abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 februari 2011 @ 18:23:21 #76
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_93161757
:)
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
  dinsdag 22 februari 2011 @ 20:03:04 #77
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_93166493
Ik vind Raj cute.
Ik vond Mandate grappig :')

Maar dat Ade zo snel die oorbellen opvalt op bewegend beeld (en dat ze dus niet alleen op zichzelf lette) vond ik wel een beethe stug.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 20:04:35 #78
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_93166562
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 16:06 schreef AlwaysHappy het volgende:

Teddy...tja, nog steeds emotie-loos, maar verhaallijn vond ik wel weer fijn, vooral die scene met Liam. Toont de echte wereld wel aan dat niet iedereen er meteen aan went, etc.

Ja vond ik ook mooi :Y
Het is niet zo dat Liam niet accepteert, maar er gewoon aan moet wennen.
En dat is logisch en vaak ook de realiteit.
Mooi gedaan :Y
L'Amour menaçant:
pi_93317003
was er deze week een nieuwe aflevering ja of neu ken namelijk nie vinden :N
blablavla
pi_93317270
Ja.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_93389476
Hihi EINDELIJK! (zie spoiler!)

Ik vind Ade zo irritant worden. Kan niet wachten tot het geheim van Emily uitkomt. :X
pi_93397284
Ik vind t alleen niet leuk dat na deze aflevering veel series including 90210 voor een paar weken van de buis gaan :( Gelukkig heb ik nog genoeg series te kijken op dvd, of gewoon wat afleveringen inhalen.
pi_93398416
heb al gevonden hoor

hij was weer leuk O~)
blablavla
  dinsdag 1 maart 2011 @ 12:30:50 #84
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_93484922
zo, dat gaat snel, in 3 afleveringen in Ivy echt compleet drugsverslaafd :{

Liam & Anny gaan ook wel weer heel makkelijk uit elkaar na al die moeite ....

Dixon & Snoop ...
In BH. ben je blijkbaar als je een ster tegenkomt binnen 1,5 minuut beste vrienden!

Library Naomi !
Blue Naomi !

*O* *O* SURPIRSE *O* *O*
  dinsdag 1 maart 2011 @ 12:39:03 #85
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_93485201
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 16:53 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vind t alleen niet leuk dat na deze aflevering veel series including 90210 voor een paar weken van de buis gaan :( Gelukkig heb ik nog genoeg series te kijken op dvd, of gewoon wat afleveringen inhalen.
Inderdaad, episode 18 pas weer op 18 april :(
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
pi_93486388
Ik heb al 3 afleveringen niet gekeken, is die Emily er al uit :r
  dinsdag 1 maart 2011 @ 13:31:57 #87
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_93487337
quote:
17s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb al 3 afleveringen niet gekeken, is die Emily er al uit :r
voor degene die de aflevering van vanacht nog niet gezien hebben zet ik het even in spoilertag...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93489639
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 13:31 schreef Cybart het volgende:

[..]

voor degene die de aflevering van vanacht nog niet gezien hebben zet ik het even in spoilertag...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_93499323
Leuke aflevering :)

De Naomi - Nerd beginnende relatie was tof gedaan. Vooral die laatste scene waarin zij met haar vriendinnen en hij met zijn vrienden elkaar tegen kwamen in de gang...leuk gedaan.

Annie-Liam set-up zag ik van ver aankomen vooral omdat ik las dat Emily er uit zou gaan. De manier waarop was erg goed gedaan. Bye bye Emily!

Adrianna ging wel erg ver imo. Toen Naomi dat bij Annie deed in S2 was ze er tegen ; en nu doet ze het zelf tegenover Silver....en oke, wat Silver deed was niet netjes maar als ze de echte schuldige zoekt wijs ik haar naar Navid...die was te laf om het op tijd uit te maken en haar de waarheid te vertellen terwijl hij ondertussen van Silver genoot.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:32:51 #90
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_93507653
Hele toffe aflevering!

Avatar Naomi was echt super gedaan qua visagie, die ogen O+ . Ook best wel lief hoe Max en Naomi zo samen komen, die laatste scene was echt tof _O_ .

Ivy boeit me verder weinig, wel lullig voor die jongen, keiharde slap in Ivy d'r face zo'n verhaal.

Adriana is weer even leeghoofderig bezig als altijd..

Dixon met Snoop, ook erg vet _O_ .

En last but not least, Emily opgetyft, fu-cking FINALLY! Wat een heerlijke scene, goed gespeeld door Liam & Annie _O_ .

Echt vet deze aflevering :D.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 22:11:39 #91
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_93515217
Emily :W
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_93515457
Naomi en Max O+ . Ook al zie ik hem soms nog als de creep uit DH :'), ik vind die twee erg leuk samen. Leuke chemistry!
pi_93644320
Blue Naomi was echt heel mooi gemaakt. Vind het ook een lief stelletje. Die scenes in de gang doen mij steeds denken aan "Mean Girls"

En blij dat Emily opgetyft is. :P
  zaterdag 5 maart 2011 @ 00:16:50 #94
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_93671368
Goeie aflevering :D

Vooral Naomi is wel lekker als ze onzeker is :D
Jammer dat ze verder zo dun is.

Emily opgezout. Dat is mooi. Ik had het niet zo goed zien aankomen eigenlijk. Ik verklaarde Liam al bijna voor gek dat hij mee naar binnen ging, maar dat ging goed.

Navid stond trouwens wel in zijn recht t.o.v. Dixon. Dat ze nu ruzie hebben en Dixon wel Snoop Dogg geregeld heeft doet daar niets aan af.

Adrianna moet branden. Ok Silver was niet erg netjes, maar Adrianna heeft het allemaal aan zichzelf te danken en moet dus ook niet janken. Van mij mag er wel iets met haar gebeuren ofzo :r

Nu is het lange wachten begonnen :(
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 6 maart 2011 @ 23:47:29 #95
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_93752445
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 00:16 schreef Komakie het volgende:
Goeie aflevering :D

Vooral Naomi is wel lekker als ze onzeker is :D
Jammer dat ze verder zo dun is.

Emily opgezout. Dat is mooi. Ik had het niet zo goed zien aankomen eigenlijk. Ik verklaarde Liam al bijna voor gek dat hij mee naar binnen ging, maar dat ging goed.

Navid stond trouwens wel in zijn recht t.o.v. Dixon. Dat ze nu ruzie hebben en Dixon wel Snoop Dogg geregeld heeft doet daar niets aan af.

Adrianna moet branden. Ok Silver was niet erg netjes, maar Adrianna heeft het allemaal aan zichzelf te danken en moet dus ook niet janken. Van mij mag er wel iets met haar gebeuren ofzo :r

Nu is het lange wachten begonnen :(
QFT
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_93752495
Haha ja, ben het er ook helemaal mee eens. Die Emily en Adrianna zijn alleen maar schijtirritant, net als het drama dat ze veroorzaken. Ik zie liever 10 minuten extra plaatjes van wat strand etc dan de scenes met die 2.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_93752688
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 13:31 schreef Cybart het volgende:

[..]

SPOILER
Thx ;)

Ik wilde de laatste aflevering kijken, wel geluid geen beeld :( morgen even opnieuw binnenhalen
  maandag 7 maart 2011 @ 07:28:58 #98
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_93757631
Ik wil meer van die gast die op Teddy z'n tennisbal schreef }:|

O+
L'Amour menaçant:
pi_93758037
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 07:28 schreef Ang3l het volgende:
Ik wil meer van die gast die op Teddy z'n tennisbal schreef }:|

O+
Me too O+ Ik denk dat die nog wel terug komt in de laatste paar afleveringen van het seizoen. Of ze gebruikten hem alleen om iets duidelijk te maken aan Teddy, maar dat lijkt me sterk.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 11:58:43 #100
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')