Ja vond ik ook mooiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
Teddy...tja, nog steeds emotie-loos, maar verhaallijn vond ik wel weer fijn, vooral die scene met Liam. Toont de echte wereld wel aan dat niet iedereen er meteen aan went, etc.
Inderdaad, episode 18 pas weer op 18 aprilquote:Op zondag 27 februari 2011 16:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vind t alleen niet leuk dat na deze aflevering veel series including 90210 voor een paar weken van de buis gaanGelukkig heb ik nog genoeg series te kijken op dvd, of gewoon wat afleveringen inhalen.
voor degene die de aflevering van vanacht nog niet gezien hebben zet ik het even in spoilertag...quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb al 3 afleveringen niet gekeken, is die Emily er al uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
voor degene die de aflevering van vanacht nog niet gezien hebben zet ik het even in spoilertag...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
QFTquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:16 schreef Komakie het volgende:
Goeie aflevering
Vooral Naomi is wel lekker als ze onzeker is
Jammer dat ze verder zo dun is.
Emily opgezout. Dat is mooi. Ik had het niet zo goed zien aankomen eigenlijk. Ik verklaarde Liam al bijna voor gek dat hij mee naar binnen ging, maar dat ging goed.
Navid stond trouwens wel in zijn recht t.o.v. Dixon. Dat ze nu ruzie hebben en Dixon wel Snoop Dogg geregeld heeft doet daar niets aan af.
Adrianna moet branden. Ok Silver was niet erg netjes, maar Adrianna heeft het allemaal aan zichzelf te danken en moet dus ook niet janken. Van mij mag er wel iets met haar gebeuren ofzo
Nu is het lange wachten begonnen
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 13:31 schreef Cybart het volgende:
[..]
voor degene die de aflevering van vanacht nog niet gezien hebben zet ik het even in spoilertag...
ThxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wilde de laatste aflevering kijken, wel geluid geen beeldmorgen even opnieuw binnenhalen
Me tooquote:Op maandag 7 maart 2011 07:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil meer van die gast die op Teddy z'n tennisbal schreef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |