abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101548921
Parenthood begint ook op dezelfde dag als 90210. De rest (van wat ik kijk) inderdaad later.

Edit: Survivor ook volgende week *O* . niet relevant voor dit topic maar wel voor mij ;)
Spoilers!
pi_101548976
19 van de 24 series die ik volg beginnen later. Maar goed, ik heb er zin an!
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_101577224
24 series, jeetje ik vind mijn series al moeilijk bijhouden, en ik heb er volgens mij nog geen 10 haha :P
pi_101577677
Ik dacht ook altijd dat ik enorm veel series volgde maar als ik sommige lijsten voorbij zie komen...maar ik heb dan wel weer bijna alles wat ik volg ook origineel op dvd dus ik download niet zoveel series ( hoogstens 5-6 per week ). Kijk wel uit naar 90210 :)
pi_101578439
correctie: ik volg er 14 :P maar dat vind ik toch al moeilijk bijhouden!
  maandag 5 september 2011 @ 09:00:14 #206
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_101582849
Damn, hoeveel uur ben jij per week bezig om alles te kijken?
Ik volg er een stuk of 3/4 waar nog een paar korte series bij zien en ik heb er nu al moeite genoeg mee :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_101582929
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 09:00 schreef Komakie het volgende:
Damn, hoeveel uur ben jij per week bezig om alles te kijken?
Ik volg er een stuk of 3/4 waar nog een paar korte series bij zien en ik heb er nu al moeite genoeg mee :P
Zo'n 12 uur ongeveer, maar meeste series draaien nooit allemaal in dezelfde week.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_101584003
En op verschillende dagen. Het zou pas echt een drama zijn als al mijn series op dezelfde dag kwamen :P
pi_101586078
Ik kijk gewoon geen tv behalve het nieuws en soms DWDD en P&W. Ik zap ook nooit dus deel mijn tv-tijd heel efficiënt in. Dan heb je ruim voldoende tijd om dingen te kijken die wel leuk zijn, die je zelf hebt uitgezocht en waarbij je geen tijd kwijtraakt door reclame ;) .
Spoilers!
pi_101740885
Nog 5 dagen *O*
  vrijdag 9 september 2011 @ 09:12:42 #211
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_101741373
via Twitter:

quote:
PerezHilton Guess who is going to be guest starring on the @CW_network's #90210 this coming season???? perez.ly/pkRu4E HUGE!
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_101905669
morgen! *O*
pi_101933441
Leuke eerste aflevering :)

Annie/Shenae heeft haar haar geverfd volgens mij, het zag er zo donker uit, wel leuk opzich :)

Naomi is zo leuk :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101934878
Ik heb de eerste 5 minuten gezien, toen moest ik pleite, dus ik kijk hem later vandaag even af :)
pi_101935818
Vind het alleen een beetje vervelend dat

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101940535
Even afgekeken! Was wel een toffe seizoensfinale! Zet het nog wel even in spoiler tags voor de zekerheid :

SPOILER
Al met al was het goed te merken dat de serie een nieuwe show-writer heeft want zowat alles lijkt over een andere boeg te gaan.
pi_101940790
Idd, alles wat vorige seizoenen is gebeurd lijkt nu allemaal ongedaan gemaakt :? Maar ben niet ontevreden over de aflevering :)

SPOILER
  woensdag 14 september 2011 @ 16:16:19 #218
223489 Stuurloos
Vino Vidi Vici
pi_101941181
Viel niet tegen :)
Maar ik ben een man, wij zijn niet zo
  vrijdag 16 september 2011 @ 00:22:00 #219
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102003412
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:06 schreef loezzzje het volgende:
Idd, alles wat vorige seizoenen is gebeurd lijkt nu allemaal ongedaan gemaakt :? Maar ben niet ontevreden over de aflevering :)

SPOILER
Aflevering is al lang en breed geweest, dus spoilertags hoeven toch niet meer?

Net gezien en het is een beetje alsof ik naar een andere serie zit te kijken. Het is aardig vernieuwd ten opzichte van vorig seizoen. Op zich niet slecht gedaan.

Wel een beetje jammer dat echt alles van vorig seizoen inderdaad helemaal weg is.
Ik had Naomi zwanger wel willen zien. Was volgens mij echt te grappig geworden :D
Misschien komt Max nog wel terug? Nu wil ze hem niet zien, maar misschien houden ze hem achter voor een volgende aflevering? Om op deze manier er voor te zorgen dat niet alles in de eerste aflevering gelijk zit?
Naomi was trouwens wel weer Naomi, maar dan wel in het kwadraat. Nog meer over the top dan anders :D Ook gewoon dat wiet willen verbranden :')

Annie en Liam was een beetje vaag. Sowieso is de hele gedachtegang van Liam niet helemaal duidelijk. Het voelde in ieder geval totaal "out of the blue".
Volgens mij heeft Liam een cafe of iets dergelijks gekocht. Het is niet dat tentje waar hij zat te zuipen, want die zag je op de achtergrond.

Dat zusje van Navid slaat nergens op. Gedraagt zich als een kleuter vanaf het eerste moment. Sowieso zijn de spanningen tussen Navid, Silver en dat zusje al gelijk vanaf het begin bizar. Even tijd om te aclimatiseren was niet vreemd geweest lijkt me? Om nou gelijk zo los te gaan.
Adrianna ben ik wel klaar mee. ik ben het helemaal eens met Silver en die zielige kop van haar hebben we nu al zo vaak gezien dat ze totaal niet geloofwaardig meer over komt. Wat moet trouwens dat zusje met haar?

Die Cowboy vond ik voornamelijk een beetje irritant. Vervelend matig texas accent en die hoed de hele tijd op. Tot nu toe voelt het heel erg als een stereotype wat zo de serie weer uit is, maar misschien dat het later wel bij trekt. Dat hij gelijk ff Adrianna een veeg geeft is dan wel weer mooi. Hopelijk laat hij haar daarna gewoon keihard vallen :P

Al met al een seizoensopener met 2 gevoelens. Aan de ene kant fijn dat het weer terug is en heeft het weer veel potentie voor leuke verhalen/situaties. Aan de andere kant was alles ineens totaal anders dan in de laatste aflevering van vorig seizoen en dat is niet altijd echt goed aangepakt.
Een beetje alsof de oude makers van de serie zijn weg gegaan en de nieuwe gedwongen verder moesten met de openstaande verhaallijnen en er daarom a.s.a.p. een einde aan wilden breien.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_102010444
SPOILER
En van dat wiet was inderdaad geweldig, haha.

Volgens mij lieten ze dat tentje express zien om te tonen dat hij dat gekocht had...daar liep hij immers ook met zn cheque rond. En toen ze inzoomden bij het eind op het tentje was die vent nergens te verkennen volgens mij, dus waarschijnlijk is die weg omdat Liam het gekocht heeft.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 16-09-2011 11:02:45 ]
  vrijdag 16 september 2011 @ 13:42:33 #221
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_102015371
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 11:00 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILER
En van dat wiet was inderdaad geweldig, haha.

Volgens mij lieten ze dat tentje express zien om te tonen dat hij dat gekocht had...daar liep hij immers ook met zn cheque rond. En toen ze inzoomden bij het eind op het tentje was die vent nergens te verkennen volgens mij, dus waarschijnlijk is die weg omdat Liam het gekocht heeft.
SPOILER
pi_102020148
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 september 2011 13:42 schreef Komakie het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_102047961
Vond het wel weer een leuke aflevering *O*
pi_102192791
Uh whut, staan de eps voortaan pas vanaf woensdagochtend online?
pi_102201048
quote:
17s.gif Op dinsdag 20 september 2011 20:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Uh whut, staan de eps voortaan pas vanaf woensdagochtend online?
Life's a bitch! Word nu op dinsdagavond uitgezonden in Amerika dus is het pas woensdag hier te kijken helaas idd :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')