Ik voelde je al huntenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat scheelde dus niks of ik was zo het andere topic binnen gekomen
Ik heb er storm bijgetekendquote:
Dat doe ikzelf graag vaak voor ontbijtquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik denk dat ik een eitje ga bakken.
Nu nog een Stewie en een Pien en een regenpakquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb er storm bijgetekend D
Ik ben pas 2 uur wakker, telt dat ook nog dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doe ikzelf graag vaak voor ontbijt
Adem in door de neus en adem uit door de mondquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:57 schreef suikertaartje het volgende:
Zingen die kutkinderen op die fucking kinderliedjescd: Nienke moet een liedje zingen![]()
Doe het verdomme zelf, JULLIE staan op die klotecd
Sympiequote:Op donderdag 27 januari 2011 12:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben heel druk maar ff snel tussendoor
OW en voor de treinenliefhebbers: zo'n modelbaan wil ik ook
Lolquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:57 schreef suikertaartje het volgende:
Zingen die kutkinderen op die fucking kinderliedjescd: Nienke moet een liedje zingen![]()
Ja en anders noem je het brunch als je 2 eieren neemtquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben pas 2 uur wakker, telt dat ook nog dan?
Dat is vlug. Wat heb je gegetenquote:
Ik kan vandaag even niet zo goed tegen al die kindervrolijkheidquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:57 schreef Stuart het volgende:
Adem in door de neus en adem uit door de mond
Niets bijzonders, 2 bolletjes met beleg en een glas melk.quote:
Nou, dan zet je die cd toch gewoon even uit?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan vandaag even niet zo goed tegen al die kindervrolijkheid![]()
Behalve dan van mijn eigen meneertje
Wat voor beleg en wat voor melk?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Niets bijzonders, 2 bolletjes met beleg en een glas melk.
Tuurlijk, ik ontbijt wel eens om 3 uur 's middags als ik net wakker ben.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben pas 2 uur wakker, telt dat ook nog dan?
Dan smijt je die CD kinderen op de grond en begint er keihard op te stampen!!!! Whehehequote:Op donderdag 27 januari 2011 12:57 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs wilde hem zo graag aanquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:59 schreef Stuart het volgende:
Nou, dan zet je die cd toch gewoon even uit?
Tegen die kindervrolijkheid kan je ook niet tegen opquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
HOEWAAAA!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan smijt je die CD kinderen op de grond en begint er keihard op te stampen!!!! Whehehe
Wat gaan jullie eten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs wilde hem zo graag aan![]()
Maar we gaan zo eten, dus dan gaat ie uit
Normaal zit ik gewoon als een debiel mee te doen hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tegen die kindervrolijkheid kan je ook niet tegen op
Pasjniequote:Op donderdag 27 januari 2011 12:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu nog een Stewie en een Pien en een regenpak
1 met corned beef andere met zuivelspread en Halfvolle melkquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat voor beleg en wat voor melk?
Daar kan ik inkomen maar nu dus niet vanwege de hoofdpijn zekerquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Normaal zit ik gewoon als een debiel mee te doen hoor
Zangkoor de schijtlijstertjesquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:02 schreef Solique het volgende:
[..]
1 met corned beef andere met zuivelspread en Halfvolle melk
Psiesquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:02 schreef Trevland het volgende:
Daar kan ik inkomen maar nu dus niet vanwege de hoofdpijn zeker
quote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb net een waldkorn pistolet met Chicken BLT opIs dat wat?
Leuk nummertjequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:01 schreef Stuart het volgende:
Even een liedje voor Nijntje omdat het kan
Tisda?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Gelderse gekookte voor hem, kipfilet voor mijquote:
Tquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelderse gekookte voor hem, kipfilet voor mij
Go Yeahquote:
Lekker fout dat liedjequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Psies
[..]
![]()
het gaat nu over een grote banaan uit Afrika
Eet smakelijk Nijntjequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:04 schreef RockNijntje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah voedsel
Laataaah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |