Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Hey GFquote:
Hey Barretjequote:
Zo ongeveer, eten en/of slapen werkt bij mij voornamelijk alleen maar tegen hoofdpijnquote:
Ik begin pas over een uur ofzoquote:
Nou, als het erger wordt kun je altijd een uurtje gaan rusten dan natuurlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:48 schreef Trevland het volgende:
Zo ongeveer, eten en/of slapen werkt bij mij voornamelijk alleen maar tegen hoofdpijn
Ik moet ook nog beginnen hoor. Rustig rustig rustigquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:48 schreef RockNijntje het volgende:
Ik wil ook bij de 'men' uit de TT horen
Nee, maar we gaan pas eten als mijn moeder dat wilquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik moet ook nog beginnen hoor. Rustig rustig rustig
Heb je eten besteld
Klopt maar dat gebeurt meestal pas tegen de tijd dat ik wil gaan slapenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, als het erger wordt kun je altijd een uurtje gaan rusten dan natuurlijk
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:50 schreef friemelaar het volgende:
![]()
Ik weet het, ik neem een paar broodjes Katenspek met kaas
Hoezo dat dan? als jij nu toch een boterham wil dan eet je die tochquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, maar we gaan pas eten als mijn moeder dat wil
Dan kun je toch vragen wanneer dat is?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, maar we gaan pas eten als mijn moeder dat wil
Ja klopt, en dat ga ik nu dus ook doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? als jij nu toch een boterham wil dan eet je die toch
Kattenspekquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:50 schreef friemelaar het volgende:
![]()
Ik weet het, ik neem een paar broodjes Katenspek met kaas
Ooooh, okayquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt maar dat gebeurt meestal pas tegen de tijd dat ik wil gaan slapen
Nu nogquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:51 schreef RockNijntje het volgende:
JoepieVanmiddag oliebollen eten
Flauwquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kattenspek
De kat op het spek binden.
Ik weet het niet, heb het nog nooit gegetenquote:
Andere flauwquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet het niet, heb het nog nooit gegeten
quote:
KSC = KOPPIJN SCquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ietsie heel vast geslapen vannacht kennelijk
Ja, maar heb half uur geleden een kuub Paracetamol genomen dus het zakt al watquote:
Ik denk jij een licht crackertjequote:
Ma wil graag tussen de middag warm eten en als ik kan kiezen tussen pan warm of magnetron ga ik toch voor panquote:
Zeilenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:55 schreef RockNijntje het volgende:
Wow, ik tekende een random-iets en nu lijkt het op een zeilbootje![]()
dat scheelde dus niks of ik was zo het andere topic binnen gekomenquote:
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk jij een licht crackertje
Ik voelde je al huntenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat scheelde dus niks of ik was zo het andere topic binnen gekomen
Ik heb er storm bijgetekendquote:
Dat doe ikzelf graag vaak voor ontbijtquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ik denk dat ik een eitje ga bakken.
Nu nog een Stewie en een Pien en een regenpakquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb er storm bijgetekend D
Ik ben pas 2 uur wakker, telt dat ook nog dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doe ikzelf graag vaak voor ontbijt
Adem in door de neus en adem uit door de mondquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:57 schreef suikertaartje het volgende:
Zingen die kutkinderen op die fucking kinderliedjescd: Nienke moet een liedje zingen![]()
Doe het verdomme zelf, JULLIE staan op die klotecd
Sympiequote:Op donderdag 27 januari 2011 12:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben heel druk maar ff snel tussendoor
OW en voor de treinenliefhebbers: zo'n modelbaan wil ik ook
Lolquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:57 schreef suikertaartje het volgende:
Zingen die kutkinderen op die fucking kinderliedjescd: Nienke moet een liedje zingen![]()
Ja en anders noem je het brunch als je 2 eieren neemtquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben pas 2 uur wakker, telt dat ook nog dan?
Dat is vlug. Wat heb je gegetenquote:
Ik kan vandaag even niet zo goed tegen al die kindervrolijkheidquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:57 schreef Stuart het volgende:
Adem in door de neus en adem uit door de mond
Niets bijzonders, 2 bolletjes met beleg en een glas melk.quote:
Nou, dan zet je die cd toch gewoon even uit?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik kan vandaag even niet zo goed tegen al die kindervrolijkheid![]()
Behalve dan van mijn eigen meneertje
Wat voor beleg en wat voor melk?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Niets bijzonders, 2 bolletjes met beleg en een glas melk.
Tuurlijk, ik ontbijt wel eens om 3 uur 's middags als ik net wakker ben.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben pas 2 uur wakker, telt dat ook nog dan?
Dan smijt je die CD kinderen op de grond en begint er keihard op te stampen!!!! Whehehequote:Op donderdag 27 januari 2011 12:57 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs wilde hem zo graag aanquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:59 schreef Stuart het volgende:
Nou, dan zet je die cd toch gewoon even uit?
Tegen die kindervrolijkheid kan je ook niet tegen opquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
HOEWAAAA!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan smijt je die CD kinderen op de grond en begint er keihard op te stampen!!!! Whehehe
Wat gaan jullie eten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs wilde hem zo graag aan![]()
Maar we gaan zo eten, dus dan gaat ie uit
Normaal zit ik gewoon als een debiel mee te doen hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tegen die kindervrolijkheid kan je ook niet tegen op
Pasjniequote:Op donderdag 27 januari 2011 12:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nu nog een Stewie en een Pien en een regenpak
1 met corned beef andere met zuivelspread en Halfvolle melkquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat voor beleg en wat voor melk?
Daar kan ik inkomen maar nu dus niet vanwege de hoofdpijn zekerquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Normaal zit ik gewoon als een debiel mee te doen hoor
Zangkoor de schijtlijstertjesquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:02 schreef Solique het volgende:
[..]
1 met corned beef andere met zuivelspread en Halfvolle melk
Psiesquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:02 schreef Trevland het volgende:
Daar kan ik inkomen maar nu dus niet vanwege de hoofdpijn zeker
quote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb net een waldkorn pistolet met Chicken BLT opIs dat wat?
Leuk nummertjequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:01 schreef Stuart het volgende:
Even een liedje voor Nijntje omdat het kan
Tisda?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Gelderse gekookte voor hem, kipfilet voor mijquote:
Tquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelderse gekookte voor hem, kipfilet voor mij
Go Yeahquote:
Lekker fout dat liedjequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Psies
[..]
![]()
het gaat nu over een grote banaan uit Afrika
Eet smakelijk Nijntjequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:04 schreef RockNijntje het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah voedsel
Laataaah
Dooooooood moet iequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Psies
[..]
![]()
het gaat nu over een grote banaan uit Afrika
Hai Stu darlingquote:
Dat lijkt mij ook wel lekker hoorquote:
Toch niet zo goed beveiligt?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:07 schreef friemelaar het volgende:
Wok is lekker bezig![]()
![]()
Log is inmiddels verdubbeld naar 18MB
En Henkie ook met zijn kloteliedjesquote:
Wie mag ik doodmaken?quote:
BLT = Bacon Lettuce Tomatoquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BLT = Bacon Lettuce Tomato
dus Kip, Spek, Sla en Tomaat
Een heel kinderkoorquote:
Ik houd niet van tomaatquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
BLT = Bacon Lettuce Tomato
dus Kip, Spek, Sla en Tomaat
Dus nog niet allemaalquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jawel hoor, zijn bijna allemaal geweigerde pogingen
Is het ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel lekker hoor
Lijkt me ook wel zo handigquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
sommige zijn legitieme aanvragen, die mogen door
Oh, ik maak geen kindjes doodquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:09 schreef Muck het volgende:
[..]
Een heel kinderkoor
[..]
Ik houd niet van tomaat
Mag ik een BL?
Ik wil het NIET wetenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:07 schreef Muck het volgende:
[..]
En Henkie ook met zijn kloteliedjes
Kutkindertjesquote:
Dat zeg ikquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Tomaat is hjet gezondste wat je kan verzinnen man
Zover ik kan zienquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel zo handig
Maar de niet legitieme die komen er dus ook niet door
Dat mag wel zo zijn maar in de originele vorm vind ik het niet te etenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is waarquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:12 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zover ik kan zien![]()
Maar daar kan eigenlijk alleen wok op antwoorden
Dat is ook zo'n lekker nummerquote:
Met suikerquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat mag wel zo zijn maar in de originele vorm vind ik het niet te eten
Weet ik, maar toch is het echt bahquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Deze droefsnoetquote:
quote:Dat zeg ik![]()
T
Jaquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
de volgende TT wordt iets met TomatenHaten erin
Precies!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat mag wel zo zijn maar in de originele vorm vind ik het niet te eten
*quote:
Same herequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus wel als in soep, saus noem het maar op maar zo als tomaat zelf niet
Ja, dan wel, en op pizza enzo.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus wel als in soep, saus noem het maar op maar zo als tomaat zelf niet
Waarom doet die clip mij aan fallout denkenquote:
Mijn externe harde schijf is pas gecrahstquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:14 schreef Stuart het volgende:
Ik moet maar eens een paar alle liedjes van My Chemical Romance downloaden
Ik wist helemaal niet dat jullie dat in NL ook kendequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:14 schreef Muck het volgende:
Het hele album eigenlijk wel
[..]
Same here
Pciesquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dan wel, en op pizza enzo.
Maar rauw![]()
![]()
OMGquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn externe harde schijf is pas gecrahst
Met al mijn muziek erop
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:15 schreef Barretje80 het volgende:
RN...
ligt die puntenslijper nog ergens daar??
Ik moest aan Kick-ass denkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarom doet die clip mij aan fallout denken
Dat is wel zwaar klotequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn externe harde schijf is pas gecrahst
Met al mijn muziek erop
Best wel raar omdat het gewoon het zelfde isquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Pcies
Mijn vader kweekt fantastische tomaten naar het schijnt, maar ik maak er alleen soep en pastasaus van.
Joah, the black parade was een tijdje terug een hit, en een paar maanden geleden nanananannana ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jullie dat in NL ook kende
Wat coolquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Joah, the black parade was een tijdje terug een hit, en een paar maanden geleden nanananannana ook
Die moet ik ook nog eens gaan kijken maar gewoon dat uit gestorven en al dat geknal doet mij dus aan de game fallout denkenquote:
Dat ken ik nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog eens gaan kijken maar gewoon dat uit gestorven en al dat geknal doet mij dus aan de game fallout denken
En films, en series en en enquote:
Jaquote:
Is ook raar, maar ik vind rauwe tomaat vreselijk, terwijl ik echt kan genieten van een pannetje verse tomatensoepquote:Best wel raar omdat het gewoon het zelfde is
Als de mijne cracht ben ik al mijn images kwijtquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:17 schreef Muck het volgende:
[..]
En films, en series en en en
[..]
Ja
Ik dus ookquote:[..]
Is ook raar, maar ik vind rauwe tomaat vreselijk, terwijl ik echt kan genieten van een pannetje verse tomatensoep
Ik speel nooit games eigenlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is niet erg, ik kan niet verwachten dat iedereen een gamer is
Had je geen backup ?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:17 schreef Muck het volgende:
[..]
En films, en series en en en
[..]
Ja
[..]
Is ook raar, maar ik vind rauwe tomaat vreselijk, terwijl ik echt kan genieten van een pannetje verse tomatensoep
Jaquote:
ohquote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:37 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Geen idee of dit al eens gepost is. Vroeger in groep 2 zongen we altijd drie liedjes als iemand jarig was, op dezelfde melodie. De eerste was "Wel gefeliciteerd", de tweede was "Toemkeboetstra vielgluu" en de derde was "Hankiepankie Shanghai ()"
Pas toen ik daar laatst (ong. 14 jaar later) aan terugdacht, viel ineens het kwartje wat betreft de tweede. "Zum Geburtstag viel Glück" ja, niet toemkeboetstra vielgluu.![]()
Zo te lezen heb jij er ook geen haast meequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:20 schreef Stuart het volgende:
Over een half uurtje de oven maar voorverwarmen voor mijn pizza
Ja, blijft gewoon ongelooflijk klotequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Gelukkig hebben we nu 60 mbit internet en sleep ik e.e.a. binnen in no time
Maar toch....
Voor welke doeleinden wil je hem gebruiken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:15 schreef Barretje80 het volgende:
RN...
ligt die puntenslijper nog ergens daar??
Als er kantoren in de buurt zijn zou het druk kunnen zijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:21 schreef Muck het volgende:
Zou het nu druk zijn bij AH?
Gister was ik er rond een uurtje of 5 en wilde mensen slaan enzo
Ik denk dat het nu wel mee valtquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:21 schreef Muck het volgende:
In elk geval zitten die kutkinderen die je tackelen voor voetbalplaatjes nu op schoolquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:21 schreef Muck het volgende:
Mijn foto's zijn gelukkig allemaal op 2 plekken opgeslagenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, blijft gewoon ongelooflijk klote
Ik heb mijn iPod muziek als backup op mijn laptop, op een USB stick van 16GB en op een externe HDD
Films staat ook op de laptop en externe HDD. Zou door het lint gaan als al mijn muziek weg zou zijn
Ja, gelijk heb jequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bijna niet, vind het gewoon niet zo lekker en doe mij dan maar liever wat anders
Neuh, dat valt mee gelukkigquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als er kantoren in de buurt zijn zou het druk kunnen zijn
Of gewoon niet je boodschappen doen bij de appieheinquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In elk geval zitten die kutkinderen die je tackelen voor voetbalplaatjes nu op school
Meer voor jouquote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn foto's zijn gelukkig allemaal op 2 plekken opgeslagen
Maar ik had pas dringend schijfruimte nodig (heb je weleens) en dacht 'ik flikker mijn muziek even mijn externe HD, dan maak ik later wel een back upje'
Mja, dat liep anders dan ik dacht
Honkietonkie Shanghai dacht ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:20 schreef Muck het volgende:
OMG
Uit één van mijn favoriete reeksen:
[..]
oh
Nemen ze zelf maar wat mee als ze willen etenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, dat valt mee gelukkig
Ik heb zoooo geen zin om naar buiten te gaan, maar ik kan moeilijk Marijke en LL laten verhongeren morgen
Ja, wat een klote kinderen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In elk geval zitten die kutkinderen die je tackelen voor voetbalplaatjes nu op school
Ik laat me toch verdorie niet wegjagen door een stelletje onopgevoede horkjesquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of gewoon niet je boodschappen doen bij de appiehein
[..]
Meer voor jou
Maar lief meisjequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, dat valt mee gelukkig
Ik heb zoooo geen zin om naar buiten te gaan, maar ik kan moeilijk Marijke en LL laten verhongeren morgen
Whehehehequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, wat een klote kinderen!Ze blokkeerden serieus de hele ingang van de week
ik werd er zo chagrijnig van!
![]()
Oh ja! Ik heb gisteren zo'n kindje bang gemaaktquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en het zijn ook steeds dezelfde...Ik ben al pissed als ik die winkel nog in moetquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Gewoon schoppenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Dat is waar maar ik doe uit principe niet mijn boodschappen bij de appiequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik laat me toch verdorie niet wegjagen door een stelletje onopgevoede horkjes
Dat dusquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik laat me toch verdorie niet wegjagen door een stelletje onopgevoede horkjes
Ja, ook nogquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Honkietonkie Shanghai dacht ik![]()
Ik vond die van "wie waa wooooo, wie waa wooo" na een optreden ook supertof
Ik kan er zo slecht tegen hequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en het zijn ook steeds dezelfde...Ik ben al pissed als ik die winkel nog in moet
14quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:26 schreef RockNijntje het volgende:
Welke leeftijd verstaan jullie onder 'kutkinderen'?
OMG! Wat verschrikkelijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh ja! Ik heb gisteren zo'n kindje bang gemaakt
Ze liep een hele oude mevrouw aan haar arm te trekken terwijl deze aan het pinnen was en schreeuwde om voetbalplaatjes, terwijl die vrouw ze nog heel niet had
Toen kreeg ze dus al een hele vuile blik van me.
Toen de vrouw (ik schat halverwege de 80 ofzo) haar bon en plaatjes kreeg begon die blaag weer: "so, nouw heb je ze, kun je ze mooi aan mij geven"
Toen heb ik maar even verteld dat ze eerst eens manieren moest leren
Hey Wokquote:
Niet leeftijd maar gedragquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:26 schreef RockNijntje het volgende:
Ja, lekker zelf weten joh, maar ik doe dat dus wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon schoppen
[..]
Dat is waar maar ik doe uit principe niet mijn boodschappen bij de appie
Alles onder de 21quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:26 schreef RockNijntje het volgende:
Ik doe het hier dus niet om mijn zusje te stangen want die werk daarquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, lekker zelf weten joh, maar ik doe dat dus wel.
Kanquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar lief meisjeWe kunnen morgen toch gewoon mee boodschapjes doen
Nee, de beveiliger keek even of ik het niet zou wurgen, en draaide zich weer omquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG! Wat verschrikkelijk![]()
En toen hebben ze dat kind vervolgens de winkel uitgesodemieterd? Ja toch?
Ik had bedacht dat ik ze nu allemaal een Toy Story poppetje ga gevenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dusIk heb serieus gesnauwd naar ze
"Anders blokkeren jullie even niet de boel"
En toen gingen ze aan de kant
Op de terugweg, of ik die plaatjes had, al had ik ze dan kreeg je ze nog niet
![]()
Lovelyquote:
KPN back on the airquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef Toekito het volgende:
het werk weer
Nu Lunch, zelf in elkaar geflanst
Heb je goed opgelostquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef Toekito het volgende:
het werk weer
Of moeten we ze soms zelf van je afpakken hoerquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef Stuart het volgende:
Heey oud wijf geef godverdomme die plaatjes bitch
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had bedacht dat ik ze nu allemaal een Toy Story poppetje ga geven
Ik denk niet dat je haar daar heel erg mee hebt hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik doe het hier dus niet om mijn zusje te stangen want die werk daar
Kleine Stu doet boodschappen voor zijn mama?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef Stuart het volgende:
Heujquote:
Heel goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef Toekito het volgende:
het werk weer
Dat is geniaalquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had bedacht dat ik ze nu allemaal een Toy Story poppetje ga geven
Mijn mammie woont in Nederland en ik dus nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kleine Stu doet boodschappen voor zijn mama?
ey, wollaaaaquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef Stuart het volgende:
Wat zielig voor jouquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn mammie woont in Nederland en ik dus niet
Op zich niet maar gewoon om de discussiequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je haar daar heel erg mee hebt hoor
Op een dag knapt er iets in me.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik dacht een draai om de oren
Echt als dat mijn kind was
Je woonde als kind al niet bij je ouders?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn mammie woont in Nederland en ik dus niet
Wat ga jij met die tekkel doen!?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef Stuart het volgende:
Heey, tekkel die wijf met die plaatjezzz man
Ik denk dat Toek lekker wil etenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Heel goed
Wat wil je vanavond eten?
Jawelquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je woonde als kind al niet bij je ouders?
Goed hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op zich niet maar gewoon om de discussie
Whehehequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Op een dag knapt er iets in me.
En dan kunnen ze maar beter gaan rennen...
die riem, dat is struikeldraadquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat ga jij met die tekkel doen!?Beetje onschuldige hondjes in de strijd betrekken he?
Sausage dogquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat ga jij met die tekkel doen!?Beetje onschuldige hondjes in de strijd betrekken he?
Daar ben ik ook bang voor jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Op een dag knapt er iets in me.
En dan kunnen ze maar beter gaan rennen...
Zonde!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat Toek lekker wil eten![]()
Dan klopte het misschien toch wat ik zeiquote:
Dan heeft hij pechquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor ja
[..]
Zonde!
Ik kook alleen maar vies vandaag
Maar dan stikt ie!quote:
Ja dat dusquote:
Daar had de hond van mijn opa altijd een handje vanquote:
De ouders van mijn ex hadden zo'n lelquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:32 schreef Stuart het volgende:
Sausages dogs zijn vicious though
[ afbeelding ]
"Wim is in het park, daar komt Els"quote:
Wat wil je morgen graag drinken naast koffie en thee?quote:
Hahahaquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:33 schreef Muck het volgende:
[..]
De ouders van mijn ex hadden zo'n lel
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:33 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
"Wim is in het park, daar komt Els"
Had ie afgekeken van een wurgslangquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:32 schreef Muck het volgende:
[..]
Daar had de hond van mijn opa altijd een handje van
Om je heen rennen tot je zo verstrikt zat dat je viel
koffie en thee volstaatquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Wat wil je morgen graag drinken naast koffie en thee?
En lust je nasi?
Ook leuk in de winter:quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben heel druk maar ff snel tussendoor
OW en voor de treinenliefhebbers: zo'n modelbaan wil ik ook
Die zat ik net ook al te kijkenquote:
Nietus, jet is een sletquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die zat ik net ook al te kijken
Jet is toch een hoer
Tuurlijk geeft dat welquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
koffie en thee volstaat
Uhm nee![]()
maar dat geeft niet hoor
Alleen een beetje lomp grote sneeuwschuiver in combi met de treinquote:
nee je gaat toch niet speciaal iets anders maken omdat ik op het laatste moment ook kom, doe nie zo raarquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Tuurlijk geeft dat wel
Is er iets dat je graag eet?
Moet ik boos worden?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee je gaat toch niet speciaal iets anders maken omdat ik op het laatste moment ook kom, doe nie zo raar
Muck Muck, ik ga iets voor ons bakken morgenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:38 schreef Muck het volgende:
[..]
Tuurlijk geeft dat wel
Is er iets dat je graag eet?
van mij mag jequote:
quiche?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Muck Muck, ik ga iets voor ons bakken morgenNog voorkeur?
![]()
quote:
Allesquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Muck Muck, ik ga iets voor ons bakken morgenNog voorkeur?
![]()
Nee, dan krijgt ze klapkoffiequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan, bak je een ontploftaart voor LL?
Ik kan morgen wel quiche met jullie maken hoorquote:
Oh ja, geen banaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Alles
Maar TJ mag geen banaan, verder is alles goed
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is toch niet jullie hond he.
Kan ik ook maken voor het avondetenquote:
Hij kreeg ook vanalles te etenquote:
Precies, dat zei ik dus al dat jij dat ook goed kuntquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Wat denk je zelf
[..]
Kan ik ook maken voor het avondeten
slaaj erbij, hatsaaaaa
[..]
Hij kreeg ook vanalles te eten
Vraag maar aan Mart waaromquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh ja, geen banaanMaar komt goed dan
Koester het maar, die zijn zeldzaamquote:
rockyquote:
Ik weet het al waaromquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Vraag maar aan Mart waarom
[..]
Koester het maar, die zijn zeldzaam
Wok een beetje fanatiek?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:42 schreef friemelaar het volgende:
13:36:41 Monitor Debug: Telegrammpuffer voll![]()
We gaan ook zo snelquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Precies, dat zei ik dus al dat jij dat ook goed kunt![]()
![]()
Mehehehequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik weet het al waaromIets met een doos en verkeerd ijs scheppen
WOAH!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:43 schreef Muck het volgende:
[..]
We gaan ook zo snel
Dan maak ik hem straks, dan hoeft ie morgen gewoon maar heul effies de oven in
sla is altijd goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Precies, dat zei ik dus al dat jij dat ook goed kunt![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |