Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Je klikt toch echt zelfquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:44 schreef Muck het volgende:
Wat is joetjoep toch leuk
Van my chemical romance, via Panic! at the disco naar paramore
Tofquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WOAH!![]()
![]()
En dan maak ik iets lekkers voor bij de koffie/thee
En simpelquote:
Jaaaaa, maar tochquote:
Kan iemand er svp 'gewillige' van makenquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:42 schreef friemelaar het volgende:
13:36:41 Monitor Debug: Telegrammpuffer voll![]()
volgasquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gelukkig alleen van het monitor programma![]()
dat weet hij nog nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je ook al of het hem lukt?
de plaatjes lukt welquote:
Alleen als ik 'tomaatjes' dan ook door 'snert' mag vervangen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan iemand er svp 'gewillige' van maken
Nee want Fles wilde juist iets met tomaatjes in de TTquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen als ik 'tomaatjes' dan ook door 'snert' mag vervange'n.
SJiiiitquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
volgas
[..]
[..]
dat weet hij nog niet
[..]
de plaatjes lukt wel![]()
nu weet hij het
Neee, maar ik ga jullie toch geen vies eten voorzettenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
psies, niet te moeilijk doen... het is geen staatsbezoek
Lijkt me een heel goed ideequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:48 schreef Muck het volgende:
Ik ga zo dan toch maar even naar de winkel huppelen voor de koters uit school zijn
* Barretje80 komt morgen ook even langs!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Neee, maar ik ga jullie toch geen vies eten voorzetten
Primaquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 komt morgen ook even langs!![]()
Welke banners?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:48 schreef RockNijntje het volgende:
Die banners mogen ze ook wel eens in spoilers gaan plaatsen
Vooruit dan maar... maar dan wel op een manier waarop ik er nog onderuit kan komen voordat er een KI ontstaatquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee want Fles wilde juist iets met tomaatjes in de TT
Al het eten is lekker, alleen smaken verschillenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Neee, maar ik ga jullie toch geen vies eten voorzetten
wat eten we ?quote:
KIquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vooruit dan maar... maar dan wel op een manier waarop ik er nog onderuit kan komen voordat er een KI ontstaat.
klote incidentquote:
Wat heeft ze?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
ok beetje minder nieuws.. mijn mama wordt 21 februari al geopereerd... das best snel
'Door de strot duwt' past nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:51 schreef Stuart het volgende:
Neeeeeeeeeee, niet aanbiedt
Voert, desnoods dwangmatig
Nee, maar voert past welquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
'Door de strot duwt' past niet.
haar baarmoeder moet eruit en ze heeft een verzakte blaasquote:
nee, ik moet wel de truckendoos open trekkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
SJiiiit![]()
Toch niet te gemakkelijk hoop ik
Joah!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 komt morgen ook even langs!![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
haar baarmoeder moet eruit en ze heeft een verzakte blaas
Dat is zeker minder nieuws, maar aan de andere kant wel fijn dat het op zo'n vrij korte termijn kan gebeurenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
ok beetje minder nieuws.. mijn mama wordt 21 februari al geopereerd... das best snel
ai, die operatie val wel mee maar de volgen....quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
haar baarmoeder moet eruit en ze heeft een verzakte blaas
Okay, zo met jouw toevoeging is het primaquote:
Oh jeetje!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
ik kom ook langsquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Joah!Dan kun je de bank zien
En hun huis zien
En Muck en Toek
En LL
En mij
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, ik moet wel de truckendoos open trekken
als je kunt melden hoe, kan ik het mss voorkomen ...................quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, ik moet wel de truckendoos open trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |