Hey Wokquote:
Niet leeftijd maar gedragquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:26 schreef RockNijntje het volgende:
Welke leeftijd verstaan jullie onder 'kutkinderen'?
Ja, lekker zelf weten joh, maar ik doe dat dus wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon schoppen
[..]
Dat is waar maar ik doe uit principe niet mijn boodschappen bij de appie
Alles onder de 21quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:26 schreef RockNijntje het volgende:
Welke leeftijd verstaan jullie onder 'kutkinderen'?
Ik doe het hier dus niet om mijn zusje te stangen want die werk daarquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, lekker zelf weten joh, maar ik doe dat dus wel.
Kanquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar lief meisjeWe kunnen morgen toch gewoon mee boodschapjes doen
Nee, de beveiliger keek even of ik het niet zou wurgen, en draaide zich weer omquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG! Wat verschrikkelijk![]()
En toen hebben ze dat kind vervolgens de winkel uitgesodemieterd? Ja toch?
Ik had bedacht dat ik ze nu allemaal een Toy Story poppetje ga gevenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dusIk heb serieus gesnauwd naar ze
"Anders blokkeren jullie even niet de boel"
En toen gingen ze aan de kant
Op de terugweg, of ik die plaatjes had, al had ik ze dan kreeg je ze nog niet
![]()
Lovelyquote:
KPN back on the airquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef Toekito het volgende:
het werk weer
Nu Lunch, zelf in elkaar geflanst
Heb je goed opgelostquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef Toekito het volgende:
het werk weer
Of moeten we ze soms zelf van je afpakken hoerquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef Stuart het volgende:
Heey oud wijf geef godverdomme die plaatjes bitch
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had bedacht dat ik ze nu allemaal een Toy Story poppetje ga geven
Ik denk niet dat je haar daar heel erg mee hebt hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik doe het hier dus niet om mijn zusje te stangen want die werk daar
Kleine Stu doet boodschappen voor zijn mama?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef Stuart het volgende:
Heujquote:
Heel goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef Toekito het volgende:
het werk weer
Dat is geniaalquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had bedacht dat ik ze nu allemaal een Toy Story poppetje ga geven
Mijn mammie woont in Nederland en ik dus nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kleine Stu doet boodschappen voor zijn mama?
ey, wollaaaaquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef Stuart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |