Die zijn vaak van de landbouw hequote:Op maandag 31 januari 2011 19:35 schreef alors het volgende:
Wat is dat met al die CDA'ers daar altijd? Jack de Vries, Henk Bleker, conservatieve kliek bij de Vara
Dat.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:36 schreef themole het volgende:
Waarom weer boer zoekt vrouw.Programma komt me echt de strot uit.
Publieke omroep...het moet gehyped worden...quote:Op maandag 31 januari 2011 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat.
DWDD wil graag profiteren van de kijkcijfers van BZV.
Met elke week 5 miljoen kijkers vallen de kijkcijfers inderdaad erg tegen, promoten die handel!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Publieke omroep...het moet gehyped worden...
Dat weet ik ook niet. Ik heb pas vorig seizoen gekeken voor het eerst. En als er daarvoor iets met een Friese boer was, dan had ik het wel in de krant gelezen dus dat kan ik me bijna niet voorstellen...quote:Op maandag 31 januari 2011 19:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Over welke boer heeft 'ie het nou eigenlijk?
En als je de actualiteiten wil volgen, kijk je toch lekker naar het journaal?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef Staal het volgende:
Als ik Boer zoekt Vrouw wil volgen, dan kijk ik daar toch naar?
Wat een geouwehoer iedere keer.
Klopt, maar er zijn wel érg vaak BZV shit-itempjes.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:43 schreef Silenus het volgende:
Zo kun je op elk onderwerp wel gaan zeiken.
Ik hoop dat Darius nog een keer langs komt om I will always love you te doen. In de versie van Whitney Houston graag.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
• In DWDD recordings spelen Nederlandse en of Vlaamse muzikanten een voor hun belangrijk nummer. Vandaag vertolken Saskia en Serge het nummer 'Desperado' in de versie van Johnny Cash
Is ook zo. Ik ben fan van het eerste uur maar het is nu wel echt een overkill.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn wel érg vaak BZV shit-itempjes.
Darius! Het lijkt wel een vorig leven!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:45 schreef k_man het volgende:
Ik hoop dat Darius nog een keer langs komt om I will always love you te doen. In de versie van Whitney Houston graag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |