Die mag volgens mij wel uit de OP, want die zien we nooit meerquote:Kelly Taylor - Jennie Garth
okquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die mag volgens mij wel uit de OP, want die zien we nooit meer
quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die mag volgens mij wel uit de OP, want die zien we nooit meer
Deze ook. En Ivy moet er bij...quote:Harry Wilson - Rob Estes
Klopt. Een beetje homophobic ofzoquote:
Ivey en Teddy erbij gezetquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:04 schreef Komakie het volgende:
[..]
[..]
Deze ook. En Ivy moet er bij...
Dat werd ook niet echt aangekondigd. Was gewoon dat ze zeiden dat hun nichtje die dag zou komen. Maar ik denk niet dat ze al een paar afleveringen van te voren speciaal gaan zeggen : Oh Annie, Dixon, jullie nichtje komt over een paar weken/maanden hier. Hoe ze het nu deden was voor mij voldoendequote:Op donderdag 27 januari 2011 09:10 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat nichtje was er ook zo maar ineens. Heb ik gemist dat er aangekondigd werd dat ze zou komen of ging het echt zo snel
Ianquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het vriendje van Teddy wiens naam ik goddomme nooit kan onthouden leuk
Nou ja de volgorde was ook een beetje vaag. Er was nog niets over bekend en toen zei Annie ineens tegen Charlie dat ze niet kon meeten omdat ze met haar nichtje op stap moest. Het leek een beetje een smoes en dat het nichtje helemaal niet zou komen. Zo kwam het tenminste op mij over....quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dat werd ook niet echt aangekondigd. Was gewoon dat ze zeiden dat hun nichtje die dag zou komen. Maar ik denk niet dat ze al een paar afleveringen van te voren speciaal gaan zeggen : Oh Annie, Dixon, jullie nichtje komt over een paar weken/maanden hier. Hoe ze het nu deden was voor mij voldoende
Ja, echt hè!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:07 schreef Ladylicious het volgende:
Dat nichtje leek overigens ziek veel op Jennie Garth maar dan een aantal decennia jonger..
Wat een gelijkenis ja!quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:26 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Ja, echt hè!![]()
[ afbeelding ]
Hmm dat was me nog niet eens opgevallen, maar nu je het zegt... damn lijkt wel heel erg.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:26 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Ja, echt hè!![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat DNA van Kelly Taylor is opvangen en dat dat nichtje een soort van Alien kloon is. En dat de vader van Dixon en Annie dan verliefd wordt op zijn eigen nichtje, omdat hij Kelly in haar ziet. Zoiets. Dat denk ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:26 schreef Velma_Dinkley het volgende:
[..]
Ja, echt hè!![]()
[ afbeelding ]
Of het is gewoon de geheim gehouden dochter van Kelly die nu wraak komt nemen op Deb omdat die in de weg heeft gestaan tussen de liefde van haar en pa.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat DNA van Kelly Taylor is opvangen en dat dat nichtje een soort van Alien kloon is. En dat de vader van Dixon en Annie dan verliefd wordt op zijn eigen nichtje, omdat hij Kelly in haar ziet. Zoiets. Dat denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Vond ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:00 schreef Stuurloos het volgende:
Was weer een aardige aflevering.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 01-02-2011 15:30:00 ]
Heb de aflevering nog niet gezien maar heeft Naomi niet genoeg ellende gehad? Annie ook trouwens... maar nu ik dit zo tik besef ik me dat ze allemaal ellende hebben en blijven hebben...quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:18 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Ughh, die Emily!En Adrianna ook ja!
![]()
Volgens gaat die Emily nog helemaal psycho worden.
En vermoed dat die yogalui achter Naomi's geld aanzitten.
Ik denk dat Naomi de rest van t seizoen skipt, maar je idee zou best goed kunnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:18 schreef Velma_Dinkley het volgende:
![]()
Viel me ook gelijk op ja. Op foto is het helemaal eng!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:07 schreef Ladylicious het volgende:
Dat nichtje leek overigens ziek veel op Jennie Garth maar dan een aantal decennia jonger..
Ja of dat ze echt 1 of 2 afleveringen later helemaal herboren terug komt. Dat was met Kelly toen der tijd ook zo. Dat is toch een beetje de rol die Naomi nu heeft. Heel erg verwend nest.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:18 schreef Velma_Dinkley het volgende:
![]()
Ja Emily Valentine. Ik vond haar echt eng.quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:42 schreef EllaN het volgende:
Emily Valentine heette zij volgens mij. Brrrrr. Ik moest bij een evil nichtje ook denken aan Tiffany Amber Thiessen. Was zij ook niet het nichtje dat kwam relschoppen?
Navid is wel leuk hoorquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:30 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik kan die Emily wel vermoorden joh...irritant personage
Ian en Teddy story-line was erg mooi gedaan en vooral die speech van Silver naar Teddy toe vond ik mooiMinder leuk dat Ian Teddy op die manier probeerde te helpen...maarja, hij is in elk geval out the closet.
Naomi en Ivy storyline konden me niet zoveel boeien..trekt me niet echt.
Navid / Ade / Silver triangle is dan wel weer leuk! Al snap ik niet wat die 2 dames in hem zien..maar oke.
Dat irriteerde mij ook aan de scene.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:28 schreef Ang3l het volgende:
Teddy............... zit daar ergens emotie in, of is de acteur gewoon slecht?
Bij Ian zag je nog iets of wat tranen, maar Teddy is al de hele serie een blok ijs. Geen idee of dat zijn karakter is van het personage of gewoon gebrek aan talent van de acteurquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat irriteerde mij ook aan de scene.
Ik had gewoon het idee dat Ian en Teddy elkaar gewoon niet aanvoelen. Misschien zijn ze in het echt niet gay en is het daarom extra moeilijk om te spelen ofzoIk vond het in ieder geval vrij emotieloos.
Verder goede aflevering
Mja. Nu lijkt het alsof niemand er problemen mee heeft. Zelfs Dixon is omgedraaid.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:03 schreef Zhenar het volgende:
Stonede Ivy had wel wat meer ongepaste grapjes mogen maken tijdens de coming out van Teddy
HAHAH ik zat ook al met mijn kussen voor hoofd...quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:12 schreef Ang3l het volgende:
Dat had ik ook verwacht, dat 1 van hen gepotenramd zou worden in die auto.
Zat al bijna met m'n handjes voor m'n ogen
Ik stem voor!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
Kan die Emily niet vermoord worden ofzo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naomi is echt hilarisch! Love her!Verliefd op een nerd, dat zal nog wel grappige momenten opleveren.
AdeAl is ze zo verschrikkelijk irritant dat het ook wel weer lachwekkend wordt.
Navid, Dixon en Nelly vond ik een beetje boring...![]()
En Emily MOÉT DOOD!1!1!!![]()
![]()
Begin Teddy steeds stukje bij beetje leuker te vinden, als onzekere homo.Zijn nieuwe potentiële vriendje is ook wel leuk.
Promo voor volgende week:
Ow nee, Max de labpartner...niet goed gelezen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:25 schreef Blistering het volgende:
Voor de oplettende mensen die ook Desperate Housewives kijken, Max (labpartner van Naomi), is gewoon Eddy de creep uit DH toch? Of leek het maar zo?
Kan ff niet achterhalen welke acteur Max speelt.
edit: Hmm, is 'm toch niet volgens mij. Lijkt wel op 'm.
dat ze dan niet gewoon dat gesprekje met Emily opneemt...quote:
Ik vind de verhaallijn om obvious reasons erg fijn, zeker bij een main character. Maar ben het met je eens dat Teddy (nou ja de acteur) erg emotieloos speelt. Tis net een plastic Ken robot.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:25 schreef Komakie het volgende:
Ik vond dit echt een geniale aflevering.
Annie en Emily gaat nu hard tegen hard.![]()
Navid vond ik een regelrechte held
Naomi met haar nerd was echt geweldig
Adrianna en Silver gaat ook nog wat worden![]()
Alleen het Teddy verhaal vind ik nog steeds 100% ruk. Het hele karakter vind ik gewoon ruk. Dat heeft niets te maken met het feit dat hij homo is. Daarvoor vond ik het ook al niets. Hij komt totaal ongeloofwaardig over en roept totaal geen emoties op.
Ik vind bij 90210 sowieso de mannelijke acteurs erg slecht spelenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de verhaallijn om obvious reasons erg fijn, zeker bij een main character. Maar ben het met je eens dat Teddy (nou ja de acteur) erg emotieloos speelt. Tis net een plastic Ken robot.
De verhaallijn kan best interessant zijn, maar als ik die gast gewoon zie dan kan ik totaal niet geloven dat hij ook maar iets meent van wat hij zegt. Toen hij zich "straight" gedroeg ook al niet trouwens.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de verhaallijn om obvious reasons erg fijn, zeker bij een main character. Maar ben het met je eens dat Teddy (nou ja de acteur) erg emotieloos speelt. Tis net een plastic Ken robot.
Dat is absoluut waar, maar kijk eens hoeveel verhaallijnen er in dit soort series zitten die totaal niet realistisch zijn. Hoewel een tiener die een studio runt wel een tikje ver is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vind bij 90210 sowieso de mannelijke acteurs erg slecht spelen![]()
Die acteur die Navid speelt mag ik al gewoon niet, en in dat geval ben ik gewoon niet objectief, Maar Dixon bijvoorbeeld? Nee, die vind ik altijd zo overdreven acteren, alsof hij alles voorstelt, vooral in combinatie met Navid. En verhaal-wijs zijn zijn verhaallijnen ook gewoon slecht..ik bedoel, welke 17 ( of 16 ) jarige runt nou een studio en gaat om met een celeb die opeens naar hen toekomt? Dan vind ik de verhaallijn van Teddy nog het meest realistisch ( al ben ik daar ook niet objectief in gezien ik die fase ook heb gehad ) al is ook die acteur wat emotie-loos, maar toch vele malen beter dan Navid / Dixon. Liam vind ik ook wel aardig spelen.
De dames spelen vaak toch wel wat beter met uitzondering van Ade...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
Ja vond ik ook mooiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
Teddy...tja, nog steeds emotie-loos, maar verhaallijn vond ik wel weer fijn, vooral die scene met Liam. Toont de echte wereld wel aan dat niet iedereen er meteen aan went, etc.
Inderdaad, episode 18 pas weer op 18 aprilquote:Op zondag 27 februari 2011 16:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vind t alleen niet leuk dat na deze aflevering veel series including 90210 voor een paar weken van de buis gaanGelukkig heb ik nog genoeg series te kijken op dvd, of gewoon wat afleveringen inhalen.
voor degene die de aflevering van vanacht nog niet gezien hebben zet ik het even in spoilertag...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb al 3 afleveringen niet gekeken, is die Emily er al uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
voor degene die de aflevering van vanacht nog niet gezien hebben zet ik het even in spoilertag...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QFTquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:16 schreef Komakie het volgende:
Goeie aflevering
Vooral Naomi is wel lekker als ze onzeker is
Jammer dat ze verder zo dun is.
Emily opgezout. Dat is mooi. Ik had het niet zo goed zien aankomen eigenlijk. Ik verklaarde Liam al bijna voor gek dat hij mee naar binnen ging, maar dat ging goed.
Navid stond trouwens wel in zijn recht t.o.v. Dixon. Dat ze nu ruzie hebben en Dixon wel Snoop Dogg geregeld heeft doet daar niets aan af.
Adrianna moet branden. Ok Silver was niet erg netjes, maar Adrianna heeft het allemaal aan zichzelf te danken en moet dus ook niet janken. Van mij mag er wel iets met haar gebeuren ofzo
Nu is het lange wachten begonnen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
voor degene die de aflevering van vanacht nog niet gezien hebben zet ik het even in spoilertag...
ThxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde de laatste aflevering kijken, wel geluid geen beeldmorgen even opnieuw binnenhalen
Me tooquote:Op maandag 7 maart 2011 07:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil meer van die gast die op Teddy z'n tennisbal schreef
He's backquote:Op maandag 7 maart 2011 08:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Me tooIk denk dat die nog wel terug komt in de laatste paar afleveringen van het seizoen. Of ze gebruikten hem alleen om iets duidelijk te maken aan Teddy, maar dat lijkt me sterk.
Teddy was wonder boven wonder eindelijk eens een beetje normaal inderdaad.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Leuke aflevering, na een hele tijd herhalingen ; maar ik moest er net als bij Gossip Girl weer goed inkomen.
Annie en Liam waren lief ; Naomi en Max waren ook lief ; en Teddy was tof deze aflevering en ben blij dat hij met tennis-guy iets opbouwt!
Ade gedraagt zich gewoon als een bitch. Had nog hoop dat ze het echt goed zouden maken maar zodra Ade bij Silver thuis aan kwam zag ik het al van ver aankomen wat ze van plan was. Echt ziekelijk. Silver heeft haar excuses aangeboden ; Navid heeft zijn excuses aangeboden , maar ze neemt zelf geen verantwoordelijkheid voor het mislukken van haar relatie met Navid. Het is haar eigen schuld ( vooral ) dat Navid naar Silver is gegroeid waarbij Silver verliefd is geworden op Navid. Als Ade gewoon normaal was geweest naar Navid was hij niet eens naar Silver gerend en was ze ook niet voor m gevallen..
Dixon hing er maar een beetje bij zoals bijna altijd en Ivy vond ik wat raar eigenlijk. Op zich goed verhaal maar het acteren viel me beetje tegen en ze was een beetje slecht te verstaan :p
Ik geloof nooit dat Ivy van de joints kan afblijven. Zeker niet als ze weer met die gast om gaat.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:18 schreef Karina het volgende:
Ik houd niet zo van die "we gaan gezellig met zijn allen naar Mexico" afleveringen eigenlijk. Alleen de streken van Adriana waren dan wel leuk. De rest eigenlijk nogal voorspelbaar allemaal.
En ook zo lekker moraliserend, dat met Ivy, ze neemt een joint en wordt natuurlijk ziek belooft meteen om het NOOIT meer te doen![]()
De afleveringen op school (ook zoiets, sommigen zijn volgens mij veel te oud om nog op school te zitten), vind ik leuker.
Het kwam er wel zo uit dat het ze het echt niet meer zou doen. Had het idee dat ze het nu puur uit verdriet deed omdat ze wist dat die Raj ziek was. En zo'n slechte invloed heeft die Raj nu niet echt meer imo, nu we weten waarom hij rookte in de eerste plaats...quote:Op donderdag 21 april 2011 12:22 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat Ivy van de joints kan afblijven. Zeker niet als ze weer met die gast om gaat.
Ik vind het altijd wel een leuke afwisseling als ze wat anders gaan doen. Een serie met alleen maar afleveringen op school is ook niet echt wat denk ik.
Ik vind die van Teddy op zich wel leuk.quote:Op donderdag 21 april 2011 12:22 schreef Komakie het volgende:
Ze doen sowieso niets in de serie wat niet al 100x gedaan is in een serie. Alle soorten verhaallijnen zijn al wel ergens voorbij gekomen. Niet in de laatste plaats in de orginele serie. Dus tja dan krijg je het, maar het is vaak toch nog wel grappig
De Jack-verhaallijn in Dawsons Creek was bij verre echt de beste naar mijn mening. Die heeft mij zelfs geholpen met een setje in mijn rug om uit de kast te komen. Zijn coming-out werd gewoon GEWELDIG gebracht. Ook de verhaallijn van Erik vind ik leuk in Gossip Girl, ook hoe hij door Georgina uit de kast werd gehaald en later op dat feest openlijk verkondigde dat hij homo was. Op dat punt vind ik de Teddy verhaallijn wel wat achterlaten. Bij Dawsons Creek en Gossip Girl leek er veel meer emotie te zijn ( voor mij dan hequote:Op donderdag 21 april 2011 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind die van Teddy op zich wel leuk.
Ok Dawson's Creek had het ook wel, maar toch was dat anders.
Andere tienerseries kijk ik niet echt. Ja Gossip Girl, met Erik, maar dat is echt een bij-bij-bij-bij-verhaaltje.
Ik vind de Erik verhaallij.... wacht.... had ie een verhaallijn?quote:Op donderdag 21 april 2011 14:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
De Jack-verhaallijn in Dawsons Creek was bij verre echt de beste naar mijn mening. Die heeft mij zelfs geholpen met een setje in mijn rug om uit de kast te komen. Zijn coming-out werd gewoon GEWELDIG gebracht. Ook de verhaallijn van Erik vind ik leuk in Gossip Girl, ook hoe hij door Georgina uit de kast werd gehaald en later op dat feest openlijk verkondigde dat hij homo was. Op dat punt vind ik de Teddy verhaallijn wel wat achterlaten. Bij Dawsons Creek en Gossip Girl leek er veel meer emotie te zijn ( voor mij dan he)
Op zich lijkt die van Teddy mij niet zo slecht. Zoals hij het zegt tegen iedereen enzo leek mij nog wel redelijk realistisch. Ik heb Dawson's Creek toen ook gevolgd, maar daar weet ik niet zo heel veel meer van.quote:Op donderdag 21 april 2011 14:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
De Jack-verhaallijn in Dawsons Creek was bij verre echt de beste naar mijn mening. Die heeft mij zelfs geholpen met een setje in mijn rug om uit de kast te komen. Zijn coming-out werd gewoon GEWELDIG gebracht. Ook de verhaallijn van Erik vind ik leuk in Gossip Girl, ook hoe hij door Georgina uit de kast werd gehaald en later op dat feest openlijk verkondigde dat hij homo was. Op dat punt vind ik de Teddy verhaallijn wel wat achterlaten. Bij Dawsons Creek en Gossip Girl leek er veel meer emotie te zijn ( voor mij dan he)
Ik vind t bij 90210 ook wel goed gedaan hoor maar de emotie is er in mijn mening wat minder.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:29 schreef Komakie het volgende:
[..]
Op zich lijkt die van Teddy mij niet zo slecht. Zoals hij het zegt tegen iedereen enzo leek mij nog wel redelijk realistisch. Ik heb Dawson's Creek toen ook gevolgd, maar daar weet ik niet zo heel veel meer van.
Op zich wel een aardige aflevering. Ade kwam er bijna niet in voor, wat een verademing is. Die poging van Raj om Ivy weer aan het surfen te krijgen en dat het daarna ook nog lukt vond ik een beetje zwak.
Dat gebrek aan emotie heeft volgens mij veel te maken met de acteur zelf. De situatie leek mij wel aardig.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:43 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vind t bij 90210 ook wel goed gedaan hoor maar de emotie is er in mijn mening wat minder.
Dat van t surfen vond ik ook raar. Sowieso dat ze eerst zo boos word op Raj dat hij haar erin had geluisd ; en de scene erna surft ze opeens weer als de beste, en word ze meteen ''ontdekt''.
Stiekem vind ik miobi wel leukquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ah, het is weer guilty pleasure tuesday. Make it or break it, gossip girl en 90210. Miobi is nog altijd verreweg de slechtste serie die ik ooit gevolgd heb maar de andere twee wisselen zo'n iedere week van plaats. 90210 was best vermakelijk deze week, eens kijken wat GG doet.
Het probleem met veel tienerseries is dat je zit te kijken naar volwassenen die kinderen spelen die volwassen doen. Het probleem met MioBi is dat je naar een tienerserie zit te kijken waarin de tieners zich als 15-jarigen gedragenquote:
Arronofksy is fucking overrated man....quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:57 schreef Ang3l het volgende:
WAT??!!
Silver is geen Arronofksy fan!!!!!!!!
That's IT... ze is een HOER!
Dat is wel zo, maar die volwassenen spelen vaak ook kinderen van 15. Hoe vaak heb je in een serie niet iemand net 16 zien worden, maar dat de acteur al dik in de 20 is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het probleem met veel tienerseries is dat je zit te kijken naar volwassenen die kinderen spelen die volwassen doen. Het probleem met MioBi is dat je naar een tienerserie zit te kijken waarin de tieners zich als 15-jarigen gedragenIk hoop stiekem een beetje dat het gecancelled wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is niet de beste serie die ik ooit gezien heb, maar ik vind het toch wel vermakelijk. En je hoeft het niet te kijken natuurlijk
Daarnaast is Lauren trouwens ook nog gewoon lekker
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Hoer.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Arronofksy is fucking overrated man....
Ik ken hem niet eensquote:
quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 09:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar die volwassenen spelen vaak ook kinderen van 15. Hoe vaak heb je in een serie niet iemand net 16 zien worden, maar dat de acteur al dik in de 20 is.
In miobi vind ik het voornamelijk aardig dat het weer eens wat anders is. In al die series heb je eigenlijk altijd dezelfde problemen. In miobi is dat allemaal net iets anders. De situaties zijn vaak net iets anders dan in de meeste series. Natuurlijk zijn er veel overeenkomsten, maar omdat het wat anders is neergezet blijft het toch wel redelijk interessant.
Daarnaast zijn sommige keuzes hele andere dan de meest voor de hand liggende. Ze weten er vaak wel een aparte draai aan te geven.
Ik weet niet of je die van deze week al gezien hebt maar,Ok, laatste post, we zijn zo een topic aan het vervuilen zo geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is niet de beste serie die ik ooit gezien heb, maar ik vind het toch wel vermakelijk. En je hoeft het niet te kijken natuurlijk
Daarnaast is Lauren trouwens ook nog gewoon lekker![]()
Wat je in je spoiler plaatste is in real life ook zo, vandaar deze storyline. Ik zat er al op te wachten. Dat de serie weer eens wat anders is heb je helemaal gelijk in. Het vermaakt me vooralsnog wel, ik blijf nog wel kijken.Spoilers!
Ah die gast. Ik ben het met Silver eens....quote:Op woensdag 27 april 2011 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Regisseur van Pi, Requiem for a Dream, Below, The Fountain, The Wrestler en recentelijk Black Swan (waar z ehet in de film ook over hadden).
Ik vond trouwens Silver's rode haar wel leukBeetje potteus, maar ach, dat is ze zelf ook
Kijk je ook Hellcats? Vind ik ook wel een leuke serie. Daarin zijn de karakters net iets ouder. Alleen een beetje jammer van dat Cheerleaden. Hoewel ze wel zonder al te veel kleren aan lopen en dat is dan weer leukquote:Op woensdag 27 april 2011 11:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ok, laatste post, we zijn zo een topic aan het vervuilen zo geloof ik![]()
Wat je in je spoiler plaatste is in real life ook zo, vandaar deze storyline. Ik zat er al op te wachten. Dat de serie weer eens wat anders is heb je helemaal gelijk in. Het vermaakt me vooralsnog wel, ik blijf nog wel kijken.
Ik denk dat die Marla dood gaat...quote:Op woensdag 27 april 2011 15:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, ik vond die Annie verhaallijn ook wel potentie hebben. Het werd tijd ook voor haar.
Hellcats is een optie voor als ik niets te doen heb deze zomer.
Goed geradenquote:
Dat was juist lame. Twee episodes geleden (ofzo) zat Marco nog te zeuren dat hij niet iets kortstondigs wilde, maar een echte relatie. Die begin je toch niet op deze manier?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:56 schreef Ang3l het volgende:
Marco: I didn;t know I was gonna like you this much.... en toen smolt ik als een klein meisje
Ze was wel erg snel doodquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Goed geradenIk vond het een erg goede aflevering, en dan vooral de Annie / Marla stukjes. Ade is gewoon een backstabbing bitch....maar wel raar van Navid en Dixon dat ze haar pillen niet even controleerden. Ik ben echt benieuwd of/wanneer/hoe het uitkomt dat Ade met haar pillen heeft gespeeld. Ade hoeft van mij volgend seizoen niet terug te komen, achterlijk mens. Als er iemand mentally ill is...
Naomi en Max waren gewoon lief! Teddy / Marco vond ik ook weer leuk
Dit dus. Al heb ik bij 90210 het idee dat het gaat floppen volgend jaar. Dit seizoen is erg sterk ; maar de meeste series storten in na de middelbare school. One Tree Hill was zo slim 4 jaar te skippen ; en daarnaast hebben alleen de originele 90210 en Dawson's Creek en Gilmore Girls het behaald ( Al draaide het in GG ook om andere verhaallijnen ).quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik denk dat ze volgend seizoen bijna allemaal op California University zitten. De enige waarvan we weten dat ze er mee bezig zijn, zijn eigenlijk Naomi en die is toegelaten en Silver die ws naar CU gaat omdat ze voor NYU is afgewezen. Verder is Max dichtbij, voor zover hij blijft natuurlijk. Ivy en de boys willen vast blijven surfen dus die gaan ook vast naar CU. Ade heeft geen high school dus die raakt in de goot en Annie wil actrice worden dus dan is LA ook wel waar je moet zijn natuurlijk.
Ik vind One Tree Hill heel erg bergafwaards zijn gegaan na de middelbare school. Alle leuke positieve elementen werden een beetje overboord gegooid naar mijn mening.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dit dus. Al heb ik bij 90210 het idee dat het gaat floppen volgend jaar. Dit seizoen is erg sterk ; maar de meeste series storten in na de middelbare school. One Tree Hill was zo slim 4 jaar te skippen ; en daarnaast hebben alleen de originele 90210 en Dawson's Creek en Gilmore Girls het behaald ( Al draaide het in GG ook om andere verhaallijnen ).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OTH is gewoon een hele andere serie geworden na seizoen 4 ; en opzich vond ik dat wel verfrissend maar smaken verschillen gelukkig
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2011 13:18:59 ]
Voor mij niet echt een criteria, maar voor anderen ook weer positiefquote:
Nogal voorspelbaar inderdaad. Dat vrouwtje er puur ingegooid om Annie, etc uit de geld problemen te halen. Ik dacht wel hetzelfde als jou aan het begin, dat die dochter Annie ging aanklagen voor die ketting ( diefstal o.i.d ).quote:Op dinsdag 10 mei 2011 19:45 schreef Ang3l het volgende:
Dat van Annie zat er aan te komen, al dacht ik nog even dat de familie (die dochter) haar zou aanklagen voor de ketting en het verkopen daarvan. Ik snap de schrijvers op zich wel, maar het komt wel een beetje over als: "Hoe zorgen we dat Annie en Dixon van die geldprobleem verhaallijn af zijn? En zsm? Nou... rijke weduwe, ff een aflevering zorgen, volgende aflevering dood, aflevering daarna erfenis. opgelost!"
Goddamn.... ik ben goedquote:Op woensdag 27 april 2011 16:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik denk dat die Marla dood gaat...
Misschien laat ze dan wel alles achter voor Annie omdat ze verder geen familie heeft ofzo. Is ineens een brainwave die ik heb.
Voor de handliggend maar het kan bijna niet andersquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
Toffe finale! De zwangerschap van Naomi had ik al wel verwacht aangezien al bekend was gemaakt dat een van de vrouwen zwanger zou worden ; en ook dat Max volgend jaar nog in de serie zit. De anderen zag ik niet echt zwanger worden dus...wel cool voor Naomi! Vind haar karakter zo leuk gegroeid dit seizoen. Net als Annie, die ik ook steeds beter verdraag. Mooi einde tussen haar en Liam. Zie al wel het volgende scenario gebeuren : Annie zit op college ; ontmoet nieuwe knul en word serieus...en dan komt Liam terug. Mark my words ^^
Van mij mag Adrianna lekker oprotten. Nu het uit is gekomen wil toch niemand haar meer zien. Ik had haar graag zien springen en dat er dan mensen trauma's aan over zouden houden ofzo.quote:Adrianna maakte op het eind een goede keuze. Zelfmoord zou te makkelijk zijn voor haar personage en ben blij dat ze dat dus niet hebben geschreven. Wel zeer blij dat het is uitgekomen en de manier waarop was ook niet echt heel voorspelbaar. Pas toen Ade zei dat ze nog wel wat biljetten in haar tasje had zitten ging er een bel rinkelen. Laat Ade maar lekker aan haar zelf werken, en dit keer voorgoed ; dat ze niet weer terug valt. Zou het niet erg vinden als zij er volgend seizoen niet bij is.
En ik wou een Teddy / Marco scene ipv alleen maar in de groep
Ik vond het ook snel gaan hoor. Sowieso vond ik het een beetje ''gestolen'' van Dawson's Creek. Daar ging Pacey ook na het afstuderen met de boot weg ipv te gaan studeren. Maarja, als je zo gaat kijken..geen enkele serie is compleet origineel met verhaallijnen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:21 schreef Komakie het volgende:
[..]
Voor de handliggend maar het kan bijna niet anders
Ik vond het allemaal maar een beetje raar gaan. Liam ineens zeggend dat hij niet naar college wil en Annie die het dan gelijk maar uit maakt. Ging dat nou zo snel of ligt het aan mij?
[..]
Dat was ook mijn idee een beetje.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vond het ook snel gaan hoor. Sowieso vond ik het een beetje ''gestolen'' van Dawson's Creek. Daar ging Pacey ook na het afstuderen met de boot weg ipv te gaan studeren. Maarja, als je zo gaat kijken..geen enkele serie is compleet origineel met verhaallijnen.
Vond het vaag dat Annie het alleen daarom uitmaakt. Als mijn vriendje zou zeggen dat hij stopt met studeren omdat zijn hart elders ligt...dan zal ik vragen of hij het zeker weet en er gewoon over hebben maar het gaat mij er om dat hij zichzelf dan vind en gelukkig is. Dan ga ik het niet meteen uitmaken. Wel raar van Liam dat hij het zo lang verzwijgt.
Volgens mij had ze het juist om dat laatste uitgemaakt. Omdat ze al een tijdje een toekomst aan het uitstippelen waren, maar Liam niet eerlijk was geweest tegenover haar door niet aan te geven dat ie de gekozen route niet wilde. Daardoor kon ze hem niet meer vertrouwen ofzo.. Zo heb ik het iig geinterpreteerdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vond het ook snel gaan hoor. Sowieso vond ik het een beetje ''gestolen'' van Dawson's Creek. Daar ging Pacey ook na het afstuderen met de boot weg ipv te gaan studeren. Maarja, als je zo gaat kijken..geen enkele serie is compleet origineel met verhaallijnen.
Vond het vaag dat Annie het alleen daarom uitmaakt. Als mijn vriendje zou zeggen dat hij stopt met studeren omdat zijn hart elders ligt...dan zal ik vragen of hij het zeker weet en er gewoon over hebben maar het gaat mij er om dat hij zichzelf dan vind en gelukkig is. Dan ga ik het niet meteen uitmaken. Wel raar van Liam dat hij het zo lang verzwijgt.
Uiteindelijk was dat ook de reden volgens mij, maar dan nog. Om het dan maar gelijk uit te maken....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 17:41 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Volgens mij had ze het juist om dat laatste uitgemaakt. Omdat ze al een tijdje een toekomst aan het uitstippelen waren, maar Liam niet eerlijk was geweest tegenover haar door niet aan te geven dat ie de gekozen route niet wilde. Daardoor kon ze hem niet meer vertrouwen ofzo.. Zo heb ik het iig geinterpreteerd
Nu Gossip Girl aan t kijkenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:34 schreef Starlie het volgende:
Ben benieuwd!! Reep chocolade is in huis koppie thee erbij verheug me er nu al op! AlwaysHappy, je hebt Gossip Girl nog niet gezien zeker?! Vind het altijd wel fijn om aan de hand van jouw verslag alvast te weten wat er gaat gebeuren
Ohja daar dacht ik ook nog even aan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:03 schreef Ang3l het volgende:
Oke.... eerste commentaar tijdens het kijken:
Waarom zou je in GODSNAAM die pillen zo lang in je tas bewaren als je zo'n sluwe teef bent?!?!!?!?!
Totáál onrealistisch
Het is niet bijster intelligent in ieder gevalquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:19 schreef Ang3l het volgende:
Zoiets moet een scriptwriter toch zien?!Ik bedoel... er zijn al zeker 3 a 4 dagen overheen in de serie-tijd... en dan nog zitten de pillen die je stiekem hebt verwisseld in je tas.... die je meeneemt naar een feest waar het meisje waar van je de pillen hebt verwisseld er bij zit?!
Daar moet toch een andere oplossing voor te schrijven zijn? Kom OP zeg!
Hand in hand met Adrianna misschien?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:27 schreef Ang3l het volgende:
Wat een zwakke afsluiter van een best leuk seizoen.
Ik weet niet wie deze geschreven had, maar die had van de rots af mogen springen ipv Adriana.
Brok in je keel?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:33 schreef Starlie het volgende:
Jeetje wat een brok in je keel aflevering zeg!!
Vind het van Ivy en Raj ook best wel heftig hoor, ik heb niet zoveel met Ivy maar vind dit wel heel lief.
Annie en Liam, jammer... vond ze een leuk stel samen! Hoop dat hij na de zomer gewoon terugkomt (de visgeur van zich af doucht in een steamy douchescene) en alsnog gaat studeren of in de buurt gaat werken.
Silver en Navid begin ik een beetje irritant te vinden en over Adriana heb ik het maar helemaal niet
Heb trouwens wel het vermoeden dat Naomi helemaal niet zwanger is maar dat dit een smoes is om Max bij haar te houden, maar aan de andere kant kwam het wel weer heel echt over.
Pfff nu wachten tot september
Ik kan nog steeds niet begrijpen hoe Adrianna die pillen in haar tas heeft gehouden. Dat was gewoon echt te slecht voor woordenquote:Op woensdag 18 mei 2011 08:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond het hele schrijfwerk van deze aflevering echt compleet en algeheel prutswerk. De verhaallijnen werder echt op ene belachelijke manier afgewikkeld en opgestart.
Inderdaad.... Naomi valt, een kras.... meteen een tetanus prik ( >>> ) en er zo achterkomen dat je zwanger bent?
Ade die de pillen die ze al enkele dagen geleden terug heeft gepakt en niet wil dat iemand daar achter komt.... bewaart ze wel al die dagen al in d'r tas, die ze ook nog eens meeneemt naar een feest waar IEDEREEN bij zit?
Dat weggaan van Liam wat ineens compléét uit de lucht komt vallen.
Viel Adriana maar uit de lucht... maar nee...... die denkt als donderslag bij heldere hemel: ik word een goed persoon! HOPSAAAAAAAAA. Klaar. Weg depressie en zo.
Het huwelijk van Ivy wat vorige week ineens pas kwam opzetten en nu ineens al in volle glorie plaatsvind.
Ik vond het een enorm afgeraffeld einde van een toch wel leuk seizoen. Dooddoener.
Dat was al bekend.quote:
Ja en iets met pillen en ook met een Ivy! En ook het loslaten van je geliefde...quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:51 schreef tliciouz het volgende:
Gossip girl en 90210 eindigen gewoon ook beide met een zwangerschap.
Viel me idd ook op.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:21 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja en iets met pillen en ook met een Ivy! En ook het loslaten van je geliefde...
Ik zou het zeeeeer makkelijk uit kunnen houden om niet te kijken in het buitenland hoor! Kuch kuch kuch ^^quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
IK GA NU KIJKEN. Ik zit nu op Bali, ik schaam me, maar ik kan niet niet kijken![]()
![]()
Ik laat zo'n aflevering meestal wel even een beetje bezinken zeg maar. Ik weet niet waarom. Gelijk een andere serie kijken werkt niet bij mijquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ach, bij dit soort series gaat het over het algemeen niet echt ergens over dus dan is het niet zo verwarrend vind ik.
Bij series zoals GG en 90210 heb ik er geen probleem mee om ze achter elkaar te kijken. Maar series als The Good Wife en One Tree Hill kijk ik dan weer niet achter elkaar door het plot van TGW. Zelfde geld voor Grey's / Bones op vrijdagen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik laat zo'n aflevering meestal wel even een beetje bezinken zeg maar. Ik weet niet waarom. Gelijk een andere serie kijken werkt niet bij mij
Zo'n 12 uur ongeveer, maar meeste series draaien nooit allemaal in dezelfde week.quote:Op maandag 5 september 2011 09:00 schreef Komakie het volgende:
Damn, hoeveel uur ben jij per week bezig om alles te kijken?
Ik volg er een stuk of 3/4 waar nog een paar korte series bij zien en ik heb er nu al moeite genoeg mee
quote:PerezHilton Guess who is going to be guest starring on the @CW_network's #90210 this coming season???? perez.ly/pkRu4E HUGE!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al was het goed te merken dat de serie een nieuwe show-writer heeft want zowat alles lijkt over een andere boeg te gaan.
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:06 schreef loezzzje het volgende:
Idd, alles wat vorige seizoenen is gebeurd lijkt nu allemaal ongedaan gemaaktMaar ben niet ontevreden over de aflevering
Aflevering is al lang en breed geweest, dus spoilertags hoeven toch niet meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net gezien en het is een beetje alsof ik naar een andere serie zit te kijken. Het is aardig vernieuwd ten opzichte van vorig seizoen. Op zich niet slecht gedaan.
Wel een beetje jammer dat echt alles van vorig seizoen inderdaad helemaal weg is.
Ik had Naomi zwanger wel willen zien. Was volgens mij echt te grappig geworden
Misschien komt Max nog wel terug? Nu wil ze hem niet zien, maar misschien houden ze hem achter voor een volgende aflevering? Om op deze manier er voor te zorgen dat niet alles in de eerste aflevering gelijk zit?
Naomi was trouwens wel weer Naomi, maar dan wel in het kwadraat. Nog meer over the top dan andersOok gewoon dat wiet willen verbranden
Annie en Liam was een beetje vaag. Sowieso is de hele gedachtegang van Liam niet helemaal duidelijk. Het voelde in ieder geval totaal "out of the blue".
Volgens mij heeft Liam een cafe of iets dergelijks gekocht. Het is niet dat tentje waar hij zat te zuipen, want die zag je op de achtergrond.
Dat zusje van Navid slaat nergens op. Gedraagt zich als een kleuter vanaf het eerste moment. Sowieso zijn de spanningen tussen Navid, Silver en dat zusje al gelijk vanaf het begin bizar. Even tijd om te aclimatiseren was niet vreemd geweest lijkt me? Om nou gelijk zo los te gaan.
Adrianna ben ik wel klaar mee. ik ben het helemaal eens met Silver en die zielige kop van haar hebben we nu al zo vaak gezien dat ze totaal niet geloofwaardig meer over komt. Wat moet trouwens dat zusje met haar?
Die Cowboy vond ik voornamelijk een beetje irritant. Vervelend matig texas accent en die hoed de hele tijd op. Tot nu toe voelt het heel erg als een stereotype wat zo de serie weer uit is, maar misschien dat het later wel bij trekt. Dat hij gelijk ff Adrianna een veeg geeft is dan wel weer mooi. Hopelijk laat hij haar daarna gewoon keihard vallen
Al met al een seizoensopener met 2 gevoelens. Aan de ene kant fijn dat het weer terug is en heeft het weer veel potentie voor leuke verhalen/situaties. Aan de andere kant was alles ineens totaal anders dan in de laatste aflevering van vorig seizoen en dat is niet altijd echt goed aangepakt.
Een beetje alsof de oude makers van de serie zijn weg gegaan en de nieuwe gedwongen verder moesten met de openstaande verhaallijnen en er daarom a.s.a.p. een einde aan wilden breien.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En van dat wiet was inderdaad geweldig, haha.
Volgens mij lieten ze dat tentje express zien om te tonen dat hij dat gekocht had...daar liep hij immers ook met zn cheque rond. En toen ze inzoomden bij het eind op het tentje was die vent nergens te verkennen volgens mij, dus waarschijnlijk is die weg omdat Liam het gekocht heeft.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2011 11:02:45 ]
quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En van dat wiet was inderdaad geweldig, haha.
Volgens mij lieten ze dat tentje express zien om te tonen dat hij dat gekocht had...daar liep hij immers ook met zn cheque rond. En toen ze inzoomden bij het eind op het tentje was die vent nergens te verkennen volgens mij, dus waarschijnlijk is die weg omdat Liam het gekocht heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:42 schreef Komakie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life's a bitch! Word nu op dinsdagavond uitgezonden in Amerika dus is het pas woensdag hier te kijken helaas iddquote:Op dinsdag 20 september 2011 20:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Uh whut, staan de eps voortaan pas vanaf woensdagochtend online?
Ik had eerder verwacht dat Ade en dat zusje van Navid samenspande voor geldquote:Op woensdag 21 september 2011 16:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zooo..2e aflevering gezien, toch weer iets beter dan de premiere al vond ik hem ongelooflijk voorspelbaar.
Dat ongeluk dat op de boot had plaatsgevonden van Liam had ik dan weer niet verwacht maar dat hij gevoelens had voor die vrouw lag er dik bovenop, helemaal met de promo die ik vorige week al zag. Sowieso raar....eerst emotioneel afscheid van Annie met dat hij terugkomt, blablabla, hij word opeens verliefd op een vrij volwassen vrouw, keert terug en vraagt Annie ten huwelijk en dat hij zoveel van haar houd en word dan boos dat ze nee zegt ; en gaat vervolgens weer vol in bij die vrouw...dat is het jammere van de tienerseries van deze generatie...alles gaat zo snel en zo onrealistisch.
Dat hele verhaal van Naomi...tja, voorspelbaar dat ze nooit geaccepteerd zou worden en dat die vrouw de andere koper was, helemaal omdat ze dat nog eens lieten zien bij ''previously on 90210''. Dat ze dat zelf gewoon niet doorhad...BLOND.
Dixon kon me niks schelen wederom en dat met die pillen...zucht. Been there, done that. Verslaving coming up? Relatie met Ade? Ik zie het al gebeuren.
Wederom was Annie het enige echt leuke van de aflevering met stukjes die niet echt voorspelbaar waren. Ok, het is raar dat ze opeens zo gauw al weer gevoelens krijgt voor een andere jongens ( beginnende gevoelens ) zo kort na haar breuk met Liam, maar ok. Maar ik had niet verwacht dat die Jeremy familie van die Marla was, al had ik vorig seizoen al wel voorspeld dat ze dat geld echt niet zo makkelijk zou krijgen door familie. Had alleen geen idee dat die Jermy familie was...pas op het punt dat ze over Marla praatten buiten eigenlijk.
Naomi met dat varken was wel HILARISCH. Ade/Navid/Silver was wel ok, maar ook zeer voorspelbaar. En natuurlijk is die oom-figuur van Navid niet te vertrouwen..zijn zulke lui nooit.
Ik ook ja, op dat moment. Maar toen ze hem gewoon moest zoenen voor die vereniging? Toen wist ik het nog niet. Echt pas toen ze het over haar gingen hebbenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:57 schreef Blistering het volgende:
Ik vond juist dat hele gedoe met Annie en die gozer voorspelbaar. Toen die overleden vrouw ter sprake kwam wist ik gelijk hoe laat 't was.
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:11 schreef Komakie het volgende:
Ik zie dat er al 3 afleveringen zijn van dit seizoen
Eens met wat jij zegtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:38 schreef Komakie het volgende:
Heeft niemand wat te zeggen over de aflevering van deze week
Max, Cowboy en Naomi. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat. Die Austin is best een opdringerig ventje. Maar hij is ook wel grappig arogant
Silver die het geld van Navid vindt en dan gelijk maar weer weg gaat. Ik vind het nogal zwak. Als je samen woont mag ik hopen dat je relatie zo sterk is dat je er niet gelijk vandoor gaat, maar het samen probeert op te lossen.
Het verhaal van Liam is ook weer afgelopen volgens mij. Een beetje jammer wat hij leek gelukkig met dat meisje en kiest ook voor haar en haar baby en dan is het ineens allemaal weer voorbij. Hij vecht er ook niet voor ofzo.
Het was sowieso leuker geweest als die echtgenoot pas terug was gekomen als het kind al geboren was ofzo.
En dan blijkt alles ineens helemaal anders te gaan. Zou mooi zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vond de aflevering wel vermakelijk maar te voorspelbaar. Teddy is wel leuk, maar zijn verhaallijn is zo enorm voorspelbaar. Silver en hij zullen wel nog meer conflict krijgen en die oom gebruikt m gewoon...
Annie's verhaallijn is wel origineel tenminste...Dixon kan me niks boeien. Naomi doet dom met Austin...Max is veel leuker.
Verder niet veel bijzonders. Oja, de Dixon-Ade die krijgen natuurlijk een relatie wat ik in het begin van dit seizoen ook al voorspelde, ligt er zo dik boven op...
Waar zijn de echte kwaliteit tiener-series?
Grappig, dat dacht ik nou ook tijdens het kijken van de laatste epi. Dawson's Creek had echt inhoud bijvoorbeeld. En daar werden niet alle jongens uit het groepje achter elkaar afgewerkt (Silver). Het ging echt ergens over. Echt geen een serie is zo tegenwoordig. 90210, gossip girl, vampire diaries, leuk entertainment, maar geen diepgang.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
Waar zijn de echte kwaliteit tiener-series?
Kijkcijfers en niet iets anders kunnen of durven doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
Grappig, dat dacht ik nou ook tijdens het kijken van de laatste epi. Dawson's Creek had echt inhoud bijvoorbeeld. En daar werden niet alle jongens uit het groepje achter elkaar afgewerkt (Silver). Het ging echt ergens over. Echt geen een serie is zo tegenwoordig. 90210, gossip girl, vampire diaries, leuk entertainment, maar geen diepgang.
Oehja, Dawson's Creek was echt top. Net als Everwood. De enige serie die nog enige kwaliteit heeft en die met tieners begon is One Tree Hill. Series tegenwoordig zijn echt een stuk minder ( 90210/Gossip Girl/ etc.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
Grappig, dat dacht ik nou ook tijdens het kijken van de laatste epi. Dawson's Creek had echt inhoud bijvoorbeeld. En daar werden niet alle jongens uit het groepje achter elkaar afgewerkt (Silver). Het ging echt ergens over. Echt geen een serie is zo tegenwoordig. 90210, gossip girl, vampire diaries, leuk entertainment, maar geen diepgang.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:40 schreef loezzzje het volgende:
Iew die Patrick, hoe oud is hij
Ben ik de enige die denkt dat Raj dit gaat overleven? Terwijl ze er vorig seizoen nog zeker van waren dat hij dood ging. Maarja nieuwe schrijvers.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:58 schreef loezzzje het volgende:
waarschijnlijk willen de nieuwe schrijvers hem erin houden ofzo maarja we zullen zien! ik zou het jammer vinden als hij uit de serie gaat, ik vind hem wel leuk erbij passen
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2011 12:10:36 ]
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:15 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja idd, die dokter zal wel balen dat ie met Thanksgiving moest werkenquote:Op zondag 27 november 2011 11:00 schreef Starlie het volgende:
He wat kut dat met RajEn dat hoor je dan met Thanksgiving
Ik vind het ook een beetje een rare situatie. Dan wel genezen, dan weer niet. Ondertussen nog een ruzie waardoor ze waarschijnlijk uit elkaar gaan.quote:Op zondag 27 november 2011 11:00 schreef Starlie het volgende:
He wat kut dat met RajEn dat hoor je dan met Thanksgiving
![]()
Ik denk trouwens dat die gozer waar Silver nu mee "gaat" dat hij een under cover agent is o.i.d. om te ontdekken welke meisjes op school er in de prostitutie zitten!
Ja inderdaadquote:Op maandag 5 december 2011 08:51 schreef loezzzje het volgende:
En dan denk je dat ze het goed gemaakt hebben maar nou heeft Naomi die internship weer die Holly wilde. Dus het zal wel weer oplaaien.
Eerst gaan Annie & Liam uit elkaar, vervolgens hebben ze geen contact en nu lijkt het weer alsof ze langzaam weer tot elkaar komen. Ik snap het niet meer!
Ja, ik ook! Ik vond het stom toen ze uit elkaar gingen.quote:Op maandag 5 december 2011 09:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Al vind ik het wel leuk als Annie & Liam weer bij elkaar komen
Klopt, maar ach het is simpel vermaakquote:Op maandag 5 december 2011 09:15 schreef AlwaysHappy het volgende:
Loop ondertussen alweer enkele afleveringen achter...net als bij Gossip Girl trouwens. Ik begin dat soort series denk ik steeds meer te ontgroeien eigenlijk. Het is wel vermakelijk...maar al die verhaallijnen zijn zo voorspelbaar en lijken zo op elkaar of zijn niet echt logisch.
Ik vind Austin ook een beetje erg makkelijk weer omgekeerd. Naomi was trouwens wel heel a-relaxt bezig. Ik kan me wel voorstellen dat hij er klaar mee was.quote:Op donderdag 8 december 2011 18:03 schreef loezzzje het volgende:
Sjeetje zeg die Austin, 1x ruzie en hij gaat al vreemdHolly zal hem verleid hebben maar dan nog, kent ie het woord nee niet.
Hoop niet dat Liam dood gaat! En zij is toch van Gilmore Girls & Vampire Diaries? Zou ze nou in 90210 gaan spelen, lijkt me dat ze terug komt anders hadden ze haar niet laten zien. En idd ze heeft geen zin in die schadevergoeding want Liam zijn gezicht was naar de klote.
Die van Navid trouwens ook, hij leek wel een hamster
Ben wel benieuwd naar de volgende afleveringen. Hoe kunnen Dixon & Annie trouwens tickets naar Parijs betalen als Annie 400 dollar in het rood stond?
En Ade zal haar kindje wel terug willen, ben ook wel benieuwd daar naar! Maar je kunt die mensen toch niet na 3 jaar hun kindje afnemen
`quote:Op maandag 12 december 2011 07:18 schreef loezzzje het volgende:
Naomi was idd heel irritant bezig en hij had groot gelijk dat hij weg liep maar om nou gelijk met een ander het bed in te duiken
Annie krijgt nou de erfenis denk ik he? Kan ze gelijk de ziekenhuis rekeningen van Liam betalen want die heeft voorlopig geen werk meer denk ik.
Dixon & Ade, ja ik ben er ook nog niet uit wat ik daar van vindt. In die series werken iedereen altijd elkaars exen af. Ik zou nooit aan de exen van mijn vriendinnen komen
Ja daarom. Maar als je er over nadenkt is het wel raarquote:Op maandag 12 december 2011 14:55 schreef Komakie het volgende:
[..]
`
Ze moeten wel. Anders krijg je een bizar grote cast ::P
Wat zag je niet aankomen.... Kan ik me alvast voorbereiden op vanavond... Dan schrik ik niet zo, kan ik zoooo slecht tegenquote:Op woensdag 18 januari 2012 12:57 schreef loezzzje het volgende:
Oy die zag ik niet aankomenben benieuwd wat er nou verder gaat gebeuren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a small world![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2012 13:16 schreef loezzzje het volgende:
Ik zet het in spoilers, kun je zelf beslissen of je het leestWuhahaha sjonge hoe verzinnen ze het...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a small world![]()
Ik denk niet dat ze uit schuldgevoel bij hem is gebleven, meer dat ze denkt een slaatje uit zijn beroemdheid te kunnen slaan. Waarschijnlijk is ze een grote id dief ofzo.quote:Op donderdag 19 januari 2012 13:18 schreef Starlie het volgende:
En dat die griet van Liam bij hem is uit schuldgevoel oid snap ik wel maar ben benieuwd waarom ze al die verschillende ID-kaarten heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |