Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik heb alleen all stars maar koop gewoon een paar gympjes met witte zolenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:31 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nouja, er wordt niet persé gevaren, maar het is sowieso wel fijn om een regenpak ofzo te hebben. Binnen weinig ruimte om echt wat te doen, dus ook als je in de haven ligt ben je veel buitenHangt een beetje van de wind af of we zeilen of niet
![]()
Heb je geen sportschoenen ofzo? Met lichte zolen?
Ik heb nog wel een hele bak met diskettes met MSX-spellen staan hier.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat vroeg dus mijn ma de eerste keer ook
[..]
Ik weet niet of de onze nog hier is
Dan mag je niet mee, want dat is gevaarlijk.quote:
Yayquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb alleen all stars maar koop gewoon een paar gympjes met witte zolen
Ja, ben al weken bezig met een regenpak maar niemand in de KSC helpt mij
Maar dat gaat goed komen hoor. Tegen die tijd heb ik er wel een![]()
Ik heb nog wel een hoop spelletjes van MSX ergens zoals Tennis, Circus Charlie, Athletic Land, Kings Valley I en II, Hyper Olympics I, II en III en nog veel meerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een hele bak met diskettes met MSX-spellen staan hier.
Die wilde ik ooit naar de pc overzetten om met een emulator te gaan spelen, maar mijn diskettestations gingen stuk.
Weet ik niet eigenlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:33 schreef Pien85 het volgende:
YayWaarom wil niemand je helpen met een regenpak?
Regenpakken zijn haske handigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk![]()
Misschien vinden ze het stom
En kloarquote:
Vind ik stomquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan mag je niet mee, want dat is gevaarlijk.
[..]
YayWaarom wil niemand je helpen met een regenpak?
Ik zou het ook niet wetenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet ik niet eigenlijk![]()
Misschien vinden ze het stom
Kings Valley II heb ik meerdere keren uitgespeeldquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een hoop spelletjes van MSX ergens zoals Tennis, Circus Charlie, Athletic Land, Kings Valley I en II, Hyper Olympics I, II en III en nog veel meer
Toen al cheaten hèquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kings Valley II heb ik meerdere keren uitgespeeld.
BOELEBAL ... code om bij begin meteen naar laatste level te gaan.
die heb ik er hier volgend mij nog liggenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een hele bak met diskettes met MSX-spellen staan hier.
Die wilde ik ooit naar de pc overzetten om met een emulator te gaan spelen, maar mijn diskettestations gingen stuk.
Als je straks allebei je voetjes open hebt liggen en brandwonden op je voetzolen hebt vindt je dat waarschijnlijk veel stommerquote:
Ja, dat lijkt mij ook maar ik hoor hier alleen maar geklaag eroverquote:
Het is van alle tijdquote:
Nog nooit last van gehadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Als je straks allebei je voetjes open hebt liggen en brandwonden op je voetzolen hebt vindt je dat waarschijnlijk veel stommer
Ik ben blij met mijn regenpakquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij ook maar ik hoor hier alleen maar geklaag erover
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet wel veel uitprinten![]()
![]()
En toch moet je schoenen aanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is van alle tijd
[..]
Nog nooit last van gehad
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:36 schreef pgrferrari het volgende:
Spelletjesmeet FTW:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet wel veel uitprinten![]()
Ik wil KSCpoly voor de spelletjesmeet
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |