abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95722628
Leuke aflevering, na een hele tijd herhalingen ; maar ik moest er net als bij Gossip Girl weer goed inkomen.

Annie en Liam waren lief ; Naomi en Max waren ook lief ; en Teddy was tof deze aflevering en ben blij dat hij met tennis-guy iets opbouwt!

Ade gedraagt zich gewoon als een bitch. Had nog hoop dat ze het echt goed zouden maken maar zodra Ade bij Silver thuis aan kwam zag ik het al van ver aankomen wat ze van plan was. Echt ziekelijk. Silver heeft haar excuses aangeboden ; Navid heeft zijn excuses aangeboden , maar ze neemt zelf geen verantwoordelijkheid voor het mislukken van haar relatie met Navid. Het is haar eigen schuld ( vooral ) dat Navid naar Silver is gegroeid waarbij Silver verliefd is geworden op Navid. Als Ade gewoon normaal was geweest naar Navid was hij niet eens naar Silver gerend en was ze ook niet voor m gevallen..

Dixon hing er maar een beetje bij zoals bijna altijd en Ivy vond ik wat raar eigenlijk. Op zich goed verhaal maar het acteren viel me beetje tegen en ze was een beetje slecht te verstaan :p

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2011 21:31:54 ]
  dinsdag 19 april 2011 @ 17:59:50 #102
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_95722861
Ik vind die nerd echt geniaal.
Spoilers!
  dinsdag 19 april 2011 @ 21:17:56 #103
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_95734284
Vond 't ook een toffe aflevering, op het einde na.

Wou ook al typen dat het een echte feel good aflevering was, maar dat neem ik na het einde maar terug. Kut wijf is Ade toch ook, ook al kon je het inderdaad van ver zien aankomen wat ze van plan was. Maar dat mens moet echt hulp krijgen, hoe ver moeten Silver & Navid buigen voor ze is normaal gaat doen (voor zover dat mogelijk is).

Liam was lief voor Annie dat 'ie dat helemaal regelde voor haar :D. En Max & Naomi laten we me iedere keer weer ff smelten voor m'n tv, wat een cute koppeltje is dat O+ . Ook tof voor Teddy dat 'ie iets gaat ondernemen met tennis dude, stukken beter dan meneer open relatie.

Ivy mogen ze van mij uit de serie schrijven, weinig boeiend verder.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 20 april 2011 @ 00:22:55 #104
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_95745462
quote:
0s.gif Op maandag 7 maart 2011 08:11 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Me too O+ Ik denk dat die nog wel terug komt in de laatste paar afleveringen van het seizoen. Of ze gebruikten hem alleen om iets duidelijk te maken aan Teddy, maar dat lijkt me sterk.
He's back *O*

Freddie Smith :9

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 20 april 2011 @ 23:55:53 #105
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_95789951
omg, het was wel heel erg shocking om Thad van Blue Mountain State in deze rol te zien :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 21 april 2011 @ 01:09:16 #107
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_95790970
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Leuke aflevering, na een hele tijd herhalingen ; maar ik moest er net als bij Gossip Girl weer goed inkomen.

Annie en Liam waren lief ; Naomi en Max waren ook lief ; en Teddy was tof deze aflevering en ben blij dat hij met tennis-guy iets opbouwt!

Ade gedraagt zich gewoon als een bitch. Had nog hoop dat ze het echt goed zouden maken maar zodra Ade bij Silver thuis aan kwam zag ik het al van ver aankomen wat ze van plan was. Echt ziekelijk. Silver heeft haar excuses aangeboden ; Navid heeft zijn excuses aangeboden , maar ze neemt zelf geen verantwoordelijkheid voor het mislukken van haar relatie met Navid. Het is haar eigen schuld ( vooral ) dat Navid naar Silver is gegroeid waarbij Silver verliefd is geworden op Navid. Als Ade gewoon normaal was geweest naar Navid was hij niet eens naar Silver gerend en was ze ook niet voor m gevallen..

Dixon hing er maar een beetje bij zoals bijna altijd en Ivy vond ik wat raar eigenlijk. Op zich goed verhaal maar het acteren viel me beetje tegen en ze was een beetje slecht te verstaan :p
Teddy was wonder boven wonder eindelijk eens een beetje normaal inderdaad.

Ik had het verhaal van Adrianna eigenlijk niet door. Zat ook eigenlijk niet echt op te letten toen. Wat voor pillen heeft ze nu eigenlijk in dat kokertje gegooid?
Ze mogen haar van mij eigenlijk wel de serie uitschrijven. Ze is al zo negatief neergezet dat het nooit meer goed gaat komen. Ik snap ook niet waarom anderen van de groep nog wel met haar om gaan. Ze is gewoon evil!
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 21 april 2011 @ 08:13:23 #108
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_95793486
Ze heeft denk ik geen speciale pillen in dat kokertje gegooid, maar de echte pillen van Silver (bipolaire stoornis) er uitgehaald en vervangen door placebo's. Dus dan zal Silver wel lekker ontsporen :{
L'Amour menaçant:
  Moderator donderdag 21 april 2011 @ 08:18:02 #109
9859 crew  Karina
Woman
pi_95793544
Ik houd niet zo van die "we gaan gezellig met zijn allen naar Mexico" afleveringen eigenlijk. Alleen de streken van Adriana waren dan wel leuk. De rest eigenlijk nogal voorspelbaar allemaal.

En ook zo lekker moraliserend, dat met Ivy, ze neemt een joint en wordt natuurlijk ziek belooft meteen om het NOOIT meer te doen :')

De afleveringen op school (ook zoiets, sommigen zijn volgens mij veel te oud om nog op school te zitten), vind ik leuker.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 21 april 2011 @ 08:22:10 #110
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_95793586
Sommige acteurs zijn boven de 30 dus die zijn sowieso wat te oud voor school ja ;)
L'Amour menaçant:
  donderdag 21 april 2011 @ 12:22:22 #111
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_95800703
quote:
99s.gif Op donderdag 21 april 2011 08:18 schreef Karina het volgende:
Ik houd niet zo van die "we gaan gezellig met zijn allen naar Mexico" afleveringen eigenlijk. Alleen de streken van Adriana waren dan wel leuk. De rest eigenlijk nogal voorspelbaar allemaal.

En ook zo lekker moraliserend, dat met Ivy, ze neemt een joint en wordt natuurlijk ziek belooft meteen om het NOOIT meer te doen :')

De afleveringen op school (ook zoiets, sommigen zijn volgens mij veel te oud om nog op school te zitten), vind ik leuker.
Ik geloof nooit dat Ivy van de joints kan afblijven. Zeker niet als ze weer met die gast om gaat.
Ik vind het altijd wel een leuke afwisseling als ze wat anders gaan doen. Een serie met alleen maar afleveringen op school is ook niet echt wat denk ik.

Ik vond trouwens de streek van Adrianna (met dat water) een beetje erg voor de hand liggend. Ik vond die van Silver (die ook niet echt super orgineel is, maar goed) eigenlijk leuker. :P

Ze doen sowieso niets in de serie wat niet al 100x gedaan is in een serie. Alle soorten verhaallijnen zijn al wel ergens voorbij gekomen. Niet in de laatste plaats in de orginele serie. Dus tja dan krijg je het, maar het is vaak toch nog wel grappig :P

Trouwens, ik kon een goede verwijzing naar de orginele serie herkennen. Als Silver heel overdreven met het bed gaat lopen stampen alsof ze keihard genomen wordt door Navid. Dat is in de orginele serie ook al een keer voorgekomen. Ik kan me niet zo heel erg veel herinneren van de orginele serie, maar ik vond dat wel grappig, dus dat toevallig wel :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_95802799
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:22 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik geloof nooit dat Ivy van de joints kan afblijven. Zeker niet als ze weer met die gast om gaat.
Ik vind het altijd wel een leuke afwisseling als ze wat anders gaan doen. Een serie met alleen maar afleveringen op school is ook niet echt wat denk ik.

Het kwam er wel zo uit dat het ze het echt niet meer zou doen. Had het idee dat ze het nu puur uit verdriet deed omdat ze wist dat die Raj ziek was. En zo'n slechte invloed heeft die Raj nu niet echt meer imo, nu we weten waarom hij rookte in de eerste plaats...
  donderdag 21 april 2011 @ 13:49:21 #113
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_95804189
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 12:22 schreef Komakie het volgende:

Ze doen sowieso niets in de serie wat niet al 100x gedaan is in een serie. Alle soorten verhaallijnen zijn al wel ergens voorbij gekomen. Niet in de laatste plaats in de orginele serie. Dus tja dan krijg je het, maar het is vaak toch nog wel grappig :P

Ik vind die van Teddy op zich wel leuk.
Ok Dawson's Creek had het ook wel, maar toch was dat anders.
Andere tienerseries kijk ik niet echt. Ja Gossip Girl, met Erik, maar dat is echt een bij-bij-bij-bij-verhaaltje.
L'Amour menaçant:
pi_95806328
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 13:49 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind die van Teddy op zich wel leuk.
Ok Dawson's Creek had het ook wel, maar toch was dat anders.
Andere tienerseries kijk ik niet echt. Ja Gossip Girl, met Erik, maar dat is echt een bij-bij-bij-bij-verhaaltje.
De Jack-verhaallijn in Dawsons Creek was bij verre echt de beste naar mijn mening. Die heeft mij zelfs geholpen met een setje in mijn rug om uit de kast te komen. Zijn coming-out werd gewoon GEWELDIG gebracht. Ook de verhaallijn van Erik vind ik leuk in Gossip Girl, ook hoe hij door Georgina uit de kast werd gehaald en later op dat feest openlijk verkondigde dat hij homo was. Op dat punt vind ik de Teddy verhaallijn wel wat achterlaten. Bij Dawsons Creek en Gossip Girl leek er veel meer emotie te zijn ( voor mij dan he ;) )
pi_95997787
Niet veel te zeggen over deze aflevering...behalve dat Ade gewoon een dikke vette bitch is!
  dinsdag 26 april 2011 @ 16:33:46 #116
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_95999207
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 14:40 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

De Jack-verhaallijn in Dawsons Creek was bij verre echt de beste naar mijn mening. Die heeft mij zelfs geholpen met een setje in mijn rug om uit de kast te komen. Zijn coming-out werd gewoon GEWELDIG gebracht. Ook de verhaallijn van Erik vind ik leuk in Gossip Girl, ook hoe hij door Georgina uit de kast werd gehaald en later op dat feest openlijk verkondigde dat hij homo was. Op dat punt vind ik de Teddy verhaallijn wel wat achterlaten. Bij Dawsons Creek en Gossip Girl leek er veel meer emotie te zijn ( voor mij dan he ;) )
Ik vind de Erik verhaallij.... wacht.... had ie een verhaallijn?
Die 5 min die er aan besteed werd :D En die Elliot die af en toe binnen komt wandelen, of die andere jongen.

Ik ben bij DC afgehaakt voordat Kerr Smith uit de kast kwam. Dus heb het alleen van her en der een scene meegemaakt. Duurde me geloof ik allemaal veel te lang :D
L'Amour menaçant:
  dinsdag 26 april 2011 @ 17:29:26 #117
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96001737
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 14:40 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Op zich lijkt die van Teddy mij niet zo slecht. Zoals hij het zegt tegen iedereen enzo leek mij nog wel redelijk realistisch. Ik heb Dawson's Creek toen ook gevolgd, maar daar weet ik niet zo heel veel meer van.

Op zich wel een aardige aflevering. Ade kwam er bijna niet in voor, wat een verademing is. Die poging van Raj om Ivy weer aan het surfen te krijgen en dat het daarna ook nog lukt vond ik een beetje zwak.
  dinsdag 26 april 2011 @ 17:33:17 #118
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_96001903
Ik vind Naomi leeeeeeeeeuk. En ik vind het zielig voor Silver..
pi_96002370
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 17:29 schreef Komakie het volgende:

[..]

Op zich lijkt die van Teddy mij niet zo slecht. Zoals hij het zegt tegen iedereen enzo leek mij nog wel redelijk realistisch. Ik heb Dawson's Creek toen ook gevolgd, maar daar weet ik niet zo heel veel meer van.

Op zich wel een aardige aflevering. Ade kwam er bijna niet in voor, wat een verademing is. Die poging van Raj om Ivy weer aan het surfen te krijgen en dat het daarna ook nog lukt vond ik een beetje zwak.
Ik vind t bij 90210 ook wel goed gedaan hoor maar de emotie is er in mijn mening wat minder.

Dat van t surfen vond ik ook raar. Sowieso dat ze eerst zo boos word op Raj dat hij haar erin had geluisd ; en de scene erna surft ze opeens weer als de beste, en word ze meteen ''ontdekt''.
  dinsdag 26 april 2011 @ 18:56:41 #120
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96005944
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 17:43 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ik vind t bij 90210 ook wel goed gedaan hoor maar de emotie is er in mijn mening wat minder.

Dat van t surfen vond ik ook raar. Sowieso dat ze eerst zo boos word op Raj dat hij haar erin had geluisd ; en de scene erna surft ze opeens weer als de beste, en word ze meteen ''ontdekt''.
Dat gebrek aan emotie heeft volgens mij veel te maken met de acteur zelf. De situatie leek mij wel aardig.

Naomi en nerd zijn ook grappig met z'n tweeën. Hoewel ik het wel zielig vond dat Naomi die vraag fout had terwijl ze echt goed onderbouwd had waarom ze dacht dat het zo was. Wel cool dat nerd (hoe heet hij eigenlijk?) vertrouwen in haar had :)
  dinsdag 26 april 2011 @ 19:45:17 #121
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96008635
Ah, het is weer guilty pleasure tuesday. Make it or break it, gossip girl en 90210. Miobi is nog altijd verreweg de slechtste serie die ik ooit gevolgd heb maar de andere twee wisselen zo'n iedere week van plaats. 90210 was best vermakelijk deze week, eens kijken wat GG doet.
Spoilers!
  dinsdag 26 april 2011 @ 19:58:01 #122
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96009500
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ah, het is weer guilty pleasure tuesday. Make it or break it, gossip girl en 90210. Miobi is nog altijd verreweg de slechtste serie die ik ooit gevolgd heb maar de andere twee wisselen zo'n iedere week van plaats. 90210 was best vermakelijk deze week, eens kijken wat GG doet.
Stiekem vind ik miobi wel leuk :@
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:57:18 #123
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_96025556
WAT??!!

:(

Silver is geen Arronofksy fan!!!!!!!!

:o

That's IT... ze is een HOER!
L'Amour menaçant:
  dinsdag 26 april 2011 @ 23:59:45 #124
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96025660
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:58 schreef Komakie het volgende:

[..]

Stiekem vind ik miobi wel leuk :@
Het probleem met veel tienerseries is dat je zit te kijken naar volwassenen die kinderen spelen die volwassen doen. Het probleem met MioBi is dat je naar een tienerserie zit te kijken waarin de tieners zich als 15-jarigen gedragen ;) Ik hoop stiekem een beetje dat het gecancelled wordt.
Spoilers!
  woensdag 27 april 2011 @ 09:43:07 #125
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96033744
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:57 schreef Ang3l het volgende:
WAT??!!

:(

Silver is geen Arronofksy fan!!!!!!!!

:o

That's IT... ze is een HOER!
Arronofksy is fucking overrated man....

;)
  woensdag 27 april 2011 @ 09:50:27 #126
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96033924
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 23:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het probleem met veel tienerseries is dat je zit te kijken naar volwassenen die kinderen spelen die volwassen doen. Het probleem met MioBi is dat je naar een tienerserie zit te kijken waarin de tieners zich als 15-jarigen gedragen ;) Ik hoop stiekem een beetje dat het gecancelled wordt.
Dat is wel zo, maar die volwassenen spelen vaak ook kinderen van 15. Hoe vaak heb je in een serie niet iemand net 16 zien worden, maar dat de acteur al dik in de 20 is.

In miobi vind ik het voornamelijk aardig dat het weer eens wat anders is. In al die series heb je eigenlijk altijd dezelfde problemen. In miobi is dat allemaal net iets anders. De situaties zijn vaak net iets anders dan in de meeste series. Natuurlijk zijn er veel overeenkomsten, maar omdat het wat anders is neergezet blijft het toch wel redelijk interessant.
Daarnaast zijn sommige keuzes hele andere dan de meest voor de hand liggende. Ze weten er vaak wel een aparte draai aan te geven.

Ik weet niet of je die van deze week al gezien hebt maar,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet de beste serie die ik ooit gezien heb, maar ik vind het toch wel vermakelijk. En je hoeft het niet te kijken natuurlijk ;)

Daarnaast is Lauren trouwens ook nog gewoon lekker :P
  woensdag 27 april 2011 @ 11:03:58 #127
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_96036001
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 09:43 schreef Komakie het volgende:

[..]

Arronofksy is fucking overrated man....

;)
Hoer.
L'Amour menaçant:
  woensdag 27 april 2011 @ 11:04:51 #128
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96036036
quote:
12s.gif Op woensdag 27 april 2011 11:03 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hoer.
Ik ken hem niet eens :')
  woensdag 27 april 2011 @ 11:06:19 #129
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_96036089
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 11:04 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik ken hem niet eens :')
:D

Regisseur van Pi, Requiem for a Dream, Below, The Fountain, The Wrestler en recentelijk Black Swan (waar z ehet in de film ook over hadden).

Ik vond trouwens Silver's rode haar wel leuk :@ Beetje potteus, maar ach, dat is ze zelf ook :D
L'Amour menaçant:
  woensdag 27 april 2011 @ 11:13:21 #130
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96036374
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 09:50 schreef Komakie het volgende:

[..]

Dat is wel zo, maar die volwassenen spelen vaak ook kinderen van 15. Hoe vaak heb je in een serie niet iemand net 16 zien worden, maar dat de acteur al dik in de 20 is.

In miobi vind ik het voornamelijk aardig dat het weer eens wat anders is. In al die series heb je eigenlijk altijd dezelfde problemen. In miobi is dat allemaal net iets anders. De situaties zijn vaak net iets anders dan in de meeste series. Natuurlijk zijn er veel overeenkomsten, maar omdat het wat anders is neergezet blijft het toch wel redelijk interessant.
Daarnaast zijn sommige keuzes hele andere dan de meest voor de hand liggende. Ze weten er vaak wel een aparte draai aan te geven.

Ik weet niet of je die van deze week al gezien hebt maar,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet de beste serie die ik ooit gezien heb, maar ik vind het toch wel vermakelijk. En je hoeft het niet te kijken natuurlijk ;)

Daarnaast is Lauren trouwens ook nog gewoon lekker :P
Ok, laatste post, we zijn zo een topic aan het vervuilen zo geloof ik ;)
Wat je in je spoiler plaatste is in real life ook zo, vandaar deze storyline. Ik zat er al op te wachten. Dat de serie weer eens wat anders is heb je helemaal gelijk in. Het vermaakt me vooralsnog wel, ik blijf nog wel kijken.
Spoilers!
  woensdag 27 april 2011 @ 14:27:16 #131
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96043703
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 11:06 schreef Ang3l het volgende:

[..]

:D

Regisseur van Pi, Requiem for a Dream, Below, The Fountain, The Wrestler en recentelijk Black Swan (waar z ehet in de film ook over hadden).

Ik vond trouwens Silver's rode haar wel leuk :@ Beetje potteus, maar ach, dat is ze zelf ook :D
Ah die gast. Ik ben het met Silver eens.... :P

Ik heb serieus niet 1 van die films gezien, dus heb natuurlijk niet echt een mening
  woensdag 27 april 2011 @ 14:30:36 #132
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96043845
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 11:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ok, laatste post, we zijn zo een topic aan het vervuilen zo geloof ik ;)
Wat je in je spoiler plaatste is in real life ook zo, vandaar deze storyline. Ik zat er al op te wachten. Dat de serie weer eens wat anders is heb je helemaal gelijk in. Het vermaakt me vooralsnog wel, ik blijf nog wel kijken.
Kijk je ook Hellcats? Vind ik ook wel een leuke serie. Daarin zijn de karakters net iets ouder. Alleen een beetje jammer van dat Cheerleaden. Hoewel ze wel zonder al te veel kleren aan lopen en dat is dan weer leuk ;)

Maar goed, laten we weer on topic gaan:
Adrianna is een bitch en Naomi vind ik momenteel wel grappig.

Annie met die actrice moet ik trouwens ook wel om lachen :D
  woensdag 27 april 2011 @ 15:58:20 #133
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96047600
Ja, ik vond die Annie verhaallijn ook wel potentie hebben. Het werd tijd ook voor haar.

Hellcats is een optie voor als ik niets te doen heb deze zomer.
Spoilers!
  woensdag 27 april 2011 @ 16:48:21 #134
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96049695
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 15:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, ik vond die Annie verhaallijn ook wel potentie hebben. Het werd tijd ook voor haar.

Hellcats is een optie voor als ik niets te doen heb deze zomer.
Ik denk dat die Marla dood gaat...
Misschien laat ze dan wel alles achter voor Annie omdat ze verder geen familie heeft ofzo. Is ineens een brainwave die ik heb.

ik zou Hellcats zeker een keer proberen. Het is ook wat uitgebreider dan de meeste series. Heel vaak worden verhaallijnen er doorheen gerace't om maar zo veel mogelijk te kunnen vertellen. Daar is dat wat minder.
pi_96288359
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2011 16:48 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik denk dat die Marla dood gaat...

Goed geraden ;) Ik vond het een erg goede aflevering, en dan vooral de Annie / Marla stukjes. Ade is gewoon een backstabbing bitch....maar wel raar van Navid en Dixon dat ze haar pillen niet even controleerden. Ik ben echt benieuwd of/wanneer/hoe het uitkomt dat Ade met haar pillen heeft gespeeld. Ade hoeft van mij volgend seizoen niet terug te komen, achterlijk mens. Als er iemand mentally ill is...

Naomi en Max waren gewoon lief! Teddy / Marco vond ik ook weer leuk :)
  dinsdag 3 mei 2011 @ 19:56:53 #136
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_96309426
Marco: I didn;t know I was gonna like you this much.... en toen smolt ik als een klein meisje :D

En Marla :'( Slechts 2 afleveringen en toch leef ik mee..... boehoehooeee!!

Ade blijft een trut. Ik wilde hardop VIEZE HOERRRRR roepen :')
L'Amour menaçant:
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:49:29 #137
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_96323558
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 19:56 schreef Ang3l het volgende:
Marco: I didn;t know I was gonna like you this much.... en toen smolt ik als een klein meisje :D

Dat was juist lame. Twee episodes geleden (ofzo) zat Marco nog te zeuren dat hij niet iets kortstondigs wilde, maar een echte relatie. Die begin je toch niet op deze manier? :') En dat hij dan ook nog dat zegt.. daarmee zijn eerdere intenties volkomen teniet doend. Inconsistent geschreven. (Maar schattig wel :P )
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  dinsdag 3 mei 2011 @ 23:50:06 #138
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_96323589
Oeps, dubbel. :@
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  woensdag 4 mei 2011 @ 01:11:19 #139
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96326684
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 11:33 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Goed geraden ;) Ik vond het een erg goede aflevering, en dan vooral de Annie / Marla stukjes. Ade is gewoon een backstabbing bitch....maar wel raar van Navid en Dixon dat ze haar pillen niet even controleerden. Ik ben echt benieuwd of/wanneer/hoe het uitkomt dat Ade met haar pillen heeft gespeeld. Ade hoeft van mij volgend seizoen niet terug te komen, achterlijk mens. Als er iemand mentally ill is...

Naomi en Max waren gewoon lief! Teddy / Marco vond ik ook weer leuk :)
Ze was wel erg snel dood 8)7
Ik had verwacht dat het nog wel een paar afleveringen zou duren.
Wel erg dat Annie haar dan moet vinden. Jammer dat we daar geen beeld van zagen. Ik ben wel benieuwd hoe ze zichzelf om heeft gebracht.
Ik ben wel nieuwsgierig wat er nu verder gebeurd.

Hoe wil je dat van die pillen controleren dan? Misschien dat ze de pillen mee konden nemen naar het ziekenhuis ofzo om ze daar te laten controleren, maar zelf kunnen ze er natuurlijk weinig mee.
Adrianna moet gewoon kapot vallen. Mag je natuurlijk eigenlijk niet zeggen, maar dit is gewoon puur evil. Erger kan bijna niet. :r
Wel een moeilijk moment ook voor Dixon trouwens. Ik had wel met hem te doen.

Naomi en nerd vind ik wel wat snel gaan. Dat hij zijn hele leven gelijk gaat omzetten omdat ze een tijdje wat met elkaar hebben. Aan de andere kant is de opleiding die Max wil bij CaliT bijna net zo goed als bij MiT.
  woensdag 4 mei 2011 @ 10:31:45 #140
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_96332232
Jeetje nog 2 episodes en dan is het alweer afgelopen, jammer!!
Vraag me af of ze met een nieuw seizoen komen want de laatste aflevering heet:

Season 3, Episode 22: "To the Future!"
Original Air Date—16 May 2011

Aangezien ze allemaal met een andere school bezig zijn denk ik dat er of een nieuwe groep komt of dat ze stoppen met de serie, kon op internet even niet zo snel iets vinden erover.
  woensdag 4 mei 2011 @ 10:36:07 #141
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_96332382
Ik denk dat ze volgend seizoen bijna allemaal op California University zitten. De enige waarvan we weten dat ze er mee bezig zijn, zijn eigenlijk Naomi en die is toegelaten en Silver die ws naar CU gaat omdat ze voor NYU is afgewezen. Verder is Max dichtbij, voor zover hij blijft natuurlijk. Ivy en de boys willen vast blijven surfen dus die gaan ook vast naar CU. Ade heeft geen high school dus die raakt in de goot en Annie wil actrice worden dus dan is LA ook wel waar je moet zijn natuurlijk.
Spoilers!
pi_96334195
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 10:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik denk dat ze volgend seizoen bijna allemaal op California University zitten. De enige waarvan we weten dat ze er mee bezig zijn, zijn eigenlijk Naomi en die is toegelaten en Silver die ws naar CU gaat omdat ze voor NYU is afgewezen. Verder is Max dichtbij, voor zover hij blijft natuurlijk. Ivy en de boys willen vast blijven surfen dus die gaan ook vast naar CU. Ade heeft geen high school dus die raakt in de goot en Annie wil actrice worden dus dan is LA ook wel waar je moet zijn natuurlijk.
Dit dus. Al heb ik bij 90210 het idee dat het gaat floppen volgend jaar. Dit seizoen is erg sterk ; maar de meeste series storten in na de middelbare school. One Tree Hill was zo slim 4 jaar te skippen ; en daarnaast hebben alleen de originele 90210 en Dawson's Creek en Gilmore Girls het behaald ( Al draaide het in GG ook om andere verhaallijnen ).
  woensdag 4 mei 2011 @ 12:10:54 #143
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96336124
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 11:22 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dit dus. Al heb ik bij 90210 het idee dat het gaat floppen volgend jaar. Dit seizoen is erg sterk ; maar de meeste series storten in na de middelbare school. One Tree Hill was zo slim 4 jaar te skippen ; en daarnaast hebben alleen de originele 90210 en Dawson's Creek en Gilmore Girls het behaald ( Al draaide het in GG ook om andere verhaallijnen ).
Ik vind One Tree Hill heel erg bergafwaards zijn gegaan na de middelbare school. Alle leuke positieve elementen werden een beetje overboord gegooid naar mijn mening.

Ze gaan sowieso door met de serie op CU. Tenzij het contract natuurlijk niet verlengd wordt.
Dat was bij de oude serie ook zo en dat heeft toen goed uitgepakt. Aangezien de nieuwe serie een blauwdruk is van de oude, zou het ook zo moeten zijn in de nieuwe serie.

Wat ik trouwens opvallend vond is dat Max dus ook naar een universiteit in de buurt gaat. Aangezien hij zijn droom opgeeft voor Naomi heb ik het idee dat we nog wel een tijdje aan hem vast zitten.
Wel slim, want als ze klaar zijn met het karakter zit hij wel op een andere school en kunnen ze hem heel makkelijk de serie uitschrijven :)

Ik vond trouwens de uitspraak geek is the new chic wel mooi :D
pi_96338820
De serie is al vernieuwd hoor dus maak je daar maar niet druk om. Gossip Girl ook al. :)

Bovendien hoeft het niets te betekenen dat de oude 90210 succes had...hoeft niet te betekenen dat deze 90210 het ook overleefd ;)

Was al bevestigd trouwens dat Max volgend jaar terugkomt :) Veel mensen denken dat het te maken heeft met
SPOILER
OTH is gewoon een hele andere serie geworden na seizoen 4 ; en opzich vond ik dat wel verfrissend maar smaken verschillen gelukkig :D

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2011 13:18:59 ]
  woensdag 4 mei 2011 @ 13:59:33 #145
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_96340673
Waar is eigenlijk die ene acteur gebleven die in seizoen 1 Annie's vriendje was? :D
Bedenk ik me nu ineens.
L'Amour menaçant:
pi_96341491
Ethan inderdaad....die was bij 2x01 opeens weg ; geen idee meer waar naar toe...vond m toch niks aan dus :)
  woensdag 4 mei 2011 @ 16:54:53 #147
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96347731
De serie uitgeschreven. Had ik ook niet verwacht inderdaad. Ik denk dat er iets buiten de serie om is gebeurd. Zou wel heel erg raar zijn om op die manier een vrij centraal karakter na een seizoen te laten verdwijnen.
Hoewel ik hem niet mis.
We hebben Liam er voor terug gekregen en dat vind ik een veel interessanter karakter :)
pi_96347927
En daarbij veel sexier ;)
  donderdag 5 mei 2011 @ 09:20:08 #149
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96376575
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2011 17:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
En daarbij veel sexier ;)
Voor mij niet echt een criteria, maar voor anderen ook weer positief :P
pi_96606147
Leuke prom aflevering!

Naomi en Max waren lief maar ik vond het niet zo slim van Max om stiekem haar werkstuk te verbeteren. Snap dat hij het goed bedoelde maar zo komt het voor Naomi niet echt over dat hij veel vertrouwen in haar heeft...ik zou het zeer onredelijk vinden als Naomi daarom geen diploma krijgt. Zakkenwasser van een leraar, bah!

Adrianne blijft een dikke bitch, beetje aan het manipuleren. Ik ergerde me ook aan het cliche hoor...dokter zegt dat natuurlijk net van die pillen als Ade erbij is zodat ze het kan fixen ; en natuurlijk zegt hij ook dat ze paranoia kan worden zodat Navid haar niet zal geloven...en Navid laat zich zo makkelijk manipuleren..ik hoop echt dat Ade ontdekt word van haar leugens. Irritant mens.

Teddy en Marco waren enorm lief! Net zoals Ivy en Raj ; en ik vond Ivy zelfs even goed acteren in die enelaatste scene waarin ze in huilen uitbarst naar Raj. Goed gespeeld.

En dat van Annie...tja, dat had ik al wel een beetje voorspeld eigenlijk. Nogal voorspelbaar. Wel fijn voor haar en Dixon :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')