quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:46 schreef Tinkepink het volgende:
familie
![]()
Had ik alfamilie
gezegd?
familie
Ach, wat scheel eraan de familie? Ruzie? beperken ze je? zijn ze gewoon allemaal stom vandaag?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:46 schreef Tinkepink het volgende:
familie
![]()
Had ik alfamilie
gezegd?
familie
familie
![]()
Had ik alfamilie
gezegd?
familie
familie
![]()
Had ik alfamilie
gezegd?
familie
Iets met prioriteiten die nooit bij mij liggen. Echt nooit dus.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:47 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ach, wat scheel eraan de familie? Ruzie? beperken ze je? zijn ze gewoon allemaal stom vandaag?
De afstand Duitsland Nederland zal altijd kleiner zijn dan die afstand andersom...quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Iets met prioriteiten die nooit bij mij liggen. Echt nooit dus.![]()
Ik weet meteen weer waarom ik ver weg woon
Kutgevoel als je nooit eens op de eerste plek kan staan inderdaad.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:49 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Iets met prioriteiten die nooit bij mij liggen. Echt nooit dus.![]()
Ik weet meteen weer waarom ik ver weg woon
Working on itquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:52 schreef Laureline het volgende:
Balen, Viking!
Heb je nog een ijzer in het vuur?
Dat vind ik knap. Is het makkelijk?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:53 schreef _Calimero_ het volgende:
WOW weten jullie dat ik al 23 dagen geen suiker heb gegeten(lees: niet gesnoept!) op die ene keer na dan, dat ik dacht dat het suikervrij was en dat niet zo bleek
Dat vind ik echt knap!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:53 schreef _Calimero_ het volgende:
WOW weten jullie dat ik al 23 dagen geen suiker heb gegeten(lees: niet gesnoept!) op die ene keer na dan, dat ik dacht dat het suikervrij was en dat niet zo bleek
O mèn, de mini en de meneer hadden zo'n geweldig machtige gebakken met kerst! Met een bodem van bastognekruimelsquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:52 schreef Goodbye het volgende:
Hee Lau!![]()
Ik krijg opeens trek in chocoladetaart![]()
Ik herinner me dat het inderdaad zo werkt. Toch blijft het knap. ik kan het alleen als ik echt een stok achter de deur heb (lees: 10 kilo overgewicht)quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:58 schreef _Calimero_ het volgende:
Het is echt véél makkelijker dan ik ooit had gedacht. De eerste 1, anderhalve week was het moeilijkste maar je taalt er echt gewoon véél minder naar, als het minder in je lijf zit. (en trust me, de maanden ervoor had ik echt véél suiker gegeten. zoveel koekjes, chocola etc...).
Soms denk ik wel 'oh ik heb zin in dit of dat, maar dat mag niet. He, jammer' maar dat is het dan eigenlijk ook wel
Heb ik ook hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:00 schreef Laureline het volgende:
Waarom zie ik overal vierkantjes waar ik of iemand anders een accent typ(t)?
Oh heerlijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:59 schreef Laureline het volgende:
[..]
O mèn, de mini en de meneer hadden zo'n geweldig machtige gebakken met kerst! Met een bodem van bastognekruimels![]()
Tegenwoordig ben ik niet meer zo zoetverslaafd, het zijn nu meer drank en hartige hapjes die het hem doen
Ik zeg oeh! (Oeh!)quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:04 schreef Goodbye het volgende:
Waar zijn mijn oeh's en ah's voor het volgen van twee sportlesjes
Alleen de oeh's en ah's zouden al voldoende zijn geweest hoor, maar dit is ook fijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:07 schreef _Calimero_ het volgende:
Hier zijn ze GB;
OOOEEEHHHH wat goed van je!
AAAHHHH wat zal jij nu strak, sterk en gezond zijn!!
![]()
EUUUHHHH dat was 'm!
Jah nou niet gaan zeuren he! Ik haal ze zo weer weg hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Alleen de oeh's en ah's zouden al voldoende zijn geweest hoor, maar dit is ook fijn![]()
Ik ben dan zo'n type die eerst zoete kwark gaat eten, maar zich dan uiteindelijk alsnog niet in kan houden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:07 schreef Laureline het volgende:
Oe aah!
Wat mij wel hielp bij zoete trek was wat kwark nemen, die Optimel appel/kaneel was erg lekker. Dat tikt niet zo aan als iets 'echts'.
Dit is ook fijn, zei ik tochquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:08 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Jah nou niet gaan zeuren he! Ik haal ze zo weer weg hoor
Leuk!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:10 schreef _Calimero_ het volgende:
Volgens mij heb ik een hele leuke nieuwe casus. Weinig problemen, alleen echt last van wedstrijd*spanning(voor mij dan, niet voor de sporter in kwestie, want das erg vervelend voor hem,. maarja ik ga 'm daarvanaf helpen natuurlijk
)
Ja, maar die high was nu wel zo ongeveer op zijn eind.quote:
Goedzo! ik ga morgenavond weer!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:12 schreef Viking84 het volgende:
Ik wilde nog gaan hardlopen, maar het is koud en ik heb barstende koppijn van alle toestanden van vandaag, dus ik ga lekker op tijd naar bed en loop morgenochtend wel hard.
Ook goedzo en wat oooehhs en aahhhs voor jouquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:15 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook weer eens hardgelopen, albeit niet meer dan ruim 4 km. Maar ik was bijna thuis en rook de stal.
Oeeeeeeehquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:15 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook weer eens hardgelopen, albeit niet meer dan ruim 4 km. Maar ik was bijna thuis en rook de stal.
Eerste is romantischquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:19 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik ga mijn verslaglegging afronden en ook een film kijken denk ik.
Heb 3 nieuwen: the notebook, the reader en he's just not that into you
Hmm, welke zal ik gaan kijken?
ik heb vanmorgen 45 minuten gewandeld, en vanmiddag anderhalf uur gevolleybald.quote:
Oeeeeeeehquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:20 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ik heb vanmorgen 45 minuten gewandeld, en vanmiddag anderhalf uur gevolleybald.
En ik eet door de weeks geen zoetigheid meer!
ja, boeh....quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb twee keer een bak slagroom met hagelslag opgegeten.
Oeh?
Oehquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb twee keer een bak slagroom met hagelslag opgegeten.
Oeh?
Herkenbaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:22 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, boeh....
Nu ik al 2 weken zo gezond bezig ben, wil ik zo graag resultaat zien. Dus elke dag kijk ik in de spiegel of m'n buikje al weg is...
Dat heb ik al na 1 dag meer bewegen dan andersquote:
Ja, dat is wel heel weinig, straks nog een gekookt eitje en een bak kwark?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:25 schreef Tamashii het volgende:
O: Ontbijtdrank met vezels.
L: Twee boterhammen met pindakaas.
A: Goulash met aardappelen.
T: ijs
T: 2 kiwi's
S: Begonnen met hardlopen, 20 min.
S: Uur gefietst.
filet americainquote:
Thanks voor je bericht, maar ik kan gewoon niet meer eten.... Ik heb geen honger verder... Probeer bij de lunch al meer boterhammen te nemen, soms 3 of 4. Of crackers. Maar ik kan gewoon niet meer op...quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, dat is wel heel weinig, straks nog een gekookt eitje en een bak kwark?
Thumbs up voor het sporten iedereen!
Lijst:
O: boterham fa, boterham kaas, beschuit jam en beker melk
T's: minneola, peer
S: 1.15 uur wandelen
L: boterham fa, boterham chirozo, cracker smeerkaas
T's: appel, krentenbol met roomboter, blokje chocola met geroosterde zaden
D: 2 gevulde paprika's (gehakt, ei, rijst, enz...) 4 gevulde champignons. Allen bedekt met wat kaas.
T: 450 gram magere kwark met zoetstof
Dat heeft volgens mij ook te maken met gewenning dus als je het langzaam opbouwt moet het lukken meer te eten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Thanks voor je bericht, maar ik kan gewoon niet meer eten.... Ik heb geen honger verder... Probeer bij de lunch al meer boterhammen te nemen, soms 3 of 4. Of crackers. Maar ik kan gewoon niet meer op...
Maar dan is dat toch niet goed? Als ik gewoon gewend ben om zo weinig te eten dan kan dat toch geen kwaad?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:47 schreef Swietje het volgende:
[..]
Dat heeft volgens mij ook te maken met gewenning dus als je het langzaam opbouwt moet het lukken meer te eten.
Als je structureel te weinig eet gaat je lichaam in de spaarstand.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar dan is dat toch niet goed? Als ik gewoon gewend ben om zo weinig te eten dan kan dat toch geen kwaad?
Was het maar zo'n feest, dan ging ik er nu aan wennen om iedere dag frituur en bier te nemen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Maar dan is dat toch niet goed? Als ik gewoon gewend ben om zo weinig te eten dan kan dat toch geen kwaad?
Mwah dat vind ik niet helemaal eerlijk want zo eet ik niet. Volgens mij eet ik elke dag wel redelijk gezond en krijg ik genoeg vitaminen en mineralen binnen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:51 schreef neen het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest, dan ging ik er nu aan wennen om iedere dag frituur en bier te nemen.
Daar kan ik wel inkomen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:51 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als je structureel te weinig eet gaat je lichaam in de spaarstand.
Ik mag niet van mijzelf.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Pssst ...
http://www.beehivecity.co(...)golden-cage12498876/
foto!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:55 schreef Swietje het volgende:
Ik heb een nieuwe Desigual tas... nr. 4
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
The golden cage mag ik wel van mezelf. Ik hou je dan wel op de hoogtequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik mag niet van mijzelf.
straks komt: iets met geheim ofzo... op rtl5? En dat mag ik ook niet
Vraag niet hoe ze het gepresteerd hebben, maar ze hebben het gepresteerd om m'n vórige bestelling te herhalen in plaats van de nieuwe bestelling uit te voeren. Ik heb dus nu exact hetzelfde (let op) jasje én rokje én broek gekregen als die ik al had.. Het is ze wel gelukt om ook de maat exact gelijk te houden, dus het zit wel perfectquote:
• 250 ml halfvolle melkquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:17 schreef V1z0R het volgende:
Raar... Ik kom altijd met een kater uit Amsterdam thuis
Hoe bedoel je trouwens dat je ook wel zo 18+ wil worden
Ach en die chocoladeslagroomsoesjes heb jij er binnen een dag wel weer af, als je die er vandaag al niet afgewandeld hebt
Ik vat 'mquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
V1z: co is een hot momma!. Niet dat ze momma is, maar je snapt het wel
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door neen op 26-01-2011 22:52:22 ]het lijkt niet wat het is
Oh leuk!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:06 schreef Swietje het volgende:
Goed plan Maria![]()
Ik heb een plaatje gevonden, al issie niet zo duidelijk maar toch
[ afbeelding ]
Wauw, dat dinges (jumpsuit?) is wel heel sigme! Net als dat vestje, beetje in de stijl van de schaapjesjurkquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef sigme het volgende:
Oh, en ik kwam thuis met
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
XMquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Warme melk met anijs. Zou dat helpen tegen een druk hoofd?
Zou wel leuk zijn jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:25 schreef progje het volgende:
[..]
XMik hoop dat je snel kan slapen...
Leuk dat ze dit schrijftquote:Wat fijn dat je zo goed afstand kunt nemen van de dingen die gebeurd zijn in je eerste baan. Het helpt je wel verder als je positief bent en vertrouwen hebt in de toekomst. Dat vind ik ook mooi aan jou. Je bent een doorzetter en je ziet een glas eerder half vol dan half leeg. Ik heb er alle vertrouwen in dat je een nieuwe uitdaging vindt. (het lijkt wel alsof ik je moeder ben!)
Nee, want ik lig toch wel wakker, ook al ga ik om 11 uur slapenquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:31 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh: wat ik wou zeggen Vik: misschien is 9 uur naar bed te vroeg, en lig je daardoor wakker. Probeer eens rond een uur of 11 te gaan slapen!
Afgelopen twee dagen kotsvrij! Maar hij kreeg ook nog pilletjes tegen misselijkheid 2x per dag. Die zijn we nu gaan afbouwen. Dus vanochtend heeft 'ie geen pilletje gehad en nu afwachten of er ons een verrassing wacht bij thuiskomstquote:Op donderdag 27 januari 2011 07:52 schreef Blurred86 het volgende:
ah, bah dat klinkt niet goed Sigme! hoop dat het goed komt nu met het voorpootje!
envoor de slechte slapers.. Hoe is het met het katje nu eigenlijk XM?
Always worth a try. Ik hobbel vanmiddag wel ff langs de Etos.quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:46 schreef loveli het volgende:
Mogguh. Slapeloosheid en spanning hebben baat bij magnesium. Maakt niet uit of je het uit een pond groene groenten haalt of uit een potje. Doe maar uit een potje en begin met >400 mg per dag, basisdosering (als je het niet kneiterhard nodig hebt) is 200 mg.
Relativeren ftw!quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:49 schreef Viking84 het volgende:
Hoor net dat het slagingspercentage van de test van gisteren onder de 20 % ligt. Dus de lat ligt vrij hoog. Dan voel ik me al minder bezwaard.
Hmm.. Ik heb ze geteld... 17quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
4 tassen van desigual?! Hoeveel heb je er dan wel niet in totaal...
Ja, dat had ik ook gevonden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij moesten Hep. A, DKTP en gele koorts geloof ik.
Guess wat ik niet meer kan vindenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:05 schreef neen het volgende:
Als je al eens eerder een vaccinatie gehad hebt, dan heb je toch gewoon zo'n boekje gekregen met welke het was, wanneer die is verlopen enzo?
Ik ben de mijn ook kwijt....quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:07 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Guess wat ik niet meer kan vinden.
Je krijgt een fantastisch consult bij de GGDquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:08 schreef conleche het volgende:
Ik heb niet zo'n boekje! Ik heb de inentingen bij mijn huisarts gehaald, though, dus het staat daar allemaal fijn in de computer. (ik snap de toegevoegde waarde van de GGD hierin niet zo eigenlijk?)
Oh, bij mijn vorige huisarts werd dat niet gedaan! En nu heb ik er eigenlijk niet naar gevraagdquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:08 schreef conleche het volgende:
Ik heb niet zo'n boekje! Ik heb de inentingen bij mijn huisarts gehaald, though, dus het staat daar allemaal fijn in de computer. (ik snap de toegevoegde waarde van de GGD hierin niet zo eigenlijk?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:12 schreef Viking84 het volgende:
Hoi, net terug van hardlopen.
Nu even werkadvies nodig:Ik zou voor een gesprek gaan. En een domme of verkeerde opmerking hoeft echt niet het einde van je sollicitatieprocedure te zijn bij zo'n bedrijf. Maar je kunt door een gesprek wel gelijk zien of jij bij het bedrijf past en of de cultuur je aanstaat. En je kunt gericht vragen stellen. Ideaal! Doen dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
Ik ben ook een beetje te onzekerquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik zou voor een gesprek gaan. En een domme of verkeerde opmerking hoeft echt niet het einde van je sollicitatieprocedure te zijn bij zo'n bedrijf. Maar je kunt door een gesprek wel gelijk zien of jij bij het bedrijf past en of de cultuur je aanstaat. En je kunt gericht vragen stellen. Ideaal! Doen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |