Wat grappig.quote:Op zondag 6 februari 2011 03:34 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wij vlogen met een Taiwanese luchtvaartmaatschappij die er nogal wat aandacht aan gaf. De hele cabine hing vol met konijntjes.
Ehmm nee? Ik wist niet dat er een nieuwe was, totdat ik net dit zagquote:Op zondag 6 februari 2011 20:20 schreef ebeaydojraes het volgende:
iemand hier nog naar t nieuwe waterfront geweest?
quote:De Stichting Popverzamelgebouw Rotterdam die WaterFront exploiteeerde bestaat nog en ontfermt zich over de archieven van WaterFront en WATT. Ze heeft niks te maken met de huidige exploitant van het pand aan de Boompjeskade, die ten onrechte ook de naam WaterFront gebruikt.
Waarom...?quote:Het handelsregister is momenteel niet bereikbaar. Openingstijden handelsregister: elke dag van 8 tot 24 uur.
het is eigenlijk modern based barre dat op een cardiovascular level gedaan wordt met pilatesquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zien we binnenkort je kloon, MalaBallerina, hier posten?
Je taalgebruik is ook niet meer wat het is geweest he harry?quote:
soms vind ik ballet heel mooi.....maar ha ja ik heb tijdje in dat wereldje gezeten vroeger....maar was niet altijd even leuk .....( soms wel soms niet )quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:32 schreef rubje het volgende:
[..]
Je taalgebruik is ook niet meer wat het is geweest he harry?![]()
![]()
En ballet haten? dan zal je Black Swan ook wel niks vinden..of die meisjes
pics please?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Woensdag-Poolse-poetsmeisjes-dag
ik zou om lunch gaan vragen inmiddels.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:31 schreef Isegrim het volgende:
Nog tien minuten en dan zit ik een uur in de wachtkamer. En dan moet de behandeling nog plaatsvinden.
WTFquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zojuist uit betrouwbare bron begrepen dat Isegrim na meer dan een uur wachten zonder behandeling weer buiten staat, omdat de tandarts een controle en geen behandeling had geplanned.
alsof jij werktquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:07 schreef Isegrim het volgende:
Ben uiteindelijk vertrokken zonder te zijn geholpen. De afspraak was ook nog eens te kort ingepland dus dan had ik nog een keer een half uur of meer kunnen wachten. Gvd. Ik ga hem een rekening sturen voor de werktijd die het me heeft gekost.
En dat waardeer ik enormquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik werk me het vuur uit de sloffen, mafkees!
Tjeempie, het lijkt het ritme hier wel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:31 schreef Isegrim het volgende:
Nog tien minuten en dan zit ik een uur in de wachtkamer. En dan moet de behandeling nog plaatsvinden.
Je had het bestelde trouwpak onderhand zelf kunnen halen. Dat ligt min of meer wel op de route!quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, het lijkt het ritme hier wel.SC is nu net klaar met het passen van zijn pak waar ze om zeven uur mee langs zouden komen.
(Het is hier nu half negen
).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |