abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92545495
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 14:12 schreef Ang3l het volgende:
Dat had ik ook verwacht, dat 1 van hen gepotenramd zou worden in die auto.
Zat al bijna met m'n handjes voor m'n ogen :')
HAHAH ik zat ook al met mijn kussen voor hoofd...
pi_92716841
Kan die Emily niet vermoord worden ofzo :')
pi_92724579
quote:
17s.gif Op zondag 13 februari 2011 14:33 schreef charmed_angel het volgende:
Kan die Emily niet vermoord worden ofzo :')
Ik stem voor! >:)
pi_92724938
Promo voor morgen/overmorgen:

zondag 13 februari 2011 @ 18:26:57 #55
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92727209
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 17:25 schreef Velma_Dinkley het volgende:
Promo voor morgen/overmorgen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_92824645
Als iemand een pistool aanbied, bied ik me vrijwillig aan om die Emily van het scherm te knallen! Wat een manipulatieve bitch is dat zeg....je ziet ze wel vaker in tv-shows maar Emily..weet niet wat ze met me doet, maar ik kan haar wel schieten :( Arme Annie!

Teddy was weer leuk ; en die nieuwe jongen ( lijkt me dan ) ziet er erg goed uit in ieder geval :D

En Silver moet zich niet aanstellen en het eerlijk vertellen aan Ade...Ade, die steeds vervelender word, echt bah!

Navid en Dixon en dat hele clip gebeuren vond ik een beetje saai en raar. Hoe oud zijn hun? En dan een hele studio organiseren en een beroemd iemand die naar hun toe komt? Yeah right :')

Blij voor Naomi dat ze haar geld terug heeft ^O^ En de laatste scene vond ik leuk, dat ze de hots heeft voor die nerd nu :P
pi_92824929
Hahahaha ja, die laatste scene. Net 200.000 terug en dan zo down :D

Ade & Emily moeten deaud, irritante wijven :r.

Teddy was weer tof inderdaad met die nieuwe gozer, wel toevallig dat hij ook gay blijkt te zijn :P.

Al met al wel vette aflevering. Vond dat stuk met Nelly, Navid & Dixon wel grappig gedaan. Doe mij ook zo'n studio.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_92826410
Kon de verleiding niet weerstaan wat spoilers te lezen over Emily, omdat ik hoop dat ze z.s.m. vertrekt! :%

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Naomi is echt hilarisch! Love her! O+ Verliefd op een nerd, dat zal nog wel grappige momenten opleveren.

Ade :r Al is ze zo verschrikkelijk irritant dat het ook wel weer lachwekkend wordt.

Navid, Dixon en Nelly vond ik een beetje boring... :O

En Emily MOÉT DOOD!1!1!! :( :(

Begin Teddy steeds stukje bij beetje leuker te vinden, als onzekere homo. :) Zijn nieuwe potentiële vriendje is ook wel leuk.

Promo voor volgende week:

pi_92826731
Arme, arme Annie :( Nuff said.
pi_92829091
Voor de oplettende mensen die ook Desperate Housewives kijken, Max (labpartner van Naomi), is gewoon Eddy de creep uit DH toch? Of leek het maar zo? :P

Kan ff niet achterhalen welke acteur Max speelt.

edit: Hmm, is 'm toch niet volgens mij. Lijkt wel op 'm.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_92829646
Hij zag er wel wat anders uit hoor ;)
pi_92831375
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 18:25 schreef Blistering het volgende:
Voor de oplettende mensen die ook Desperate Housewives kijken, Max (labpartner van Naomi), is gewoon Eddy de creep uit DH toch? Of leek het maar zo? :P

Kan ff niet achterhalen welke acteur Max speelt.

edit: Hmm, is 'm toch niet volgens mij. Lijkt wel op 'm.
Ow nee, Max de labpartner...niet goed gelezen. :@ Das inderdaad Eddie Orlofsky ja! :Y
  dinsdag 15 februari 2011 @ 21:58:13 #64
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_92841113
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 17:27 schreef AlwaysHappy het volgende:
Arme, arme Annie :( Nuff said.
dat ze dan niet gewoon dat gesprekje met Emily opneemt...
maar neeh, dat vonden de schrijvers te makkelijk ;)

*O* Naomi*

*O* Teddy *O*

[edit]
Worthless without pics!!!!!

pi_92856427
Hij is een heel stuk ouder dan mij, maar ik zou t niet erg vinden om naast hem wakker te worden :P
pi_92867010
Ik had ook verwacht dat Annie dat gesprek zou opnemen, dammit, nu zitten we nog langer aan die Emily vast :X

Ade is echt zooon waardeloos karakter geworden! :r
  woensdag 16 februari 2011 @ 21:30:55 #67
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_92889035
O hellooooooooo Marco!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:25:58 #68
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92899317
Ik vond dit echt een geniale aflevering.

Annie en Emily gaat nu hard tegen hard. ~O>
Navid vond ik een regelrechte held :D
Naomi met haar nerd was echt geweldig :')
Adrianna en Silver gaat ook nog wat worden ~O>

Alleen het Teddy verhaal vind ik nog steeds 100% ruk. Het hele karakter vind ik gewoon ruk. Dat heeft niets te maken met het feit dat hij homo is. Daarvoor vond ik het ook al niets. Hij komt totaal ongeloofwaardig over en roept totaal geen emoties op.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  donderdag 17 februari 2011 @ 13:11:54 #69
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_92911951
Wat een kut die Emily, en bizar hoeveel ze op "Kelly" lijkt, zelfs dat zeikstemmetje is hetzelfde!!

En arme Annie... ze trekt wel mensen met psychische trekjes aan!

Lijkt mij wel een goed idee als Adriana en Emily elkaar vermoorden of hand in hand van de Hollywood letters springen... })
  donderdag 17 februari 2011 @ 13:44:45 #70
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_92913541
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:25 schreef Komakie het volgende:
Ik vond dit echt een geniale aflevering.

Annie en Emily gaat nu hard tegen hard. ~O>
Navid vond ik een regelrechte held :D
Naomi met haar nerd was echt geweldig :')
Adrianna en Silver gaat ook nog wat worden ~O>

Alleen het Teddy verhaal vind ik nog steeds 100% ruk. Het hele karakter vind ik gewoon ruk. Dat heeft niets te maken met het feit dat hij homo is. Daarvoor vond ik het ook al niets. Hij komt totaal ongeloofwaardig over en roept totaal geen emoties op.
Ik vind de verhaallijn om obvious reasons erg fijn, zeker bij een main character. Maar ben het met je eens dat Teddy (nou ja de acteur) erg emotieloos speelt. Tis net een plastic Ken robot.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_92917172
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind de verhaallijn om obvious reasons erg fijn, zeker bij een main character. Maar ben het met je eens dat Teddy (nou ja de acteur) erg emotieloos speelt. Tis net een plastic Ken robot.
Ik vind bij 90210 sowieso de mannelijke acteurs erg slecht spelen :@
Die acteur die Navid speelt mag ik al gewoon niet, en in dat geval ben ik gewoon niet objectief, Maar Dixon bijvoorbeeld? Nee, die vind ik altijd zo overdreven acteren, alsof hij alles voorstelt, vooral in combinatie met Navid. En verhaal-wijs zijn zijn verhaallijnen ook gewoon slecht..ik bedoel, welke 17 ( of 16 ) jarige runt nou een studio en gaat om met een celeb die opeens naar hen toekomt? Dan vind ik de verhaallijn van Teddy nog het meest realistisch ( al ben ik daar ook niet objectief in gezien ik die fase ook heb gehad ) al is ook die acteur wat emotie-loos, maar toch vele malen beter dan Navid / Dixon. Liam vind ik ook wel aardig spelen.
De dames spelen vaak toch wel wat beter met uitzondering van Ade...
  vrijdag 18 februari 2011 @ 08:56:00 #72
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_92953618
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:44 schreef Ang3l het volgende:

[..]

De verhaallijn kan best interessant zijn, maar als ik die gast gewoon zie dan kan ik totaal niet geloven dat hij ook maar iets meent van wat hij zegt. Toen hij zich "straight" gedroeg ook al niet trouwens.

Ik vind de rol van Silver hierin trouwens best wel goed. Sowieso 1 van de betere actrices in de serie naar mijn idee.

quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:58 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik vind bij 90210 sowieso de mannelijke acteurs erg slecht spelen :@
Die acteur die Navid speelt mag ik al gewoon niet, en in dat geval ben ik gewoon niet objectief, Maar Dixon bijvoorbeeld? Nee, die vind ik altijd zo overdreven acteren, alsof hij alles voorstelt, vooral in combinatie met Navid. En verhaal-wijs zijn zijn verhaallijnen ook gewoon slecht..ik bedoel, welke 17 ( of 16 ) jarige runt nou een studio en gaat om met een celeb die opeens naar hen toekomt? Dan vind ik de verhaallijn van Teddy nog het meest realistisch ( al ben ik daar ook niet objectief in gezien ik die fase ook heb gehad ) al is ook die acteur wat emotie-loos, maar toch vele malen beter dan Navid / Dixon. Liam vind ik ook wel aardig spelen.
De dames spelen vaak toch wel wat beter met uitzondering van Ade...
Dat is absoluut waar, maar kijk eens hoeveel verhaallijnen er in dit soort series zitten die totaal niet realistisch zijn. Hoewel een tiener die een studio runt wel een tikje ver is.
Ik vind Navid met Dixon altijd wel lachen. Misschien totaal niet realistisch, maar ik kan er altijd wel om lachen.
Dixon heeft sowieso maar weinig te doen in de serie de laatste tijd.
pi_93154977
Goede aflevering van deze week! Heb me flink lopen ergeren aan Emily...
Ik snap daaraan gewoon niet dat haar vrienden en familie Emily eerder geloofd dan haarzelf terwijl ze haar al veel langer kennen. Bovendien is het zo duidelijk dat Emily nep huilt, etc. Maar ik denk / hoop dat Liam nu argwaan krijgt..want Emily ging nu net iets te snel in die laatste scene van haar.

Teddy...tja, nog steeds emotie-loos, maar verhaallijn vond ik wel weer fijn, vooral die scene met Liam. Toont de echte wereld wel aan dat niet iedereen er meteen aan went, etc.

Ivy....kan me niets boeien. Dixon en Navid wederom nogal overdreven en saai.

Naomi met die nerd was wel grappig : ' But I am everyone's type...', lol :P Zo nerdig vind ik hem trouwens niet, vind hem best leuk eruit zien.

En Ade die er achter komt...belooft niet veel goeds voor Silver!

Die vrienden van Annie mogen als het uitkomt van Emily haar excuses maken. Eerst met die Jasper in S2 dat ze haar al niet geloven ; en nu weer niet. Leuke vrienden als je elkaar zo wantrouwt.
pi_93159359
Emily is gewoon een KUTWIJF, jezus wat erger ik me aan dat mens. Vind het zo lullig wat ze Annie aandoet, en lekkere vrienden inderdaad, allemaal zo wantrouwig als de pest.

Ivy gaat de crackhead kant op, had niet anders verwacht met zo'n moeder.

Vond Teddy wel vertederend, hij heeft 't er echt moeilijk mee (ook al toont 'ie bar weinig emotie) en vond 't wel een goeie scene samen met Liam.

Speaking of which, mag hopen dat Liam Emily eindelijk door heeft na die laatste scene. :r

Ade heeft 't (eindelijk) door, benieuwd hoe ze Silver gaat pakken.

En Naomi was lief, met d'r ''I'm everyones type'' :D
  dinsdag 22 februari 2011 @ 18:23:03 #75
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_93161744
Next Episode: Blue Naomi (28/2)

SPOILER
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')