Nee Saskia van Serge. Voormalige songfestival duo .quote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef Staal het volgende:
Is dat trouwens Martine Bijl in het publiek?
Ik zeik niet op elk onderwerp. Ik vind het alleen gelul dat 11,2 miljoen mensen alsnog opgezadeld worden met dit stomme programma als ze per ongeluk DWDD willen kijken.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:43 schreef Silenus het volgende:
[..]
En als je de actualiteiten wil volgen, kijk je toch lekker naar het journaal?
Zo kun je op elk onderwerp wel gaan zeiken.
Schumacher zeker weer.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee Saskia van Serge. Voormalige songfestival duo .
Er worden al jarenlang miljoenen Nederlanders opgezadeld met dat stomme Fokke en Sukke en daar doet ook niemand ooit wat aan.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:48 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik zeik niet op elk onderwerp. Ik vind het alleen gelul dat 11,2 miljoen mensen alsnog opgezadeld worden met dit stomme programma als ze per ongeluk DWDD willen kijken.
Ze moeten rond de 80 zijn en dat zie je er niet aan.quote:
Ze zijn al weg uit de VARAgids.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:49 schreef Silenus het volgende:
[..]
Er worden al jarenlang miljoenen Nederlanders opgezadeld met dat stomme Fokke en Sukke en daar doet ook niemand ooit wat aan.
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Darius! Het lijkt wel een vorig leven!
Van dichtbij vind ik Martine Bijl er toch veel beter uitzien trouwens.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze moeten rond de 80 zijn en dat zie je er niet aan.
Er zaten er 2 bij ofzo die redelijk waren. Stevie Ann was er daar 1 van. The Lau de andere.quote:
Volgens mij verwissel je ze met Sandra en Andresquote:Op maandag 31 januari 2011 19:47 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee Saskia van Serge. Voormalige songfestival duo .
Ik bedoel eigenlijk deze twee fossielen.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Er zaten er 2 bij ofzo die redelijk waren. Stevie Ann was er daar 1 van. The Lau de andere.
Ah, die van "Alle duiven op de Dam!"quote:Op maandag 31 januari 2011 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij verwissel je ze met Sandra en Andres
De ondergrens blijkt weer flexibel.quote:
Ah maar je hebt zeker gelijk danquote:Op maandag 31 januari 2011 19:54 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk deze twee fossielen.
Juist Gert en Hermienquote:Op maandag 31 januari 2011 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ah, die van "Alle duiven op de Dam!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En of ik gelijk hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |