abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103319085
waarschijnlijk willen de nieuwe schrijvers hem erin houden ofzo maarja we zullen zien! ik zou het jammer vinden als hij uit de serie gaat, ik vind hem wel leuk erbij passen :)
pi_103319574
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 11:58 schreef loezzzje het volgende:
waarschijnlijk willen de nieuwe schrijvers hem erin houden ofzo maarja we zullen zien! ik zou het jammer vinden als hij uit de serie gaat, ik vind hem wel leuk erbij passen :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2011 12:10:36 ]
pi_103319744
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103321563
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2011 12:15 schreef loezzzje het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_103321981
oh ok dan zal ik niet teveel zeggen over de aflevering :P
pi_103532565
Heb eindelijk de afl van vorige week gister kunnen kijken. Hij was best wel tof. Ik vind het niet netjes van Naomi hoe ze met Max om ging maar ik vond ze dit seizoen toch veel minder leuk dan vorig seizoen. Lijkt wel alsof ze Max express super saai schrijven en die Austin echt precies het tegenovergestelde. Jammer.

Die Patrick vond ik niet eens echt een creep. Hij zette Annie niet onder druk ofzo en je kon merken dat hij haar echt leuk vond. Maar we zien wel hoe dat gaat lopen!

Ade begin ik weer wat te waarderen, ze probeert echt mensen te helpen nu, dus ik hoop dat Silver haar langzaamaan gaat vergeven al heeft ze er alle recht toe dat nooit volledig te doen.
pi_103661622
Ah jammer, deze week geen aflevering uitgezonden :(
pi_103731380
Maandag weer. Maar weer geen GG :( terwijl dat net spannend wordt met Louis!
pi_103733334
Liever een serie per week dan dat ze bijv alletwee geen afleveringen hadden deze week. Nu kunnen we nog wel iets kijken deze week :P
pi_103877420
aflevering was een beetje saai. en dat van naomi en die video zag je natuurlijk al van mijlenver aankomen.
  donderdag 3 november 2011 @ 12:39:26 #261
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_103911594
Inderdaad een beetje een saaie aflevering!! Dat gedoe tussen Naomi en die bitch mag wel een keer afgelopen zijn wat mij betreft... nu weten we het wel! Die bitch speelt haar rol wel goed want ik kan haar wel wat aandoen!

Silver zag er trouwens echt vreselijk uit!!!! Hoe verzinnen ze het! En waar is Teddy opeens gebleven?! Niet dat ik hem mis maar vroeg het me af...
pi_103914921
SPOILER
pi_104157081
aflevering was wel grappig. billy ray cyrus _O_

promo voor volgende week:

SPOILER
pi_104157493
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_104728508
O noes! Raj toch nog ziek.. dat ze dat zo over de telefoon doen, is dat niet een beetje raar?

Verder een leuke aflevering wel, ben benieuwd of Annie nog gepakt gaat worden..
pi_104749906
Ja, dat vond ik ook een beetje raar.

Ik moest echt zo hard lachen om Naomi. En ja idd, benieuwd hoe dat met Annie verder gaat.
  zondag 27 november 2011 @ 02:27:14 #267
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_104867472
Annie raakt verslaaft aan het geld en gaat nog een paar keer met Patrick. Silver komt er achter en later de polite.
Zo iets zal het wel zijn :P
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  zondag 27 november 2011 @ 11:00:47 #268
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_104869974
He wat kut dat met Raj :'( En dat hoor je dan met Thanksgiving :?

Ik denk trouwens dat die gozer waar Silver nu mee "gaat" dat hij een under cover agent is o.i.d. om te ontdekken welke meisjes op school er in de prostitutie zitten!
pi_104870043
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 11:00 schreef Starlie het volgende:
Ja idd, die dokter zal wel balen dat ie met Thanksgiving moest werken :P
  zondag 27 november 2011 @ 20:33:22 #270
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_104893446
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 11:00 schreef Starlie het volgende:

Ik denk trouwens dat die gozer waar Silver nu mee "gaat" dat hij een under cover agent is o.i.d. om te ontdekken welke meisjes op school er in de prostitutie zitten!
Ik vind het ook een beetje een rare situatie. Dan wel genezen, dan weer niet. Ondertussen nog een ruzie waardoor ze waarschijnlijk uit elkaar gaan.
Wat Raj trouwens zegt over het bij elkaar zijn omdat hij bijna dood ging is natuurlijk wel zo. Heb ik de hele tijd al het idee gehad en ik vroeg me al af wat er zou gebeuren als Raj zou blijven leven.

Ik denk wel dat hij uit de serie wordt geschreven als ze uit elkaar gaan. Hij heeft met de anderen verder niet echt aanknopingspunten ofzo.

Ik miste Navid trouwens deze aflevering. Terwijl Silver het wel over hem had.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_105198304
Vind het wel zielig voor Naomi. Designs die gejat zijn door die andere bitch -O-
Ik word dat gepest en gezeik een beetje zat -O-
pi_105198642
En dan denk je dat ze het goed gemaakt hebben maar nou heeft Naomi die internship weer die Holly wilde. Dus het zal wel weer oplaaien.

Eerst gaan Annie & Liam uit elkaar, vervolgens hebben ze geen contact en nu lijkt het weer alsof ze langzaam weer tot elkaar komen. Ik snap het niet meer!
pi_105198956
Loop ondertussen alweer enkele afleveringen achter...net als bij Gossip Girl trouwens. Ik begin dat soort series denk ik steeds meer te ontgroeien eigenlijk. Het is wel vermakelijk...maar al die verhaallijnen zijn zo voorspelbaar en lijken zo op elkaar of zijn niet echt logisch.
pi_105199575
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 08:51 schreef loezzzje het volgende:
En dan denk je dat ze het goed gemaakt hebben maar nou heeft Naomi die internship weer die Holly wilde. Dus het zal wel weer oplaaien.

Eerst gaan Annie & Liam uit elkaar, vervolgens hebben ze geen contact en nu lijkt het weer alsof ze langzaam weer tot elkaar komen. Ik snap het niet meer!
Ja inderdaad _O-

Al vind ik het wel leuk als Annie & Liam weer bij elkaar komen O+
pi_105201686
quote:
17s.gif Op maandag 5 december 2011 09:46 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ja inderdaad _O-

Al vind ik het wel leuk als Annie & Liam weer bij elkaar komen O+
Ja, ik ook! Ik vond het stom toen ze uit elkaar gingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')