Hey Wokquote:
Niet leeftijd maar gedragquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:26 schreef RockNijntje het volgende:
Welke leeftijd verstaan jullie onder 'kutkinderen'?
Ja, lekker zelf weten joh, maar ik doe dat dus wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon schoppen
[..]
Dat is waar maar ik doe uit principe niet mijn boodschappen bij de appie
Alles onder de 21quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:26 schreef RockNijntje het volgende:
Welke leeftijd verstaan jullie onder 'kutkinderen'?
Ik doe het hier dus niet om mijn zusje te stangen want die werk daarquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, lekker zelf weten joh, maar ik doe dat dus wel.
Kanquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar lief meisjeWe kunnen morgen toch gewoon mee boodschapjes doen
Nee, de beveiliger keek even of ik het niet zou wurgen, en draaide zich weer omquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG! Wat verschrikkelijk![]()
En toen hebben ze dat kind vervolgens de winkel uitgesodemieterd? Ja toch?
Ik had bedacht dat ik ze nu allemaal een Toy Story poppetje ga gevenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat dusIk heb serieus gesnauwd naar ze
"Anders blokkeren jullie even niet de boel"
En toen gingen ze aan de kant
Op de terugweg, of ik die plaatjes had, al had ik ze dan kreeg je ze nog niet
![]()
Lovelyquote:
KPN back on the airquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef Toekito het volgende:
het werk weer
Nu Lunch, zelf in elkaar geflanst
Heb je goed opgelostquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef Toekito het volgende:
het werk weer
Of moeten we ze soms zelf van je afpakken hoerquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef Stuart het volgende:
Heey oud wijf geef godverdomme die plaatjes bitch
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had bedacht dat ik ze nu allemaal een Toy Story poppetje ga geven
Ik denk niet dat je haar daar heel erg mee hebt hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik doe het hier dus niet om mijn zusje te stangen want die werk daar
Kleine Stu doet boodschappen voor zijn mama?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef Stuart het volgende:
Heujquote:
Heel goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef Toekito het volgende:
het werk weer
Dat is geniaalquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik had bedacht dat ik ze nu allemaal een Toy Story poppetje ga geven
Mijn mammie woont in Nederland en ik dus nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kleine Stu doet boodschappen voor zijn mama?
ey, wollaaaaquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef Stuart het volgende:
Wat zielig voor jouquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn mammie woont in Nederland en ik dus niet
Op zich niet maar gewoon om de discussiequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je haar daar heel erg mee hebt hoor
Op een dag knapt er iets in me.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik dacht een draai om de oren
Echt als dat mijn kind was
Je woonde als kind al niet bij je ouders?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn mammie woont in Nederland en ik dus niet
Wat ga jij met die tekkel doen!?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef Stuart het volgende:
Heey, tekkel die wijf met die plaatjezzz man
Ik denk dat Toek lekker wil etenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:29 schreef Muck het volgende:
[..]
Heel goed
Wat wil je vanavond eten?
Jawelquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je woonde als kind al niet bij je ouders?
Goed hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Op zich niet maar gewoon om de discussie
Whehehequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Op een dag knapt er iets in me.
En dan kunnen ze maar beter gaan rennen...
die riem, dat is struikeldraadquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat ga jij met die tekkel doen!?Beetje onschuldige hondjes in de strijd betrekken he?
Sausage dogquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat ga jij met die tekkel doen!?Beetje onschuldige hondjes in de strijd betrekken he?
Daar ben ik ook bang voor jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Op een dag knapt er iets in me.
En dan kunnen ze maar beter gaan rennen...
Zonde!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat Toek lekker wil eten![]()
Dan klopte het misschien toch wat ik zeiquote:
Dan heeft hij pechquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:31 schreef Muck het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor ja
[..]
Zonde!
Ik kook alleen maar vies vandaag
Maar dan stikt ie!quote:
Ja dat dusquote:
Daar had de hond van mijn opa altijd een handje vanquote:
De ouders van mijn ex hadden zo'n lelquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:32 schreef Stuart het volgende:
Sausages dogs zijn vicious though
[ afbeelding ]
"Wim is in het park, daar komt Els"quote:
Wat wil je morgen graag drinken naast koffie en thee?quote:
Hahahaquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:33 schreef Muck het volgende:
[..]
De ouders van mijn ex hadden zo'n lel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |