Dat is wel zo, maar die volwassenen spelen vaak ook kinderen van 15. Hoe vaak heb je in een serie niet iemand net 16 zien worden, maar dat de acteur al dik in de 20 is.quote:Op dinsdag 26 april 2011 23:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het probleem met veel tienerseries is dat je zit te kijken naar volwassenen die kinderen spelen die volwassen doen. Het probleem met MioBi is dat je naar een tienerserie zit te kijken waarin de tieners zich als 15-jarigen gedragenIk hoop stiekem een beetje dat het gecancelled wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is niet de beste serie die ik ooit gezien heb, maar ik vind het toch wel vermakelijk. En je hoeft het niet te kijken natuurlijk
Daarnaast is Lauren trouwens ook nog gewoon lekker
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
Hoer.quote:Op woensdag 27 april 2011 09:43 schreef Komakie het volgende:
[..]
Arronofksy is fucking overrated man....
Ik ken hem niet eensquote:
quote:
quote:Op woensdag 27 april 2011 09:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar die volwassenen spelen vaak ook kinderen van 15. Hoe vaak heb je in een serie niet iemand net 16 zien worden, maar dat de acteur al dik in de 20 is.
In miobi vind ik het voornamelijk aardig dat het weer eens wat anders is. In al die series heb je eigenlijk altijd dezelfde problemen. In miobi is dat allemaal net iets anders. De situaties zijn vaak net iets anders dan in de meeste series. Natuurlijk zijn er veel overeenkomsten, maar omdat het wat anders is neergezet blijft het toch wel redelijk interessant.
Daarnaast zijn sommige keuzes hele andere dan de meest voor de hand liggende. Ze weten er vaak wel een aparte draai aan te geven.
Ik weet niet of je die van deze week al gezien hebt maar,Ok, laatste post, we zijn zo een topic aan het vervuilen zo geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is niet de beste serie die ik ooit gezien heb, maar ik vind het toch wel vermakelijk. En je hoeft het niet te kijken natuurlijk
Daarnaast is Lauren trouwens ook nog gewoon lekker![]()
Wat je in je spoiler plaatste is in real life ook zo, vandaar deze storyline. Ik zat er al op te wachten. Dat de serie weer eens wat anders is heb je helemaal gelijk in. Het vermaakt me vooralsnog wel, ik blijf nog wel kijken.Spoilers!
Ah die gast. Ik ben het met Silver eens....quote:Op woensdag 27 april 2011 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Regisseur van Pi, Requiem for a Dream, Below, The Fountain, The Wrestler en recentelijk Black Swan (waar z ehet in de film ook over hadden).
Ik vond trouwens Silver's rode haar wel leukBeetje potteus, maar ach, dat is ze zelf ook
Kijk je ook Hellcats? Vind ik ook wel een leuke serie. Daarin zijn de karakters net iets ouder. Alleen een beetje jammer van dat Cheerleaden. Hoewel ze wel zonder al te veel kleren aan lopen en dat is dan weer leukquote:Op woensdag 27 april 2011 11:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ok, laatste post, we zijn zo een topic aan het vervuilen zo geloof ik![]()
Wat je in je spoiler plaatste is in real life ook zo, vandaar deze storyline. Ik zat er al op te wachten. Dat de serie weer eens wat anders is heb je helemaal gelijk in. Het vermaakt me vooralsnog wel, ik blijf nog wel kijken.
Ik denk dat die Marla dood gaat...quote:Op woensdag 27 april 2011 15:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ja, ik vond die Annie verhaallijn ook wel potentie hebben. Het werd tijd ook voor haar.
Hellcats is een optie voor als ik niets te doen heb deze zomer.
Goed geradenquote:
Dat was juist lame. Twee episodes geleden (ofzo) zat Marco nog te zeuren dat hij niet iets kortstondigs wilde, maar een echte relatie. Die begin je toch niet op deze manier?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 19:56 schreef Ang3l het volgende:
Marco: I didn;t know I was gonna like you this much.... en toen smolt ik als een klein meisje
Ze was wel erg snel doodquote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:33 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Goed geradenIk vond het een erg goede aflevering, en dan vooral de Annie / Marla stukjes. Ade is gewoon een backstabbing bitch....maar wel raar van Navid en Dixon dat ze haar pillen niet even controleerden. Ik ben echt benieuwd of/wanneer/hoe het uitkomt dat Ade met haar pillen heeft gespeeld. Ade hoeft van mij volgend seizoen niet terug te komen, achterlijk mens. Als er iemand mentally ill is...
Naomi en Max waren gewoon lief! Teddy / Marco vond ik ook weer leuk
Dit dus. Al heb ik bij 90210 het idee dat het gaat floppen volgend jaar. Dit seizoen is erg sterk ; maar de meeste series storten in na de middelbare school. One Tree Hill was zo slim 4 jaar te skippen ; en daarnaast hebben alleen de originele 90210 en Dawson's Creek en Gilmore Girls het behaald ( Al draaide het in GG ook om andere verhaallijnen ).quote:Op woensdag 4 mei 2011 10:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik denk dat ze volgend seizoen bijna allemaal op California University zitten. De enige waarvan we weten dat ze er mee bezig zijn, zijn eigenlijk Naomi en die is toegelaten en Silver die ws naar CU gaat omdat ze voor NYU is afgewezen. Verder is Max dichtbij, voor zover hij blijft natuurlijk. Ivy en de boys willen vast blijven surfen dus die gaan ook vast naar CU. Ade heeft geen high school dus die raakt in de goot en Annie wil actrice worden dus dan is LA ook wel waar je moet zijn natuurlijk.
Ik vind One Tree Hill heel erg bergafwaards zijn gegaan na de middelbare school. Alle leuke positieve elementen werden een beetje overboord gegooid naar mijn mening.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:22 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Dit dus. Al heb ik bij 90210 het idee dat het gaat floppen volgend jaar. Dit seizoen is erg sterk ; maar de meeste series storten in na de middelbare school. One Tree Hill was zo slim 4 jaar te skippen ; en daarnaast hebben alleen de originele 90210 en Dawson's Creek en Gilmore Girls het behaald ( Al draaide het in GG ook om andere verhaallijnen ).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OTH is gewoon een hele andere serie geworden na seizoen 4 ; en opzich vond ik dat wel verfrissend maar smaken verschillen gelukkig
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2011 13:18:59 ]
Voor mij niet echt een criteria, maar voor anderen ook weer positiefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |