abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 januari 2011 @ 19:44:49 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_91907982
Het vorige deel: Slank hekje 1315 - waar ik even afgeleid werd

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 26 januari 2011 @ 19:45:11 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91907999
O+.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 26 januari 2011 @ 19:45:58 #3
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_91908044
Dat lijstje wordt steeds korter :D
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 26 januari 2011 @ 19:46:40 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91908084
:r familie :r
Had ik al :r familie :r gezegd?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 26 januari 2011 @ 19:47:00 #5
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_91908099
Jammer vik dat je het niet hebt gehaald, maar idd fijn dat je een keer zo'n ervaring hebt mogen opdoen. ben je volgende keer vast minder zenuwachtig omdat je een beetje beter weet wat je te wachten staat!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_91908115
Aai voor Tink en Vik :*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 26 januari 2011 @ 19:47:19 #7
38396 mazaru
pi_91908119
quote:
13s.gif Op woensdag 26 januari 2011 19:46 schreef Tinkepink het volgende:
*O*
Mee eens is!! *O*
  woensdag 26 januari 2011 @ 19:47:29 #8
277802 _Calimero_
pi_91908123
quote:
Ach, wat scheel eraan de familie? Ruzie? beperken ze je? zijn ze gewoon allemaal stom vandaag?
pi_91908166
quote:
:*

Zo, heerlijk gevolleybald, daarna heerlijk gedouched. Nu wachtne totdat m'n ovenfrietjes klaar zijn. Ik heb nogal honger, dus het zijn er vrij veel geworden...
pi_91908172
What's up, Tink? -O- :*

En jammer Vik, maar zo te horen kan je beter ergens anders aan de slag! :Y (ik bedoel qua gebouw en locatie enzo hč, niet op basis van die stomme testjes :+ )
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 26 januari 2011 @ 19:49:07 #11
38396 mazaru
pi_91908202
quote:

;)
pi_91908203
Zelfs de tweede a in Jagärtruts nickname is bij mij een ruitje met een vraagteken er in! :D
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 26 januari 2011 @ 19:49:16 #13
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91908205
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 19:47 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ach, wat scheel eraan de familie? Ruzie? beperken ze je? zijn ze gewoon allemaal stom vandaag?
Iets met prioriteiten die nooit bij mij liggen. Echt nooit dus. :r
Ik weet meteen weer waarom ik ver weg woon :')
pi_91908262
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 19:49 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

De afstand Duitsland Nederland zal altijd kleiner zijn dan die afstand andersom... :*
  woensdag 26 januari 2011 @ 19:51:37 #15
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91908324
Daglijst
o. 4 kleine pannenkoekjes met een beetje stroop
s. half uur stevig wandelen.
t. pistolet met oude kaas
l. 2 boterhammen + avocado
t. 4 koekjes
d. 500 gram witlof + 1,5 rundervink + bakje dubbelvla
pi_91908348
Oh, en ik ben zo trots op mijn lijstje vandaag! *) Ik was de hele dag alleen thuis en er lagen ook nog lekkere dingetjes in de kast en daar ben ik dus vanaf gebleven :7

O: 2 crackers geitenkaas, boterham hummus, gekookt ei, mineola
S: uurtje bodypump & uurtje bodybalance
L: kom pompoensoep, 2 crackers kaas
T: kom pompoensoep, 2 crackers geitenkaas, banaan
D: spinazie schotel uit de oven (rundergehakt, ui, spinazie, aardappelpuree)
T: bakje vanille vla

Over het geheel genomen zal het vast nog niet perfect zijn, maar ik ben tevreden O+
pi_91908355
Balen, Viking!
Heb je nog een ijzer in het vuur?
pi_91908397
Hee Lau! :W

Ik krijg opeens trek in chocoladetaart :') _O-
  woensdag 26 januari 2011 @ 19:53:08 #19
277802 _Calimero_
pi_91908411
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 19:49 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Kutgevoel als je nooit eens op de eerste plek kan staan inderdaad.
In dat geval doe ik even met je mee: :r
  woensdag 26 januari 2011 @ 19:53:12 #20
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91908415
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 19:52 schreef Laureline het volgende:
Balen, Viking!
Heb je nog een ijzer in het vuur?
Working on it :Y.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 26 januari 2011 @ 19:53:56 #21
277802 _Calimero_
pi_91908442
WOW weten jullie dat ik al 23 dagen geen suiker heb gegeten :o (lees: niet gesnoept!) op die ene keer na dan, dat ik dacht dat het suikervrij was en dat niet zo bleek :')
  woensdag 26 januari 2011 @ 19:54:19 #22
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91908464
quote:
4s.gif Op woensdag 26 januari 2011 19:53 schreef _Calimero_ het volgende:
WOW weten jullie dat ik al 23 dagen geen suiker heb gegeten :o (lees: niet gesnoept!) op die ene keer na dan, dat ik dacht dat het suikervrij was en dat niet zo bleek :')
Dat vind ik knap. Is het makkelijk?
pi_91908466
quote:
4s.gif Op woensdag 26 januari 2011 19:53 schreef _Calimero_ het volgende:
Dat vind ik echt knap! :o *O*
  woensdag 26 januari 2011 @ 19:58:05 #24
277802 _Calimero_
pi_91908661
Het is echt véél makkelijker dan ik ooit had gedacht. De eerste 1, anderhalve week was het moeilijkste maar je taalt er echt gewoon véél minder naar, als het minder in je lijf zit. (en trust me, de maanden ervoor had ik echt véél suiker gegeten. zoveel koekjes, chocola etc...).
Soms denk ik wel 'oh ik heb zin in dit of dat, maar dat mag niet. He, jammer' maar dat is het dan eigenlijk ook wel *)
pi_91908748
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 19:52 schreef Goodbye het volgende:
Hee Lau! :W

Ik krijg opeens trek in chocoladetaart :') _O-
O mčn, de mini en de meneer hadden zo'n geweldig machtige gebakken met kerst! Met een bodem van bastognekruimels :9
Tegenwoordig ben ik niet meer zo zoetverslaafd, het zijn nu meer drank en hartige hapjes die het hem doen c_/
  woensdag 26 januari 2011 @ 19:59:47 #26
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91908766
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 19:58 schreef _Calimero_ het volgende:
Het is echt véél makkelijker dan ik ooit had gedacht. De eerste 1, anderhalve week was het moeilijkste maar je taalt er echt gewoon véél minder naar, als het minder in je lijf zit. (en trust me, de maanden ervoor had ik echt véél suiker gegeten. zoveel koekjes, chocola etc...).
Soms denk ik wel 'oh ik heb zin in dit of dat, maar dat mag niet. He, jammer' maar dat is het dan eigenlijk ook wel *)
Ik herinner me dat het inderdaad zo werkt. Toch blijft het knap. ik kan het alleen als ik echt een stok achter de deur heb (lees: 10 kilo overgewicht)
pi_91908787
Waarom zie ik overal vierkantjes waar ik of iemand anders een accent typ(t)?
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:01:04 #28
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_91908840
Knap Cali!! Nou ben ik meer van de hartige maar dat zou ook wel zo werken.

God straft meteen: Ik likte een toetje af en nu heb ik een snee in mijn tong door de folie :')
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:01:27 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91908858
quote:
11s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:00 schreef Laureline het volgende:
Waarom zie ik overal vierkantjes waar ik of iemand anders een accent typ(t)?
Heb ik ook hoor.
Niet meer actief op Fok!
pi_91908899
Ik ben ook niet meer zoetverslaafd!! Ik ben zelfs de taart in de oven vergeten bedenk ik me nu. Even invriezen maar. Ik kan nu eindelijk gewoon een normale portie van iets nemen en niet direct alles opeten. De grootste truc daarvoor is om nķķit iets lekkers te eten als je trek hebt. Maar altijd als klein extraatje na je normale eten.

:* voor Vik en Tink!
pi_91908969
quote:
10s.gif Op woensdag 26 januari 2011 19:59 schreef Laureline het volgende:

[..]

O mčn, de mini en de meneer hadden zo'n geweldig machtige gebakken met kerst! Met een bodem van bastognekruimels :9
Tegenwoordig ben ik niet meer zo zoetverslaafd, het zijn nu meer drank en hartige hapjes die het hem doen c_/
Oh heerlijk :9 Ik ben nog steeds zoetekauw ten top. Alle hartige zooi kan ik rustig laten staan, maar chocola of taart of weet ik het wat.. O+

Maar ik doe het nu toch maar even niet _O- Al heb ik enorm veel zin om zelf weer eens iets te bakken! Misschien dat ik dit weekend of volgende week brownies ga maken.
pi_91908984
?, Ik ben een Vos, was dik, ben nu slank....
Hoezo niet slim als een Vos?
pi_91909033
Waar zijn mijn oeh's en ah's voor het volgen van twee sportlesjes ;(
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:05:41 #34
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_91909077
GB

Ik zie ruitjes met vraagtekens (firefox)
pi_91909151
Ik ook, is al sinds gisteren zo. Af en toe ververst het gebeuren en heb ik er geen last van :P
pi_91909153
Oe aah!

Wat mij wel hielp bij zoete trek was wat kwark nemen, die Optimel appel/kaneel was erg lekker. Dat tikt niet zo aan als iets 'echts'.
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:07:07 #37
277802 _Calimero_
pi_91909156
Hier zijn ze GB;

_O_ OOOEEEHHHH wat goed van je! _O_ AAAHHHH wat zal jij nu strak, sterk en gezond zijn!! _O_
EUUUHHHH dat was 'm! w/
pi_91909213
quote:
12s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:04 schreef Goodbye het volgende:
Waar zijn mijn oeh's en ah's voor het volgen van twee sportlesjes ;(
Ik zeg oeh! (Oeh!)
Ik zeg ah! (Ah!)
Ik zeg oeh! (Oeh!)
Oeh! (Oeh!)

Vrij naar Normaal.
pi_91909217
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:07 schreef _Calimero_ het volgende:
Hier zijn ze GB;

_O_ OOOEEEHHHH wat goed van je! _O_ AAAHHHH wat zal jij nu strak, sterk en gezond zijn!! _O_
EUUUHHHH dat was 'm! w/
Alleen de oeh's en ah's zouden al voldoende zijn geweest hoor, maar dit is ook fijn :7 :+
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:08:16 #40
277802 _Calimero_
pi_91909223
Ik zou wellicht nog best een stapje verder er in willen gaan, maar dan moet je denk ik best veel extra moeite doen: álles gaan checken, veel zelf gaan maken etc, en ik ben nogal van het gemak, dus ik denk dat ik dat maar niet ga doen :')
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:08:59 #41
277802 _Calimero_
pi_91909266
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:08 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Alleen de oeh's en ah's zouden al voldoende zijn geweest hoor, maar dit is ook fijn :7 :+
Jah nou niet gaan zeuren he! Ik haal ze zo weer weg hoor o|O
pi_91909310
quote:
12s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:07 schreef Laureline het volgende:
Oe aah!

Wat mij wel hielp bij zoete trek was wat kwark nemen, die Optimel appel/kaneel was erg lekker. Dat tikt niet zo aan als iets 'echts'.
Ik ben dan zo'n type die eerst zoete kwark gaat eten, maar zich dan uiteindelijk alsnog niet in kan houden.

Ik kan tegenwoordig wel een stuk beter maat houden (1 koekje in plaats van een half pak, 2 stukje chocola in plaats van de halve/hele reep) :Y
pi_91909331
quote:
12s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:08 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Jah nou niet gaan zeuren he! Ik haal ze zo weer weg hoor o|O
Dit is ook fijn, zei ik toch :D O+
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:10:10 #44
277802 _Calimero_
pi_91909340
Volgens mij heb ik een hele leuke nieuwe casus. Weinig problemen, alleen echt last van wedstrijd*spanning *O* (voor mij dan, niet voor de sporter in kwestie, want das erg vervelend voor hem,. maarja ik ga 'm daarvanaf helpen natuurlijk *) )
pi_91909399
Maar dank allen, mijn dag is weer goed *;
pi_91909417
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Volgens mij heb ik een hele leuke nieuwe casus. Weinig problemen, alleen echt last van wedstrijd*spanning *O* (voor mij dan, niet voor de sporter in kwestie, want das erg vervelend voor hem,. maarja ik ga 'm daarvanaf helpen natuurlijk *) )
Leuk! :Y
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:11:30 #47
277802 _Calimero_
pi_91909426
Wassie toch al door het sporten?
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:12:11 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_91909475
Ik wilde nog gaan hardlopen, maar het is koud en ik heb barstende koppijn van alle toestanden van vandaag, dus ik ga lekker op tijd naar bed en loop morgenochtend wel hard ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_91909493
quote:
12s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:11 schreef _Calimero_ het volgende:
Wassie toch al door het sporten?
Ja, maar die high was nu wel zo ongeveer op zijn eind. :P
pi_91909632
Mijn vriend is voor het eerst in twee weken eens voor half negen thuis, dus we gaan zo lekker een filmpje kijken O+
pi_91909702
Ik heb ook weer eens hardgelopen, albeit niet meer dan ruim 4 km. Maar ik was bijna thuis en rook de stal. :+
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:16:10 #52
277802 _Calimero_
pi_91909721
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik wilde nog gaan hardlopen, maar het is koud en ik heb barstende koppijn van alle toestanden van vandaag, dus ik ga lekker op tijd naar bed en loop morgenochtend wel hard ^O^.
Goedzo! ik ga morgenavond weer!
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:18:11 #53
277802 _Calimero_
pi_91909833
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:15 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook weer eens hardgelopen, albeit niet meer dan ruim 4 km. Maar ik was bijna thuis en rook de stal. :+
Ook goedzo en wat oooehhs en aahhhs voor jou ^O^
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:19:03 #54
277802 _Calimero_
pi_91909891
Ik ga mijn verslaglegging afronden en ook een film kijken denk ik.
Heb 3 nieuwen: the notebook, the reader en he's just not that into you

Hmm, welke zal ik gaan kijken?
pi_91909926
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:15 schreef conleche het volgende:
Oeeeeeeeh

Aaaaaaaah

B-)
pi_91909940
O: Brinta
T: Snee met kipfilet
L: Twee sneetjes met kipfilet, cup a soup kip
T: Appel
T: Senseo choco (gatver)
D: Snijbonenstamp met spekjes
T: Griekse yoghurt met een lepel kersenjam & hagelslag
T: Handje droptoppers

En die droptoppers blijven roepen ;( Must resist!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_91909973
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:19 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ga mijn verslaglegging afronden en ook een film kijken denk ik.
Heb 3 nieuwen: the notebook, the reader en he's just not that into you

Hmm, welke zal ik gaan kijken?
Eerste is romantisch *;
Tweede is mooi, maar wat serieuzer
Derde is vast pulp, maar ik vond hem zoooo leuk :D :@
pi_91910003
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:19 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oeeeeeeeh

Aaaaaaaah

B-)
ik heb vanmorgen 45 minuten gewandeld, en vanmiddag anderhalf uur gevolleybald.

En ik eet door de weeks geen zoetigheid meer!
pi_91910057
Ik heb twee keer een bak slagroom met hagelslag opgegeten.

Oeh?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_91910066
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:20 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ik heb vanmorgen 45 minuten gewandeld, en vanmiddag anderhalf uur gevolleybald.

En ik eet door de weeks geen zoetigheid meer!
Oeeeeeeeh

Aaaaaaaah

_O-

Nu ga ik maar gauw een filmpje kijken, fijne avond iedereen and lots of oeh's and ah's toegewenst! O+
pi_91910088
Dat laatste klinkt een beetje vunzig. Da was niet de bedoeling :P
pi_91910094
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:21 schreef DevilsAndDust het volgende:

Oeh?
ja, boeh....

Nu ik al 2 weken zo gezond bezig ben, wil ik zo graag resultaat zien. Dus elke dag kijk ik in de spiegel of m'n buikje al weg is... 8)7
pi_91910103
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:21 schreef DevilsAndDust het volgende:

Oeh?
Oeh :9~
pi_91910115
Morgen naar de kapper :7 dat is tenminste het plan. Ik zou eigenlijk werken, maar er is nog geen toestemming van de grote baas oh wat erg... not... Ik heb alleen mijn mams nog niet gebeld om te melden dat ik vrij heb en nu voel ik me schuldig :@ maar ik weet gewoon dat ik meer gedaan krijg als ik eerst naar de kapper & apotheek & supermarkt ga, in mijn eentje.

En het is ook beter voor me, want ik merk dat ik 'm alweer zit te knijpen bij het idee dat ik morgen alleen door het dorp moet rijden en gaan parkeren enzo.

En als ik dat zo aan mijn mams zeg dan snapt ze me we. Dus oO<
pi_91910116
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:22 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, boeh....

Nu ik al 2 weken zo gezond bezig ben, wil ik zo graag resultaat zien. Dus elke dag kijk ik in de spiegel of m'n buikje al weg is... 8)7
Herkenbaar _O-
pi_91910217
O: Ontbijtdrank met vezels.
L: Twee boterhammen met pindakaas.
A: Goulash met aardappelen.
T: ijs
T: 2 kiwi's

S: Begonnen met hardlopen, 20 min.
S: Uur gefietst.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_91910220
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:23 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Herkenbaar _O-
Dat heb ik al na 1 dag meer bewegen dan anders :+
Ik wou dat ze een medicijn hadden waarmee je meer zin kreeg in sporten. Ik ga mijn zus eens mailen dat ze dat eens moet gaan uitvinden.
pi_91910454
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 19:47 schreef Syrena het volgende:
Aai voor Tink en Vik :*
^^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:30:08 #69
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_91910479
quote:
14s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:25 schreef Tamashii het volgende:
O: Ontbijtdrank met vezels.
L: Twee boterhammen met pindakaas.
A: Goulash met aardappelen.
T: ijs
T: 2 kiwi's

S: Begonnen met hardlopen, 20 min.
S: Uur gefietst.

Ja, dat is wel heel weinig, straks nog een gekookt eitje en een bak kwark?

Thumbs up voor het sporten iedereen!

Lijst:
O: boterham fa, boterham kaas, beschuit jam en beker melk
T's: minneola, peer
S: 1.15 uur wandelen
L: boterham fa, boterham chirozo, cracker smeerkaas
T's: appel, krentenbol met roomboter, blokje chocola met geroosterde zaden
D: 2 gevulde paprika's (gehakt, ei, rijst, enz...) 4 gevulde champignons. Allen bedekt met wat kaas.
T: 450 gram magere kwark met zoetstof
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:33:26 #70
38396 mazaru
pi_91910693
Wat is een boterham fa?
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:34:29 #71
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_91910767
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:33 schreef mazaru het volgende:
Wat is een boterham fa?
filet americain :9
pi_91910790
Lijstje vandaag:

S: 1/2 uurtje spinnen
O: havermoutpap
T:100 gram ham en 25 gram roomkaas
L: restje kippenbout en 1/2 komkommer
T: 1/2 bak kwark
D: 1 zelfgemaakte hamburger met uitgebakken uitjes, salade met balsamico dressing.
T: 1/2 bak kwark en 25 gram nootjes
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:34:53 #73
38396 mazaru
pi_91910791
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ahhh :D
pi_91911023
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja, dat is wel heel weinig, straks nog een gekookt eitje en een bak kwark?

Thumbs up voor het sporten iedereen!

Lijst:
O: boterham fa, boterham kaas, beschuit jam en beker melk
T's: minneola, peer
S: 1.15 uur wandelen
L: boterham fa, boterham chirozo, cracker smeerkaas
T's: appel, krentenbol met roomboter, blokje chocola met geroosterde zaden
D: 2 gevulde paprika's (gehakt, ei, rijst, enz...) 4 gevulde champignons. Allen bedekt met wat kaas.
T: 450 gram magere kwark met zoetstof
Thanks voor je bericht, maar ik kan gewoon niet meer eten.... Ik heb geen honger verder... Probeer bij de lunch al meer boterhammen te nemen, soms 3 of 4. Of crackers. Maar ik kan gewoon niet meer op...
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:39:32 #75
38396 mazaru
pi_91911121
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:34 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Pssst ...
http://www.beehivecity.co(...)golden-cage12498876/
pi_91911730
quote:
14s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:38 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Thanks voor je bericht, maar ik kan gewoon niet meer eten.... Ik heb geen honger verder... Probeer bij de lunch al meer boterhammen te nemen, soms 3 of 4. Of crackers. Maar ik kan gewoon niet meer op...
Dat heeft volgens mij ook te maken met gewenning dus als je het langzaam opbouwt moet het lukken meer te eten.
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_91911931
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:47 schreef Swietje het volgende:

[..]

Dat heeft volgens mij ook te maken met gewenning dus als je het langzaam opbouwt moet het lukken meer te eten.
Maar dan is dat toch niet goed? Als ik gewoon gewend ben om zo weinig te eten dan kan dat toch geen kwaad? :o
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:51:15 #78
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91911983
quote:
14s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:50 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Maar dan is dat toch niet goed? Als ik gewoon gewend ben om zo weinig te eten dan kan dat toch geen kwaad? :o
Als je structureel te weinig eet gaat je lichaam in de spaarstand.
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:51:47 #79
236335 neen
schone schijn
pi_91912029
quote:
14s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:50 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest, dan ging ik er nu aan wennen om iedere dag frituur en bier te nemen.
het lijkt niet wat het is
pi_91912106
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:51 schreef neen het volgende:

[..]

Was het maar zo'n feest, dan ging ik er nu aan wennen om iedere dag frituur en bier te nemen.
Mwah dat vind ik niet helemaal eerlijk want zo eet ik niet. Volgens mij eet ik elke dag wel redelijk gezond en krijg ik genoeg vitaminen en mineralen binnen.
pi_91912134
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:51 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Als je structureel te weinig eet gaat je lichaam in de spaarstand.
Daar kan ik wel inkomen! :D
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:53:31 #82
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_91912148
quote:
Ik mag niet van mijzelf.
straks komt: iets met geheim ofzo... op rtl5? En dat mag ik ook niet :P
pi_91912245
O+ Ik heb een nieuwe Desigual tas... nr. 4 O+ :+
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:58:28 #84
236335 neen
schone schijn
pi_91912488
Nou ja dit is dan zegmaar mijn lijstje van vandaag :') er waren nog maar 2 boterhammen in da house vanochtend.
O: 2 plakjes suikerbrood
T: koffie
L: 2 boterhammen pindakaas
T: koffie
D: salade gefixt van 150g sla, anderhalf paprika en nog wat gedonder
T: water :')
Wilde nog meer kopen in de supermarkt maar ik zag dat de rij kort was dus sloot ik maar aan :') nou ja het zal wel weer.
het lijkt niet wat het is
pi_91912818
Oh ik heb flink gesnoept! Wat stom!
Nou ja- morgen beter.
pi_91913206
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:55 schreef Swietje het volgende:
O+ Ik heb een nieuwe Desigual tas... nr. 4 O+ :+
foto!
pi_91913257
Ha! Ik heb Conleche gemeet! Zo wil ik ook wel 18+ worden..
En wat een leuke galerie, fijne plaats. Met chocoladeslagroomsoesjes }:|, maar dat terzijde.

Oh ja, kennen jullie die van sigme die haar maatpakje op ging halen?
Die kwam thuis met
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_91913406
haha Sigme, hoe dat dan?
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_91913517
Oh, en ik kwam thuis met
en
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_91913895
Raar... Ik kom altijd met een kater uit Amsterdam thuis :')

Hoe bedoel je trouwens dat je ook wel zo 18+ wil worden :?
Ach en die chocoladeslagroomsoesjes heb jij er binnen een dag wel weer af, als je die er vandaag al niet afgewandeld hebt :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_91913939
Oew die linker is leukkk O+ O+

Krijg m'n tas niet mooi op de foto. -O-
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:19:40 #92
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91914018
V1z: co is een hot momma! ;). Niet dat ze momma is, maar je snapt het wel :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 26 januari 2011 @ 21:20:57 #93
38396 mazaru
pi_91914120
quote:
11s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ik mag niet van mijzelf.
straks komt: iets met geheim ofzo... op rtl5? En dat mag ik ook niet :P
The golden cage mag ik wel van mezelf. Ik hou je dan wel op de hoogte :+
pi_91914181
quote:
5s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:10 schreef Blurred86 het volgende:
haha Sigme, hoe dat dan?
Vraag niet hoe ze het gepresteerd hebben, maar ze hebben het gepresteerd om m'n vķrige bestelling te herhalen in plaats van de nieuwe bestelling uit te voeren. Ik heb dus nu exact hetzelfde (let op) jasje én rokje én broek gekregen als die ik al had.. Het is ze wel gelukt om ook de maat exact gelijk te houden, dus het zit wel perfect :+.
pi_91914308
Een jumpsuit? Wat grappig! Ik heb een jurkje met die print :s)

Oh en ik maak een fruitschaal van foldertjes :P zoals in het CRE topic!
pi_91914429
quote:
10s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:17 schreef V1z0R het volgende:
Raar... Ik kom altijd met een kater uit Amsterdam thuis :')

Hoe bedoel je trouwens dat je ook wel zo 18+ wil worden :?
Ach en die chocoladeslagroomsoesjes heb jij er binnen een dag wel weer af, als je die er vandaag al niet afgewandeld hebt :P
• 250 ml halfvolle melk
• 5 km hardlopen 10,3 km/u
• 250 ml franse kwark (3,2%)
• 1,5 gebakken ei, 10 gr spekjes, 2 witlof, 1 schep mayo
• 2 chocoladesoesjes
• 50gr pinda
• avondeten: courgette, bleekselderij, champignons, tomatensaus, blik tonijn (in olie)
• toe: 250 ml franse kwark
en wat wandelen door Amsterdam
pi_91915036
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
V1z: co is een hot momma! ;). Niet dat ze momma is, maar je snapt het wel :').
Ik vat 'm :Y

Vandaag nieuw shirt voor 't sporten gekocht, pakte dus een XXL uit het rek, wat denk je... Te groot :o
Moest dus en XL hebben...

Sigme, dat bedoel ik nou :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 26 januari 2011 @ 22:01:43 #98
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91916816
Co :9

Vik ;( :* er komt binnenkort een gave baan aan voor je, ik voel het aan m'n water 8-)

GeeBee: oeeehhh aaaahhh!! *O*

Swietje: ben benieuwd naar de tas! Online geen plaatje te vinden anders? Desigual is wel cute!

Calikuiken: oehhh en aahh voor de suikerloosheid, wat goed! Kan ik wat van leren :+

Ik ben ook goed bezig geweest, want ik was moe/duf/hangerig/meuh en heb mezelf (met een beetje inspiratie van het vriendje :')) toch naar Club Dance geweest :7 Wie wil me aanraken! (geen aanrader, want ik heb flink gezwoten :') )
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_91917089
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_91917151
Goed plan Maria :)

Ik heb een plaatje gevonden, al issie niet zo duidelijk maar toch

O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')