quote:
Ik en het was eigenlijk heel stom. Ik vroeg net aan mijn collega zeg wannneer ben jij eigenlijk jarig. Hij geeft antwoord en ik roep heel verontwaardig en heel hard. NIET WAAR. Zegt hij nou ja zeg ik weet zelf toch wel wanneer ik jarig ben. Heel stom dus. Maar wel heel hard gelachen.quote:
ga ik doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
Geniet van je lange weekendje weg, lieverd![]()
Lolquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:03 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik en het was eigenlijk heel stom. Ik vroeg net aan mijn collega zeg wannneer ben jij eigenlijk jarig. Hij geeft antwoord en ik roep heel verontwaardig en heel hard. NIET WAAR. Zegt hij nou ja zeg ik weet zelf toch wel wanneer ik jarig ben. Heel stom dus. Maar wel heel hard gelachen.
Ik was er dus heilig van overtuigd dat hij in september jarig was maar dat is niet zo. en ik maar denken dat hij mij in de maling nam.quote:
Zo maak je nog wat meequote:Op donderdag 27 januari 2011 15:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik was er dus heilig van overtuigd dat hij in september jarig was maar dat is niet zo. en ik maar denken dat hij mij in de maling nam.
Jaquote:
waar ga je naar toe wok?quote:
Zie je PM.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zijn gevaarlijke uitspraken met MPG in de buurt... voor je het weet heb je een PM met instructies en succeswens.
Oostham.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar ga je naar toe wok?
quote:
Spuit honderdveertien.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:13 schreef MPG het volgende:
[..].
To en Tom aten tomaten. Tom at en To vrat.
True.quote:
Jahaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:13 schreef MPG het volgende:
[..].
To en Tom aten tomaten. Tom at en To vrat.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jahaaaaaaaaaaaaa![]()
Ik was hier maar half aan het opletten
alle koperdiefstallen zijn direct opgelost. Jij bent de dader en over een tijdje vaderquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
True.
Toenstraks ook eindelijk tijd gehad voor deze:
Conducteur saboteert treinen voor geliefde
Goeie tip wel.
Dan was het geen kwartet geweestquote:
Whehehequote:Op donderdag 27 januari 2011 15:16 schreef MPG het volgende:
[..]
True.
Toenstraks ook eindelijk tijd gehad voor deze:
Conducteur saboteert treinen voor geliefde
Goeie tip wel.
Pardon?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:18 schreef Toekito het volgende:
[..]
alle koperdiefstallen zijn direct opgelost. Jij bent de dader en over een tijdje vader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |