quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:58 schreef loezzzje het volgende:
waarschijnlijk willen de nieuwe schrijvers hem erin houden ofzo maarja we zullen zien! ik zou het jammer vinden als hij uit de serie gaat, ik vind hem wel leuk erbij passen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 20-10-2011 12:10:36 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:15 schreef loezzzje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja idd, die dokter zal wel balen dat ie met Thanksgiving moest werkenquote:Op zondag 27 november 2011 11:00 schreef Starlie het volgende:
He wat kut dat met RajEn dat hoor je dan met Thanksgiving
Ik vind het ook een beetje een rare situatie. Dan wel genezen, dan weer niet. Ondertussen nog een ruzie waardoor ze waarschijnlijk uit elkaar gaan.quote:Op zondag 27 november 2011 11:00 schreef Starlie het volgende:
He wat kut dat met RajEn dat hoor je dan met Thanksgiving
![]()
Ik denk trouwens dat die gozer waar Silver nu mee "gaat" dat hij een under cover agent is o.i.d. om te ontdekken welke meisjes op school er in de prostitutie zitten!
Ja inderdaadquote:Op maandag 5 december 2011 08:51 schreef loezzzje het volgende:
En dan denk je dat ze het goed gemaakt hebben maar nou heeft Naomi die internship weer die Holly wilde. Dus het zal wel weer oplaaien.
Eerst gaan Annie & Liam uit elkaar, vervolgens hebben ze geen contact en nu lijkt het weer alsof ze langzaam weer tot elkaar komen. Ik snap het niet meer!
Ja, ik ook! Ik vond het stom toen ze uit elkaar gingen.quote:Op maandag 5 december 2011 09:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja inderdaad![]()
Al vind ik het wel leuk als Annie & Liam weer bij elkaar komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |