Jahaaaaquote:
WAT DOE JE NOU! JE MOET HIER IN HET OPEN RAAM SCHIETEN EN JE SCHIER HIER DE RUIT IN. WAT DOE JE NOU!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:19 schreef henkde_j het volgende:
Harry Vermeegen![]()
![]()
Met die slaapkamerramen
Zoals Sikora, die het glas-in-lood, een vlaggenmast, een ruit en een raam kapot schoot:quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:20 schreef wdn het volgende:
[..]
WAT DOE JE NOU! JE MOET HIER IN HET OPEN RAAM SCHIETEN EN JE SCHIER HIER DE RUIT IN. WAT DOE JE NOU!
Harry heeft ook het "Dennis bier"-lied bedacht...quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:30 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Zoals Sikora, die het glas-in-lood, een vlaggenmast, een ruit en een raam kapot schoot:
Die was epic ja.quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:30 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Zoals Sikora, die het glas-in-lood, een vlaggenmast, een ruit en een raam kapot schoot:
Geweldig stukkie!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:30 schreef Veerboot het volgende:
Waarschijnlijk net zo kansloos gestrand als Chazia? Alleen wordt hij nooit gevraagd voor DWDDquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:06 schreef TLC het volgende:
Wat is er eigenlijk ooit van Rob Fruithof geworden ???
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:30 schreef Veerboot het volgende:
Grote God, wat een gevalletje overacting is die Beau toch. Natuurlijk vindt hij aan dat schaatsen geen drol.quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
Nou, die Fashion Week kan me ook niet geweldig boeien. Het is niet mijn avond.
Dan straks maar verkneukelen op de zoveelste mislukking van Beau.
Ubergrote God zeg, dat is idd zwaar nodig. Die muziek op uitspraken van politici had geen enkel ritme. Zelfgemaakte Youtube-filmpjes zijn nog 100 keer beterquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:52 schreef Cynix ® het volgende:
Dit is gewoon een schreeuwend pleidooi voor cultuurbezuinigingen.
"CHOPEEEEEEHN!!!"quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:45 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
Heeft ze ook een chaaaambre d'hote?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
"CHOPEEEEEEHN!!!"
Even laten horen hoe onberispelijk haar Frans is.![]()
Heb nog nooit een aflevering met Chazia gezien waarin ze NIET laat horen hoe goed haar Frans isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
"CHOPEEEEEEHN!!!"
Even laten horen hoe onberispelijk haar Frans is.![]()
Die holbewonersoutfit van haar valt me nu pas op, moet ik zeggen (ik heb het aan staan terwijl ik zit te computeren, en alleen haar stem is al erg genoeg). Woont ze tegenwoordig in een commune, of zo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:45 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:23 schreef DrDentz het volgende:
Ze ziet er wel wat post-apocalyptisch uit. Kan zo in Mad Max 4.
Vlieg ik zomaar ineens in de fik zeg! Potverdrie!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:42 schreef AryaMehr het volgende:
Dat de mensen die nu naar DWDD kijken vervloekt mogen worden!
The Big Bang Theory is er nog niet op.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:42 schreef AryaMehr het volgende:
Die Eva 2.0 bedoel je?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:48 schreef Dos37 het volgende:
Die blonde achter Knevel kijkt best raar.
Ja diequote:
Was not amused met de imitatie van hem door Carloquote:
Hoezo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:42 schreef AryaMehr het volgende:
Vanwege vrijdag de laatste maand overzicht.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Die Lucky was deze week al geweest, of is het normaal dat dat herhaald wordt?
oh okee, ik dacht al dat het zoiets wasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:21 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Vanwege vrijdag de laatste maand overzicht.
Nee. Ik heb het tenminste nooit eerder gezien.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Die Lucky was deze week al geweest, of is het normaal dat dat herhaald wordt?
Jawel hoor is deze week zeker geweest.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
Nee. Ik heb het tenminste nooit eerder gezien.
Le-zen. De vraag was of het normaal is dat de Lucky wordt herhaald. Ik heb nooit eerder gezien dat een Lucky aan het eind van de maand werd herhaald.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:50 schreef Haaibaaike het volgende:
Jawel hoor is deze week zeker geweest.
Jouw zin was gewoon op twee manieren te interpreteren, lag dus niet aan het niet lezenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Le-zen. De vraag was of het normaal is dat de Lucky wordt herhaald. Ik heb nooit eerder gezien dat een Lucky aan het eind van de maand werd herhaald.
Whateverquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:58 schreef arucard het volgende:
Jouw zin was gewoon op twee manieren te interpreteren, lag dus niet aan het niet lezen
Niet echt, want WA gaf een antwoord op de vraag en dus sloeg het niet op het eerste gedeelte van de post van Njosnavelin.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:58 schreef arucard het volgende:
Jouw zin was gewoon op twee manieren te interpreteren, lag dus niet aan het niet lezen
Nou toevallig is het deze week wel geweestquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
Le-zen. De vraag was of het normaal is dat de Lucky wordt herhaald. Ik heb nooit eerder gezien dat een Lucky aan het eind van de maand werd herhaald.
Aan de andere kant kan je je ook afvragen waarom Filemon over dit onderwerp wil praten bij DWDD, hij had dit soort vragen kunnen verwachten.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:48 schreef Krantenman het volgende:
Wat was Matthijs die Filemon eigenlijk hard aan het afkraken zeg. Hij probeerde hem gewoon te vernederen, je zag het schaamrood bij Filemon op zijn kaken staan. Alsof hij er veel aan kan doen, aan die kijkcijfers.
Matthijs deed bijna alsof hij de baas van de hele publieke omroep is die even iemand op het matje roept en er nog plezier in heeft ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |