SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door neen op 26-01-2011 22:52:22 ]het lijkt niet wat het is
Oh leuk!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:06 schreef Swietje het volgende:
Goed plan Maria![]()
Ik heb een plaatje gevonden, al issie niet zo duidelijk maar toch
[ afbeelding ]
Wauw, dat dinges (jumpsuit?) is wel heel sigme! Net als dat vestje, beetje in de stijl van de schaapjesjurkquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef sigme het volgende:
Oh, en ik kwam thuis met
[ afbeelding ] en [ afbeelding ]
XMquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Warme melk met anijs. Zou dat helpen tegen een druk hoofd?
Zou wel leuk zijn jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:25 schreef progje het volgende:
[..]
XMik hoop dat je snel kan slapen...
Leuk dat ze dit schrijftquote:Wat fijn dat je zo goed afstand kunt nemen van de dingen die gebeurd zijn in je eerste baan. Het helpt je wel verder als je positief bent en vertrouwen hebt in de toekomst. Dat vind ik ook mooi aan jou. Je bent een doorzetter en je ziet een glas eerder half vol dan half leeg. Ik heb er alle vertrouwen in dat je een nieuwe uitdaging vindt. (het lijkt wel alsof ik je moeder ben!)
Nee, want ik lig toch wel wakker, ook al ga ik om 11 uur slapenquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:31 schreef Jagärtrut het volgende:
Oh: wat ik wou zeggen Vik: misschien is 9 uur naar bed te vroeg, en lig je daardoor wakker. Probeer eens rond een uur of 11 te gaan slapen!
Afgelopen twee dagen kotsvrij! Maar hij kreeg ook nog pilletjes tegen misselijkheid 2x per dag. Die zijn we nu gaan afbouwen. Dus vanochtend heeft 'ie geen pilletje gehad en nu afwachten of er ons een verrassing wacht bij thuiskomstquote:Op donderdag 27 januari 2011 07:52 schreef Blurred86 het volgende:
ah, bah dat klinkt niet goed Sigme! hoop dat het goed komt nu met het voorpootje!
envoor de slechte slapers.. Hoe is het met het katje nu eigenlijk XM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |