Nog steeds Bangkok?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:04 schreef SingleCoil het volgende:
Hier ook wel gezellig
[ afbeelding ]
We zijn gisteren aangekomen en veel te dronken geworden. Vandaag hebben we besloten om maar een beetje bij het zwembad rond te hangen om bij te komen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:15 schreef Isegrim het volgende:
Bevalt het? Hebben jullie al leuke dingen meegemaakt?
Het zal ook weer niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
We zijn gisteren aangekomen en veel te dronken geworden.
Have fun!quote:Vandaag hebben we besloten om maar een beetje bij het zwembad rond te hangen om bij te komen.
We hebben tot nu toe dus alleen de algemeen relaxe sfeer in Thailand meegemaakt. We zijn van plan om morgen in ieder geval het koninklijk paleis te bezoeken en als we daarna nog tijd hebben zien we wel.
Woei.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 10:20 schreef Isegrim het volgende:
http://www.rtvrijnmond.nl(...)20op%20Zaagmolenkade
Het was gezellig vannacht hier in de wijk!
Een vriendin en ik zijn dat wel van planquote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:37 schreef Breuls het volgende:
[..]
Woei.
Iemand nog plannen naar het IFFR feest te gaan trouwens?
Welke? Die in de Schouwburg (die er misschien wel/niet is) of het officiële feest in De Doelen?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 11:37 schreef Breuls het volgende:
Iemand nog plannen naar het IFFR feest te gaan trouwens?
quote:De openbare bibliotheek in het centrum van Rotterdam is zaterdagmiddag ontruimd.
RTV Rijnmond meldt dat er een bommelding is gedaan.
Volgens de regionale omroep zag een medewerker van de bibliotheek mensen met vuurwapens in het gebouw lopen. De politie onderzoekt het gebouw.
'Het Slotfeest', dus die in de Doelen. Waar is er info te vinden over een eventueel feest aan de overkant?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:34 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Welke? Die in de Schouwburg (die er misschien wel/niet is) of het officiële feest in De Doelen?
Of heb je nog een andere gezien?
Ook gezellig.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:48 schreef DutchTrain het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)terdam-ontruimd.html
[..]
Nergens. Dat is het juist. Ben er een aantal keer toevallig beland.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 15:54 schreef Breuls het volgende:
Waar is er info te vinden over een eventueel feest aan de overkant?
Die vriendin en ik vinden het beide te hard waaienquote:
bronquote:Mij overkwam het afgelopen week. 's Avonds zag ik op internetbankieren dat er even daarvoor 2 bedragen van mijn rekening waren afgeschreven met de omschrijving "Gereserveerd bedrag buitenlandse geldautomaat". Zo'n EUR 640,-. Tijdens het telefoontje met de postbank werd er nog een bedrag afgeschreven. Blij dat ik er zo snel bij was!
Ik vermoed dat mijn pas geskimmed is bij het onbemande tankstation 'Tango' aan de Gordelweg in Rotterdam, middelste pomp. Mijn advies aan iedereen is dus om deze te mijden!
Marianne - 07-12-2008 | 13:03
Het zijn internationale ondernemingen waar miljoenen in omgaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:40 schreef dandybleu het volgende:
skimmen is ook zo iets typisch hey?
ja dat zie je vaak ...om een skim op poten te zetten moet je nog behoorlijk slim zijn....ja en de meeste mensen die ik ken die sllim zijn die kiezen dan voor een leuk baantje......
Daar hebben ze niet zoveel aan denk ik, maar lezen kunnen ze 'm vast. Maar die apparaten zijn nu wel goed beveiligd hoor.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef junkiexp het volgende:
Kunnen ze mijn leas tankpas eigenlijk ook skimmen ?
Ik tank daar ook wel eens...
Ja en nee. Het kan wel, maar in Santo Domingo hebben ze niet veel aan jouw tankpas.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef junkiexp het volgende:
Kunnen ze mijn leas tankpas eigenlijk ook skimmen ?
Ik tank daar ook wel eens...
ha ha als je geen kaartjes van 50 euro hebt gekocht? en je blijft toch thuis? dan heb je nix om je reet mee af te vegen toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:14 schreef Breuls het volgende:
Ik weet niet of ik nog wel zin heb de deur uit te gaan.
Gelukkig heb ik geen kaartje gekocht, dat maakt het makkelijker.
Wij vlogen met een Taiwanese luchtvaartmaatschappij die er nogal wat aandacht aan gaf. De hele cabine hing vol met konijntjes.quote:
Dat is waar .quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja en nee. Het kan wel, maar in Santo Domingo hebben ze niet veel aan jouw tankpas.
Wat grappig.quote:Op zondag 6 februari 2011 03:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wij vlogen met een Taiwanese luchtvaartmaatschappij die er nogal wat aandacht aan gaf. De hele cabine hing vol met konijntjes.
Ehmm nee? Ik wist niet dat er een nieuwe was, totdat ik net dit zagquote:Op zondag 6 februari 2011 20:20 schreef ebeaydojraes het volgende:
iemand hier nog naar t nieuwe waterfront geweest?
quote:De Stichting Popverzamelgebouw Rotterdam die WaterFront exploiteeerde bestaat nog en ontfermt zich over de archieven van WaterFront en WATT. Ze heeft niks te maken met de huidige exploitant van het pand aan de Boompjeskade, die ten onrechte ook de naam WaterFront gebruikt.
Waarom...?quote:Het handelsregister is momenteel niet bereikbaar. Openingstijden handelsregister: elke dag van 8 tot 24 uur.
het is eigenlijk modern based barre dat op een cardiovascular level gedaan wordt met pilatesquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zien we binnenkort je kloon, MalaBallerina, hier posten?
Je taalgebruik is ook niet meer wat het is geweest he harry?quote:
soms vind ik ballet heel mooi.....maar ha ja ik heb tijdje in dat wereldje gezeten vroeger....maar was niet altijd even leuk .....( soms wel soms niet )quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:32 schreef rubje het volgende:
[..]
Je taalgebruik is ook niet meer wat het is geweest he harry?![]()
![]()
En ballet haten? dan zal je Black Swan ook wel niks vinden..of die meisjes
pics please?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Woensdag-Poolse-poetsmeisjes-dag
ik zou om lunch gaan vragen inmiddels.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:31 schreef Isegrim het volgende:
Nog tien minuten en dan zit ik een uur in de wachtkamer. En dan moet de behandeling nog plaatsvinden.
WTFquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zojuist uit betrouwbare bron begrepen dat Isegrim na meer dan een uur wachten zonder behandeling weer buiten staat, omdat de tandarts een controle en geen behandeling had geplanned.
alsof jij werktquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:07 schreef Isegrim het volgende:
Ben uiteindelijk vertrokken zonder te zijn geholpen. De afspraak was ook nog eens te kort ingepland dus dan had ik nog een keer een half uur of meer kunnen wachten. Gvd. Ik ga hem een rekening sturen voor de werktijd die het me heeft gekost.
En dat waardeer ik enormquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik werk me het vuur uit de sloffen, mafkees!
Tjeempie, het lijkt het ritme hier wel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:31 schreef Isegrim het volgende:
Nog tien minuten en dan zit ik een uur in de wachtkamer. En dan moet de behandeling nog plaatsvinden.
Je had het bestelde trouwpak onderhand zelf kunnen halen. Dat ligt min of meer wel op de route!quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, het lijkt het ritme hier wel.SC is nu net klaar met het passen van zijn pak waar ze om zeven uur mee langs zouden komen.
(Het is hier nu half negen
).
Dat is ook wel relaxt hoor !quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:47 schreef Isegrim het volgende:
Ik werk van 09:00 tot 17:30, maar ik ben redelijk vrij in mijn werktijden.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef junkiexp het volgende:
Ik ga voortaan van van 9 tot 6 werken, uitslapen elke dag
Ik zou zeggen doe er je voordeel meequote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:17 schreef Isegrim het volgende:
De datum van vandaag is een palindroom.11-02-2011
Hoe?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:38 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen doe er je voordeel mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |