quote:
Op donderdag 8 december 2011 18:03 schreef loezzzje het volgende:Sjeetje zeg die Austin, 1x ruzie en hij gaat al vreemd

Holly zal hem verleid hebben maar dan nog, kent ie het woord nee niet.
Hoop niet dat Liam dood gaat! En zij is toch van Gilmore Girls & Vampire Diaries? Zou ze nou in 90210 gaan spelen, lijkt me dat ze terug komt anders hadden ze haar niet laten zien. En idd ze heeft geen zin in die schadevergoeding want Liam zijn gezicht was naar de klote.
Die van Navid trouwens ook, hij leek wel een hamster

Ben wel benieuwd naar de volgende afleveringen. Hoe kunnen Dixon & Annie trouwens tickets naar Parijs betalen als Annie 400 dollar in het rood stond?
En Ade zal haar kindje wel terug willen, ben ook wel benieuwd daar naar! Maar je kunt die mensen toch niet na 3 jaar hun kindje afnemen

Ik vind Austin ook een beetje erg makkelijk weer omgekeerd. Naomi was trouwens wel heel a-relaxt bezig. Ik kan me wel voorstellen dat hij er klaar mee was.
Wat ik alleen wel krom vind is dat hij eerst bij Naomi de hele tijd liep te zeuren dat hij ook wilde
praten en niet alleen sex wilde enzo en nu ligt hij gelijk met een ander in bed.
Ik denk dat Naomi gewoon tegen Holly had moeten zeggen dat ze die internship heeft gekregen.
Annie was wel slim

Goed van haar want ik vind die gast wel vervelend

Dixon en Adrianna vind ik nog steeds een raar koppel. Ik denk dat als ze wat samen gaan doen met muziek dat het helemaal fout gaat. Er is gewoon geen chemie tussen die acteurs.
Ik gok dat papa of mama (wie zat er ook alweer in Europa?) voor de tickets hebben betaald omdat ze daar op bezoek gaan.
Navid vond ik wel lullig. Nu loopt alles in de soep. Schiet niet echt op zo. Ook een beetje lullig voor die agente. Dan ook nog eens Silver die precies op het foute moment binnen komt.
Ik denk dat Liam niet dood gaat ofzo, maar dat hij in het ziekenhuis beland en daar zulke littekens aan over houdt dat zijn carriere als model naar de knoppen is.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"