Als Matthijs echt stoer is dan nodigt hij volgende week Paul de Leeuw zélf uit, en stelt hij dezelfde kritische vragen. Maar dat zal hij wel niet durven (of Paul de Leeuw zal wel niet komen).quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:26 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan je je ook afvragen waarom Filemon over dit onderwerp wil praten bij DWDD, hij had dit soort vragen kunnen verwachten.
Vond ik ook wel ongepast ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:53 schreef marcodej het volgende:
Mathijs was wel erg makkelijk met zijn "Na drie uitzendingen heb je toch door dat het niet loopt."
Moest ik ook aan denkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:53 schreef marcodej het volgende:
Mathijs was wel erg makkelijk met zijn "Na drie uitzendingen heb je toch door dat het niet loopt." Bij DWDD hebben ze zelf die eerste seizoenen met die Fransisco van Jeauleau aangemodderd. Dat was pas slecht.
Paul is toch al bij DWDD geweest, met ongeveer dezelfde kritische vragen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:42 schreef Krantenman het volgende:
Als Matthijs echt stoer is dan nodigt hij volgende week Paul de Leeuw zélf uit, en stelt hij dezelfde kritische vragen. Maar dat zal hij wel niet durven (of Paul de Leeuw zal wel niet komen).
Dan heb ik die aflevering gemist. Wanneer was dat dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Paul is toch al bij DWDD geweest, met ongeveer dezelfde kritische vragen?
Ach ja, Paul de Leeuw had eigenlijk een sabbatical moeten nemen van minstens 3 jaar na alle successen, maar in plaats daarvan ging hij vrolijk een dagelijks programma presenteren. De Leeuw is knettergek.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:59 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb net dat laatste stukje gezien en Filemon zat erbij alsof hij een beetje aan het doodgaan was. En dat was hij waarschijnlijk ook. Zelfs zijn moeder kijkt inmiddels op hem neer en hij is zelf dan ook ongeveer nog de enige die wil blijven geloven dat het land in gaan voor non-itempjes zijn carrière geen schade doet.
Het programma van Paul de Leeuw is niet meer te redden, het is misschien verstandiger dat ook gewoon in te zien.
Een paar weken geleden, maar het kan ook P&W geweest zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:16 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Dan heb ik die aflevering gemist. Wanneer was dat dan?
Seizoenen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:53 schreef marcodej het volgende:
Mathijs was wel erg makkelijk met zijn "Na drie uitzendingen heb je toch door dat het niet loopt." Bij DWDD hebben ze zelf die eerste seizoenen met die Fransisco van Jeauleau aangemodderd. Dat was pas slecht.
Maar je punt klopt wel: ook dat duurde dus langer dan drie uitzendingen.quote:De eerste uitzending van DWDD was op 10 oktober 2005 vanuit Studio Plantage in Amsterdam. (...) Eind december trok Van Jole zich terug.
Ja maar Albert gaat er een zaak van maken. Het was een grap, een koekje van eigen deeg, maar hij snapt het nog steeds nietquote:Op maandag 31 januari 2011 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
Die BNN opname is toch al weer een paar maandjes geleden?
Makkelijke humor werkt in de VSquote:Op maandag 31 januari 2011 19:31 schreef Cynix ® het volgende:
Wat zijn die amerikaanse talkshow hosts eigenlijk simpel.
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
• CDAer Henk Bleker over Boer zoekt vrouw.
Henk Blekerquote:Op maandag 31 januari 2011 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gaan ze nu elke dag over die show praten?
Ik ben er wel bang voor.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gaan ze nu elke dag over die show praten?
Die zijn vaak van de landbouw hequote:Op maandag 31 januari 2011 19:35 schreef alors het volgende:
Wat is dat met al die CDA'ers daar altijd? Jack de Vries, Henk Bleker, conservatieve kliek bij de Vara
Dat.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:36 schreef themole het volgende:
Waarom weer boer zoekt vrouw.Programma komt me echt de strot uit.
Publieke omroep...het moet gehyped worden...quote:Op maandag 31 januari 2011 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat.
DWDD wil graag profiteren van de kijkcijfers van BZV.
Met elke week 5 miljoen kijkers vallen de kijkcijfers inderdaad erg tegen, promoten die handel!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Publieke omroep...het moet gehyped worden...
Dat weet ik ook niet. Ik heb pas vorig seizoen gekeken voor het eerst. En als er daarvoor iets met een Friese boer was, dan had ik het wel in de krant gelezen dus dat kan ik me bijna niet voorstellen...quote:Op maandag 31 januari 2011 19:40 schreef Silenus het volgende:
[..]
Over welke boer heeft 'ie het nou eigenlijk?
En als je de actualiteiten wil volgen, kijk je toch lekker naar het journaal?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef Staal het volgende:
Als ik Boer zoekt Vrouw wil volgen, dan kijk ik daar toch naar?
Wat een geouwehoer iedere keer.
Klopt, maar er zijn wel érg vaak BZV shit-itempjes.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:43 schreef Silenus het volgende:
Zo kun je op elk onderwerp wel gaan zeiken.
Ik hoop dat Darius nog een keer langs komt om I will always love you te doen. In de versie van Whitney Houston graag.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
• In DWDD recordings spelen Nederlandse en of Vlaamse muzikanten een voor hun belangrijk nummer. Vandaag vertolken Saskia en Serge het nummer 'Desperado' in de versie van Johnny Cash
Is ook zo. Ik ben fan van het eerste uur maar het is nu wel echt een overkill.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Klopt, maar er zijn wel érg vaak BZV shit-itempjes.
Darius! Het lijkt wel een vorig leven!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:45 schreef k_man het volgende:
Ik hoop dat Darius nog een keer langs komt om I will always love you te doen. In de versie van Whitney Houston graag.
Nee Saskia van Serge. Voormalige songfestival duo .quote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef Staal het volgende:
Is dat trouwens Martine Bijl in het publiek?
Ik zeik niet op elk onderwerp. Ik vind het alleen gelul dat 11,2 miljoen mensen alsnog opgezadeld worden met dit stomme programma als ze per ongeluk DWDD willen kijken.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
En als je de actualiteiten wil volgen, kijk je toch lekker naar het journaal?
Zo kun je op elk onderwerp wel gaan zeiken.
Schumacher zeker weer.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee Saskia van Serge. Voormalige songfestival duo .
Er worden al jarenlang miljoenen Nederlanders opgezadeld met dat stomme Fokke en Sukke en daar doet ook niemand ooit wat aan.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:48 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zeik niet op elk onderwerp. Ik vind het alleen gelul dat 11,2 miljoen mensen alsnog opgezadeld worden met dit stomme programma als ze per ongeluk DWDD willen kijken.
Ze moeten rond de 80 zijn en dat zie je er niet aan.quote:
Ze zijn al weg uit de VARAgids.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Er worden al jarenlang miljoenen Nederlanders opgezadeld met dat stomme Fokke en Sukke en daar doet ook niemand ooit wat aan.
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Darius! Het lijkt wel een vorig leven!
Van dichtbij vind ik Martine Bijl er toch veel beter uitzien trouwens.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze moeten rond de 80 zijn en dat zie je er niet aan.
Er zaten er 2 bij ofzo die redelijk waren. Stevie Ann was er daar 1 van. The Lau de andere.quote:
Volgens mij verwissel je ze met Sandra en Andresquote:Op maandag 31 januari 2011 19:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee Saskia van Serge. Voormalige songfestival duo .
Ik bedoel eigenlijk deze twee fossielen.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Er zaten er 2 bij ofzo die redelijk waren. Stevie Ann was er daar 1 van. The Lau de andere.
Ah, die van "Alle duiven op de Dam!"quote:Op maandag 31 januari 2011 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij verwissel je ze met Sandra en Andres
De ondergrens blijkt weer flexibel.quote:
Ah maar je hebt zeker gelijk danquote:Op maandag 31 januari 2011 19:54 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk deze twee fossielen.
Juist Gert en Hermienquote:Op maandag 31 januari 2011 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ah, die van "Alle duiven op de Dam!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En of ik gelijk hebt.
lol het is maar waar je trots op bentquote:
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:59 schreef wdn het volgende:
Man man man. Eerst naar Tunesie en dat ge-cancel'd zien worden en dan naar het land ernaast gaan.
Dan vraag je er ook om.
Ja mevrouw had een reis omgeboekt van Tunesie naar Egyptequote:Op maandag 31 januari 2011 20:02 schreef alors het volgende:
[..]
Heb je het nu over Egypte? ik heb het ff gemist...
Driemaal is scheepsrecht, het wordt: Libië.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:59 schreef wdn het volgende:
Man man man. Eerst naar Tunesie en dat ge-cancel'd zien worden en dan naar het land ernaast gaan.
Dan vraag je er ook om.
LOL. als daar de hel losbreekt weten we meteen wie we moeten aansprekenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Driemaal is scheepsrecht, het wordt: Libië.
Dat zijn geen buurlanden hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 20:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja mevrouw had een reis omgeboekt van Tunesie naar Egypte
Je kunt het zwemmenquote:
Chinese humorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |