Ik had eerder verwacht dat Ade en dat zusje van Navid samenspande voor geldquote:Op woensdag 21 september 2011 16:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
Zooo..2e aflevering gezien, toch weer iets beter dan de premiere al vond ik hem ongelooflijk voorspelbaar.
Dat ongeluk dat op de boot had plaatsgevonden van Liam had ik dan weer niet verwacht maar dat hij gevoelens had voor die vrouw lag er dik bovenop, helemaal met de promo die ik vorige week al zag. Sowieso raar....eerst emotioneel afscheid van Annie met dat hij terugkomt, blablabla, hij word opeens verliefd op een vrij volwassen vrouw, keert terug en vraagt Annie ten huwelijk en dat hij zoveel van haar houd en word dan boos dat ze nee zegt ; en gaat vervolgens weer vol in bij die vrouw...dat is het jammere van de tienerseries van deze generatie...alles gaat zo snel en zo onrealistisch.
Dat hele verhaal van Naomi...tja, voorspelbaar dat ze nooit geaccepteerd zou worden en dat die vrouw de andere koper was, helemaal omdat ze dat nog eens lieten zien bij ''previously on 90210''. Dat ze dat zelf gewoon niet doorhad...BLOND.
Dixon kon me niks schelen wederom en dat met die pillen...zucht. Been there, done that. Verslaving coming up? Relatie met Ade? Ik zie het al gebeuren.
Wederom was Annie het enige echt leuke van de aflevering met stukjes die niet echt voorspelbaar waren. Ok, het is raar dat ze opeens zo gauw al weer gevoelens krijgt voor een andere jongens ( beginnende gevoelens ) zo kort na haar breuk met Liam, maar ok. Maar ik had niet verwacht dat die Jeremy familie van die Marla was, al had ik vorig seizoen al wel voorspeld dat ze dat geld echt niet zo makkelijk zou krijgen door familie. Had alleen geen idee dat die Jermy familie was...pas op het punt dat ze over Marla praatten buiten eigenlijk.
Naomi met dat varken was wel HILARISCH. Ade/Navid/Silver was wel ok, maar ook zeer voorspelbaar. En natuurlijk is die oom-figuur van Navid niet te vertrouwen..zijn zulke lui nooit.
Ik ook ja, op dat moment. Maar toen ze hem gewoon moest zoenen voor die vereniging? Toen wist ik het nog niet. Echt pas toen ze het over haar gingen hebbenquote:Op woensdag 21 september 2011 22:57 schreef Blistering het volgende:
Ik vond juist dat hele gedoe met Annie en die gozer voorspelbaar. Toen die overleden vrouw ter sprake kwam wist ik gelijk hoe laat 't was.
quote:Op woensdag 28 september 2011 19:11 schreef Komakie het volgende:
Ik zie dat er al 3 afleveringen zijn van dit seizoen
Eens met wat jij zegtquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 23:38 schreef Komakie het volgende:
Heeft niemand wat te zeggen over de aflevering van deze week
Max, Cowboy en Naomi. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat. Die Austin is best een opdringerig ventje. Maar hij is ook wel grappig arogant
Silver die het geld van Navid vindt en dan gelijk maar weer weg gaat. Ik vind het nogal zwak. Als je samen woont mag ik hopen dat je relatie zo sterk is dat je er niet gelijk vandoor gaat, maar het samen probeert op te lossen.
Het verhaal van Liam is ook weer afgelopen volgens mij. Een beetje jammer wat hij leek gelukkig met dat meisje en kiest ook voor haar en haar baby en dan is het ineens allemaal weer voorbij. Hij vecht er ook niet voor ofzo.
Het was sowieso leuker geweest als die echtgenoot pas terug was gekomen als het kind al geboren was ofzo.
En dan blijkt alles ineens helemaal anders te gaan. Zou mooi zijnquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
Vond de aflevering wel vermakelijk maar te voorspelbaar. Teddy is wel leuk, maar zijn verhaallijn is zo enorm voorspelbaar. Silver en hij zullen wel nog meer conflict krijgen en die oom gebruikt m gewoon...
Annie's verhaallijn is wel origineel tenminste...Dixon kan me niks boeien. Naomi doet dom met Austin...Max is veel leuker.
Verder niet veel bijzonders. Oja, de Dixon-Ade die krijgen natuurlijk een relatie wat ik in het begin van dit seizoen ook al voorspelde, ligt er zo dik boven op...
Waar zijn de echte kwaliteit tiener-series?
Grappig, dat dacht ik nou ook tijdens het kijken van de laatste epi. Dawson's Creek had echt inhoud bijvoorbeeld. En daar werden niet alle jongens uit het groepje achter elkaar afgewerkt (Silver). Het ging echt ergens over. Echt geen een serie is zo tegenwoordig. 90210, gossip girl, vampire diaries, leuk entertainment, maar geen diepgang.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
Waar zijn de echte kwaliteit tiener-series?
Kijkcijfers en niet iets anders kunnen of durven doen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
Grappig, dat dacht ik nou ook tijdens het kijken van de laatste epi. Dawson's Creek had echt inhoud bijvoorbeeld. En daar werden niet alle jongens uit het groepje achter elkaar afgewerkt (Silver). Het ging echt ergens over. Echt geen een serie is zo tegenwoordig. 90210, gossip girl, vampire diaries, leuk entertainment, maar geen diepgang.
Oehja, Dawson's Creek was echt top. Net als Everwood. De enige serie die nog enige kwaliteit heeft en die met tieners begon is One Tree Hill. Series tegenwoordig zijn echt een stuk minder ( 90210/Gossip Girl/ etc.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:08 schreef Kinga het volgende:
[..]
Grappig, dat dacht ik nou ook tijdens het kijken van de laatste epi. Dawson's Creek had echt inhoud bijvoorbeeld. En daar werden niet alle jongens uit het groepje achter elkaar afgewerkt (Silver). Het ging echt ergens over. Echt geen een serie is zo tegenwoordig. 90210, gossip girl, vampire diaries, leuk entertainment, maar geen diepgang.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 00:40 schreef loezzzje het volgende:
Iew die Patrick, hoe oud is hij
Ben ik de enige die denkt dat Raj dit gaat overleven? Terwijl ze er vorig seizoen nog zeker van waren dat hij dood ging. Maarja nieuwe schrijvers.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |