quote:
Komt vast door de broccoliquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:56 schreef _Calimero_ het volgende:
En gister:
O: 2x brood met 2 eieren, mini yoghurtje
L: 3 kaasstengels die afgebakken moesten worden maar dat zag ik te laat![]()
D: camembert dingessen met vruchtencompote, brood met roomboter & haring
t; cashewnoten.
Groente??? Fruit???to myself
Ik heb al dagen geen meuk gehad. Ja, gister ovenfrietjes..maar dat vindi k ook geen meuk!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Wèl mooi, ik zie niks aan meuk!
Nee niet echt, maar ik was in het winkelcentrum, en had verder niks te eten & het was al half 3 dus de honger overwonquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Waren ze desondanks wel lekker?
Vervelend.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:20 schreef Swietje het volgende:
Tering. Ik ben heel veel aangekomen.
Misschien moet je op de ene wat leuke bloemetjes borduren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:24 schreef sigme het volgende:
Natuurlijk wil ik m'n bestelde maatpakje! Ten eerste heb ik daarvan de helft al betaald, en ten tweede was de bedoeling om wat minder steeds in dezelfde kleren op kantoor te verschijnen. In exacte kopieën, tsja hmm tsja, nou, dat varieert niet echt lekker, zeg maar.
45 km/h?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:02 schreef loveli het volgende:
Da flut. Moet dingen gaan regelen en daarbij moet ik eerst langs bij iemand met het iq van een halve kiwi en het tempo van een spermatozoide.
Sterkte dan maarquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:05 schreef loveli het volgende:
Da's de snelheid van ejaculaat. Ik geloof dat de gemiddelde spermatozoide 3mm per minuut aflegt.
Kan pas over 2 weken een afspraak makenquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:09 schreef neen het volgende:
Ach loveli, volgens mij heeft druk erop zetten dan alleen maar een averechtse werking. Pak een kopje koffie en zorg dat die persoon er iig mee bezig is.
Succes ermee
Daar zou je inderdaad best een punt kunnen hebben V1z0r. Volgens mij eet ik ook altijd meer rijst en pasta als 'gemiddeld' zeg maar aanbevolen is. Brood valt vaak wel mee... Thnx voor de tip.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:50 schreef V1z0R het volgende:
Dat ziet er al beter uit Perr![]()
Swietje, volgens mij zijn je lijstjes ook altijd vrij hoog in de koolhydraten, misschien die wat minderen?!
Sigme's biobig-ballen
Dat krijg je dan altijd een dag van te voren te horen...
Collega morgen nog steeds ziek waarschijnlijk, dus ik moet z'n presentatie overnemen
In een dag proberen in te lezen in andermans werk van 3mnd. en de presentatie in elkaar knutselen...
Maar ik wil vanavond sporten! Dus dat wordt tot 01:00 met werk bezig vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |