Owh, sneakyquote:Op maandag 31 januari 2011 20:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hadden hem een prijs uitgereikt, een gouden oor. Maar daarin zat een oortje verborgen.
Naar aanleiding van de beelden van een zoenende Wesley en Yolanthe die Boulevard op een obscure manier ontvreemd had.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hadden hem een prijs uitgereikt, een gouden oor. Maar daarin zat een oortje verborgen.
Zou je mij voortaan niet willen quoten voor ik m'n spelfouten eruit ge-edit heb?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De Iraniërs moeten inderdaad gestopt worden. En de persen ook.
Yep...RTL zendt ook kwaliteit uitquote:Op maandag 31 januari 2011 20:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Even volhouden, bijna tijd voor VIOf Radar, voor ieder wat.
Je moet op weg naar RTL7 alleen nog wel even snel langs 'Take me out' zappen....quote:Op maandag 31 januari 2011 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep...RTL zendt ook kwaliteit uit
Ja, want musicals zijn per definitie minderwaardigquote:Op maandag 31 januari 2011 20:21 schreef k_man het volgende:
Alsof je met musicals wel tot de culturele elite toetreedt. Het is alsof de burgerbakker bij de Mac vindt dat-ie ook een Michelinster verdient.
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:25 schreef DrDurden het volgende:
musicals zijn per definitie minderwaardig
En meer tegengas van Jan.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:44 schreef tong80 het volgende:
Albert Verlinden viel me tegen. Had meer zelfspot verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |