HAHAH ik zat ook al met mijn kussen voor hoofd...quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:12 schreef Ang3l het volgende:
Dat had ik ook verwacht, dat 1 van hen gepotenramd zou worden in die auto.
Zat al bijna met m'n handjes voor m'n ogen
Ik stem voor!quote:Op zondag 13 februari 2011 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
Kan die Emily niet vermoord worden ofzo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Naomi is echt hilarisch! Love her!Verliefd op een nerd, dat zal nog wel grappige momenten opleveren.
AdeAl is ze zo verschrikkelijk irritant dat het ook wel weer lachwekkend wordt.
Navid, Dixon en Nelly vond ik een beetje boring...![]()
En Emily MOÉT DOOD!1!1!!![]()
![]()
Begin Teddy steeds stukje bij beetje leuker te vinden, als onzekere homo.Zijn nieuwe potentiële vriendje is ook wel leuk.
Promo voor volgende week:
Ow nee, Max de labpartner...niet goed gelezen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:25 schreef Blistering het volgende:
Voor de oplettende mensen die ook Desperate Housewives kijken, Max (labpartner van Naomi), is gewoon Eddy de creep uit DH toch? Of leek het maar zo?
Kan ff niet achterhalen welke acteur Max speelt.
edit: Hmm, is 'm toch niet volgens mij. Lijkt wel op 'm.
dat ze dan niet gewoon dat gesprekje met Emily opneemt...quote:
Ik vind de verhaallijn om obvious reasons erg fijn, zeker bij een main character. Maar ben het met je eens dat Teddy (nou ja de acteur) erg emotieloos speelt. Tis net een plastic Ken robot.quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:25 schreef Komakie het volgende:
Ik vond dit echt een geniale aflevering.
Annie en Emily gaat nu hard tegen hard.![]()
Navid vond ik een regelrechte held
Naomi met haar nerd was echt geweldig
Adrianna en Silver gaat ook nog wat worden![]()
Alleen het Teddy verhaal vind ik nog steeds 100% ruk. Het hele karakter vind ik gewoon ruk. Dat heeft niets te maken met het feit dat hij homo is. Daarvoor vond ik het ook al niets. Hij komt totaal ongeloofwaardig over en roept totaal geen emoties op.
Ik vind bij 90210 sowieso de mannelijke acteurs erg slecht spelenquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de verhaallijn om obvious reasons erg fijn, zeker bij een main character. Maar ben het met je eens dat Teddy (nou ja de acteur) erg emotieloos speelt. Tis net een plastic Ken robot.
De verhaallijn kan best interessant zijn, maar als ik die gast gewoon zie dan kan ik totaal niet geloven dat hij ook maar iets meent van wat hij zegt. Toen hij zich "straight" gedroeg ook al niet trouwens.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de verhaallijn om obvious reasons erg fijn, zeker bij een main character. Maar ben het met je eens dat Teddy (nou ja de acteur) erg emotieloos speelt. Tis net een plastic Ken robot.
Dat is absoluut waar, maar kijk eens hoeveel verhaallijnen er in dit soort series zitten die totaal niet realistisch zijn. Hoewel een tiener die een studio runt wel een tikje ver is.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vind bij 90210 sowieso de mannelijke acteurs erg slecht spelen![]()
Die acteur die Navid speelt mag ik al gewoon niet, en in dat geval ben ik gewoon niet objectief, Maar Dixon bijvoorbeeld? Nee, die vind ik altijd zo overdreven acteren, alsof hij alles voorstelt, vooral in combinatie met Navid. En verhaal-wijs zijn zijn verhaallijnen ook gewoon slecht..ik bedoel, welke 17 ( of 16 ) jarige runt nou een studio en gaat om met een celeb die opeens naar hen toekomt? Dan vind ik de verhaallijn van Teddy nog het meest realistisch ( al ben ik daar ook niet objectief in gezien ik die fase ook heb gehad ) al is ook die acteur wat emotie-loos, maar toch vele malen beter dan Navid / Dixon. Liam vind ik ook wel aardig spelen.
De dames spelen vaak toch wel wat beter met uitzondering van Ade...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |