Goedzo! ik ga morgenavond weer!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik wilde nog gaan hardlopen, maar het is koud en ik heb barstende koppijn van alle toestanden van vandaag, dus ik ga lekker op tijd naar bed en loop morgenochtend wel hard.
Ook goedzo en wat oooehhs en aahhhs voor jouquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:15 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook weer eens hardgelopen, albeit niet meer dan ruim 4 km. Maar ik was bijna thuis en rook de stal.
Oeeeeeeehquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:15 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook weer eens hardgelopen, albeit niet meer dan ruim 4 km. Maar ik was bijna thuis en rook de stal.
Eerste is romantischquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:19 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ga mijn verslaglegging afronden en ook een film kijken denk ik.
Heb 3 nieuwen: the notebook, the reader en he's just not that into you
Hmm, welke zal ik gaan kijken?
ik heb vanmorgen 45 minuten gewandeld, en vanmiddag anderhalf uur gevolleybald.quote:
Oeeeeeeehquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb vanmorgen 45 minuten gewandeld, en vanmiddag anderhalf uur gevolleybald.
En ik eet door de weeks geen zoetigheid meer!
ja, boeh....quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb twee keer een bak slagroom met hagelslag opgegeten.
Oeh?
Oehquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb twee keer een bak slagroom met hagelslag opgegeten.
Oeh?
Herkenbaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, boeh....
Nu ik al 2 weken zo gezond bezig ben, wil ik zo graag resultaat zien. Dus elke dag kijk ik in de spiegel of m'n buikje al weg is...
Dat heb ik al na 1 dag meer bewegen dan andersquote:
Ja, dat is wel heel weinig, straks nog een gekookt eitje en een bak kwark?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:25 schreef Tamashii het volgende:
O: Ontbijtdrank met vezels.
L: Twee boterhammen met pindakaas.
A: Goulash met aardappelen.
T: ijs
T: 2 kiwi's
S: Begonnen met hardlopen, 20 min.
S: Uur gefietst.
filet americainquote:
Thanks voor je bericht, maar ik kan gewoon niet meer eten.... Ik heb geen honger verder... Probeer bij de lunch al meer boterhammen te nemen, soms 3 of 4. Of crackers. Maar ik kan gewoon niet meer op...quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, dat is wel heel weinig, straks nog een gekookt eitje en een bak kwark?
Thumbs up voor het sporten iedereen!
Lijst:
O: boterham fa, boterham kaas, beschuit jam en beker melk
T's: minneola, peer
S: 1.15 uur wandelen
L: boterham fa, boterham chirozo, cracker smeerkaas
T's: appel, krentenbol met roomboter, blokje chocola met geroosterde zaden
D: 2 gevulde paprika's (gehakt, ei, rijst, enz...) 4 gevulde champignons. Allen bedekt met wat kaas.
T: 450 gram magere kwark met zoetstof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |