Brok in je keel?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:33 schreef Starlie het volgende:
Jeetje wat een brok in je keel aflevering zeg!!
Vind het van Ivy en Raj ook best wel heftig hoor, ik heb niet zoveel met Ivy maar vind dit wel heel lief.
Annie en Liam, jammer... vond ze een leuk stel samen! Hoop dat hij na de zomer gewoon terugkomt (de visgeur van zich af doucht in een steamy douchescene) en alsnog gaat studeren of in de buurt gaat werken.
Silver en Navid begin ik een beetje irritant te vinden en over Adriana heb ik het maar helemaal niet
Heb trouwens wel het vermoeden dat Naomi helemaal niet zwanger is maar dat dit een smoes is om Max bij haar te houden, maar aan de andere kant kwam het wel weer heel echt over.
Pfff nu wachten tot september
Ik kan nog steeds niet begrijpen hoe Adrianna die pillen in haar tas heeft gehouden. Dat was gewoon echt te slecht voor woordenquote:Op woensdag 18 mei 2011 08:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond het hele schrijfwerk van deze aflevering echt compleet en algeheel prutswerk. De verhaallijnen werder echt op ene belachelijke manier afgewikkeld en opgestart.
Inderdaad.... Naomi valt, een kras.... meteen een tetanus prik ( >>> ) en er zo achterkomen dat je zwanger bent?
Ade die de pillen die ze al enkele dagen geleden terug heeft gepakt en niet wil dat iemand daar achter komt.... bewaart ze wel al die dagen al in d'r tas, die ze ook nog eens meeneemt naar een feest waar IEDEREEN bij zit?
Dat weggaan van Liam wat ineens compléét uit de lucht komt vallen.
Viel Adriana maar uit de lucht... maar nee...... die denkt als donderslag bij heldere hemel: ik word een goed persoon! HOPSAAAAAAAAA. Klaar. Weg depressie en zo.
Het huwelijk van Ivy wat vorige week ineens pas kwam opzetten en nu ineens al in volle glorie plaatsvind.
Ik vond het een enorm afgeraffeld einde van een toch wel leuk seizoen. Dooddoener.
Dat was al bekend.quote:
Ja en iets met pillen en ook met een Ivy! En ook het loslaten van je geliefde...quote:Op woensdag 18 mei 2011 09:51 schreef tliciouz het volgende:
Gossip girl en 90210 eindigen gewoon ook beide met een zwangerschap.
Viel me idd ook op.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:21 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja en iets met pillen en ook met een Ivy! En ook het loslaten van je geliefde...
Ik zou het zeeeeer makkelijk uit kunnen houden om niet te kijken in het buitenland hoor! Kuch kuch kuch ^^quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
IK GA NU KIJKEN. Ik zit nu op Bali, ik schaam me, maar ik kan niet niet kijken![]()
![]()
Ik laat zo'n aflevering meestal wel even een beetje bezinken zeg maar. Ik weet niet waarom. Gelijk een andere serie kijken werkt niet bij mijquote:Op donderdag 19 mei 2011 23:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ach, bij dit soort series gaat het over het algemeen niet echt ergens over dus dan is het niet zo verwarrend vind ik.
Bij series zoals GG en 90210 heb ik er geen probleem mee om ze achter elkaar te kijken. Maar series als The Good Wife en One Tree Hill kijk ik dan weer niet achter elkaar door het plot van TGW. Zelfde geld voor Grey's / Bones op vrijdagen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:41 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik laat zo'n aflevering meestal wel even een beetje bezinken zeg maar. Ik weet niet waarom. Gelijk een andere serie kijken werkt niet bij mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |