quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:46 schreef Tinkepink het volgende:
familie
![]()
Had ik alfamilie
gezegd?
familie
Ach, wat scheel eraan de familie? Ruzie? beperken ze je? zijn ze gewoon allemaal stom vandaag?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:46 schreef Tinkepink het volgende:
familie
![]()
Had ik alfamilie
gezegd?
familie
familie
![]()
Had ik alfamilie
gezegd?
familie
familie
![]()
Had ik alfamilie
gezegd?
familie
Iets met prioriteiten die nooit bij mij liggen. Echt nooit dus.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:47 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ach, wat scheel eraan de familie? Ruzie? beperken ze je? zijn ze gewoon allemaal stom vandaag?
De afstand Duitsland Nederland zal altijd kleiner zijn dan die afstand andersom...quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Iets met prioriteiten die nooit bij mij liggen. Echt nooit dus.![]()
Ik weet meteen weer waarom ik ver weg woon
Kutgevoel als je nooit eens op de eerste plek kan staan inderdaad.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Iets met prioriteiten die nooit bij mij liggen. Echt nooit dus.![]()
Ik weet meteen weer waarom ik ver weg woon
Working on itquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:52 schreef Laureline het volgende:
Balen, Viking!
Heb je nog een ijzer in het vuur?
Dat vind ik knap. Is het makkelijk?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:53 schreef _Calimero_ het volgende:
WOW weten jullie dat ik al 23 dagen geen suiker heb gegeten(lees: niet gesnoept!) op die ene keer na dan, dat ik dacht dat het suikervrij was en dat niet zo bleek
Dat vind ik echt knap!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:53 schreef _Calimero_ het volgende:
WOW weten jullie dat ik al 23 dagen geen suiker heb gegeten(lees: niet gesnoept!) op die ene keer na dan, dat ik dacht dat het suikervrij was en dat niet zo bleek
O mčn, de mini en de meneer hadden zo'n geweldig machtige gebakken met kerst! Met een bodem van bastognekruimelsquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:52 schreef Goodbye het volgende:
Hee Lau!![]()
Ik krijg opeens trek in chocoladetaart![]()
Ik herinner me dat het inderdaad zo werkt. Toch blijft het knap. ik kan het alleen als ik echt een stok achter de deur heb (lees: 10 kilo overgewicht)quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:58 schreef _Calimero_ het volgende:
Het is echt véél makkelijker dan ik ooit had gedacht. De eerste 1, anderhalve week was het moeilijkste maar je taalt er echt gewoon véél minder naar, als het minder in je lijf zit. (en trust me, de maanden ervoor had ik echt véél suiker gegeten. zoveel koekjes, chocola etc...).
Soms denk ik wel 'oh ik heb zin in dit of dat, maar dat mag niet. He, jammer' maar dat is het dan eigenlijk ook wel
Heb ik ook hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:00 schreef Laureline het volgende:
Waarom zie ik overal vierkantjes waar ik of iemand anders een accent typ(t)?
Oh heerlijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:59 schreef Laureline het volgende:
[..]
O mčn, de mini en de meneer hadden zo'n geweldig machtige gebakken met kerst! Met een bodem van bastognekruimels![]()
Tegenwoordig ben ik niet meer zo zoetverslaafd, het zijn nu meer drank en hartige hapjes die het hem doen
Ik zeg oeh! (Oeh!)quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:04 schreef Goodbye het volgende:
Waar zijn mijn oeh's en ah's voor het volgen van twee sportlesjes
Alleen de oeh's en ah's zouden al voldoende zijn geweest hoor, maar dit is ook fijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:07 schreef _Calimero_ het volgende:
Hier zijn ze GB;
OOOEEEHHHH wat goed van je!
AAAHHHH wat zal jij nu strak, sterk en gezond zijn!!
![]()
EUUUHHHH dat was 'm!
Jah nou niet gaan zeuren he! Ik haal ze zo weer weg hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Alleen de oeh's en ah's zouden al voldoende zijn geweest hoor, maar dit is ook fijn![]()
Ik ben dan zo'n type die eerst zoete kwark gaat eten, maar zich dan uiteindelijk alsnog niet in kan houden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:07 schreef Laureline het volgende:
Oe aah!
Wat mij wel hielp bij zoete trek was wat kwark nemen, die Optimel appel/kaneel was erg lekker. Dat tikt niet zo aan als iets 'echts'.
Dit is ook fijn, zei ik tochquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:08 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Jah nou niet gaan zeuren he! Ik haal ze zo weer weg hoor
Leuk!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Volgens mij heb ik een hele leuke nieuwe casus. Weinig problemen, alleen echt last van wedstrijd*spanning(voor mij dan, niet voor de sporter in kwestie, want das erg vervelend voor hem,. maarja ik ga 'm daarvanaf helpen natuurlijk
)
Ja, maar die high was nu wel zo ongeveer op zijn eind.quote:
Goedzo! ik ga morgenavond weer!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik wilde nog gaan hardlopen, maar het is koud en ik heb barstende koppijn van alle toestanden van vandaag, dus ik ga lekker op tijd naar bed en loop morgenochtend wel hard.
Ook goedzo en wat oooehhs en aahhhs voor jouquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:15 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook weer eens hardgelopen, albeit niet meer dan ruim 4 km. Maar ik was bijna thuis en rook de stal.
Oeeeeeeehquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:15 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook weer eens hardgelopen, albeit niet meer dan ruim 4 km. Maar ik was bijna thuis en rook de stal.
Eerste is romantischquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:19 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ga mijn verslaglegging afronden en ook een film kijken denk ik.
Heb 3 nieuwen: the notebook, the reader en he's just not that into you
Hmm, welke zal ik gaan kijken?
ik heb vanmorgen 45 minuten gewandeld, en vanmiddag anderhalf uur gevolleybald.quote:
Oeeeeeeehquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb vanmorgen 45 minuten gewandeld, en vanmiddag anderhalf uur gevolleybald.
En ik eet door de weeks geen zoetigheid meer!
ja, boeh....quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb twee keer een bak slagroom met hagelslag opgegeten.
Oeh?
Oehquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb twee keer een bak slagroom met hagelslag opgegeten.
Oeh?
Herkenbaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, boeh....
Nu ik al 2 weken zo gezond bezig ben, wil ik zo graag resultaat zien. Dus elke dag kijk ik in de spiegel of m'n buikje al weg is...
Dat heb ik al na 1 dag meer bewegen dan andersquote:
Ja, dat is wel heel weinig, straks nog een gekookt eitje en een bak kwark?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:25 schreef Tamashii het volgende:
O: Ontbijtdrank met vezels.
L: Twee boterhammen met pindakaas.
A: Goulash met aardappelen.
T: ijs
T: 2 kiwi's
S: Begonnen met hardlopen, 20 min.
S: Uur gefietst.
filet americainquote:
Thanks voor je bericht, maar ik kan gewoon niet meer eten.... Ik heb geen honger verder... Probeer bij de lunch al meer boterhammen te nemen, soms 3 of 4. Of crackers. Maar ik kan gewoon niet meer op...quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, dat is wel heel weinig, straks nog een gekookt eitje en een bak kwark?
Thumbs up voor het sporten iedereen!
Lijst:
O: boterham fa, boterham kaas, beschuit jam en beker melk
T's: minneola, peer
S: 1.15 uur wandelen
L: boterham fa, boterham chirozo, cracker smeerkaas
T's: appel, krentenbol met roomboter, blokje chocola met geroosterde zaden
D: 2 gevulde paprika's (gehakt, ei, rijst, enz...) 4 gevulde champignons. Allen bedekt met wat kaas.
T: 450 gram magere kwark met zoetstof
Dat heeft volgens mij ook te maken met gewenning dus als je het langzaam opbouwt moet het lukken meer te eten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Thanks voor je bericht, maar ik kan gewoon niet meer eten.... Ik heb geen honger verder... Probeer bij de lunch al meer boterhammen te nemen, soms 3 of 4. Of crackers. Maar ik kan gewoon niet meer op...
Maar dan is dat toch niet goed? Als ik gewoon gewend ben om zo weinig te eten dan kan dat toch geen kwaad?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:47 schreef Swietje het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij ook te maken met gewenning dus als je het langzaam opbouwt moet het lukken meer te eten.
Als je structureel te weinig eet gaat je lichaam in de spaarstand.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar dan is dat toch niet goed? Als ik gewoon gewend ben om zo weinig te eten dan kan dat toch geen kwaad?
Was het maar zo'n feest, dan ging ik er nu aan wennen om iedere dag frituur en bier te nemen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar dan is dat toch niet goed? Als ik gewoon gewend ben om zo weinig te eten dan kan dat toch geen kwaad?
Mwah dat vind ik niet helemaal eerlijk want zo eet ik niet. Volgens mij eet ik elke dag wel redelijk gezond en krijg ik genoeg vitaminen en mineralen binnen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:51 schreef neen het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, dan ging ik er nu aan wennen om iedere dag frituur en bier te nemen.
Daar kan ik wel inkomen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als je structureel te weinig eet gaat je lichaam in de spaarstand.
Ik mag niet van mijzelf.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Pssst ...
http://www.beehivecity.co(...)golden-cage12498876/
foto!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:55 schreef Swietje het volgende:
Ik heb een nieuwe Desigual tas... nr. 4
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
The golden cage mag ik wel van mezelf. Ik hou je dan wel op de hoogtequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik mag niet van mijzelf.
straks komt: iets met geheim ofzo... op rtl5? En dat mag ik ook niet
Vraag niet hoe ze het gepresteerd hebben, maar ze hebben het gepresteerd om m'n vķrige bestelling te herhalen in plaats van de nieuwe bestelling uit te voeren. Ik heb dus nu exact hetzelfde (let op) jasje én rokje én broek gekregen als die ik al had.. Het is ze wel gelukt om ook de maat exact gelijk te houden, dus het zit wel perfectquote:
• 250 ml halfvolle melkquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:17 schreef V1z0R het volgende:
Raar... Ik kom altijd met een kater uit Amsterdam thuis
Hoe bedoel je trouwens dat je ook wel zo 18+ wil worden
Ach en die chocoladeslagroomsoesjes heb jij er binnen een dag wel weer af, als je die er vandaag al niet afgewandeld hebt
Ik vat 'mquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
V1z: co is een hot momma!. Niet dat ze momma is, maar je snapt het wel
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door neen op 26-01-2011 22:52:22 ]het lijkt niet wat het is
Oh leuk!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:06 schreef Swietje het volgende:
Goed plan Maria![]()
Ik heb een plaatje gevonden, al issie niet zo duidelijk maar toch
[ afbeelding ]
Wauw, dat dinges (jumpsuit?) is wel heel sigme! Net als dat vestje, beetje in de stijl van de schaapjesjurkquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef sigme het volgende:
Oh, en ik kwam thuis met
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
XMquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Warme melk met anijs. Zou dat helpen tegen een druk hoofd?
Zou wel leuk zijn jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:25 schreef progje het volgende:
[..]
XMik hoop dat je snel kan slapen...
Leuk dat ze dit schrijftquote:Wat fijn dat je zo goed afstand kunt nemen van de dingen die gebeurd zijn in je eerste baan. Het helpt je wel verder als je positief bent en vertrouwen hebt in de toekomst. Dat vind ik ook mooi aan jou. Je bent een doorzetter en je ziet een glas eerder half vol dan half leeg. Ik heb er alle vertrouwen in dat je een nieuwe uitdaging vindt. (het lijkt wel alsof ik je moeder ben!)
Nee, want ik lig toch wel wakker, ook al ga ik om 11 uur slapenquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:31 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh: wat ik wou zeggen Vik: misschien is 9 uur naar bed te vroeg, en lig je daardoor wakker. Probeer eens rond een uur of 11 te gaan slapen!
Afgelopen twee dagen kotsvrij! Maar hij kreeg ook nog pilletjes tegen misselijkheid 2x per dag. Die zijn we nu gaan afbouwen. Dus vanochtend heeft 'ie geen pilletje gehad en nu afwachten of er ons een verrassing wacht bij thuiskomstquote:Op donderdag 27 januari 2011 07:52 schreef Blurred86 het volgende:
ah, bah dat klinkt niet goed Sigme! hoop dat het goed komt nu met het voorpootje!
envoor de slechte slapers.. Hoe is het met het katje nu eigenlijk XM?
Always worth a try. Ik hobbel vanmiddag wel ff langs de Etos.quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:46 schreef loveli het volgende:
Mogguh. Slapeloosheid en spanning hebben baat bij magnesium. Maakt niet uit of je het uit een pond groene groenten haalt of uit een potje. Doe maar uit een potje en begin met >400 mg per dag, basisdosering (als je het niet kneiterhard nodig hebt) is 200 mg.
Relativeren ftw!quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:49 schreef Viking84 het volgende:
Hoor net dat het slagingspercentage van de test van gisteren onder de 20 % ligt. Dus de lat ligt vrij hoog. Dan voel ik me al minder bezwaard.
Hmm.. Ik heb ze geteld... 17quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
4 tassen van desigual?! Hoeveel heb je er dan wel niet in totaal...
Ja, dat had ik ook gevonden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij moesten Hep. A, DKTP en gele koorts geloof ik.
Guess wat ik niet meer kan vindenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:05 schreef neen het volgende:
Als je al eens eerder een vaccinatie gehad hebt, dan heb je toch gewoon zo'n boekje gekregen met welke het was, wanneer die is verlopen enzo?
Ik ben de mijn ook kwijt....quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:07 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Guess wat ik niet meer kan vinden.
Je krijgt een fantastisch consult bij de GGDquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:08 schreef conleche het volgende:
Ik heb niet zo'n boekje! Ik heb de inentingen bij mijn huisarts gehaald, though, dus het staat daar allemaal fijn in de computer. (ik snap de toegevoegde waarde van de GGD hierin niet zo eigenlijk?)
Oh, bij mijn vorige huisarts werd dat niet gedaan! En nu heb ik er eigenlijk niet naar gevraagdquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:08 schreef conleche het volgende:
Ik heb niet zo'n boekje! Ik heb de inentingen bij mijn huisarts gehaald, though, dus het staat daar allemaal fijn in de computer. (ik snap de toegevoegde waarde van de GGD hierin niet zo eigenlijk?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:12 schreef Viking84 het volgende:
Hoi, net terug van hardlopen.
Nu even werkadvies nodig:Ik zou voor een gesprek gaan. En een domme of verkeerde opmerking hoeft echt niet het einde van je sollicitatieprocedure te zijn bij zo'n bedrijf. Maar je kunt door een gesprek wel gelijk zien of jij bij het bedrijf past en of de cultuur je aanstaat. En je kunt gericht vragen stellen. Ideaal! Doen dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
Ik ben ook een beetje te onzekerquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik zou voor een gesprek gaan. En een domme of verkeerde opmerking hoeft echt niet het einde van je sollicitatieprocedure te zijn bij zo'n bedrijf. Maar je kunt door een gesprek wel gelijk zien of jij bij het bedrijf past en of de cultuur je aanstaat. En je kunt gericht vragen stellen. Ideaal! Doen dus.
Als je ziek bent moet je juist niet sporten..quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:42 schreef _Calimero_ het volgende:
Pff.. ik voel me eigenlijk nog steeds belabberd. Maar heb twee sporters vandaag (thuiswerken dus, dat moet kunnen) en ga toch maar hardlopen en morgen mķet ik sowieso werken en dan het weekend dus weg...ik wil gewoon beter zijn nu
Eens. Cali, je teert nu op je reserves, die wil je niet nog meer aanboren. Die conditie van jou is niet in een paar dagen (of paar weken) weg.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:02 schreef Probability het volgende:
[..]
Als je ziek bent moet je juist niet sporten..
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:06 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb taart afgeslagen net, yay for me!![]()
Lijstje voor vandaag:
O: 2 crackers geitenkaas
T: yoghurt met muesli
L: 2 boterhammen pindakaas
T: bouillonnetje, mineola, appel
D: volkoren pasta met broccoli, zalm en een pastasausje
T: klein bakje vanille vla
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:06 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb taart afgeslagen net, yay oeh & ah for me!![]()
Oeh ik vind hem tof!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Uilenjurk!Hij heeft korte mouwen maar ik heb er een longsleeveje onder
Gekke pose ivm webcamfoto op afstand
[ afbeelding ]
Uilen-close up met Joker-grijns![]()
[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoe dat op te lossen is? (ik heb er ook last van, word ziek van de spanning als ik zelf moet en laatst zelfs toen mn teamgenoten het veld op gingenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Volgens mij heb ik een hele leuke nieuwe casus. Weinig problemen, alleen echt last van wedstrijd*spanning(voor mij dan, niet voor de sporter in kwestie, want das erg vervelend voor hem,. maarja ik ga 'm daarvanaf helpen natuurlijk
)
Ik vind het een beetje klinken alsof je ze in zo'n gesprek om de tuin probeert te leiden, en dat je bang bent dat dat niet twee keer lukt. Zo is het toch helemaal niet? Jij bént gewoon slim en gemotiveerd en leuk en of je dat nou één of twee keer moet laten zien, daar hoef je je toch helemaal niet druk om te maken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben ook een beetje te onzeker. Maar eigenlijk zijn dat twee sollicitatiegesprekken dan, want in zo'n verkenningsgesprek moet je je ook van je beste kant laten zien. Nou ja, kan ik wel meteen een positieve en enthousiaste indruk achterlaten
.
Mooi!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Zie laatste post: [centraal] Pats hier met je nieuwe fotomeuk #27
Tof! En wow, ik vraag me wel af waarom 30 jaar lang niet dan! Is het een gave baan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:29 schreef mazaru het volgende:
Ik ga vanmiddag mijn arbeidscontract tekenen.
Voor het eerst in meer dan 30 jaar een betaalde baan!
30 jaar?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:29 schreef mazaru het volgende:
Ik ga vanmiddag mijn arbeidscontract tekenen.
Voor het eerst in meer dan 30 jaar een betaalde baan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik laat het posten van foto's over aan mn kloonquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yaaaay Chico! Ga je ook weer foto's posten?
[..]
Tof! En wow, ik vraag me wel af waarom 30 jaar lang niet dan! Is het een gave baan?
En dit ^^quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje klinken alsof je ze in zo'n gesprek om de tuin probeert te leiden, en dat je bang bent dat dat niet twee keer lukt. Zo is het toch helemaal niet? Jij bént gewoon slim en gemotiveerd en leuk en of je dat nou één of twee keer moet laten zien, daar hoef je je toch helemaal niet druk om te maken.
Soms denk ik idd dat ik alleen maar zo ver ben gekomen omdat ik goed ben in het verbloemen van mijn domheid en dat ik nog wel een keer door de mand zal vallenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje klinken alsof je ze in zo'n gesprek om de tuin probeert te leiden, en dat je bang bent dat dat niet twee keer lukt. Zo is het toch helemaal niet? Jij bént gewoon slim en gemotiveerd en leuk en of je dat nou één of twee keer moet laten zien, daar hoef je je toch helemaal niet druk om te maken.
ik ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:44 schreef _aurum_ het volgende:
mag ik een PM met je bedrijfsnaam Maria? / aagje
Dank je wel. Het voelt wel heel onwerkelijk hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
30 jaar?.
Wel heel goed dat je je na al die tijd hebt weten terug te werken in het arbeidsproces!![]()
.
Maar ik ben ook wel nieuwsgierig waarom je 30 jaar niet gewerkt hebt. Heb je in de WAO gezeten? En wat ga je doen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dank je wel. Het voelt wel heel onwerkelijk hoor.
Ik ben ook heel blij. Ik heb al die tijd in de WAO gezeten en het lukte me niet om daaruit te komen. Nu is het dus wel gelukt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Yaaaay Chico! Ga je ook weer foto's posten?
[..]
Tof! En wow, ik vraag me wel af waarom 30 jaar lang niet dan! Is het een gave baan?
Ach mop toch, dat is heel begrijpelijk die onzekerheid, maar niet nodig. Je hebt voldoende gestudeerd en zelfs al voor de klas gestaan en aan jezelf en aan anderen kunnen laten zien dat je dit kán. Natuurlijk heb je nog een hele hoop te leren, je kunt niet verwachten dat jij dezelfde skills hebt als iemand met 20 jaar werkervaring, maar dat komt vanzelf wel. Kijk eens naar de dingen die je nu al hebt bereikt! Je kreeg stevige kritiek op de vorige school, die heb je ter hand genomen en je hebt jezelf verbeterd! Je bent beter gaan lesgeven! En om normaal horende les te geven als slechthorende, dat doet ook niet iedereen je zo na..quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Soms denk ik idd dat ik alleen maar zo ver ben gekomen omdat ik goed ben in het verbloemen van mijn domheid en dat ik nog wel een keer door de mand zal vallen.
En als ik erover nadenk, dan weet ik wel dat het bullshit is, maar ik heb nog maar relatief weinig kans gehad om me te bewijzen op de werkvloer. Daar komt die onzekerheid door.
Tsja, dat kan ik je niet zo 1, 2, 3 vertellen, maar dan ga ik met die persoon kijken naar wat hij denkt en voelt, op welke moment precies de angst aanwezig is, en waarvoor hij angstig is. Wat is er nog wél leuk etc. Kijken naar de doelen die iemand stelt (als je altid te hoge doelen stelt, bereik je ze nooit, stel je jezelf dus altijd teleur..), en wat technieken aanleren om het zelfvertrouwen te vergroten (verbeelding, controle over je eigen gedachten)..quote:Ben benieuwd hoe dat op te lossen is? (ik heb er ook last van, word ziek van de spanning als ik zelf moet en laatst zelfs toen mn teamgenoten het veld op gingen).
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:53 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ach mop toch, dat is heel begrijpelijk die onzekerheid, maar niet nodig. Je hebt voldoende gestudeerd en zelfs al voor de klas gestaan en aan jezelf en aan anderen kunnen laten zien dat je dit kán. Natuurlijk heb je nog een hele hoop te leren, je kunt niet verwachten dat jij dezelfde skills hebt als iemand met 20 jaar werkervaring, maar dat komt vanzelf wel. Kijk eens naar de dingen die je nu al hebt bereikt! Je kreeg stevige kritiek op de vorige school, die heb je ter hand genomen en je hebt jezelf verbeterd! Je bent beter gaan lesgeven! En om normaal horende les te geven als slechthorende, dat doet ook niet iedereen je zo na..
Als jij op zoek bent naar een nieuwe baan, is het van belang dat je in jezelf gelooft, want alleen dán zullen anderen ook in jou geloven. En om in jezelf te geloven heb je het nodig om je op je sterke punten en successen te focussen ipv op de dingen die je nog moet leren..
Je kan het, en je zult ook weer een leuke baan vinden
Het belangrijkste is om jezelf te zijn. Doe net alsof je met nieuwe buren in gesprek bent en over jezelf vertelt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:56 schreef Viking84 het volgende:
[..]Wat lief
.
En je hebt gelijk. Overigens wil ik één dezer dagen gewoon eens een soort lijstje maken met dingen die ik bereikt heb, voorbeelden van vaardigheden die belangrijk zijn op de werkvloer. Dan wordt het allemaal iets concreter en heb ik ook iets om op terug te vallen.
Oh super!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:52 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben ook heel blij. Ik heb al die tijd in de WAO gezeten en het lukte me niet om daaruit te komen. Nu is het dus wel gelukt.
Ik ga als administratief medewerkster op een woningbureau beginnen. Heel leuk!
Van dattem! Calikuiken, je kan dit soort dingen altijd goed verwoorden zeg!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:53 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ach mop toch, dat is heel begrijpelijk die onzekerheid, maar niet nodig. Je hebt voldoende gestudeerd en zelfs al voor de klas gestaan en aan jezelf en aan anderen kunnen laten zien dat je dit kán. Natuurlijk heb je nog een hele hoop te leren, je kunt niet verwachten dat jij dezelfde skills hebt als iemand met 20 jaar werkervaring, maar dat komt vanzelf wel. Kijk eens naar de dingen die je nu al hebt bereikt! Je kreeg stevige kritiek op de vorige school, die heb je ter hand genomen en je hebt jezelf verbeterd! Je bent beter gaan lesgeven! En om normaal horende les te geven als slechthorende, dat doet ook niet iedereen je zo na..
Als jij op zoek bent naar een nieuwe baan, is het van belang dat je in jezelf gelooft, want alleen dán zullen anderen ook in jou geloven. En om in jezelf te geloven heb je het nodig om je op je sterke punten en successen te focussen ipv op de dingen die je nog moet leren..
Je kan het, en je zult ook weer een leuke baan vinden
Je krijgt er inderdaad veel zelfvertrouwen van als je een keer iets nieuws probeert en ziet dat het lukt. Maar als ik van mijn "werkervaring" iets geleerd heb, dan zijn het niet specifieke vaardigheden, maar juist dat het niet erg is als ik iets nog niet kan omdat ik van mezelf weet dat ik het kan leren als dat nodig is. De vaardigheden die je nodig hebt zijn toch overal weer anders. Het gaat erom dat jij iemand bent die als ze iets niet kan net zo lang aanpakt en doorgaat tot ze het wél kan. Dat heb je tot nu toe echt wel laten zien! Wat willen ze nog meer?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Soms denk ik idd dat ik alleen maar zo ver ben gekomen omdat ik goed ben in het verbloemen van mijn domheid en dat ik nog wel een keer door de mand zal vallen.
En als ik erover nadenk, dan weet ik wel dat het bullshit is, maar ik heb nog maar relatief weinig kans gehad om me te bewijzen op de werkvloer. Daar komt die onzekerheid door.
hahaha, ben ik toch ook een soort vanquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Van dattem! Calikuiken, je kan dit soort dingen altijd goed verwoorden zeg!![]()
Je moet gewoon coach worden ofzo!
*kuch* syllogismen, *kuch* --> kortom, helemaal eens met bovenstaandequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je krijgt er inderdaad veel zelfvertrouwen van als je een keer iets nieuws probeert en ziet dat het lukt. Maar als ik van mijn "werkervaring" iets geleerd heb, dan zijn het niet specifieke vaardigheden, maar juist dat het niet erg is als ik iets nog niet kan omdat ik van mezelf weet dat ik het kan leren als dat nodig is. De vaardigheden die je nodig hebt zijn toch overal weer anders. Het gaat erom dat jij iemand bent die als ze iets niet kan net zo lang aanpakt en doorgaat tot ze het wél kan. Dat heb je tot nu toe echt wel laten zien! Wat willen ze nog meer?
Ja okee da's waarquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:12 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
hahaha, ben ik toch ook een soort vanmental*coach
Thank you for the complimentquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja okee da's waarNouja, dan zit je in ieder geval sowieso in het juiste veld
Ja nou!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oh super!Goed dat je eruit bent gekomen, en dan meteen zo'n baan hebt gevonden, je kunt het slechter treffen denk ik zo!
Coolquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja nou!
Ik heb een omscholing via UWV gevolgd. En nadat ik daar een diploma voor had gehaald, ben ik voor niets gaan werken bij bedrijven. In het kader van werkervaring opdoen.
Ik kon bij al die bedrijven lekker meedraaien, maar aangezien de werkgelegenheid behoorlijk in het slop was geraakt, kon geen van die bedrijven mij in loondienst nemen. Er werden alleen maar mensen ontslagen.
Dit was één van de bedrijven waar ik zonder betaling heb meegedraaid. En nu hadden ze een tijdelijke werkplaats open en die boden ze mij aan.
Die heb ik natuurlijk met beide handen aangepakt!
Met een beetje geluk kan ik misschien wel langer blijven. Maar in ieder geval is dit een goed begin.
Wčl mooi, ik zie niks aan meuk!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:33 schreef Jagärtrut het volgende:
Tijd voor een lijstje:
O: yoghurt met muesli
B: 30 minuten wandelen
T: 1 boterham met kaas
L: grote kom tomatensoep met beetje brood
T: sinaasappel
T: misschien nog wat brood
b: 30 minuten wandelen
D: Een thaise biefsalade met mango en sla, brood?
Wat veel brood, maar het kwam niet anders uit vandaag...
quote:
Komt vast door de broccoliquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:56 schreef _Calimero_ het volgende:
En gister:
O: 2x brood met 2 eieren, mini yoghurtje
L: 3 kaasstengels die afgebakken moesten worden maar dat zag ik te laat![]()
D: camembert dingessen met vruchtencompote, brood met roomboter & haring
t; cashewnoten.
Groente??? Fruit???to myself
Ik heb al dagen geen meuk gehad. Ja, gister ovenfrietjes..maar dat vindi k ook geen meuk!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wčl mooi, ik zie niks aan meuk!
Nee niet echt, maar ik was in het winkelcentrum, en had verder niks te eten & het was al half 3 dus de honger overwonquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Waren ze desondanks wel lekker?
Vervelend.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:20 schreef Swietje het volgende:
Tering. Ik ben heel veel aangekomen.
Misschien moet je op de ene wat leuke bloemetjes borduren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:24 schreef sigme het volgende:
Natuurlijk wil ik m'n bestelde maatpakje! Ten eerste heb ik daarvan de helft al betaald, en ten tweede was de bedoeling om wat minder steeds in dezelfde kleren op kantoor te verschijnen. In exacte kopieën, tsja hmm tsja, nou, dat varieert niet echt lekker, zeg maar.
45 km/h?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:02 schreef loveli het volgende:
Da flut. Moet dingen gaan regelen en daarbij moet ik eerst langs bij iemand met het iq van een halve kiwi en het tempo van een spermatozoide.
Sterkte dan maarquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:05 schreef loveli het volgende:
Da's de snelheid van ejaculaat. Ik geloof dat de gemiddelde spermatozoide 3mm per minuut aflegt.
Kan pas over 2 weken een afspraak makenquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:09 schreef neen het volgende:
Ach loveli, volgens mij heeft druk erop zetten dan alleen maar een averechtse werking. Pak een kopje koffie en zorg dat die persoon er iig mee bezig is.
Succes ermee
Daar zou je inderdaad best een punt kunnen hebben V1z0r. Volgens mij eet ik ook altijd meer rijst en pasta als 'gemiddeld' zeg maar aanbevolen is. Brood valt vaak wel mee... Thnx voor de tip.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:50 schreef V1z0R het volgende:
Dat ziet er al beter uit Perr![]()
Swietje, volgens mij zijn je lijstjes ook altijd vrij hoog in de koolhydraten, misschien die wat minderen?!
Sigme's biobig-ballen
Dat krijg je dan altijd een dag van te voren te horen...
Collega morgen nog steeds ziek waarschijnlijk, dus ik moet z'n presentatie overnemen
In een dag proberen in te lezen in andermans werk van 3mnd. en de presentatie in elkaar knutselen...
Maar ik wil vanavond sporten! Dus dat wordt tot 01:00 met werk bezig vanavond
En dan ook echt helemaal niets... Uh.. je moet een brief schrijven aan ***(functie).quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Kan pas over 2 weken een afspraak maken
Die persoon moet me verder helpen, maar weet zelf niet van de hoed en de rand. Right.
Ja maar, ik eet wel genoeg avondeten. En ehrm, eigenlijk heb ik verder geen excuusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee. Zit gewoon niet zo lekker in mn vel. En op de een of andere manier compenseer ik dat door overdag zo goed als niks te eten. Mis het ook totaal niet. Krijg pas honger bij het avondeten. Daar eet ik dan wel weer genoeg van, maar ja. In totaal blijft het bagger.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:40 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat is inderdaad niet zo best Coco, hoe komt het?
Hihi, *boks*quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Coco, je doet een XM'etje, maar dan erger.
Volhouden neen, je kunt het! Om de een of andere reden kan ik altijd beter dingen voor een ander doen dan voor mezelf. Als dat de manier is om de opdracht uiteindelijk afte ronden met een mooie 5.5, dan is het toch ok?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:57 schreef neen het volgende:
Ik heb ook weer eens mot met een leraar en ik vind dat natuurlijk terecht. Dikke prima ja conleche ik weet hetmaar ik heb dan het gevoel als ik een opdracht voor haar moet maken ipv voor mezelf. Ik moet hem sowieso af hebben en goed ook want dan heb ik volgens mijn verstand nog steeds het recht commentaar te leveren. Maar mijn gevoel zegt dat het een onsympathiek mens is waar niet mee te praten valt en ik heb gelijk dus eigenlijk zou ik moeten weigeren dit werk te doen.
Al die leraren en leraressen pak ik natuurlijk zo in met al mijn charmes maar deze valt op vrouwen dus die trapt er gewoon niet in.
De periode nog maar 4 dagen begonnenquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Volhouden neen, je kunt het! Om de een of andere reden kan ik altijd beter dingen voor een ander doen dan voor mezelf. Als dat de manier is om de opdracht uiteindelijk afte ronden met een mooie 5.5, dan is het toch ok?
Uit nieuwsgierigheid: wat voor opdracht is het?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:57 schreef neen het volgende:
Ik heb ook weer eens mot met een leraar en ik vind dat natuurlijk terecht. Dikke prima ja conleche ik weet hetmaar ik heb dan het gevoel als ik een opdracht voor haar moet maken ipv voor mezelf. Ik moet hem sowieso af hebben en goed ook want dan heb ik volgens mijn verstand nog steeds het recht commentaar te leveren. Maar mijn gevoel zegt dat het een onsympathiek mens is waar niet mee te praten valt en ik heb gelijk dus eigenlijk zou ik moeten weigeren dit werk te doen.
Al die leraren en leraressen pak ik natuurlijk zo in met al mijn charmes maar deze valt op vrouwen dus die trapt er gewoon niet in.
DOE NORMAAL!!!!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:09 schreef loveli het volgende:
Lijstje
O: yoghurt + hagelslag
T: koffie
T: chips
L: chips
T: chips
Sorry, maarquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:57 schreef neen het volgende:
Al die leraren en leraressen pak ik natuurlijk zo in met al mijn charmes maar deze valt op vrouwen dus die trapt er gewoon niet in.![]()
Dat bedoel ik niet. Ik vind het gewoon grappigquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Alsof een docente niet op vrouwen kan vallen.
Dat is bullshit. Maar je hebt wel een glijdende schaal. En het is niet gezond om je helemaal aan de uiteinden van die schaal te bevinden, dan word je ofwel een homohatende hetero ofwel een mannenhatende lesbo/vrouwenhatende homoquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:28 schreef MevrouwPuff het volgende:
Niemand is 100% homo of hetero. Althans, dat zei meneer Kinsey.
Eens met ^^ .quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:09 schreef conleche het volgende:
[..]
DOE NORMAAL!!!!!![]()
hoe zou het met haar zijn eigenlijk? Nooit meer wat van gehoord.....
Dan ben jij gewoon een 0. Je hebt de geldigheid van de schaal nog niet ontkrachtquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:44 schreef loveli het volgende:
Kan vrouwen best mooi vinden, maar doe mij maar een vent. Voor mezelf geloof ik niet zo in die schaal.
Ik heb nog wat overquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:44 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Eens met ^^ .
En nu wil ik chips![]()
Ai. Klinkt niet echt betrouwbaarquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:45 schreef Viking84 het volgende:
Ik kwam trouwens een vacature tegen ergens en toen ik op dat bedrijf ging googlen vond ik helemaal niks en ook hun website was volkomen blanco. Raar toch? En ze bestaan al 15 jaar, hoe kom je aan opdrachtgevers als je niet eens googlebaar bent?. Ik begin te vermoeden dat het een soort van grap is ofzo, net als wanneer vacatures in pseudo-Latijn worden opgesteld.
Kom je het langsbrengen? Ik heb wat te vieren en vanavond ben ik zieligquote:
En na mijn laatste ervaring heb ik het een beetje gehad met vreemde zaakjes, dat snap je welquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ai. Klinkt niet echt betrouwbaar.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En na mijn laatste ervaring heb ik het een beetje gehad met vreemde zaakjes, dat snap je wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Maar ik ben wel geneigd om eens een mailtje te sturen, puur om te vragen waarom hun website het niet doet en waarom ik negens informatie kan vindenquote:
wtfquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:47 schreef Viking84 het volgende:
Die schaal werd ook eens behandeld bij Oprah (of was het nou dr. Phil?). Je bent een 6 als je als man alleen met een vrouw kunt vrijen met een foto van een man in je hand, werd toen gezegd.
Overigens was er toen een bloedmooie vrouw in het programma!.
Helaas moet ik werken en ligt het restant chips net in de kliko, waar het hoort.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:47 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Kom je het langsbrengen? Ik heb wat te vieren en vanavond ben ik zielig. Allebei op zich al reden genoeg toch?
Bummerquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Helaas moet ik werken en ligt het restant chips net in de kliko, waar het hoort.
Lekker! Ik ga nu ook boodschappen doen. Misschien wil ik dat ook wel etenquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:20 schreef Jagärtrut het volgende:
oi, dat was moeilijk, door een gevulde supermarkt lopen met enorme honger. OMdat ik de helft van de ingredienten voor m'n thaise salade met biefstuk niet kon vinden, eet ik nu ovenfrietjes met broccoli en biefstuk. Mag ook wel, want m'n lijstje is nog aardig mager, vind ik:
(in de herhaling)
B: 30 minuten wandelen
O: yoghurt met muesli
T: boterham met kaas
L: grote kom tomatensoep, klein beetje brood
T: sinaasappel
D: ovenfrietjes met broccoli en biefstuk
Ik google net even (Nike+ manual entry) en helaas: het kan niet...quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:20 schreef _Calimero_ het volgende:
ohhhwww mijn ipod liep vast en nu staat ie niet geregistreerd.
Maar 5 km hardgelopen a 11.4 km/h. Superzonde dat deze niet bij de nike plus pagina komt te staan nu.
Vik weet jij of je ook handmatig kan invoeren??
Jammer want ondanks dat ik me nog niet lekker voel, was het wel een goed rondje dus!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:22 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik google net even (Nike+ manual entry) en helaas: het kan niet...
Maar ik kijk nog even verder voor je, want de link waar ik keek dateert van 2009 en misschien is er een andere oplossing.
Ik was wel heel trots op mezelf. Zeker omdat m'n lievelingskoekjes (chocoladecantuccini) in de aanbieding waren...quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:22 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Lekker! Ik ga nu ook boodschappen doen. Misschien wil ik dat ook wel eten![]()
of toch pasta met tonijn,...?? of.... in ieder geval met honger naar de supermarkt. Hoop dat ik net zo sterk bij als jij Jagar
Daar zou ik ook stevig van balen idd. Mijn iPod loopt trouwens ook regelmatig vast icm de receiver. Laatst wilde hij niet eens resetten. Gelukkig is het nog niet gebeurd dat hij tijdens het syncen vastliep.quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:24 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Jammer want ondanks dat ik me nog niet lekker voel, was het wel een goed rondje dus!
Wat zij zegtquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:44 schreef loveli het volgende:
Kan vrouwen best mooi vinden, maar doe mij maar een vent. Voor mezelf geloof ik niet zo in die schaal.
Hallelujaquote:Op donderdag 27 januari 2011 18:20 schreef _Calimero_ het volgende:
ohhhwww mijn ipod liep vast en nu staat ie niet geregistreerd.
Maar 5 km hardgelopen a 11.4 km/h. Superzonde dat deze niet bij de nike plus pagina komt te staan nu.
Oh die heb ik ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:54 schreef Syrena het volgende:
Vandaag grijze nagellak gekocht. Naam van de kleur: London's weather forecast![]()
Nu nog leren om netjes te lakken
Wel gezond! (nou ja behalve t biertje dan... maar hop is wel weer goed voor je haarquote:Op donderdag 27 januari 2011 20:08 schreef sigme het volgende:
• 300 ml melk
• 2 witlof, 1,5 gebakken ei, schep mayo, wat ham & kaas
• 250ml franse kwark
• 1/2 blik capucijners, 1/4 runderrookworst, bleekselderij & komkommer
• 1 kasteelbier tripel (11%, ik typ nu nog scheef)
• avondeten: zilvervliesrijst, kabeljouwfilet, gerookte haring, komkommer, champignons
• toe: 250ml turkse yoghurt (8%)
Niet koolhydraatarm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |