Nu nog deeltje 2quote:
Sorry, ik was even blij dat het me was gelukt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, er is niet echt iets om vrolijk van te worden nuCollega komt terug van de trajectbegeleider, m'n humeur is gedaald tot ver onder het nulpunt
![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:09 schreef Panda72 het volgende:
Ik ben zo blij zo blij
Hey BeertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga ik morgenochtend mijn werkconsulent bellen en overleggen en vanavond mijn CV updaten en morgen verder op zoek naar sollicitaties. Liever over m'n grenzen heen dat klote werk waar ik aan onder door gaquote:
Ik ben zo blij zo blij
PandaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
oh godquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, er is niet echt iets om vrolijk van te worden nuCollega komt terug van de trajectbegeleider, m'n humeur is gedaald tot ver onder het nulpunt
![]()
Succes met werkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef Toekito het volgende:
sterkte LL
Oeh cool Bar![]()
Ik ga ff werken dus fok gaat uit
Ik ben zo blij zo blij
Das oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die heb ik nog ergens op single
Open deuren, onweerstaanbaar !
Ik ben zo blij zo blij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Dat snap ik, ik heb het werk wat ik nu bij de preiboer doe ook meer dan gehad.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ga ik morgenochtend mijn werkconsulent bellen en overleggen en vanavond mijn CV updaten en morgen verder op zoek naar sollicitaties. Liever over m'n grenzen heen dat klote werk waar ik aan onder door ga![]()
werk ze toekquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef Toekito het volgende:
sterkte LL
Oeh cool Bar![]()
Werk ze Toekquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef Toekito het volgende:
sterkte LL
Oeh cool Bar![]()
begint backtrack te upload naar laptop marijkjequote:Op donderdag 27 januari 2011 14:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
ik nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:14 schreef Stuart het volgende:
Ik heb wel honger na een ochtend hard buffelen
quote:
huh?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:18 schreef RockNijntje het volgende:
Vlizotrapongeluk doet al minder pijn
Ik zal het topic eens opzoekenquote:
mijn buuf had dat ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:18 schreef RockNijntje het volgende:
Vlizotrapongeluk doet al minder pijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |