het is eigenlijk modern based barre dat op een cardiovascular level gedaan wordt met pilatesquote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 09:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zien we binnenkort je kloon, MalaBallerina, hier posten?
Je taalgebruik is ook niet meer wat het is geweest he harry?quote:
soms vind ik ballet heel mooi.....maar ha ja ik heb tijdje in dat wereldje gezeten vroeger....maar was niet altijd even leuk .....( soms wel soms niet )quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:32 schreef rubje het volgende:
[..]
Je taalgebruik is ook niet meer wat het is geweest he harry?![]()
![]()
En ballet haten? dan zal je Black Swan ook wel niks vinden..of die meisjes
pics please?quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Woensdag-Poolse-poetsmeisjes-dag
ik zou om lunch gaan vragen inmiddels.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:31 schreef Isegrim het volgende:
Nog tien minuten en dan zit ik een uur in de wachtkamer. En dan moet de behandeling nog plaatsvinden.
WTFquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zojuist uit betrouwbare bron begrepen dat Isegrim na meer dan een uur wachten zonder behandeling weer buiten staat, omdat de tandarts een controle en geen behandeling had geplanned.
alsof jij werktquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:07 schreef Isegrim het volgende:
Ben uiteindelijk vertrokken zonder te zijn geholpen. De afspraak was ook nog eens te kort ingepland dus dan had ik nog een keer een half uur of meer kunnen wachten. Gvd. Ik ga hem een rekening sturen voor de werktijd die het me heeft gekost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |