Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat is toch een reden om blij om te zijn
welk proefwerk heb je morgen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:24 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je bent dus weer terug als ik begin met proefwerken leren
[..]
Ik ben niet zo zielig
Nederlands en levensbeschouwingquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
welk proefwerk heb je morgen?
Wat laat johquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja
Ach ja, als ik het geleerd krijg vind ik het goedquote:
Nou eigenlijk niet. Ik zeg ook altijd tegen iedereen "ik heb mijn rug gebroken" maar eigenlijk is het "alleen maar" een ruggewervel. Maar dat klinkt niet half zo stoer natuurlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ahh.. dus je onderrug botten kan je kneuzen.. je onderrug niet..
maar je kan toch ook je voet kneuzen?? of ook niet??
en welke vindt je het moeilijkst?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nederlands en levensbeschouwing
Helemaal waarquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ach ja, als ik het geleerd krijg vind ik het goed
zelfs eentje maar!quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou eigenlijk niet. Ik zeg ook altijd tegen iedereen "ik heb mijn rug gebroken" maar eigenlijk is het "alleen maar" een ruggewervel. Maar dat klinkt niet half zo stoer natuurlijk
Hoe laat begon jij dan vaak?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doet ze het beter als dat ik het meestal deed
Nederlands is veel leerwerk, maar levensbeschouwing is best ingewikkeld... dus een beetje hetzelfdequote:Op donderdag 27 januari 2011 14:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en welke vindt je het moeilijkst?
Dan hoef ik die pizza dus nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:29 schreef Stuart het volgende:
De pizza ligt klaar te komen in de oven
Nou, op te warmen vond ik zo 'standaard'quote:
Maar klinkt beter als klaar komenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, op te warmen vond ik zo 'standaard'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Kusje op je ruggewervelquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou eigenlijk niet. Ik zeg ook altijd tegen iedereen "ik heb mijn rug gebroken" maar eigenlijk is het "alleen maar" een ruggewervel. Maar dat klinkt niet half zo stoer natuurlijk
Ja, dat weet ik maar ik koos die bewoording express voor jullie vunzige KSC'ersquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar klinkt beter als klaar komen
wat moet je voor beide vakken leren dan??quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Nederlands is veel leerwerk, maar levensbeschouwing is best ingewikkeld... dus een beetje hetzelfde
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:31 schreef Panda72 het volgende:
Bedankt he Stu
SorrySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:31 schreef Panda72 het volgende:
Bedankt he Stu
Tot hoe laat moet je vandaag dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:29 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zelfs eentje maar!
aansteller!
Ik vergeef het je als je hem per koerier naar mij opstuurtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |