Zoontje van Peter van der Vorst. Daar doelde hij op.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:20 schreef Cynix ® het volgende:
Zit Appie nu al over adoptiekinderen te jengelen?
Ja dat vind ik ook..Ze hebben een leuk zoontje heb ik ooit in weekend gelezen en gezien bij de kapper zat ikquote:
Inderdaad. Leidde gelukkig enorm de aandacht af. Wie is ze?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:08 schreef Tem het volgende:
Wie is dat lekkere wijf met dat zwarte haar achter kwalbert?
Ik weet niet meer wie werd uigezonden, maar met Jim Jeffries heb ik een goede kans, denk ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:30 schreef vanBoeschoten het volgende:
Weet iemand hoe die cabaretier heet in het begin met dat stukje over lesbiennes?
Even de aflevering teruggekeken (nou ja, het begin dan). Het is idd Jim Jeffriesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:29 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie werd uigezonden, maar met Jim Jeffries heb ik een goede kans, denk ik.
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:08 schreef Tem het volgende:
Wie is dat lekkere wijf met dat zwarte haar achter kwalbert?
Doctor Klavan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:23 schreef Cynix ® het volgende:
En er zal wel een Egypte-deskundoloog zitten.
Wanneer nodigt iemand Joris Luijendijk eens uit? Die heeft nb een boekje geschreven over wat Egyptische jongeren denken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:23 schreef Cynix ® het volgende:
En er zal wel een Egypte-deskundoloog zitten.
Hij spreekt met een zwaar accent.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom heeft Martin verstand van Egypte? Omdat het ook een buitenlander is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |