abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 mei 2011 @ 19:32:19 #176
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_96954245
Graag O+
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 21:33:33 #177
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_96962339
Jeetje wat een brok in je keel aflevering zeg!!
Vind het van Ivy en Raj ook best wel heftig hoor, ik heb niet zoveel met Ivy maar vind dit wel heel lief.

Annie en Liam, jammer... vond ze een leuk stel samen! Hoop dat hij na de zomer gewoon terugkomt (de visgeur van zich af doucht in een steamy douchescene) en alsnog gaat studeren of in de buurt gaat werken.

Silver en Navid begin ik een beetje irritant te vinden en over Adriana heb ik het maar helemaal niet ;)

Heb trouwens wel het vermoeden dat Naomi helemaal niet zwanger is maar dat dit een smoes is om Max bij haar te houden, maar aan de andere kant kwam het wel weer heel echt over.

Pfff nu wachten tot september :(
  woensdag 18 mei 2011 @ 00:38:19 #178
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96973720
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 21:33 schreef Starlie het volgende:
Jeetje wat een brok in je keel aflevering zeg!!
Vind het van Ivy en Raj ook best wel heftig hoor, ik heb niet zoveel met Ivy maar vind dit wel heel lief.

Annie en Liam, jammer... vond ze een leuk stel samen! Hoop dat hij na de zomer gewoon terugkomt (de visgeur van zich af doucht in een steamy douchescene) en alsnog gaat studeren of in de buurt gaat werken.

Silver en Navid begin ik een beetje irritant te vinden en over Adriana heb ik het maar helemaal niet ;)

Heb trouwens wel het vermoeden dat Naomi helemaal niet zwanger is maar dat dit een smoes is om Max bij haar te houden, maar aan de andere kant kwam het wel weer heel echt over.

Pfff nu wachten tot september :(
Brok in je keel?
Buiten de haat voor Adrianna (die zo ongeveer het hele seizoen al bij mij leeft en elke aflevering sterker wordt) vond ik het weinig enerverend.

Ik vond het ook vreemd zoals het ging met die zwangerschap. Nog iets wat wel heel snel gedaan werd. Naomi komt klem te zitten en krijgt een wond. Gaat naar de dokter voor een tetanus prik (een beetje overdreven?) en *boem!* ze is zwanger. We kregen de dokter die het nieuws moet hebben gebracht niet eens te zien.
Sowieso, ze gaat naar een dokter, maar eerst gaat ze gewoon nog even doorfeesten en drinken en daarna pas naar een dokter. Ondertussen was de wond ook al behandeld.
Hoe langer ik er over nadenk hoe vreemder ik het verhaal vind en slordiger ik het vind uitgewerkt.

Het hele zwanger verhaal is trouwens natuurlijk ook al gedaan door Adrianna dus van mij hoeft het niet een uitgebreid verhaal te worden.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  woensdag 18 mei 2011 @ 08:09:45 #179
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_96976954
Ik vond het hele schrijfwerk van deze aflevering echt compleet en algeheel prutswerk. De verhaallijnen werder echt op ene belachelijke manier afgewikkeld en opgestart.

Inderdaad.... Naomi valt, een kras.... meteen een tetanus prik ( >>> ) en er zo achterkomen dat je zwanger bent?

Ade die de pillen die ze al enkele dagen geleden terug heeft gepakt en niet wil dat iemand daar achter komt.... bewaart ze wel al die dagen al in d'r tas, die ze ook nog eens meeneemt naar een feest waar IEDEREEN bij zit?

Dat weggaan van Liam wat ineens compléét uit de lucht komt vallen.

Viel Adriana maar uit de lucht... maar nee...... die denkt als donderslag bij heldere hemel: ik word een goed persoon! HOPSAAAAAAAAA. Klaar. Weg depressie en zo.

Het huwelijk van Ivy wat vorige week ineens pas kwam opzetten en nu ineens al in volle glorie plaatsvind.

Ik vond het een enorm afgeraffeld einde van een toch wel leuk seizoen. Dooddoener. :'(
L'Amour menaçant:
  woensdag 18 mei 2011 @ 08:55:37 #180
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96977592
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 08:09 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond het hele schrijfwerk van deze aflevering echt compleet en algeheel prutswerk. De verhaallijnen werder echt op ene belachelijke manier afgewikkeld en opgestart.

Inderdaad.... Naomi valt, een kras.... meteen een tetanus prik ( >>> ) en er zo achterkomen dat je zwanger bent?

Ade die de pillen die ze al enkele dagen geleden terug heeft gepakt en niet wil dat iemand daar achter komt.... bewaart ze wel al die dagen al in d'r tas, die ze ook nog eens meeneemt naar een feest waar IEDEREEN bij zit?

Dat weggaan van Liam wat ineens compléét uit de lucht komt vallen.

Viel Adriana maar uit de lucht... maar nee...... die denkt als donderslag bij heldere hemel: ik word een goed persoon! HOPSAAAAAAAAA. Klaar. Weg depressie en zo.

Het huwelijk van Ivy wat vorige week ineens pas kwam opzetten en nu ineens al in volle glorie plaatsvind.

Ik vond het een enorm afgeraffeld einde van een toch wel leuk seizoen. Dooddoener. :'(
Ik kan nog steeds niet begrijpen hoe Adrianna die pillen in haar tas heeft gehouden. Dat was gewoon echt te slecht voor woorden :')
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_96977775
Ade is dan ook gewoon dom. Zeer dom.
  woensdag 18 mei 2011 @ 09:50:37 #182
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_96978822
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 09:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ade is dan ook gewoon dom. Zeer dom.
Dat was al bekend.

Het is trouwens het jaar van de slechte seizoensafsluiters voor mijn gevoel.
Net de laatste van Hellcats gezien en die was iets beter dan die van 90210, maar vond hem ook niet geweldig. Erge anti-climax.
pi_96978852
Gossip girl en 90210 eindigen gewoon ook beide met een zwangerschap. :')
All good things are wild and free.
  woensdag 18 mei 2011 @ 10:21:48 #184
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_96979626
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 09:51 schreef tliciouz het volgende:
Gossip girl en 90210 eindigen gewoon ook beide met een zwangerschap. :')
Ja en iets met pillen en ook met een Ivy! En ook het loslaten van je geliefde... :)
pi_96979960
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2011 10:21 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ja en iets met pillen en ook met een Ivy! En ook het loslaten van je geliefde... :)
Viel me idd ook op.

Op zich vind ik de finales die ik tot nu toe heb gezien ( Brothers & Sisters, 90210 en Gossip Girl ) niet echt tegenvallen. Vooral Gossip Girl vond ik erg sterk.
  woensdag 18 mei 2011 @ 17:42:40 #186
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_96996165
Gossip Girl staat nog vanaf halverwege het seizoen op me te wachten met kijken, voor de vakantie.
Ik ontwijk dan ook al tijden dat topic. Dus uuuh.... kunnen het einde van die serie in het GG gehouden worden? :@
L'Amour menaçant:
  donderdag 19 mei 2011 @ 18:27:08 #187
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_97040432
IK GA NU KIJKEN. Ik zit nu op Bali, ik schaam me, maar ik kan niet niet kijken :@ :'( :')
pi_97041010
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 18:27 schreef pumpkinsoup het volgende:
IK GA NU KIJKEN. Ik zit nu op Bali, ik schaam me, maar ik kan niet niet kijken :@ :'( :')
Ik zou het zeeeeer makkelijk uit kunnen houden om niet te kijken in het buitenland hoor! Kuch kuch kuch ^^
  donderdag 19 mei 2011 @ 22:19:13 #189
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_97053069
Wij gingen afgelopen zomer laat op vakantie en toen ik terugkwam had ik ineens 8 seizoensopeners te kijken. Dat was een mooie dag! Al heb ik deze week ook erg genoten, bijna alles op 1 dag gekeken vanwege tandarts issues dus legaal een hele dag op de bank. Goed getimed ;)
Spoilers!
pi_97053281
Arme jij...ik heb echt een hekel aan de tandarts, lol. Ben ik even blij dat mijn gebit goed is momenteel ^-^
  donderdag 19 mei 2011 @ 22:27:00 #191
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_97053593
Ach, ik heb in de afgelopen 3 jaar zeker 8 wortelkanaalbehandelingen gehad, ontelbare kleinere afspraken, de dag voor kerst lag ik bij de kaakchirurg op de stoel en mijn meest recente probleem is dat mijn kies dwars door midden is gescheurd tot bovenin mijn kaak. Het went allemaal. Zolang je geen ontsteking in je kaak hebt valt de rest reuze mee ;) Over 6 weken weer terug en een paar weken daarna een kroon erop en dan zou het theoretisch klaar moeten zijn. Theoretisch dus.

De tandarts wordt vanzelf je beste vriend als je maar genoeg pijn hebt trouwens. Maar ik dwaal af en ik hoor dat er beneden al 'previously on Fringe'. Denk dat het een hint is!
Spoilers!
  donderdag 19 mei 2011 @ 23:07:01 #192
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97056030
Ik vind het nooit zo leuk om heel veel verschillende series vlak achter elkaar te kijken. Als ik de 2de gekeken heb ben ik de eerste alweer kwijt.
  donderdag 19 mei 2011 @ 23:46:29 #193
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_97057972
Ach, bij dit soort series gaat het over het algemeen niet echt ergens over dus dan is het niet zo verwarrend vind ik.
Spoilers!
  vrijdag 20 mei 2011 @ 09:41:17 #194
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97064321
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2011 23:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ach, bij dit soort series gaat het over het algemeen niet echt ergens over dus dan is het niet zo verwarrend vind ik.
Ik laat zo'n aflevering meestal wel even een beetje bezinken zeg maar. Ik weet niet waarom. Gelijk een andere serie kijken werkt niet bij mij :P
pi_97064525
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2011 09:41 schreef Komakie het volgende:

[..]

Ik laat zo'n aflevering meestal wel even een beetje bezinken zeg maar. Ik weet niet waarom. Gelijk een andere serie kijken werkt niet bij mij :P
Bij series zoals GG en 90210 heb ik er geen probleem mee om ze achter elkaar te kijken. Maar series als The Good Wife en One Tree Hill kijk ik dan weer niet achter elkaar door het plot van TGW. Zelfde geld voor Grey's / Bones op vrijdagen.
  vrijdag 20 mei 2011 @ 12:22:30 #196
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_97619521
Ik vind Naomi de laatste tijd zo leuk! Gave finale!
pi_101546402
Nog 1 week! :)
  zondag 4 september 2011 @ 09:56:53 #199
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_101546487
Eindelijk beginnen alle series weer :)
pi_101548422
Ik denk dat 90210 en Vampire Diaries de eerste zijn die beginnen. De rest komt allemaal 1 of 2 weken later :S ofniet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')