volgende:
Wat een bedragen moeten mensen betalen aan belastingen zeg! Ik ''hoef'' maar 128 euro te betalen, ''hoef'' omdat ik het mag declareren bij mijn huisbaas
Ik maar 160 dus jij hebt een flink ruimer huis dan ik hebquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:31 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Koophuis, dan krijg je dat.
Gelukkig krijg ik ook 500 euro per maand terug
Het is volgens mij allebei bepalend.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:38 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik maar 160 dus jij hebt een flink ruimer huis dan ik heb![]()
Of je verdient een stuk minderOf werkt dat niet op basis van salaris?
Jeetje!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:43 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Het is volgens mij allebei bepalend.
Maar we betalen volgens mij ook iets van ¤ 1600 hypotheek per maand zeg ik zo uit mijn hoofd.
110m2 + 30m2 dakterras.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:46 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Jeetje!
Dan is het het flink ruimere huis.
Waardoor je huis ook kunstmatig enkele honderden euro's per maand duurder wordt, en je datzelfde geld aan de VVD'er bij de bank mag afdragen aan rente over je hypotheekquote:Op dinsdag 1 februari 2011 21:31 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Koophuis, dan krijg je dat.
Gelukkig krijg ik ook 500 euro per maand terug
Beetje uit de richting.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:30 schreef SingleCoil het volgende:
Gelukkig wordt de hypotheekrente aftrek binnenkort toch afgeschaft
Wij vliegen morgen door naar bangkok
Gelukkig ben ik ook een VVD-erquote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Waardoor je huis ook kunstmatig enkele honderden euro's per maand duurder wordt, en je datzelfde geld aan de VVD'er bij de bank mag afdragen aan rente over je hypotheek
Baby-ijsbeertje.quote:Op woensdag 2 februari 2011 08:04 schreef DutchTrain het volgende:
Zou dit nou lekker zitten. Als ijsbeer, zeg maar?
http://www.diergaardeblijdorp.nl/ijsbeertje/ <live cam>

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |