Uhm wel goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:04 schreef Barretje80 het volgende:
*snotter snotter*
RN, hoe gingen je proefwerken vandaag?
Nee, scherpe punten van de trap in mijn polsen gekregen omdat de trap terugschoof toen ik hem in wilde klappenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Je bent toch niet naar beneden gelazert mag ik hopen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, scherpe punten van de trap in mijn polsen gekregen omdat de trap terugschoof toen ik hem in wilde klappen![]()
Ooh dankjequote:Op donderdag 27 januari 2011 11:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
op je polsen
en een aai over de bol, zo alweer beter
Das minder jahquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ooh dankje
Wel vervelend dat het precies op de plekken zit waar je armen op tafel (o.i.d) steunen
Jaa, het schiet eindelijk lekker opquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoe staat het met het klussen, gaat het een beetje vooruit ?
Shiiiitquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Das minder jah![]()
Slecht voor je handschrift ook
Marijkeuuuhhhquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi vanaf werk![]()
Drukte valt reuze mee
De eerste afzegging binnen en er is er al eentje niet op komen dagen
Marijkequote:Op donderdag 27 januari 2011 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoi vanaf werk![]()
Drukte valt reuze mee
De eerste afzegging binnen en er is er al eentje niet op komen dagen
Muckjequote:
Hai Friemelquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Marijke![]()
![]()
Lekker rust dus voor jou
als ze zich gedraag anders geef ik haar aan die agent mee die mij aansprak vanmorgenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |