Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Je klikt toch echt zelfquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:44 schreef Muck het volgende:
Wat is joetjoep toch leuk
Van my chemical romance, via Panic! at the disco naar paramore
Tofquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WOAH!![]()
![]()
En dan maak ik iets lekkers voor bij de koffie/thee
En simpelquote:
Jaaaaa, maar tochquote:
Kan iemand er svp 'gewillige' van makenquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:42 schreef friemelaar het volgende:
13:36:41 Monitor Debug: Telegrammpuffer voll![]()
volgasquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gelukkig alleen van het monitor programma![]()
dat weet hij nog nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je ook al of het hem lukt?
de plaatjes lukt welquote:
Alleen als ik 'tomaatjes' dan ook door 'snert' mag vervangen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan iemand er svp 'gewillige' van maken
Nee want Fles wilde juist iets met tomaatjes in de TTquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen als ik 'tomaatjes' dan ook door 'snert' mag vervange'n.
SJiiiitquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
volgas
[..]
[..]
dat weet hij nog niet
[..]
de plaatjes lukt wel![]()
nu weet hij het
Neee, maar ik ga jullie toch geen vies eten voorzettenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
psies, niet te moeilijk doen... het is geen staatsbezoek
Lijkt me een heel goed ideequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:48 schreef Muck het volgende:
Ik ga zo dan toch maar even naar de winkel huppelen voor de koters uit school zijn
* Barretje80 komt morgen ook even langs!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Neee, maar ik ga jullie toch geen vies eten voorzetten
Primaquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 komt morgen ook even langs!![]()
Welke banners?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:48 schreef RockNijntje het volgende:
Die banners mogen ze ook wel eens in spoilers gaan plaatsen
Vooruit dan maar... maar dan wel op een manier waarop ik er nog onderuit kan komen voordat er een KI ontstaatquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee want Fles wilde juist iets met tomaatjes in de TT
Al het eten is lekker, alleen smaken verschillenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Neee, maar ik ga jullie toch geen vies eten voorzetten
wat eten we ?quote:
KIquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooruit dan maar... maar dan wel op een manier waarop ik er nog onderuit kan komen voordat er een KI ontstaat.
klote incidentquote:
Wat heeft ze?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
ok beetje minder nieuws.. mijn mama wordt 21 februari al geopereerd... das best snel
'Door de strot duwt' past nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:51 schreef Stuart het volgende:
Neeeeeeeeeee, niet aanbiedt
Voert, desnoods dwangmatig
Nee, maar voert past welquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
'Door de strot duwt' past niet.
haar baarmoeder moet eruit en ze heeft een verzakte blaasquote:
nee, ik moet wel de truckendoos open trekkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
SJiiiit![]()
Toch niet te gemakkelijk hoop ik
Joah!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 komt morgen ook even langs!![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
haar baarmoeder moet eruit en ze heeft een verzakte blaas
Dat is zeker minder nieuws, maar aan de andere kant wel fijn dat het op zo'n vrij korte termijn kan gebeurenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
ok beetje minder nieuws.. mijn mama wordt 21 februari al geopereerd... das best snel
ai, die operatie val wel mee maar de volgen....quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Okay, zo met jouw toevoeging is het primaquote:
Oh jeetje!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
ik kom ook langsquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah!Dan kun je de bank zien
En hun huis zien
En Muck en Toek
En LL
En mij
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, ik moet wel de truckendoos open trekken
als je kunt melden hoe, kan ik het mss voorkomen ...................quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, ik moet wel de truckendoos open trekken
Kun je dan niet even stoppen?quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan rijdt hij een keer vooraan de filequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je dan niet even stoppen?
er is altijd een mogelijkheid, dat is de ellende met plaatjes.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
als je kunt melden hoe, kan ik het mss voorkomen ...................
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
goed ideequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan rijdt hij een keer vooraan de file.
ze moet een week in het ziekenhuis blijven, herstel is 6 tot 8 weken... en ik ga haar helpen in het weekend ... hopelijk mag ik snel afrijden... en anders ga ik met de treinquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hoop dat alles goed gaat
ja dat wel dan kan ze gewoon genieten van de zomervakantie enzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker minder nieuws, maar aan de andere kant wel fijn dat het op zo'n vrij korte termijn kan gebeuren
thnxquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ai, die operatie val wel mee maar de volgen....
sterkte voor je moeder
mja komt goed hoorquote:
ik wou net zeggenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
thnxquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Sterkte voor jou en vooral voor je moeder.
Nee dat snap ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er is altijd een mogelijkheid, dat is de ellende met plaatjes.
ik zal even kijken hoeveel mogelijkheden ik kan vinden.
maar niet hier op het werk
sterkte met je mams!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze moet een week in het ziekenhuis blijven, herstel is 6 tot 8 weken... en ik ga haar helpen in het weekend ... hopelijk mag ik snel afrijden... en anders ga ik met de trein
[..]
ja dat wel dan kan ze gewoon genieten van de zomervakantie enzo
[..]
thnx
[..]
mja komt goed hoor
[..]
ik wou net zeggenknuffuhls willen we
![]()
[..]
thnx
OMGquote:
nee hoor het is 40 minuutjes met de auto (met OV ook zoiets want 25 minuten met trein en 20 minuutjes met de bus als je de aansluiting hebtquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
sterkte met je mams!
woont ze zo ver weg dan?
Je ging toch pizza eten?quote:
Ik duim voor je dat je snel mag afrijdenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze moet een week in het ziekenhuis blijven, herstel is 6 tot 8 weken... en ik ga haar helpen in het weekend ... hopelijk mag ik snel afrijden... en anders ga ik met de trein
Of zoals zoals mij ma het deed, gewoon buiten in de ligstoel gaan liggen.quote:[..]
ja dat wel dan kan ze gewoon genieten van de zomervakantie enzo
Ja, de over is nu aan het voorverwarmenquote:
Woohoo, dan zal ik de OP even doenquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woohoo, dan zal ik de OP even doen
Dat ik eindelijk service pack 1 op vista heb gekregenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Vanwaar deze plotselinge uitbarsting van vreugde
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ik eindelijk service pack 1 op vista heb gekregen
Ja, er is niet echt iets om vrolijk van te worden nuquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Vanwaar deze plotselinge uitbarsting van vreugde
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, er is niet echt iets om vrolijk van te worden nuCollega komt terug van de trajectbegeleider, m'n humeur is gedaald tot ver onder het nulpunt
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Nu nog deeltje 2quote:
Sorry, ik was even blij dat het me was gelukt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, er is niet echt iets om vrolijk van te worden nuCollega komt terug van de trajectbegeleider, m'n humeur is gedaald tot ver onder het nulpunt
![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:09 schreef Panda72 het volgende:
Ik ben zo blij zo blij
Hey BeertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga ik morgenochtend mijn werkconsulent bellen en overleggen en vanavond mijn CV updaten en morgen verder op zoek naar sollicitaties. Liever over m'n grenzen heen dat klote werk waar ik aan onder door gaquote:
Ik ben zo blij zo blij
PandaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
oh godquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Succes met werkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef Toekito het volgende:
sterkte LL
Oeh cool Bar![]()
Ik ga ff werken dus fok gaat uit
Ik ben zo blij zo blij
Das oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die heb ik nog ergens op single
Open deuren, onweerstaanbaar !
Ik ben zo blij zo blij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Dat snap ik, ik heb het werk wat ik nu bij de preiboer doe ook meer dan gehad.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ga ik morgenochtend mijn werkconsulent bellen en overleggen en vanavond mijn CV updaten en morgen verder op zoek naar sollicitaties. Liever over m'n grenzen heen dat klote werk waar ik aan onder door ga![]()
werk ze toekquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef Toekito het volgende:
sterkte LL
Oeh cool Bar![]()
Werk ze Toekquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef Toekito het volgende:
sterkte LL
Oeh cool Bar![]()
begint backtrack te upload naar laptop marijkjequote:Op donderdag 27 januari 2011 14:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
ik nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:14 schreef Stuart het volgende:
Ik heb wel honger na een ochtend hard buffelen
quote:
huh?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:18 schreef RockNijntje het volgende:
Vlizotrapongeluk doet al minder pijn
Ik zal het topic eens opzoekenquote:
mijn buuf had dat ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:18 schreef RockNijntje het volgende:
Hier mijn zij nu ook een stuk minder als ik lekker rustig zitquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:18 schreef RockNijntje het volgende:
Doe je goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik werk zelden s'morgens
Schavenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
een onderrug is niet iets wat je kan kneuzen trouwens hoor
als je wil kan ik je cv nog wel een keer kritisch bkijkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ga ik morgenochtend mijn werkconsulent bellen en overleggen en vanavond mijn CV updaten en morgen verder op zoek naar sollicitaties. Liever over m'n grenzen heen dat klote werk waar ik aan onder door ga![]()
Wat heb ik nou weer gedaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef Toekito het volgende:
sterkte LL
Oeh cool Bar![]()
Tadaaa:quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zal het topic eens opzoeken
quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:59 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje gaat haar leven riskeren door de half kapotte vlizotrap uit te klappen om de zolder te bereiken
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je bent toch niet naar beneden gelazert mag ik hopen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, scherpe punten van de trap in mijn polsen gekregen omdat de trap terugschoof toen ik hem in wilde klappen![]()
hoezo niet??quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
oohhhquote:
Beetje pijn is niet zo erg, maar het ziet er emo uitquote:
moet zelf ook tot 15:30 werken johquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oohhh
mja.. even kijken hoe ik me voel.. en pas NA werk
(alleen eten dus)
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Beertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
Ik vind het zieligquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Beetje pijn is niet zo erg, maar het ziet er emo uit![]()
ja wat weet ik er van?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
das vragen om moeilijkheden he?quote:
Je bent dus weer terug als ik begin met proefwerken lerenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:23 schreef Stuart het volgende:
Zo de pizza in de oven gooien, 10 minuten wachten en dan lunchen en dan ben ik er vanavond pas weer rond een uur of 9 of half 10 jullie tijd
Ik ben niet zo zieligquote:
Die botten kan je kneuzen jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoezo niet??
er zitten toch botten??
Ik heb ook nog een schaafwond op mijn arm, precies op mijn polsquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Beetje pijn is niet zo erg, maar het ziet er emo uit![]()
Zelfde tijd zoals gewoonlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:23 schreef Stuart het volgende:
Zo de pizza in de oven gooien, 10 minuten wachten en dan lunchen en dan ben ik er vanavond pas weer rond een uur of 9 of half 10 jullie tijd
Waarom begin je nu dan niet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je bent dus weer terug als ik begin met proefwerken leren
[..]
Ik ben niet zo zielig
Ga je dan pas lerenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe laat eten we??quote:
Ja, meestal rond een uurtje of 9quote:
Ja dat is toch een reden om blij om te zijnquote:
Ik moest mijn trui hebbenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
das vragen om moeilijkheden he?
Daar komt het wel op neer jaquote:
ahh.. dus je onderrug botten kan je kneuzen.. je onderrug niet..quote:
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat is toch een reden om blij om te zijn
welk proefwerk heb je morgen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben niet zo zielig
Nederlands en levensbeschouwingquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
welk proefwerk heb je morgen?
Wat laat johquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja
Ach ja, als ik het geleerd krijg vind ik het goedquote:
Nou eigenlijk niet. Ik zeg ook altijd tegen iedereen "ik heb mijn rug gebroken" maar eigenlijk is het "alleen maar" een ruggewervel. Maar dat klinkt niet half zo stoer natuurlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ahh.. dus je onderrug botten kan je kneuzen.. je onderrug niet..
maar je kan toch ook je voet kneuzen?? of ook niet??
en welke vindt je het moeilijkst?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nederlands en levensbeschouwing
Helemaal waarquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach ja, als ik het geleerd krijg vind ik het goed
zelfs eentje maar!quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet. Ik zeg ook altijd tegen iedereen "ik heb mijn rug gebroken" maar eigenlijk is het "alleen maar" een ruggewervel. Maar dat klinkt niet half zo stoer natuurlijk
Hoe laat begon jij dan vaak?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doet ze het beter als dat ik het meestal deed
Nederlands is veel leerwerk, maar levensbeschouwing is best ingewikkeld... dus een beetje hetzelfdequote:Op donderdag 27 januari 2011 14:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en welke vindt je het moeilijkst?
Dan hoef ik die pizza dus nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:29 schreef Stuart het volgende:
De pizza ligt klaar te komen in de oven
Nou, op te warmen vond ik zo 'standaard'quote:
Maar klinkt beter als klaar komenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, op te warmen vond ik zo 'standaard'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
Kusje op je ruggewervelquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou eigenlijk niet. Ik zeg ook altijd tegen iedereen "ik heb mijn rug gebroken" maar eigenlijk is het "alleen maar" een ruggewervel. Maar dat klinkt niet half zo stoer natuurlijk
Ja, dat weet ik maar ik koos die bewoording express voor jullie vunzige KSC'ersquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar klinkt beter als klaar komen
wat moet je voor beide vakken leren dan??quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Nederlands is veel leerwerk, maar levensbeschouwing is best ingewikkeld... dus een beetje hetzelfde
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:31 schreef Panda72 het volgende:
Bedankt he Stu
SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:31 schreef Panda72 het volgende:
Bedankt he Stu
Tot hoe laat moet je vandaag dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zelfs eentje maar!
aansteller!
Ik vergeef het je als je hem per koerier naar mij opstuurtquote:
als je het doet, doe het dan goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja![]()
Wel helemaal verbrijzeld toch
18:00quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tot hoe laat moet je vandaag dan?
Hoop dat de pizza dan wel warm blijftquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vergeef het je als je hem per koerier naar mij opstuurt
Nederlands dat gaat een uur duren als ik dat allemaal moet gaan typen en levensbeschouwing gaat over het jodendom.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat moet je voor beide vakken leren dan??
Meld me als koerierquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vergeef het je als je hem per koerier naar mij opstuurt
Lange dag dusquote:
Tot vanavond Stuquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:33 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is er vandoor. Tot vanavond weer![]()
![]()
Vast welquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoop dat de pizza dan wel warm blijft![]()
Eet smakelijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:33 schreef Stuart het volgende:
![]()
Oeh oeh dan krijg ik een wel heel leuk koerier.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Meld me als koerier
[..]
Lange dag dus
Tot vanavondquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:33 schreef Stuart het volgende:
![]()
Dat zeker maar ben bang van geen pizzaquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:35 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oeh oeh dan krijg ik een wel heel leuk koerier.
Ik denk dat ik maandag weer het eens ga proberen om te werkenquote:Ja morgen ook tot 18:00
To en Tom aten tomaten. Tom at en To vratquote:
Dat doet me dan weer meer denken aan worteltjestaartquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat doet me dan weer meer denken aan worteltjestaart
Ja, ook goed.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
To en Tom aten tomaten. Tom at en To vrat
dat is waarquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat is toch een reden om blij om te zijn
quote:
ketchup, curry, pureequote:Op donderdag 27 januari 2011 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu alle tomatenhaters OPSODEMIETEREN
flitserquote:
Morgenquote:
Chinese tomatensoep, maar dan wel van de Chinees.quote:
Ik vind allebei lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:44 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Chinese tomatensoep, maar dan wel van de Chinees.
gewoon elke keer als je het nodig heb!quote:
Hai flitserquote:
Dat wordt een duur grapjequote:Op donderdag 27 januari 2011 14:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
gewoon elke keer als je het nodig heb!
Wie deed er nu dan weer wat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:58 schreef Panda72 het volgende:
Ach ja soms kan je de grootste lol hebben om onbenulligheden
je snapt me wel, doos!quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat wordt een duur grapjemaar digitale knuffels geef je genoeg
Echt super bedankt!
vertelquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:58 schreef Panda72 het volgende:
Ach ja soms kan je de grootste lol hebben om onbenulligheden. Weer gelachen voor vandaag
![]()
laters wokquote:
quote:
Ik en het was eigenlijk heel stom. Ik vroeg net aan mijn collega zeg wannneer ben jij eigenlijk jarig. Hij geeft antwoord en ik roep heel verontwaardig en heel hard. NIET WAAR. Zegt hij nou ja zeg ik weet zelf toch wel wanneer ik jarig ben. Heel stom dus. Maar wel heel hard gelachen.quote:
ga ik doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Geniet van je lange weekendje weg, lieverd![]()
Lolquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik en het was eigenlijk heel stom. Ik vroeg net aan mijn collega zeg wannneer ben jij eigenlijk jarig. Hij geeft antwoord en ik roep heel verontwaardig en heel hard. NIET WAAR. Zegt hij nou ja zeg ik weet zelf toch wel wanneer ik jarig ben. Heel stom dus. Maar wel heel hard gelachen.
Ik was er dus heilig van overtuigd dat hij in september jarig was maar dat is niet zo. en ik maar denken dat hij mij in de maling nam.quote:
Zo maak je nog wat meequote:Op donderdag 27 januari 2011 15:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik was er dus heilig van overtuigd dat hij in september jarig was maar dat is niet zo. en ik maar denken dat hij mij in de maling nam.
Jaquote:
waar ga je naar toe wok?quote:
Zie je PM.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zijn gevaarlijke uitspraken met MPG in de buurt... voor je het weet heb je een PM met instructies en succeswens.
Oostham.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar ga je naar toe wok?
quote:
Spuit honderdveertien.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:13 schreef MPG het volgende:
[..].
To en Tom aten tomaten. Tom at en To vrat.
True.quote:
Jahaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:13 schreef MPG het volgende:
[..].
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaaaaaaa![]()
Ik was hier maar half aan het opletten
alle koperdiefstallen zijn direct opgelost. Jij bent de dader en over een tijdje vaderquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
True.
Toenstraks ook eindelijk tijd gehad voor deze:
Conducteur saboteert treinen voor geliefde
Goeie tip wel.
Dan was het geen kwartet geweestquote:
Whehehequote:Op donderdag 27 januari 2011 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
True.
Toenstraks ook eindelijk tijd gehad voor deze:
Conducteur saboteert treinen voor geliefde
Goeie tip wel.
Pardon?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
alle koperdiefstallen zijn direct opgelost. Jij bent de dader en over een tijdje vader
quote:
Van wie?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:21 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje krijgt een nieuwe UI
quote:
oh dacht dat het over jou gingquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Pardon?
Ik heb de afgelopen tijd niemand zwanger gemaakt. Toch?
Ik vind het niet kunnenquote:
Kan die niet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:38 schreef RockNijntje het volgende:
Je mag in je huidige abonnement () maximaal 10 icons uploaden
Het icoontje mag in je huidige abonnement niet groter zijn dan 51200 bytes (50 kB).
Het formaat moet 60 bij 60 pixels zijn (kleiner mag, groter niet)
De bestandsnaam, inclusief extensie, mag niet langer zijn dan 20 tekens
De volgende bestandsformaten zijn toegestaan: .jpg .gif .png
Als hij aan de eisen die in post #239 staan voldoetquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen![]()
Wanneer krijg je hem dan?
Nog nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het niet kunnen![]()
Wanneer krijg je hem dan?
[..]
Kan die niet?![]()
Ik zie hetquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als hij aan de eisen die in post #239 staan voldoet
Veel succesquote:
Dankuquote:
Niet dat ik weet. Vraag muck anders es of ze per ongeluk zwanger isquote:
omgquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:13 schreef MPG het volgende:
[..].
OMG...quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omg
zo kon ik een liedje... iets met tomatensalatomatensalattomatensalatomatensla
ik ga em niet voor je inzingenquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:51 schreef MPG het volgende:
[..]
OMG...
Dat moet ik hebben voor op werk![]()
Nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ga em niet voor je inzingen
quote:Koffie helpt vrouwen beter presteren
Koffie blijkt vrouwen beter helpen te presteren onder druk dan mannen. Dat blijkt uit onderzoek van Dr. Lindsay St. Claire van the University of Bristol.
© GezondheidsnetVoor het onderzoek werden 64 mannen en vrouwen met een gemiddelde leeftijd van 22 jaar bestudeerd. Samen moesten ze puzzels, geheugen- en onderhandelingstaken maken. Ze dronken daarbij zowel normale als cafeïnevrije koffie.
Zo ontdekten de onderzoekers dat de prestaties van mannen onder druk na het drinken van koffie met cafeïne, beduidend slechter waren dan die van vrouwen. De vrouwen puzzelden veel beter na het drinken van koffie met cafeïne.
De onderzoekers vermoeden dat dit komt doordat mannen zich onder druk agressiever gedragen in groepen. Vrouwen daarentegen hebben in dezelfde situatie meer de neiging om samen te werken.
Toch zijn er ook wetenschappers die dit onderzoek in twijfel trekken. Cafeïne verhoogt namelijk de productie van het hormoon dopamine en dit zou kunnen helpen om goed te presteren tijdens stresserende situaties.
Maar of het vrouwen kan helpen beter om te gaan met stress is volgens de onderzoekers volledig afhankelijk van de groep.
Echt een kinderliedquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er is wel een youtube filmpje van
Die laatste zinquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er is wel een youtube filmpje van
Niet slecht inderdaadquote:
Als ze wat meer plezier zou tonen in het feit wat ze deed zou ik haar ook goed vindenquote:
Hey TMFquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:16 schreef TheFamousMan het volgende:
HoiHoi
Hoe gingen economie en geschiedenis, Nijner?
of het is nu gewoon rustigquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:30 schreef TheFamousMan het volgende:
ik denk dat ik het topique d00dtv3rm00rd heb
Ja wel erg stil nuquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:30 schreef TheFamousMan het volgende:
ik denk dat ik het topique d00dtv3rm00rd heb
omdat evolutietheorie en dergelijken.quote:
Darwinquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
omdat evolutietheorie en dergelijken.
Laterquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:32 schreef Trevland het volgende:
Ik ben hier even wat in de hens aan het zetten, tot zo![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:32 schreef Trevland het volgende:
Ik ben hier even wat in de hens aan het zetten, tot zo![]()
heeft ie een ochtendhumeur?quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:36 schreef RockNijntje het volgende:
Slaaap voetje slaaapEn wordt nu maar weer wakker
![]()
![]()
Dan is ie wel wat laatquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:36 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heeft ie een ochtendhumeur?
Hey ik heb het je al een aantal keren hier in dit topic gezegd dat het mijn favo GNR nummer is.quote:
Kende ik alquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hey ik heb het je al een aantal keren hier in dit topic gezegd dat het mijn favo GNR nummer is.
Maar nu ken jij het dus ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Mariekuhhhquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ben ik nog even kortZo weekend
Hoe is het hier?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:53 schreef friemelaar het volgende:
BIW![]()
Nog wat bijgeleerd onderweg![]()
Nu weet ik hoe de meest verslaafde KSC-ers ontstaan zijn
FriemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:53 schreef friemelaar het volgende:
BIW![]()
Nog wat bijgeleerd onderweg![]()
Nu weet ik hoe de meest verslaafde KSC-ers ontstaan zijn
WB FriemelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey Marijkequote:Op donderdag 27 januari 2011 16:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe is het hier?
![]()
Nu gaat het wel weer met mijn zij, hoe is die dan met jou?
Yeuh voor jou weekend![]()
Krullebolquote:
Friemquote:
Ik ga zo naar dinnetje, indische rijsttafel etenquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
WB Friemel
[..]
Hey Marijke![]()
Nu gaat het wel weer met mijn zij, hoe is die dan met jou?
Yeuh voor jou weekend
Knappe dame!quote:
Je kan ze ook afwisselen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:57 schreef RockNijntje het volgende:
Nieuwe tijdelijke UITot m'n andere werkt
Of misschien hou ik deze gewoon
hoihoiquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:57 schreef crv het volgende:
ff snel
Groetjes uit Parijs [ afbeelding ]![]()
Klinkt goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga zo naar dinnetje, indische rijsttafel eten![]()
En lekker weekend
![]()
Dankje en fijn van je zij
Smakelijk eten mop en fijn weekend (veel plezier bij Muck morgen)quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Knappe dame!
Ja, ik ga er vandoor! Eet smakelijk voor degenen die gaan eten en tot later!
Doe die vorige maarquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:57 schreef RockNijntje het volgende:
Nieuwe tijdelijke UITot m'n andere werkt
Of misschien hou ik deze gewoon
Hey Crv in Parijsquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:57 schreef crv het volgende:
ff snel
Groetjes uit Parijs [ afbeelding ]![]()
Vond je de foto zo mooiquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Knappe dame!
Ja, ik ga er vandoor! Eet smakelijk voor degenen die gaan eten en tot later!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |