Wat zielig voor jouquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn mammie woont in Nederland en ik dus niet
Op zich niet maar gewoon om de discussiequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je haar daar heel erg mee hebt hoor
Op een dag knapt er iets in me.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik dacht een draai om de oren
Echt als dat mijn kind was
Je woonde als kind al niet bij je ouders?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn mammie woont in Nederland en ik dus niet
Wat ga jij met die tekkel doen!?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef Stuart het volgende:
Heey, tekkel die wijf met die plaatjezzz man
Ik denk dat Toek lekker wil etenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Heel goed
Wat wil je vanavond eten?
Jawelquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je woonde als kind al niet bij je ouders?
Goed hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op zich niet maar gewoon om de discussie
Whehehequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Op een dag knapt er iets in me.
En dan kunnen ze maar beter gaan rennen...
die riem, dat is struikeldraadquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat ga jij met die tekkel doen!?Beetje onschuldige hondjes in de strijd betrekken he?
Sausage dogquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat ga jij met die tekkel doen!?Beetje onschuldige hondjes in de strijd betrekken he?
Daar ben ik ook bang voor jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Op een dag knapt er iets in me.
En dan kunnen ze maar beter gaan rennen...
Zonde!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat Toek lekker wil eten![]()
Dan klopte het misschien toch wat ik zeiquote:
Dan heeft hij pechquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor ja
[..]
Zonde!
Ik kook alleen maar vies vandaag
Maar dan stikt ie!quote:
Ja dat dusquote:
Daar had de hond van mijn opa altijd een handje vanquote:
De ouders van mijn ex hadden zo'n lelquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:32 schreef Stuart het volgende:
Sausages dogs zijn vicious though
[ afbeelding ]
"Wim is in het park, daar komt Els"quote:
Wat wil je morgen graag drinken naast koffie en thee?quote:
Hahahaquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:33 schreef Muck het volgende:
[..]
De ouders van mijn ex hadden zo'n lel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |