Als Matthijs echt stoer is dan nodigt hij volgende week Paul de Leeuw zélf uit, en stelt hij dezelfde kritische vragen. Maar dat zal hij wel niet durven (of Paul de Leeuw zal wel niet komen).quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:26 schreef Meneerik2 het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan je je ook afvragen waarom Filemon over dit onderwerp wil praten bij DWDD, hij had dit soort vragen kunnen verwachten.
Vond ik ook wel ongepast ja.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:53 schreef marcodej het volgende:
Mathijs was wel erg makkelijk met zijn "Na drie uitzendingen heb je toch door dat het niet loopt."
Moest ik ook aan denkenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:53 schreef marcodej het volgende:
Mathijs was wel erg makkelijk met zijn "Na drie uitzendingen heb je toch door dat het niet loopt." Bij DWDD hebben ze zelf die eerste seizoenen met die Fransisco van Jeauleau aangemodderd. Dat was pas slecht.
Paul is toch al bij DWDD geweest, met ongeveer dezelfde kritische vragen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:42 schreef Krantenman het volgende:
Als Matthijs echt stoer is dan nodigt hij volgende week Paul de Leeuw zélf uit, en stelt hij dezelfde kritische vragen. Maar dat zal hij wel niet durven (of Paul de Leeuw zal wel niet komen).
Dan heb ik die aflevering gemist. Wanneer was dat dan?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 18:15 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Paul is toch al bij DWDD geweest, met ongeveer dezelfde kritische vragen?
Ach ja, Paul de Leeuw had eigenlijk een sabbatical moeten nemen van minstens 3 jaar na alle successen, maar in plaats daarvan ging hij vrolijk een dagelijks programma presenteren. De Leeuw is knettergek.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:59 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb net dat laatste stukje gezien en Filemon zat erbij alsof hij een beetje aan het doodgaan was. En dat was hij waarschijnlijk ook. Zelfs zijn moeder kijkt inmiddels op hem neer en hij is zelf dan ook ongeveer nog de enige die wil blijven geloven dat het land in gaan voor non-itempjes zijn carrière geen schade doet.
Het programma van Paul de Leeuw is niet meer te redden, het is misschien verstandiger dat ook gewoon in te zien.
Een paar weken geleden, maar het kan ook P&W geweest zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:16 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Dan heb ik die aflevering gemist. Wanneer was dat dan?
Seizoenen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:53 schreef marcodej het volgende:
Mathijs was wel erg makkelijk met zijn "Na drie uitzendingen heb je toch door dat het niet loopt." Bij DWDD hebben ze zelf die eerste seizoenen met die Fransisco van Jeauleau aangemodderd. Dat was pas slecht.
Maar je punt klopt wel: ook dat duurde dus langer dan drie uitzendingen.quote:De eerste uitzending van DWDD was op 10 oktober 2005 vanuit Studio Plantage in Amsterdam. (...) Eind december trok Van Jole zich terug.
Ja maar Albert gaat er een zaak van maken. Het was een grap, een koekje van eigen deeg, maar hij snapt het nog steeds nietquote:Op maandag 31 januari 2011 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
Die BNN opname is toch al weer een paar maandjes geleden?
Makkelijke humor werkt in de VSquote:Op maandag 31 januari 2011 19:31 schreef Cynix ® het volgende:
Wat zijn die amerikaanse talkshow hosts eigenlijk simpel.
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:28 schreef Cynix ® het volgende:
• CDAer Henk Bleker over Boer zoekt vrouw.
Henk Blekerquote:Op maandag 31 januari 2011 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gaan ze nu elke dag over die show praten?
Ik ben er wel bang voor.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Gaan ze nu elke dag over die show praten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |