WTFquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:55 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Zojuist uit betrouwbare bron begrepen dat Isegrim na meer dan een uur wachten zonder behandeling weer buiten staat, omdat de tandarts een controle en geen behandeling had geplanned.
alsof jij werktquote:Op woensdag 9 februari 2011 12:07 schreef Isegrim het volgende:
Ben uiteindelijk vertrokken zonder te zijn geholpen. De afspraak was ook nog eens te kort ingepland dus dan had ik nog een keer een half uur of meer kunnen wachten. Gvd. Ik ga hem een rekening sturen voor de werktijd die het me heeft gekost.
En dat waardeer ik enormquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:09 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik werk me het vuur uit de sloffen, mafkees!
Tjeempie, het lijkt het ritme hier wel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:31 schreef Isegrim het volgende:
Nog tien minuten en dan zit ik een uur in de wachtkamer. En dan moet de behandeling nog plaatsvinden.
Je had het bestelde trouwpak onderhand zelf kunnen halen. Dat ligt min of meer wel op de route!quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Tjeempie, het lijkt het ritme hier wel.SC is nu net klaar met het passen van zijn pak waar ze om zeven uur mee langs zouden komen.
(Het is hier nu half negen
).
Dat is ook wel relaxt hoor !quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:47 schreef Isegrim het volgende:
Ik werk van 09:00 tot 17:30, maar ik ben redelijk vrij in mijn werktijden.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:40 schreef junkiexp het volgende:
Ik ga voortaan van van 9 tot 6 werken, uitslapen elke dag
Ik zou zeggen doe er je voordeel meequote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:17 schreef Isegrim het volgende:
De datum van vandaag is een palindroom.11-02-2011
Hoe?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 09:38 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen doe er je voordeel mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |