quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
haar baarmoeder moet eruit en ze heeft een verzakte blaas
Dan rijdt hij een keer vooraan de filequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je dan niet even stoppen?
er is altijd een mogelijkheid, dat is de ellende met plaatjes.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:55 schreef friemelaar het volgende:
[..]
als je kunt melden hoe, kan ik het mss voorkomen ...................
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
goed ideequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan rijdt hij een keer vooraan de file.
ze moet een week in het ziekenhuis blijven, herstel is 6 tot 8 weken... en ik ga haar helpen in het weekend ... hopelijk mag ik snel afrijden... en anders ga ik met de treinquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik hoop dat alles goed gaat
ja dat wel dan kan ze gewoon genieten van de zomervakantie enzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is zeker minder nieuws, maar aan de andere kant wel fijn dat het op zo'n vrij korte termijn kan gebeuren
thnxquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ai, die operatie val wel mee maar de volgen....
sterkte voor je moeder
mja komt goed hoorquote:
ik wou net zeggenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
thnxquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Sterkte voor jou en vooral voor je moeder.
Nee dat snap ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
er is altijd een mogelijkheid, dat is de ellende met plaatjes.
ik zal even kijken hoeveel mogelijkheden ik kan vinden.
maar niet hier op het werk
sterkte met je mams!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze moet een week in het ziekenhuis blijven, herstel is 6 tot 8 weken... en ik ga haar helpen in het weekend ... hopelijk mag ik snel afrijden... en anders ga ik met de trein
[..]
ja dat wel dan kan ze gewoon genieten van de zomervakantie enzo
[..]
thnx
[..]
mja komt goed hoor
[..]
ik wou net zeggenknuffuhls willen we
![]()
[..]
thnx
OMGquote:
nee hoor het is 40 minuutjes met de auto (met OV ook zoiets want 25 minuten met trein en 20 minuutjes met de bus als je de aansluiting hebtquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:01 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
sterkte met je mams!
woont ze zo ver weg dan?
Je ging toch pizza eten?quote:
Ik duim voor je dat je snel mag afrijdenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ze moet een week in het ziekenhuis blijven, herstel is 6 tot 8 weken... en ik ga haar helpen in het weekend ... hopelijk mag ik snel afrijden... en anders ga ik met de trein
Of zoals zoals mij ma het deed, gewoon buiten in de ligstoel gaan liggen.quote:[..]
ja dat wel dan kan ze gewoon genieten van de zomervakantie enzo
Ja, de over is nu aan het voorverwarmenquote:
Woohoo, dan zal ik de OP even doenquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Woohoo, dan zal ik de OP even doen
Dat ik eindelijk service pack 1 op vista heb gekregenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Vanwaar deze plotselinge uitbarsting van vreugde
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat ik eindelijk service pack 1 op vista heb gekregen
Ja, er is niet echt iets om vrolijk van te worden nuquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:06 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Vanwaar deze plotselinge uitbarsting van vreugde
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, er is niet echt iets om vrolijk van te worden nuCollega komt terug van de trajectbegeleider, m'n humeur is gedaald tot ver onder het nulpunt
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Nu nog deeltje 2quote:
Sorry, ik was even blij dat het me was gelukt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, er is niet echt iets om vrolijk van te worden nuCollega komt terug van de trajectbegeleider, m'n humeur is gedaald tot ver onder het nulpunt
![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:09 schreef Panda72 het volgende:
Ik ben zo blij zo blij
Hey BeertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ga ik morgenochtend mijn werkconsulent bellen en overleggen en vanavond mijn CV updaten en morgen verder op zoek naar sollicitaties. Liever over m'n grenzen heen dat klote werk waar ik aan onder door gaquote:
Ik ben zo blij zo blij
PandaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
oh godquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Succes met werkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef Toekito het volgende:
sterkte LL
Oeh cool Bar![]()
Ik ga ff werken dus fok gaat uit
Ik ben zo blij zo blij
Das oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die heb ik nog ergens op single
Open deuren, onweerstaanbaar !
Ik ben zo blij zo blij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Dat snap ik, ik heb het werk wat ik nu bij de preiboer doe ook meer dan gehad.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ga ik morgenochtend mijn werkconsulent bellen en overleggen en vanavond mijn CV updaten en morgen verder op zoek naar sollicitaties. Liever over m'n grenzen heen dat klote werk waar ik aan onder door ga![]()
werk ze toekquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef Toekito het volgende:
sterkte LL
Oeh cool Bar![]()
Werk ze Toekquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef Toekito het volgende:
sterkte LL
Oeh cool Bar![]()
begint backtrack te upload naar laptop marijkjequote:Op donderdag 27 januari 2011 14:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
ik nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:14 schreef Stuart het volgende:
Ik heb wel honger na een ochtend hard buffelen
quote:
huh?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:18 schreef RockNijntje het volgende:
Vlizotrapongeluk doet al minder pijn
Ik zal het topic eens opzoekenquote:
mijn buuf had dat ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:18 schreef RockNijntje het volgende:
Vlizotrapongeluk doet al minder pijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |