Dat is wel zwaar klotequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:15 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn externe harde schijf is pas gecrahst
Met al mijn muziek erop
Best wel raar omdat het gewoon het zelfde isquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Pcies
Mijn vader kweekt fantastische tomaten naar het schijnt, maar ik maak er alleen soep en pastasaus van.
Joah, the black parade was een tijdje terug een hit, en een paar maanden geleden nanananannana ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jullie dat in NL ook kende
Wat coolquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:16 schreef Muck het volgende:
[..]
Joah, the black parade was een tijdje terug een hit, en een paar maanden geleden nanananannana ook
Die moet ik ook nog eens gaan kijken maar gewoon dat uit gestorven en al dat geknal doet mij dus aan de game fallout denkenquote:
Dat ken ik nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog eens gaan kijken maar gewoon dat uit gestorven en al dat geknal doet mij dus aan de game fallout denken
En films, en series en en enquote:
Jaquote:
Is ook raar, maar ik vind rauwe tomaat vreselijk, terwijl ik echt kan genieten van een pannetje verse tomatensoepquote:Best wel raar omdat het gewoon het zelfde is
Als de mijne cracht ben ik al mijn images kwijtquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:17 schreef Muck het volgende:
[..]
En films, en series en en en
[..]
Ja
Ik dus ookquote:[..]
Is ook raar, maar ik vind rauwe tomaat vreselijk, terwijl ik echt kan genieten van een pannetje verse tomatensoep
Ik speel nooit games eigenlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is niet erg, ik kan niet verwachten dat iedereen een gamer is
Had je geen backup ?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:17 schreef Muck het volgende:
[..]
En films, en series en en en
[..]
Ja
[..]
Is ook raar, maar ik vind rauwe tomaat vreselijk, terwijl ik echt kan genieten van een pannetje verse tomatensoep
Jaquote:
ohquote:Op dinsdag 11 januari 2011 03:37 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
Geen idee of dit al eens gepost is. Vroeger in groep 2 zongen we altijd drie liedjes als iemand jarig was, op dezelfde melodie. De eerste was "Wel gefeliciteerd", de tweede was "Toemkeboetstra vielgluu" en de derde was "Hankiepankie Shanghai ()"
Pas toen ik daar laatst (ong. 14 jaar later) aan terugdacht, viel ineens het kwartje wat betreft de tweede. "Zum Geburtstag viel Glück" ja, niet toemkeboetstra vielgluu.![]()
Zo te lezen heb jij er ook geen haast meequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:20 schreef Stuart het volgende:
Over een half uurtje de oven maar voorverwarmen voor mijn pizza
Ja, blijft gewoon ongelooflijk klotequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Gelukkig hebben we nu 60 mbit internet en sleep ik e.e.a. binnen in no time
Maar toch....
Voor welke doeleinden wil je hem gebruiken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:15 schreef Barretje80 het volgende:
RN...
ligt die puntenslijper nog ergens daar??
Als er kantoren in de buurt zijn zou het druk kunnen zijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:21 schreef Muck het volgende:
Zou het nu druk zijn bij AH?
Gister was ik er rond een uurtje of 5 en wilde mensen slaan enzo
Ik denk dat het nu wel mee valtquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:21 schreef Muck het volgende:
In elk geval zitten die kutkinderen die je tackelen voor voetbalplaatjes nu op schoolquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:21 schreef Muck het volgende:
Mijn foto's zijn gelukkig allemaal op 2 plekken opgeslagenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, blijft gewoon ongelooflijk klote
Ik heb mijn iPod muziek als backup op mijn laptop, op een USB stick van 16GB en op een externe HDD
Films staat ook op de laptop en externe HDD. Zou door het lint gaan als al mijn muziek weg zou zijn
Ja, gelijk heb jequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bijna niet, vind het gewoon niet zo lekker en doe mij dan maar liever wat anders
Neuh, dat valt mee gelukkigquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als er kantoren in de buurt zijn zou het druk kunnen zijn
Of gewoon niet je boodschappen doen bij de appieheinquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In elk geval zitten die kutkinderen die je tackelen voor voetbalplaatjes nu op school
Meer voor jouquote:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Mijn foto's zijn gelukkig allemaal op 2 plekken opgeslagen
Maar ik had pas dringend schijfruimte nodig (heb je weleens) en dacht 'ik flikker mijn muziek even mijn externe HD, dan maak ik later wel een back upje'
Mja, dat liep anders dan ik dacht
Honkietonkie Shanghai dacht ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:20 schreef Muck het volgende:
OMG
Uit één van mijn favoriete reeksen:
[..]
oh
Nemen ze zelf maar wat mee als ze willen etenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, dat valt mee gelukkig
Ik heb zoooo geen zin om naar buiten te gaan, maar ik kan moeilijk Marijke en LL laten verhongeren morgen
Ja, wat een klote kinderen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In elk geval zitten die kutkinderen die je tackelen voor voetbalplaatjes nu op school
Ik laat me toch verdorie niet wegjagen door een stelletje onopgevoede horkjesquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Of gewoon niet je boodschappen doen bij de appiehein
[..]
Meer voor jou
Maar lief meisjequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:23 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, dat valt mee gelukkig
Ik heb zoooo geen zin om naar buiten te gaan, maar ik kan moeilijk Marijke en LL laten verhongeren morgen
Whehehehequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, wat een klote kinderen!Ze blokkeerden serieus de hele ingang van de week
ik werd er zo chagrijnig van!
![]()
Oh ja! Ik heb gisteren zo'n kindje bang gemaaktquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en het zijn ook steeds dezelfde...Ik ben al pissed als ik die winkel nog in moetquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Gewoon schoppenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
Dat is waar maar ik doe uit principe niet mijn boodschappen bij de appiequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik laat me toch verdorie niet wegjagen door een stelletje onopgevoede horkjes
Dat dusquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik laat me toch verdorie niet wegjagen door een stelletje onopgevoede horkjes
Ja, ook nogquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Honkietonkie Shanghai dacht ik![]()
Ik vond die van "wie waa wooooo, wie waa wooo" na een optreden ook supertof
Ik kan er zo slecht tegen hequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, en het zijn ook steeds dezelfde...Ik ben al pissed als ik die winkel nog in moet
14quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:26 schreef RockNijntje het volgende:
Welke leeftijd verstaan jullie onder 'kutkinderen'?
OMG! Wat verschrikkelijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:26 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh ja! Ik heb gisteren zo'n kindje bang gemaakt
Ze liep een hele oude mevrouw aan haar arm te trekken terwijl deze aan het pinnen was en schreeuwde om voetbalplaatjes, terwijl die vrouw ze nog heel niet had
Toen kreeg ze dus al een hele vuile blik van me.
Toen de vrouw (ik schat halverwege de 80 ofzo) haar bon en plaatjes kreeg begon die blaag weer: "so, nouw heb je ze, kun je ze mooi aan mij geven"
Toen heb ik maar even verteld dat ze eerst eens manieren moest leren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |