quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Wim is in het park, daar komt Els"
Had ie afgekeken van een wurgslangquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Daar had de hond van mijn opa altijd een handje van
Om je heen rennen tot je zo verstrikt zat dat je viel
koffie en thee volstaatquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Wat wil je morgen graag drinken naast koffie en thee?
En lust je nasi?
Ook leuk in de winter:quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben heel druk maar ff snel tussendoor
OW en voor de treinenliefhebbers: zo'n modelbaan wil ik ook
Die zat ik net ook al te kijkenquote:
Nietus, jet is een sletquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die zat ik net ook al te kijken
Jet is toch een hoer
Tuurlijk geeft dat welquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
koffie en thee volstaat
Uhm nee![]()
maar dat geeft niet hoor
Alleen een beetje lomp grote sneeuwschuiver in combi met de treinquote:
nee je gaat toch niet speciaal iets anders maken omdat ik op het laatste moment ook kom, doe nie zo raarquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Tuurlijk geeft dat wel
Is er iets dat je graag eet?
Moet ik boos worden?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee je gaat toch niet speciaal iets anders maken omdat ik op het laatste moment ook kom, doe nie zo raar
Muck Muck, ik ga iets voor ons bakken morgenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Tuurlijk geeft dat wel
Is er iets dat je graag eet?
van mij mag jequote:
quiche?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Muck Muck, ik ga iets voor ons bakken morgenNog voorkeur?
![]()
quote:
Allesquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Muck Muck, ik ga iets voor ons bakken morgenNog voorkeur?
![]()
Nee, dan krijgt ze klapkoffiequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan, bak je een ontploftaart voor LL?
Ik kan morgen wel quiche met jullie maken hoorquote:
Oh ja, geen banaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Alles
Maar TJ mag geen banaan, verder is alles goed
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is toch niet jullie hond he.
Kan ik ook maken voor het avondetenquote:
Hij kreeg ook vanalles te etenquote:
Precies, dat zei ik dus al dat jij dat ook goed kuntquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
[..]
Kan ik ook maken voor het avondeten
slaaj erbij, hatsaaaaa
[..]
Hij kreeg ook vanalles te eten
Vraag maar aan Mart waaromquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, geen banaanMaar komt goed dan
Koester het maar, die zijn zeldzaamquote:
rockyquote:
Ik weet het al waaromquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Vraag maar aan Mart waarom
[..]
Koester het maar, die zijn zeldzaam
Wok een beetje fanatiek?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:42 schreef friemelaar het volgende:
13:36:41 Monitor Debug: Telegrammpuffer voll![]()
We gaan ook zo snelquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Precies, dat zei ik dus al dat jij dat ook goed kunt![]()
![]()
Mehehehequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet het al waaromIets met een doos en verkeerd ijs scheppen
WOAH!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:43 schreef Muck het volgende:
[..]
We gaan ook zo snel
Dan maak ik hem straks, dan hoeft ie morgen gewoon maar heul effies de oven in
sla is altijd goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Precies, dat zei ik dus al dat jij dat ook goed kunt![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |