Hier mijn zij nu ook een stuk minder als ik lekker rustig zitquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:18 schreef RockNijntje het volgende:
Vlizotrapongeluk doet al minder pijn
Doe je goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik werk zelden s'morgens
Schavenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
een onderrug is niet iets wat je kan kneuzen trouwens hoor
als je wil kan ik je cv nog wel een keer kritisch bkijkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ga ik morgenochtend mijn werkconsulent bellen en overleggen en vanavond mijn CV updaten en morgen verder op zoek naar sollicitaties. Liever over m'n grenzen heen dat klote werk waar ik aan onder door ga![]()
Wat heb ik nou weer gedaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef Toekito het volgende:
sterkte LL
Oeh cool Bar![]()
Ik ga ff werken dus fok gaat uit
Tadaaa:quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik zal het topic eens opzoeken
quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:59 schreef RockNijntje het volgende:
* RockNijntje gaat haar leven riskeren door de half kapotte vlizotrap uit te klappen om de zolder te bereiken
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je bent toch niet naar beneden gelazert mag ik hopen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, scherpe punten van de trap in mijn polsen gekregen omdat de trap terugschoof toen ik hem in wilde klappen![]()
hoezo niet??quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
oohhhquote:
Beetje pijn is niet zo erg, maar het ziet er emo uitquote:
moet zelf ook tot 15:30 werken johquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
oohhh
mja.. even kijken hoe ik me voel.. en pas NA werk
(alleen eten dus)
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Beertje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Ik vind het zieligquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Beetje pijn is niet zo erg, maar het ziet er emo uit![]()
ja wat weet ik er van?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:21 schreef Dr_Flash het volgende:
das vragen om moeilijkheden he?quote:
Je bent dus weer terug als ik begin met proefwerken lerenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:23 schreef Stuart het volgende:
Zo de pizza in de oven gooien, 10 minuten wachten en dan lunchen en dan ben ik er vanavond pas weer rond een uur of 9 of half 10 jullie tijd
Ik ben niet zo zieligquote:
Die botten kan je kneuzen jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoezo niet??
er zitten toch botten??
Ik heb ook nog een schaafwond op mijn arm, precies op mijn polsquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Beetje pijn is niet zo erg, maar het ziet er emo uit![]()
Zelfde tijd zoals gewoonlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:23 schreef Stuart het volgende:
Zo de pizza in de oven gooien, 10 minuten wachten en dan lunchen en dan ben ik er vanavond pas weer rond een uur of 9 of half 10 jullie tijd
Waarom begin je nu dan niet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je bent dus weer terug als ik begin met proefwerken leren
[..]
Ik ben niet zo zielig
Ga je dan pas lerenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je bent dus weer terug als ik begin met proefwerken leren
Hoe laat eten we??quote:
Ja, meestal rond een uurtje of 9quote:
Ja dat is toch een reden om blij om te zijnquote:
Ik moest mijn trui hebbenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
das vragen om moeilijkheden he?
Daar komt het wel op neer jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |