abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 mei 2011 @ 19:45:03 #151
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_96612105
Dat van Annie zat er aan te komen, al dacht ik nog even dat de familie (die dochter) haar zou aanklagen voor de ketting en het verkopen daarvan. Ik snap de schrijvers op zich wel, maar het komt wel een beetje over als: "Hoe zorgen we dat Annie en Dixon van die geldprobleem verhaallijn af zijn? En zsm? Nou... rijke weduwe, ff een aflevering zorgen, volgende aflevering dood, aflevering daarna erfenis. opgelost!" :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_96613702
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2011 19:45 schreef Ang3l het volgende:
Dat van Annie zat er aan te komen, al dacht ik nog even dat de familie (die dochter) haar zou aanklagen voor de ketting en het verkopen daarvan. Ik snap de schrijvers op zich wel, maar het komt wel een beetje over als: "Hoe zorgen we dat Annie en Dixon van die geldprobleem verhaallijn af zijn? En zsm? Nou... rijke weduwe, ff een aflevering zorgen, volgende aflevering dood, aflevering daarna erfenis. opgelost!" :D
Nogal voorspelbaar inderdaad. Dat vrouwtje er puur ingegooid om Annie, etc uit de geld problemen te halen. Ik dacht wel hetzelfde als jou aan het begin, dat die dochter Annie ging aanklagen voor die ketting ( diefstal o.i.d ).
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:21:00 #153
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_96614563
Ja, dacht dat ze hem zou zien om haar nek bij de begrafenis en dan een "Where did you get this?"
L'Amour menaçant:
  dinsdag 10 mei 2011 @ 20:44:14 #154
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_96616040
OISAJFWOAGIJEWAGWAEK ahh ik kan adriana echt wat aandoen :')
  dinsdag 10 mei 2011 @ 21:59:54 #155
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96622196
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 16:48 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik denk dat die Marla dood gaat...
Misschien laat ze dan wel alles achter voor Annie omdat ze verder geen familie heeft ofzo. Is ineens een brainwave die ik heb.
Goddamn.... ik ben goed :P

Adrianna kan ik wel schieten. Ze wordt echt te irritant zo langzamerhand. Van mij mag Silver haar voor een auto gooien ofzo :r

De rest vond ik eigenlijk niet zo heel boeiend.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  dinsdag 10 mei 2011 @ 22:01:31 #156
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_96622340
Ade moet deaud :r. Zo, dat is eruit.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 11 mei 2011 @ 00:10:09 #157
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96631476
Ik weet niet of de verhaallijn van Adrianna nu zo goed gedaan is dat het veel emotie bij ons oproept, of dat ze te ver gaan en ze wel weg mag.....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
  woensdag 11 mei 2011 @ 19:28:19 #158
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96663242
Donna Martin graduates!
En in de originele serie konden Brenda en Brandon ook niet beide naar private school dus gingen ze samen naar CU.

Edit: ze konden niet beide out of state studeren dus net iets anders qua situatie.
Spoilers!
  woensdag 11 mei 2011 @ 21:19:22 #159
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96669942
Nu gaan ze allebei wel naar een private school. Maar ik denk dat ze uiteindelijk toch naar CU gaan. Net als alle anderen :)
pi_96934031
Toffe finale! De zwangerschap van Naomi had ik al wel verwacht aangezien al bekend was gemaakt dat een van de vrouwen zwanger zou worden ; en ook dat Max volgend jaar nog in de serie zit. De anderen zag ik niet echt zwanger worden dus...wel cool voor Naomi! Vind haar karakter zo leuk gegroeid dit seizoen. Net als Annie, die ik ook steeds beter verdraag. Mooi einde tussen haar en Liam. Zie al wel het volgende scenario gebeuren : Annie zit op college ; ontmoet nieuwe knul en word serieus...en dan komt Liam terug. Mark my words ^^

Adrianna maakte op het eind een goede keuze. Zelfmoord zou te makkelijk zijn voor haar personage en ben blij dat ze dat dus niet hebben geschreven. Wel zeer blij dat het is uitgekomen en de manier waarop was ook niet echt heel voorspelbaar. Pas toen Ade zei dat ze nog wel wat biljetten in haar tasje had zitten ging er een bel rinkelen. Laat Ade maar lekker aan haar zelf werken, en dit keer voorgoed ; dat ze niet weer terug valt. Zou het niet erg vinden als zij er volgend seizoen niet bij is.

En ik wou een Teddy / Marco scene ipv alleen maar in de groep :(
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:21:15 #161
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96947402
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 12:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
Toffe finale! De zwangerschap van Naomi had ik al wel verwacht aangezien al bekend was gemaakt dat een van de vrouwen zwanger zou worden ; en ook dat Max volgend jaar nog in de serie zit. De anderen zag ik niet echt zwanger worden dus...wel cool voor Naomi! Vind haar karakter zo leuk gegroeid dit seizoen. Net als Annie, die ik ook steeds beter verdraag. Mooi einde tussen haar en Liam. Zie al wel het volgende scenario gebeuren : Annie zit op college ; ontmoet nieuwe knul en word serieus...en dan komt Liam terug. Mark my words ^^
Voor de handliggend maar het kan bijna niet anders :P
Ik vond het allemaal maar een beetje raar gaan. Liam ineens zeggend dat hij niet naar college wil en Annie die het dan gelijk maar uit maakt. Ging dat nou zo snel of ligt het aan mij?

Ik ben wel benieuwd wat er met zwangere Naomi gaat gebeuren. Ik had even niet meegekregen dat het al bekend gemaakt was dat er iemand zwanger zou worden en het kwam dus best wel out of the blue voor mij. Het is wel weer heel erg cliche.
Max is wel een pussy. Een beetje naar zijn ouders luisteren. Typische nerd ;)

quote:
Adrianna maakte op het eind een goede keuze. Zelfmoord zou te makkelijk zijn voor haar personage en ben blij dat ze dat dus niet hebben geschreven. Wel zeer blij dat het is uitgekomen en de manier waarop was ook niet echt heel voorspelbaar. Pas toen Ade zei dat ze nog wel wat biljetten in haar tasje had zitten ging er een bel rinkelen. Laat Ade maar lekker aan haar zelf werken, en dit keer voorgoed ; dat ze niet weer terug valt. Zou het niet erg vinden als zij er volgend seizoen niet bij is.

En ik wou een Teddy / Marco scene ipv alleen maar in de groep :(
Van mij mag Adrianna lekker oprotten. Nu het uit is gekomen wil toch niemand haar meer zien. Ik had haar graag zien springen en dat er dan mensen trauma's aan over zouden houden ofzo.
ik heb nog nooit eerder een personage in een serie dood gewenst, maar bij Adrianna had ik het niet eens erg gevonden :X

Die bruiloft was wel aardig, maar hoefde voor mij eigenlijk niet zo. Ik had trouwens niet zien aankomen dat de moeder van Ivy problemen met het huwelijk zou hebben. Daar leek ze me veel te hippie voor.
Wel mooi die opmerking die ze maakte tegen Annie. Dat het haar speet dat ze zo tegen Annie praten, maar dat ze net met de olifantenman had zitten blowen :')
pi_96947990
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:21 schreef Komakie het volgende:

[..]

Voor de handliggend maar het kan bijna niet anders :P
Ik vond het allemaal maar een beetje raar gaan. Liam ineens zeggend dat hij niet naar college wil en Annie die het dan gelijk maar uit maakt. Ging dat nou zo snel of ligt het aan mij?

[..]

Ik vond het ook snel gaan hoor. Sowieso vond ik het een beetje ''gestolen'' van Dawson's Creek. Daar ging Pacey ook na het afstuderen met de boot weg ipv te gaan studeren. Maarja, als je zo gaat kijken..geen enkele serie is compleet origineel met verhaallijnen.
Vond het vaag dat Annie het alleen daarom uitmaakt. Als mijn vriendje zou zeggen dat hij stopt met studeren omdat zijn hart elders ligt...dan zal ik vragen of hij het zeker weet en er gewoon over hebben maar het gaat mij er om dat hij zichzelf dan vind en gelukkig is. Dan ga ik het niet meteen uitmaken. Wel raar van Liam dat hij het zo lang verzwijgt.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:38:09 #163
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96948210
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:33 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik vond het ook snel gaan hoor. Sowieso vond ik het een beetje ''gestolen'' van Dawson's Creek. Daar ging Pacey ook na het afstuderen met de boot weg ipv te gaan studeren. Maarja, als je zo gaat kijken..geen enkele serie is compleet origineel met verhaallijnen.
Vond het vaag dat Annie het alleen daarom uitmaakt. Als mijn vriendje zou zeggen dat hij stopt met studeren omdat zijn hart elders ligt...dan zal ik vragen of hij het zeker weet en er gewoon over hebben maar het gaat mij er om dat hij zichzelf dan vind en gelukkig is. Dan ga ik het niet meteen uitmaken. Wel raar van Liam dat hij het zo lang verzwijgt.
Dat was ook mijn idee een beetje.
Als mijn vriendin zegt dat ze wil kappen met school zou ik daar van balen, maar om het nu gelijk uit te maken.
(nou woon ik al samen dus een iets andere situatie maar ik kan me er iets bij voorstellen)
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:41:28 #164
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_96948386
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:33 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Volgens mij had ze het juist om dat laatste uitgemaakt. Omdat ze al een tijdje een toekomst aan het uitstippelen waren, maar Liam niet eerlijk was geweest tegenover haar door niet aan te geven dat ie de gekozen route niet wilde. Daardoor kon ze hem niet meer vertrouwen ofzo.. Zo heb ik het iig geinterpreteerd :)
Therapy has taught me that nothing is my fault.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 17:45:15 #165
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96948556
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 17:41 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Volgens mij had ze het juist om dat laatste uitgemaakt. Omdat ze al een tijdje een toekomst aan het uitstippelen waren, maar Liam niet eerlijk was geweest tegenover haar door niet aan te geven dat ie de gekozen route niet wilde. Daardoor kon ze hem niet meer vertrouwen ofzo.. Zo heb ik het iig geinterpreteerd :)
Uiteindelijk was dat ook de reden volgens mij, maar dan nog. Om het dan maar gelijk uit te maken....
pi_96950249
Sowieso maken mensen het veel te snel uit in series af en toe. Vooral in tiener series. Ga gewoon even ieder wat anders doen een paar dagen, gun elkaar wat rust en praat er dan rustig over ipv keihard te roepen dat het uit is -_- maar dat is natuurlijk niet dramatisch genoeg voor tv :p Er zijn maar een paar situaties waarom ik het direct ter plekke uit zal maken ; vooral overspel.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 18:27:56 #167
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_96950687
Traantje wegpinken toen Max zei dat 'ie weg moest :'(. ''Gelukkig'' is Naomi zwanger :)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 18:34:27 #168
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_96950967
Ben benieuwd!! Reep chocolade is in huis koppie thee erbij verheug me er nu al op! AlwaysHappy, je hebt Gossip Girl nog niet gezien zeker?! Vind het altijd wel fijn om aan de hand van jouw verslag alvast te weten wat er gaat gebeuren :)
  dinsdag 17 mei 2011 @ 19:03:12 #169
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_96952484
Oke.... eerste commentaar tijdens het kijken:

Waarom zou je in GODSNAAM die pillen zo lang in je tas bewaren als je zo'n sluwe teef bent?!?!!?!?!

Totáál onrealistisch :{
L'Amour menaçant:
pi_96952766
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 18:34 schreef Starlie het volgende:
Ben benieuwd!! Reep chocolade is in huis koppie thee erbij verheug me er nu al op! AlwaysHappy, je hebt Gossip Girl nog niet gezien zeker?! Vind het altijd wel fijn om aan de hand van jouw verslag alvast te weten wat er gaat gebeuren :)
Nu Gossip Girl aan t kijken :)
  dinsdag 17 mei 2011 @ 19:16:19 #171
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96953259
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:03 schreef Ang3l het volgende:
Oke.... eerste commentaar tijdens het kijken:

Waarom zou je in GODSNAAM die pillen zo lang in je tas bewaren als je zo'n sluwe teef bent?!?!!?!?!

Totáál onrealistisch :{
Ohja daar dacht ik ook nog even aan. :D

Sowieso, dat ze hetzelfde tasje meerdere keren bij zich heeft. Hallo! we leven in Beverly Hills :{w
  dinsdag 17 mei 2011 @ 19:19:35 #172
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_96953449
Zoiets moet een scriptwriter toch zien?! :') Ik bedoel... er zijn al zeker 3 a 4 dagen overheen in de serie-tijd... en dan nog zitten de pillen die je stiekem hebt verwisseld in je tas.... die je meeneemt naar een feest waar het meisje waar van je de pillen hebt verwisseld er bij zit?!

Daar moet toch een andere oplossing voor te schrijven zijn? Kom OP zeg! :')
L'Amour menaçant:
  dinsdag 17 mei 2011 @ 19:25:45 #173
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96953842
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:19 schreef Ang3l het volgende:
Zoiets moet een scriptwriter toch zien?! :') Ik bedoel... er zijn al zeker 3 a 4 dagen overheen in de serie-tijd... en dan nog zitten de pillen die je stiekem hebt verwisseld in je tas.... die je meeneemt naar een feest waar het meisje waar van je de pillen hebt verwisseld er bij zit?!

Daar moet toch een andere oplossing voor te schrijven zijn? Kom OP zeg! :')
Het is niet bijster intelligent in ieder geval :)
  dinsdag 17 mei 2011 @ 19:27:09 #174
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_96953918
Wat een zwakke afsluiter van een best leuk seizoen.
Ik weet niet wie deze geschreven had, maar die had van de rots af mogen springen ipv Adriana.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 17 mei 2011 @ 19:31:49 #175
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96954209
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 19:27 schreef Ang3l het volgende:
Wat een zwakke afsluiter van een best leuk seizoen.
Ik weet niet wie deze geschreven had, maar die had van de rots af mogen springen ipv Adriana.
Hand in hand met Adrianna misschien? :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')