Jahaaaaquote:
WAT DOE JE NOU! JE MOET HIER IN HET OPEN RAAM SCHIETEN EN JE SCHIER HIER DE RUIT IN. WAT DOE JE NOU!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:19 schreef henkde_j het volgende:
Harry Vermeegen![]()
![]()
Met die slaapkamerramen
Zoals Sikora, die het glas-in-lood, een vlaggenmast, een ruit en een raam kapot schoot:quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:20 schreef wdn het volgende:
[..]
WAT DOE JE NOU! JE MOET HIER IN HET OPEN RAAM SCHIETEN EN JE SCHIER HIER DE RUIT IN. WAT DOE JE NOU!
Harry heeft ook het "Dennis bier"-lied bedacht...quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:30 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Zoals Sikora, die het glas-in-lood, een vlaggenmast, een ruit en een raam kapot schoot:
Die was epic ja.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:30 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Zoals Sikora, die het glas-in-lood, een vlaggenmast, een ruit en een raam kapot schoot:
Geweldig stukkie!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:30 schreef Veerboot het volgende:
Waarschijnlijk net zo kansloos gestrand als Chazia? Alleen wordt hij nooit gevraagd voor DWDDquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:06 schreef TLC het volgende:
Wat is er eigenlijk ooit van Rob Fruithof geworden ???
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:30 schreef Veerboot het volgende:
Grote God, wat een gevalletje overacting is die Beau toch. Natuurlijk vindt hij aan dat schaatsen geen drol.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
Nou, die Fashion Week kan me ook niet geweldig boeien. Het is niet mijn avond.
Dan straks maar verkneukelen op de zoveelste mislukking van Beau.
Ubergrote God zeg, dat is idd zwaar nodig. Die muziek op uitspraken van politici had geen enkel ritme. Zelfgemaakte Youtube-filmpjes zijn nog 100 keer beterquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Dit is gewoon een schreeuwend pleidooi voor cultuurbezuinigingen.
"CHOPEEEEEEHN!!!"quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:45 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Heeft ze ook een chaaaambre d'hote?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
"CHOPEEEEEEHN!!!"
Even laten horen hoe onberispelijk haar Frans is.![]()
Heb nog nooit een aflevering met Chazia gezien waarin ze NIET laat horen hoe goed haar Frans isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
"CHOPEEEEEEHN!!!"
Even laten horen hoe onberispelijk haar Frans is.![]()
Die holbewonersoutfit van haar valt me nu pas op, moet ik zeggen (ik heb het aan staan terwijl ik zit te computeren, en alleen haar stem is al erg genoeg). Woont ze tegenwoordig in een commune, of zo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:45 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:23 schreef DrDentz het volgende:
Ze ziet er wel wat post-apocalyptisch uit. Kan zo in Mad Max 4.
Vlieg ik zomaar ineens in de fik zeg! Potverdrie!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:42 schreef AryaMehr het volgende:
Dat de mensen die nu naar DWDD kijken vervloekt mogen worden!
The Big Bang Theory is er nog niet op.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:42 schreef AryaMehr het volgende:
Die Eva 2.0 bedoel je?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:48 schreef Dos37 het volgende:
Die blonde achter Knevel kijkt best raar.
Ja diequote:
Was not amused met de imitatie van hem door Carloquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:42 schreef AryaMehr het volgende:
Vanwege vrijdag de laatste maand overzicht.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Die Lucky was deze week al geweest, of is het normaal dat dat herhaald wordt?
oh okee, ik dacht al dat het zoiets wasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vanwege vrijdag de laatste maand overzicht.
Nee. Ik heb het tenminste nooit eerder gezien.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Die Lucky was deze week al geweest, of is het normaal dat dat herhaald wordt?
Jawel hoor is deze week zeker geweest.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
Nee. Ik heb het tenminste nooit eerder gezien.
Le-zen. De vraag was of het normaal is dat de Lucky wordt herhaald. Ik heb nooit eerder gezien dat een Lucky aan het eind van de maand werd herhaald.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Jawel hoor is deze week zeker geweest.
Jouw zin was gewoon op twee manieren te interpreteren, lag dus niet aan het niet lezenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Le-zen. De vraag was of het normaal is dat de Lucky wordt herhaald. Ik heb nooit eerder gezien dat een Lucky aan het eind van de maand werd herhaald.
Whateverquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:58 schreef arucard het volgende:
Jouw zin was gewoon op twee manieren te interpreteren, lag dus niet aan het niet lezen
Niet echt, want WA gaf een antwoord op de vraag en dus sloeg het niet op het eerste gedeelte van de post van Njosnavelin.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:58 schreef arucard het volgende:
Jouw zin was gewoon op twee manieren te interpreteren, lag dus niet aan het niet lezen
Nou toevallig is het deze week wel geweestquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
Le-zen. De vraag was of het normaal is dat de Lucky wordt herhaald. Ik heb nooit eerder gezien dat een Lucky aan het eind van de maand werd herhaald.
Aan de andere kant kan je je ook afvragen waarom Filemon over dit onderwerp wil praten bij DWDD, hij had dit soort vragen kunnen verwachten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:48 schreef Krantenman het volgende:
Wat was Matthijs die Filemon eigenlijk hard aan het afkraken zeg. Hij probeerde hem gewoon te vernederen, je zag het schaamrood bij Filemon op zijn kaken staan. Alsof hij er veel aan kan doen, aan die kijkcijfers.
Matthijs deed bijna alsof hij de baas van de hele publieke omroep is die even iemand op het matje roept en er nog plezier in heeft ook.
Als Matthijs echt stoer is dan nodigt hij volgende week Paul de Leeuw zélf uit, en stelt hij dezelfde kritische vragen. Maar dat zal hij wel niet durven (of Paul de Leeuw zal wel niet komen).quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:26 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan je je ook afvragen waarom Filemon over dit onderwerp wil praten bij DWDD, hij had dit soort vragen kunnen verwachten.
Vond ik ook wel ongepast ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:53 schreef marcodej het volgende:
Mathijs was wel erg makkelijk met zijn "Na drie uitzendingen heb je toch door dat het niet loopt."
Moest ik ook aan denkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:53 schreef marcodej het volgende:
Mathijs was wel erg makkelijk met zijn "Na drie uitzendingen heb je toch door dat het niet loopt." Bij DWDD hebben ze zelf die eerste seizoenen met die Fransisco van Jeauleau aangemodderd. Dat was pas slecht.
Paul is toch al bij DWDD geweest, met ongeveer dezelfde kritische vragen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:42 schreef Krantenman het volgende:
Als Matthijs echt stoer is dan nodigt hij volgende week Paul de Leeuw zélf uit, en stelt hij dezelfde kritische vragen. Maar dat zal hij wel niet durven (of Paul de Leeuw zal wel niet komen).
Dan heb ik die aflevering gemist. Wanneer was dat dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Paul is toch al bij DWDD geweest, met ongeveer dezelfde kritische vragen?
Ach ja, Paul de Leeuw had eigenlijk een sabbatical moeten nemen van minstens 3 jaar na alle successen, maar in plaats daarvan ging hij vrolijk een dagelijks programma presenteren. De Leeuw is knettergek.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:59 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb net dat laatste stukje gezien en Filemon zat erbij alsof hij een beetje aan het doodgaan was. En dat was hij waarschijnlijk ook. Zelfs zijn moeder kijkt inmiddels op hem neer en hij is zelf dan ook ongeveer nog de enige die wil blijven geloven dat het land in gaan voor non-itempjes zijn carrière geen schade doet.
Het programma van Paul de Leeuw is niet meer te redden, het is misschien verstandiger dat ook gewoon in te zien.
Een paar weken geleden, maar het kan ook P&W geweest zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:16 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Dan heb ik die aflevering gemist. Wanneer was dat dan?
Seizoenen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:53 schreef marcodej het volgende:
Mathijs was wel erg makkelijk met zijn "Na drie uitzendingen heb je toch door dat het niet loopt." Bij DWDD hebben ze zelf die eerste seizoenen met die Fransisco van Jeauleau aangemodderd. Dat was pas slecht.
Maar je punt klopt wel: ook dat duurde dus langer dan drie uitzendingen.quote:De eerste uitzending van DWDD was op 10 oktober 2005 vanuit Studio Plantage in Amsterdam. (...) Eind december trok Van Jole zich terug.
Ja maar Albert gaat er een zaak van maken. Het was een grap, een koekje van eigen deeg, maar hij snapt het nog steeds nietquote:Op maandag 31 januari 2011 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
Die BNN opname is toch al weer een paar maandjes geleden?
Makkelijke humor werkt in de VSquote:Op maandag 31 januari 2011 19:31 schreef Cynix ® het volgende:
Wat zijn die amerikaanse talkshow hosts eigenlijk simpel.
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
• CDAer Henk Bleker over Boer zoekt vrouw.
Henk Blekerquote:Op maandag 31 januari 2011 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gaan ze nu elke dag over die show praten?
Ik ben er wel bang voor.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gaan ze nu elke dag over die show praten?
Die zijn vaak van de landbouw hequote:Op maandag 31 januari 2011 19:35 schreef alors het volgende:
Wat is dat met al die CDA'ers daar altijd? Jack de Vries, Henk Bleker, conservatieve kliek bij de Vara
Dat.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:36 schreef themole het volgende:
Waarom weer boer zoekt vrouw.Programma komt me echt de strot uit.
Publieke omroep...het moet gehyped worden...quote:Op maandag 31 januari 2011 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat.
DWDD wil graag profiteren van de kijkcijfers van BZV.
Met elke week 5 miljoen kijkers vallen de kijkcijfers inderdaad erg tegen, promoten die handel!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Publieke omroep...het moet gehyped worden...
Dat weet ik ook niet. Ik heb pas vorig seizoen gekeken voor het eerst. En als er daarvoor iets met een Friese boer was, dan had ik het wel in de krant gelezen dus dat kan ik me bijna niet voorstellen...quote:Op maandag 31 januari 2011 19:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Over welke boer heeft 'ie het nou eigenlijk?
En als je de actualiteiten wil volgen, kijk je toch lekker naar het journaal?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef Staal het volgende:
Als ik Boer zoekt Vrouw wil volgen, dan kijk ik daar toch naar?
Wat een geouwehoer iedere keer.
Klopt, maar er zijn wel érg vaak BZV shit-itempjes.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:43 schreef Silenus het volgende:
Zo kun je op elk onderwerp wel gaan zeiken.
Ik hoop dat Darius nog een keer langs komt om I will always love you te doen. In de versie van Whitney Houston graag.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
• In DWDD recordings spelen Nederlandse en of Vlaamse muzikanten een voor hun belangrijk nummer. Vandaag vertolken Saskia en Serge het nummer 'Desperado' in de versie van Johnny Cash
Is ook zo. Ik ben fan van het eerste uur maar het is nu wel echt een overkill.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn wel érg vaak BZV shit-itempjes.
Darius! Het lijkt wel een vorig leven!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:45 schreef k_man het volgende:
Ik hoop dat Darius nog een keer langs komt om I will always love you te doen. In de versie van Whitney Houston graag.
Nee Saskia van Serge. Voormalige songfestival duo .quote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef Staal het volgende:
Is dat trouwens Martine Bijl in het publiek?
Ik zeik niet op elk onderwerp. Ik vind het alleen gelul dat 11,2 miljoen mensen alsnog opgezadeld worden met dit stomme programma als ze per ongeluk DWDD willen kijken.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
En als je de actualiteiten wil volgen, kijk je toch lekker naar het journaal?
Zo kun je op elk onderwerp wel gaan zeiken.
Schumacher zeker weer.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee Saskia van Serge. Voormalige songfestival duo .
Er worden al jarenlang miljoenen Nederlanders opgezadeld met dat stomme Fokke en Sukke en daar doet ook niemand ooit wat aan.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:48 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zeik niet op elk onderwerp. Ik vind het alleen gelul dat 11,2 miljoen mensen alsnog opgezadeld worden met dit stomme programma als ze per ongeluk DWDD willen kijken.
Ze moeten rond de 80 zijn en dat zie je er niet aan.quote:
Ze zijn al weg uit de VARAgids.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Er worden al jarenlang miljoenen Nederlanders opgezadeld met dat stomme Fokke en Sukke en daar doet ook niemand ooit wat aan.
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Darius! Het lijkt wel een vorig leven!
Van dichtbij vind ik Martine Bijl er toch veel beter uitzien trouwens.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze moeten rond de 80 zijn en dat zie je er niet aan.
Er zaten er 2 bij ofzo die redelijk waren. Stevie Ann was er daar 1 van. The Lau de andere.quote:
Volgens mij verwissel je ze met Sandra en Andresquote:Op maandag 31 januari 2011 19:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee Saskia van Serge. Voormalige songfestival duo .
Ik bedoel eigenlijk deze twee fossielen.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Er zaten er 2 bij ofzo die redelijk waren. Stevie Ann was er daar 1 van. The Lau de andere.
Ah, die van "Alle duiven op de Dam!"quote:Op maandag 31 januari 2011 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij verwissel je ze met Sandra en Andres
De ondergrens blijkt weer flexibel.quote:
Ah maar je hebt zeker gelijk danquote:Op maandag 31 januari 2011 19:54 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk deze twee fossielen.
Juist Gert en Hermienquote:Op maandag 31 januari 2011 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ah, die van "Alle duiven op de Dam!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En of ik gelijk hebt.
lol het is maar waar je trots op bentquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:59 schreef wdn het volgende:
Man man man. Eerst naar Tunesie en dat ge-cancel'd zien worden en dan naar het land ernaast gaan.
Dan vraag je er ook om.
Ja mevrouw had een reis omgeboekt van Tunesie naar Egyptequote:Op maandag 31 januari 2011 20:02 schreef alors het volgende:
[..]
Heb je het nu over Egypte? ik heb het ff gemist...
Driemaal is scheepsrecht, het wordt: Libië.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:59 schreef wdn het volgende:
Man man man. Eerst naar Tunesie en dat ge-cancel'd zien worden en dan naar het land ernaast gaan.
Dan vraag je er ook om.
LOL. als daar de hel losbreekt weten we meteen wie we moeten aansprekenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Driemaal is scheepsrecht, het wordt: Libië.
Dat zijn geen buurlanden hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 20:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja mevrouw had een reis omgeboekt van Tunesie naar Egypte
Je kunt het zwemmenquote:
Chinese humorquote:
Toch is het wel duidelijk dat hij wel iets kan, in tegenstelling tot veel eerdere kwelers.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:57 schreef wdn het volgende:
Niemand die dit kent dus valt het niet te vergelijken
Viel me ook al op maar ik dacht nog: zal wel leuk lijken door het andere lijk dat op tv isquote:Op maandag 31 januari 2011 20:08 schreef Tem het volgende:
Wie is dat lekkere wijf met dat zwarte haar achter kwalbert?
Nee ik bedoelde de mensen in de studioquote:Op maandag 31 januari 2011 20:09 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik vond haar oprecht grappig
Of bedoelde je dat niet?
Ja, bah.quote:
De Iraniërs moeten inderdaad gestopt worden. En de persen ook.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:11 schreef k_man het volgende:
Albert Verlinde heeft principes. Stop de perzen!!
Onzin. Ik moet die man niet, maar die hele actie van BNN sloeg natuurlijk nergens op.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Een koekje van eigen deeg noemen ze dit, Albert...
Waar gaat 't om? Of heb ik een introductie gemistquote:Op maandag 31 januari 2011 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin. Ik moet die man niet, maar die hele actie van BNN sloeg natuurlijk nergens op.
Dan kan Onno nog wat leren van Wilfriedquote:Op maandag 31 januari 2011 20:14 schreef Heufd het volgende:
Wilfried gaat dieper dan Albert gewend was.
Tsja ik denk dat mensen van Chinese sporters gewoon weinig humor verwachten, zulke gedrilde sporters. Deze Li heeft veel meer vrijheid gekregen.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde de mensen in de studio![]()
Keken allemaal met een![]()
...-gezicht
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Dan kan Onno nog wat leren van Wilfried
Ze hadden hem een prijs uitgereikt, een gouden oor. Maar daarin zat een oortje verborgen.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Waar gaat 't om? Of heb ik een introductie gemist?
Owh, sneakyquote:Op maandag 31 januari 2011 20:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hadden hem een prijs uitgereikt, een gouden oor. Maar daarin zat een oortje verborgen.
Naar aanleiding van de beelden van een zoenende Wesley en Yolanthe die Boulevard op een obscure manier ontvreemd had.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hadden hem een prijs uitgereikt, een gouden oor. Maar daarin zat een oortje verborgen.
Zou je mij voortaan niet willen quoten voor ik m'n spelfouten eruit ge-edit heb?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De Iraniërs moeten inderdaad gestopt worden. En de persen ook.
Yep...RTL zendt ook kwaliteit uitquote:Op maandag 31 januari 2011 20:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Even volhouden, bijna tijd voor VIOf Radar, voor ieder wat.
Je moet op weg naar RTL7 alleen nog wel even snel langs 'Take me out' zappen....quote:Op maandag 31 januari 2011 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep...RTL zendt ook kwaliteit uit
Ja, want musicals zijn per definitie minderwaardigquote:Op maandag 31 januari 2011 20:21 schreef k_man het volgende:
Alsof je met musicals wel tot de culturele elite toetreedt. Het is alsof de burgerbakker bij de Mac vindt dat-ie ook een Michelinster verdient.
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:25 schreef DrDurden het volgende:
musicals zijn per definitie minderwaardig
En meer tegengas van Jan.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:44 schreef tong80 het volgende:
Albert Verlinden viel me tegen. Had meer zelfspot verwacht.
Zoontje van Peter van der Vorst. Daar doelde hij op.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:20 schreef Cynix ® het volgende:
Zit Appie nu al over adoptiekinderen te jengelen?
Ja dat vind ik ook..Ze hebben een leuk zoontje heb ik ooit in weekend gelezen en gezien bij de kapper zat ikquote:
Inderdaad. Leidde gelukkig enorm de aandacht af. Wie is ze?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:08 schreef Tem het volgende:
Ik weet niet meer wie werd uigezonden, maar met Jim Jeffries heb ik een goede kans, denk ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:30 schreef vanBoeschoten het volgende:
Weet iemand hoe die cabaretier heet in het begin met dat stukje over lesbiennes?
Even de aflevering teruggekeken (nou ja, het begin dan). Het is idd Jim Jeffriesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:29 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie werd uigezonden, maar met Jim Jeffries heb ik een goede kans, denk ik.
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:08 schreef Tem het volgende:
Doctor Klavan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:23 schreef Cynix ® het volgende:
En er zal wel een Egypte-deskundoloog zitten.
Wanneer nodigt iemand Joris Luijendijk eens uit? Die heeft nb een boekje geschreven over wat Egyptische jongeren denken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:23 schreef Cynix ® het volgende:
En er zal wel een Egypte-deskundoloog zitten.
Hij spreekt met een zwaar accent.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom heeft Martin verstand van Egypte? Omdat het ook een buitenlander is?
Ik vond 'm vroeger interessant, maar ik heb z'n trucje nu wel een beetje door.quote:
Hij mijmert vooral nog eens over zijn herinneringen aan Dubcek en Havèl.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:45 schreef DrMarten het volgende:
Zit ie daar om over Egypte te praten, maar het gaat wel erg over hemzelf, zoals wel vaker met hem
Daar was ie voor uitgenodigd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:45 schreef DrMarten het volgende:
Zit ie daar om over Egypte te praten, maar het gaat wel erg over hemzelf, zoals wel vaker met hem
Er kwam één of andere marginaal voor een 'ludieke' protestactie met een clownsneus, maar hij haalde de camera's amper.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |