Always worth a try. Ik hobbel vanmiddag wel ff langs de Etos.quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:46 schreef loveli het volgende:
Mogguh. Slapeloosheid en spanning hebben baat bij magnesium. Maakt niet uit of je het uit een pond groene groenten haalt of uit een potje. Doe maar uit een potje en begin met >400 mg per dag, basisdosering (als je het niet kneiterhard nodig hebt) is 200 mg.
Relativeren ftw!quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:49 schreef Viking84 het volgende:
Hoor net dat het slagingspercentage van de test van gisteren onder de 20 % ligt. Dus de lat ligt vrij hoog. Dan voel ik me al minder bezwaard.
Hmm.. Ik heb ze geteld... 17quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:29 schreef MevrouwPuff het volgende:
4 tassen van desigual?! Hoeveel heb je er dan wel niet in totaal...
Ja, dat had ik ook gevonden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wij moesten Hep. A, DKTP en gele koorts geloof ik.
Guess wat ik niet meer kan vindenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:05 schreef neen het volgende:
Als je al eens eerder een vaccinatie gehad hebt, dan heb je toch gewoon zo'n boekje gekregen met welke het was, wanneer die is verlopen enzo?
Ik ben de mijn ook kwijt....quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:07 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Guess wat ik niet meer kan vinden.
Je krijgt een fantastisch consult bij de GGDquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:08 schreef conleche het volgende:
Ik heb niet zo'n boekje! Ik heb de inentingen bij mijn huisarts gehaald, though, dus het staat daar allemaal fijn in de computer. (ik snap de toegevoegde waarde van de GGD hierin niet zo eigenlijk?)
Oh, bij mijn vorige huisarts werd dat niet gedaan! En nu heb ik er eigenlijk niet naar gevraagdquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:08 schreef conleche het volgende:
Ik heb niet zo'n boekje! Ik heb de inentingen bij mijn huisarts gehaald, though, dus het staat daar allemaal fijn in de computer. (ik snap de toegevoegde waarde van de GGD hierin niet zo eigenlijk?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:12 schreef Viking84 het volgende:
Hoi, net terug van hardlopen.
Nu even werkadvies nodig:Ik zou voor een gesprek gaan. En een domme of verkeerde opmerking hoeft echt niet het einde van je sollicitatieprocedure te zijn bij zo'n bedrijf. Maar je kunt door een gesprek wel gelijk zien of jij bij het bedrijf past en of de cultuur je aanstaat. En je kunt gericht vragen stellen. Ideaal! Doen dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
Ik ben ook een beetje te onzekerquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik zou voor een gesprek gaan. En een domme of verkeerde opmerking hoeft echt niet het einde van je sollicitatieprocedure te zijn bij zo'n bedrijf. Maar je kunt door een gesprek wel gelijk zien of jij bij het bedrijf past en of de cultuur je aanstaat. En je kunt gericht vragen stellen. Ideaal! Doen dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |