Toch is het wel duidelijk dat hij wel iets kan, in tegenstelling tot veel eerdere kwelers.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:57 schreef wdn het volgende:
Niemand die dit kent dus valt het niet te vergelijken
Viel me ook al op maar ik dacht nog: zal wel leuk lijken door het andere lijk dat op tv isquote:Op maandag 31 januari 2011 20:08 schreef Tem het volgende:
Wie is dat lekkere wijf met dat zwarte haar achter kwalbert?
Nee ik bedoelde de mensen in de studioquote:Op maandag 31 januari 2011 20:09 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ik vond haar oprecht grappig
Of bedoelde je dat niet?
Ja, bah.quote:
De Iraniërs moeten inderdaad gestopt worden. En de persen ook.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:11 schreef k_man het volgende:
Albert Verlinde heeft principes. Stop de perzen!!
Onzin. Ik moet die man niet, maar die hele actie van BNN sloeg natuurlijk nergens op.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:12 schreef Van_Poppel het volgende:
Een koekje van eigen deeg noemen ze dit, Albert...
Waar gaat 't om? Of heb ik een introductie gemistquote:Op maandag 31 januari 2011 20:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onzin. Ik moet die man niet, maar die hele actie van BNN sloeg natuurlijk nergens op.
Dan kan Onno nog wat leren van Wilfriedquote:Op maandag 31 januari 2011 20:14 schreef Heufd het volgende:
Wilfried gaat dieper dan Albert gewend was.
Tsja ik denk dat mensen van Chinese sporters gewoon weinig humor verwachten, zulke gedrilde sporters. Deze Li heeft veel meer vrijheid gekregen.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:10 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee ik bedoelde de mensen in de studio![]()
Keken allemaal met een![]()
...-gezicht
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Dan kan Onno nog wat leren van Wilfried
Ze hadden hem een prijs uitgereikt, een gouden oor. Maar daarin zat een oortje verborgen.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:13 schreef msnk het volgende:
[..]
Waar gaat 't om? Of heb ik een introductie gemist?
Owh, sneakyquote:Op maandag 31 januari 2011 20:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hadden hem een prijs uitgereikt, een gouden oor. Maar daarin zat een oortje verborgen.
Naar aanleiding van de beelden van een zoenende Wesley en Yolanthe die Boulevard op een obscure manier ontvreemd had.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hadden hem een prijs uitgereikt, een gouden oor. Maar daarin zat een oortje verborgen.
Zou je mij voortaan niet willen quoten voor ik m'n spelfouten eruit ge-edit heb?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:12 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De Iraniërs moeten inderdaad gestopt worden. En de persen ook.
Yep...RTL zendt ook kwaliteit uitquote:Op maandag 31 januari 2011 20:19 schreef msnk het volgende:
[..]
Even volhouden, bijna tijd voor VIOf Radar, voor ieder wat.
Je moet op weg naar RTL7 alleen nog wel even snel langs 'Take me out' zappen....quote:Op maandag 31 januari 2011 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep...RTL zendt ook kwaliteit uit
Ja, want musicals zijn per definitie minderwaardigquote:Op maandag 31 januari 2011 20:21 schreef k_man het volgende:
Alsof je met musicals wel tot de culturele elite toetreedt. Het is alsof de burgerbakker bij de Mac vindt dat-ie ook een Michelinster verdient.
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:25 schreef DrDurden het volgende:
musicals zijn per definitie minderwaardig
En meer tegengas van Jan.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:44 schreef tong80 het volgende:
Albert Verlinden viel me tegen. Had meer zelfspot verwacht.
Zoontje van Peter van der Vorst. Daar doelde hij op.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:20 schreef Cynix ® het volgende:
Zit Appie nu al over adoptiekinderen te jengelen?
Ja dat vind ik ook..Ze hebben een leuk zoontje heb ik ooit in weekend gelezen en gezien bij de kapper zat ikquote:
Inderdaad. Leidde gelukkig enorm de aandacht af. Wie is ze?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:08 schreef Tem het volgende:
Ik weet niet meer wie werd uigezonden, maar met Jim Jeffries heb ik een goede kans, denk ik.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 10:30 schreef vanBoeschoten het volgende:
Weet iemand hoe die cabaretier heet in het begin met dat stukje over lesbiennes?
Even de aflevering teruggekeken (nou ja, het begin dan). Het is idd Jim Jeffriesquote:Op dinsdag 1 februari 2011 11:29 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie werd uigezonden, maar met Jim Jeffries heb ik een goede kans, denk ik.
quote:Op maandag 31 januari 2011 20:08 schreef Tem het volgende:
Doctor Klavan.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:23 schreef Cynix ® het volgende:
En er zal wel een Egypte-deskundoloog zitten.
Wanneer nodigt iemand Joris Luijendijk eens uit? Die heeft nb een boekje geschreven over wat Egyptische jongeren denken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:23 schreef Cynix ® het volgende:
En er zal wel een Egypte-deskundoloog zitten.
Hij spreekt met een zwaar accent.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:38 schreef Cynix ® het volgende:
Waarom heeft Martin verstand van Egypte? Omdat het ook een buitenlander is?
Ik vond 'm vroeger interessant, maar ik heb z'n trucje nu wel een beetje door.quote:
Hij mijmert vooral nog eens over zijn herinneringen aan Dubcek en Havèl.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:45 schreef DrMarten het volgende:
Zit ie daar om over Egypte te praten, maar het gaat wel erg over hemzelf, zoals wel vaker met hem
Daar was ie voor uitgenodigd.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:45 schreef DrMarten het volgende:
Zit ie daar om over Egypte te praten, maar het gaat wel erg over hemzelf, zoals wel vaker met hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |